Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Na! Meg vagyok elégedve a GE Megalight +90%-os izzókkal, féltem hogy nem ér majd a 140/100 nyomába, de versenyképes. Meg tök király, hogy a CC sem panaszkodik a relé miatt, hogy rossz az izzó. Remélem esőben sem lesz csalódás.

Esőben egyik izzó sem jó, de azért sokat mond, hogy a 100W után elégedett vagy a megával. :)

Link to comment
Megosztás:

Esőben egyik izzó sem jó, de azért sokat mond, hogy a 100W után elégedett vagy a megával. :)

Egy hete szereltem be a Tungsram Megalight Ultra +90% izzókat, miután annyi jót hallottam róla tőletek. Teljesen elégedett vagyok velük, egyszer sem villogtak még rám azóta, és tetszik a fehér fénye.

Nem is tudtam, hogy a jobb oldali lámpatestben 100/90-es izzó volt eddig. Ez utólag megmagyarázza, hogy miért villogtak néha rám... :) Ja, és nem akarom visszacserélni őket. :D

Link to comment
Megosztás:

Egy hete szereltem be a Tungsram Megalight Ultra +90% izzókat, miután annyi jót hallottam róla tőletek. Teljesen elégedett vagyok velük, egyszer sem villogtak még rám azóta, és tetszik a fehér fénye.

Nem is tudtam, hogy a jobb oldali lámpatestben 100/90-es izzó volt eddig. Ez utólag megmagyarázza, hogy miért villogtak néha rám... :) Ja, és nem akarom visszacserélni őket. :D

Még a végén én is beruházok 1-re :) :D

Link to comment
Megosztás:

csalódni biztosan nem fogsz.

Én is törvényszegő voltam, mert 100/90-es izzókat használtam. (Rám nem villogtak, mert tuti volt a beállítsom)

Már nagyon időszerű volt a bal eső refim ceréje, s gondoltam, akkor már szánok rá 3500 Ft-ot, és kap ilyen izzót.

Szerintem sokkal fehérebb, mint a hagyományos, tisztábban lehet vele látni, és még messzebb is világít, mint a 100-as.

Ha csak az ár tántorít el valaki, akkor elég abba belegondolni, ha már egy őzet veszel csak időben észre, már kifizetődött.

Link to comment
Megosztás:

Arra lenne esetleg valami ötletetek,hogy miért megy folyamatosan a hűtő ventilátorom ha rádugom a csatit?? :) :) Gombát már 2-t cseréltem de semmi vátozás.Már 1 kézi kapcsoló beépítésén goldolkodom.Mi lehet még rossz?

Első körben kimérném a gombát és hogy a csatija jól van-e bekábelezve.

Link to comment
Megosztás:

Arra lenne esetleg valami ötletetek,hogy miért megy folyamatosan a hűtő ventilátorom ha rádugom a csatit?? :) :) Gombát már 2-t cseréltem de semmi vátozás.Már 1 kézi kapcsoló beépítésén goldolkodom.Mi lehet még rossz?

Talán a reléje....ha jól tudom a biztitábla hátulján van.....esetleg nem ér-e össze a vezeték a csatiban

Link to comment
Megosztás:

Talán a reléje....ha jól tudom a biztitábla hátulján van.....esetleg nem ér-e össze a vezeték a csatiban

Szerintem meg nem relés. Mivel test kapcsolásos tudtommal. Én már raktam be egy kézi kis kapcsolót, hogy tudjam én is kapcsolni, és bevált működik. Kapcsol automatice is meg manuálisan is. :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nem relés. Mivel test kapcsolásos tudtommal. Én már raktam be egy kézi kis kapcsolót, hogy tudjam én is kapcsolni, és bevált működik. Kapcsol automatice is meg manuálisan is. :)

Akkor elárulom neked, hogy relés..... :D 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :)

Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre....

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulom neked, hogy relés..... :) 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :)

Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre....

Hm érdekes. Kérlek szépen én úgy oldottam meg, hogy a gombához menő asszem barna zsinegre van egy kábel kötve. A másik vége a kábelnek meg az akksi testén van. Ebbe közbeiktattam egy kapsolót és kész is. Simán megy, És nem is láttam még a kapcsolón, hogy terhelgetné a nagy áram. De akkor ha jól értelmezem úgy van megoldva, hogy megy a biztitáblából a ventihez egy állandó pozitív, amit relé vezérel és megy a gombán keresztül egy kapcsolt test? Vagy esetleg a pozitív állandó csak biztivel védve, és a gomba által kapcsolt test van relézve? Amúgy nem értem, hogy ha be van relézve miért megy olyan vastag zsinór a gombába?

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulom neked, hogy relés..... :) 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :)

Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre....

Csak az Isuzu. :D

Hm érdekes. Kérlek szépen én úgy oldottam meg, hogy a gombához menő asszem barna zsinegre van egy kábel kötve. A másik vége a kábelnek meg az akksi testén van. Ebbe közbeiktattam egy kapsolót és kész is. Simán megy, És nem is láttam még a kapcsolón, hogy terhelgetné a nagy áram. De akkor ha jól értelmezem úgy van megoldva, hogy megy a biztitáblából a ventihez egy állandó pozitív, amit relé vezérel és megy a gombán keresztül egy kapcsolt test? Vagy esetleg a pozitív állandó csak biztivel védve, és a gomba által kapcsolt test van relézve? Amúgy nem értem, hogy ha be van relézve miért megy olyan vastag zsinór a gombába?

A tiédben nincs relé.

Link to comment
Megosztás:

Gondolod? Hmm....lehet. Bár a rajz jelöli és az 1.8-ason is volt. Szívtam vele jóóóóóó nagyot :)

Kisblokkosban még nem láttam a megoldást, de lehet.... :)

Én is csak a rajz alapján tudom ezt állítani. 3 féle verza létezik:

1. egyfokozatú (relé nélkül)

2. kétfokozatú (relé nélkül))

3. kétfokozatú (relével), ez alatt jelöl a rajz 1,7 DT feliratot.

Link to comment
Megosztás:

Én is csak a rajz alapján tudom ezt állítani. 3 féle verza létezik:

1. egyfokozatú (relé nélkül)

2. kétfokozatú (relé nélkül))

3. kétfokozatú (relével), ez alatt jelöl a rajz 1,7 DT feliratot.

Gondolom ez indokolja a gombára menő vastag vezetéket nála :)

Ugye hogy ugye :D Néztem is érdekesen, hogy a testkapcsolást mióta relézik. Főleg ha olyan vastag zsinórok mennek a gombához mint a kormánykerék :D

Azért a gomba nálam testet kapcsol.... :D Ez is a ritka kivételek egyike.... :)

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ez indokolja a gombára menő vastag vezetéket nála :)

Azért a gomba nálam testet kapcsol.... :D Ez is a ritka kivételek egyike.... :)

a Gombán kívül testkapcsolás szerintem a kocsiban az ajtógombok kapcsolása. Szerintem más nem is használja a testkapcsolást.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.