Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

de nem fix tapot szeretnek neki. Ugy szeretnem, hogy amikor benne van a kulcs, de nincs gyujtason az auto.

Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol:

Link to comment
Megosztás:

dieselnél igen :( de benzinesnél is? sima alapjáraton? kicsit azért kell emelni rajta :lol:

Miért ne menne benzinesnél is? Én rendszeresen megyek 1es, 2esben alapjáraton mikor dugóban araszolok. Lényeg, hogy a kuplunkgot óvatosan kell felengedni de utána szépen gurul így az autó. Had dolgozzon az az alapjárati motor :lol: Lehet nem túl egészséges de inkább gurulok így lassan folyamatosan mint a kuplungot és a féket koptatva indul-megáll-indul-megáll stílusban.

Alapjáratom pedig normális 860-890 körül van nem emelt.

Link to comment
Megosztás:

Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol:

Tényleg nem érted akkor a problémáját.

Nálam is úgy van, manuálisan kell a rádiót bekapcsolni, és a gyújtás levételekor, sőt még a kulcs kivételekor sem kapcsol le..

Ugyanúgy manuálisan kell lekapcsolni.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem érted akkor a problémáját.

Nálam is úgy van, manuálisan kell a rádiót bekapcsolni, és a gyújtás levételekor, sőt még a kulcs kivételekor sem kapcsol le..

Ugyanúgy manuálisan kell lekapcsolni.

Én azt hittem, hogy mindenkinél igy van mint az enyémben a gyári és egyúttal az az helyett berakott másik fej is igy működik...akkor :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem a gyári is úgy volt bekötve, hogy ha levettem a gyújtást leállt, ha ráadtam a gyújtást meg visszaindult.

de ha pl: a gyújtást levettem, de a kulcsot nem húztam ki, akkor is megállt :lol: nekem csak gyújtáson működik! (lehet én is átkötöm direktre, akkor legalább nem kell még a gyújtás se rajtalegyen :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem?

ha jó helyre kötöd, akkor egyből kiemeli, ha bekapcsolod a rádiód :lol: Ha jól tudom :lol:

(a nem gyáriakon a cimkén, ott ahol mutatja a bekötést a "motor antenna" feliratúra kell ráköni)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem?

A rádió bekapcsolása tolja ki az antennát, szóval nem kell külön kapcsoló! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem?

A rádió bekapcsolásával automatikusan kiemeli. Értelemszerűen a lekapcsoláskor pedig behúzza. Persze, az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem már ott volt a csati, be volt kábelezve gyárilag, csak rá kellett szúrnom és nem tudom, hogy ez mindegyiknél meg van-e igy. :lol: Amennyiben neked is ott a csati akkor csak simán beszereled, rádugod és működnie kell. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ha jó helyre kötöd, akkor egyből kiemeli, ha bekapcsolod a rádiód :lol: Ha jól tudom :lol:

(a nem gyáriakon a cimkén, ott ahol mutatja a bekötést a "motor antenna" feliratúra kell ráköni)

Nekem ahol most van az antennám, ami nem elektromos, ott mellette van egy egy csatlakozó ami valószínűleg az elektromos antennához kell. 98-as az autó, ezekbe benne van gyárilag a vezeték, még akkor is ha az antenna nem elektromos? Ja és még annyi ha jól lesz bekötve akkor a rádió kikapcsolása után behúzza az antennát?

Link to comment
Megosztás:

A rádió bekapcsolásával automatikusan kiemeli. Értelemszerűen a lekapcsoláskor pedig behúzza. Persze, az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem már ott volt a csati, be volt kábelezve gyárilag, csak rá kellett szúrnom és nem tudom, hogy ez mindegyiknél meg van-e igy. :lol: Amennyiben neked is ott a csati akkor csak simán beszereled, rádugod és működnie kell. :lol:

Ok Köszi. Erre voltam kíváncsimert nekem ott van a csati!

Link to comment
Megosztás:

Nekem ahol most van az antennám, ami nem elektromos, ott mellette van egy egy csatlakozó ami valószínűleg az elektromos antennához kell. 98-as az autó, ezekbe benne van gyárilag a vezeték, még akkor is ha az antenna nem elektromos? Ja és még annyi ha jól lesz bekötve akkor a rádió kikapcsolása után behúzza az antennát?

akkor szerencsére azzal sem kell kínlódnod, hogy behúzd a szálakat :lol:

persze, behúzza :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol:

Nekem pont igy kene ahoy az elso sorban irtad, hogy forditok egyet a kulcson, aztan addig megy amig le nem merul az aksi.

Jelenleg ugy van bekotve hogy csak akkor szol a radio (Oxygen MP203 erinto gombos a kepernyo, es engedi bekapcsolni ), ha gyujtason van az auto.

Vagyis gyujtas nelkul csak a memoriat kapja es egyaltalan nem tudom bekapcsolni. Jaro motor utan meg ugyanez van, hogy teljesen kikapcsolja a radiot.

Remelem sikerult konkretizalni :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem pont igy kene ahoy az elso sorban irtad, hogy forditok egyet a kulcson, aztan addig megy amig le nem merul az aksi.

Jelenleg ugy van bekotve hogy csak akkor szol a radio (Oxygen MP203 erinto gombos a kepernyo, es engedi bekapcsolni ), ha gyujtason van az auto.

Vagyis gyujtas nelkul csak a memoriat kapja es egyaltalan nem tudom bekapcsolni. Jaro motor utan meg ugyanez van, hogy teljesen kikapcsolja a radiot.

Remelem sikerult konkretizalni :lol:

Szevasz! :(

Két szálat kell megcserélni a rádió tápcsatijában. Asszem a két pirosat kell csak felcserélni (egyik vastagabb mint a másik). De aztán lehet nem. Méregesd ki. Rajz szerint a 2-es pontra érkező piros a kormányzáras kapcsolt táp, a nyolcasra kötött piros az állandó (memória) tápvezeték. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szevasz! :lol:

Két szálat kell megcserélni a rádió tápcsatijában. Asszem a két pirosat kell csak felcserélni (egyik vastagabb mint a másik). De aztán lehet nem. Méregesd ki. Rajz szerint a 2-es pontra érkező piros a kormányzáras kapcsolt táp, a nyolcasra kötött piros az állandó (memória) tápvezeték. :lol:

melyik razj?

Link to comment
Megosztás:

melyik razj?

Sziasztok,

nekem ahhoz, hogy ne a gyujtassal egyutt menjen a radio egy fekete szinu kabelt kellett atkotni, sajnos mar sok helyen lattam nem "ertelemszeru" szineket.

Egy gondolatnyit az autoradio kod letiltasahoz:

az Opel GM1300 radio kodjanak ki illetve bekapcsolasa:

- kikapcsolt helyzetben megnyomni az "AS" gombot, nyomva tartani, es igy bekapcsolni

- majd nyomva tartani az "AS" gombot mig keri a kodot

- a kod beirasaval a kodkeres ki-be kapcsolhato

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.