Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv!

Segítséget kérnék!:

van egy92.12 évj. c16nz gépezetem, olyan hiba jelentkezett, hogy egyik pillban szépen megy aztán erős rángatás, leáll. Elindítani nem tudom, majd pár perc hülés és indul. Majd járatom és üzemi hőfokot elérve rángatás leállás.

Nos böngésztem a forumot is : hibaként képbe jöhet elvileg az egr szelep is, ami nálam vákumos még, nos megnéztem az egr szeleppel kapcsolatos leírtakat, azonban az enyém nem hasonlít rá, - sajna képet nem tudok feltenni most - leszedtem és az alján találtam egy hengeres csonkot, amiben a mozog a membránt mozgató tengely ahogy kell, szorulás nincs, ez alatt viszont a 2. nyílás 4szög alakú. Kérdésem a következő, hogy ezt ilyenformán hogyan zárjam le?

Illetve nálam a témához jobban értő ember azt nyilatkozta, hogy Hall-jeladó szórakozik velem, valszeg cserés lesz, jó, van nekem talonban egy Vectra komplett gyújt. cuccom, esetleg ezen motyó alkatrészei kompatibilisek lehetnek e. megköszönném, ha valaki lenne segítőkész és írna pár hasznos infót esetleg képpel mellékelve.

Ja az autón cseréltem gyertyát és az egr-t vissza kellett tennem, következmény vmiért nem úgy harap mint ahogy szokott illetve benzin szagú kissé a kipuf.gáz.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Segítséget kérnék!:

van egy92.12 évj. c16nz gépezetem, olyan hiba jelentkezett, hogy egyik pillban szépen megy aztán erős rángatás, leáll. Elindítani nem tudom, majd pár perc hülés és indul. Majd járatom és üzemi hőfokot elérve rángatás leállás.

Nos böngésztem a forumot is : hibaként képbe jöhet elvileg az egr szelep is, ami nálam vákumos még, nos megnéztem az egr szeleppel kapcsolatos leírtakat, azonban az enyém nem hasonlít rá, - sajna képet nem tudok feltenni most - leszedtem és az alján találtam egy hengeres csonkot, amiben a mozog a membránt mozgató tengely ahogy kell, szorulás nincs, ez alatt viszont a 2. nyílás 4szög alakú. Kérdésem a következő, hogy ezt ilyenformán hogyan zárjam le?

Illetve nálam a témához jobban értő ember azt nyilatkozta, hogy Hall-jeladó szórakozik velem, valszeg cserés lesz, jó, van nekem talonban egy Vectra komplett gyújt. cuccom, esetleg ezen motyó alkatrészei kompatibilisek lehetnek e. megköszönném, ha valaki lenne segítőkész és írna pár hasznos infót esetleg képpel mellékelve.

Ja az autón cseréltem gyertyát és az egr-t vissza kellett tennem, következmény vmiért nem úgy harap mint ahogy szokott illetve benzin szagú kissé a kipuf.gáz.

Köszönöm!

Szerintem gyujtás probléma lessz. Dobj egy motorkódot is.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Segítséget kérnék!:

van egy92.12 évj. c16nz gépezetem, olyan hiba jelentkezett, hogy egyik pillban szépen megy aztán erős rángatás, leáll. Elindítani nem tudom, majd pár perc hülés és indul. Majd járatom és üzemi hőfokot elérve rángatás leállás.

Nos böngésztem a forumot is : hibaként képbe jöhet elvileg az egr szelep is, ami nálam vákumos még, nos megnéztem az egr szeleppel kapcsolatos leírtakat, azonban az enyém nem hasonlít rá, - sajna képet nem tudok feltenni most - leszedtem és az alján találtam egy hengeres csonkot, amiben a mozog a membránt mozgató tengely ahogy kell, szorulás nincs, ez alatt viszont a 2. nyílás 4szög alakú. Kérdésem a következő, hogy ezt ilyenformán hogyan zárjam le?

Illetve nálam a témához jobban értő ember azt nyilatkozta, hogy Hall-jeladó szórakozik velem, valszeg cserés lesz, jó, van nekem talonban egy Vectra komplett gyújt. cuccom, esetleg ezen motyó alkatrészei kompatibilisek lehetnek e. megköszönném, ha valaki lenne segítőkész és írna pár hasznos infót esetleg képpel mellékelve.

Ja az autón cseréltem gyertyát és az egr-t vissza kellett tennem, következmény vmiért nem úgy harap mint ahogy szokott illetve benzin szagú kissé a kipuf.gáz.

Köszönöm!

Ha az is C16NZ motoros, akkor minden bizonnyal.

Link to comment
Megosztás:

Hát azt nemtom 100%ra, mert azt a gépet megtörték és azóta már szerintem el is olvadt, viszont az elosztó és a bele (rotor stb) úgyanúgy néznek ki mint az enyém, viszont mi van azzal a hall jeladóval? Ja mentem egy teszt kört nagyobbat, és meg van torpanva, nincsen meg az erő teljesen.

Link to comment
Megosztás:

Sikerült a csere, köszi az útmutatót! Viszont legnagyobb megdöbbenésemre beépítés után kiderült hogy ez valszeg régebbi autóba való, mert a hűtőrács nem simul a lámpára, hanem kiemelkedik :D Esetleg valaki akinek régebbi kéne, csere? :rolleyes::);)

Link to comment
Megosztás:

Sikerült a csere, köszi az útmutatót! Viszont legnagyobb megdöbbenésemre beépítés után kiderült hogy ez valszeg régebbi autóba való, mert a hűtőrács nem simul a lámpára, hanem kiemelkedik :D Esetleg valaki akinek régebbi kéne, csere? :rolleyes::);)

Huh, mintha valaki jött volna már ilyen problémával.... amúgy az utángyári indexek sem passzolnak a helyükre.

Link to comment
Megosztás:

Sikerült a csere, köszi az útmutatót! Viszont legnagyobb megdöbbenésemre beépítés után kiderült hogy ez valszeg régebbi autóba való, mert a hűtőrács nem simul a lámpára, hanem kiemelkedik :D Esetleg valaki akinek régebbi kéne, csere? :rolleyes::);)

Nem lehet, hogy régi, facelift előtti az a lámpa?

Link to comment
Megosztás:

Mi az a facelift? :rolleyes::) Amúgy lehet, hiányzik róla az a kis bemélyedés amibe belesimulna a hűtőrács.

94.09 után változott a hűtőmaszk (akkor jött be a középen üres fajta, előtte a rácsos volt), ezzel együtt változott a lámpa alakja is, a belső, hűtőrács felőli oldal dőlésszöge más lett.

Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?).

Link to comment
Megosztás:

94.09 után változott a hűtőmaszk (akkor jött be a középen üres fajta, előtte a rácsos volt), ezzel együtt változott a lámpa alakja is, a belső, hűtőrács felőli oldal dőlésszöge más lett.

Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?).

OFF.

Detto. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

94.09 után változott a hűtőmaszk (akkor jött be a középen üres fajta, előtte a rácsos volt), ezzel együtt változott a lámpa alakja is, a belső, hűtőrács felőli oldal dőlésszöge más lett.

Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?).

Majd lefotózom hogy egyről beszélünk e.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy érdekes problémám van. Ma a nagy esőben egy vízátfolyáson mentem át és fölverte a vizet a motor térbe ez még nem is annyira gázos de nem gyári központi zár meg riasztó van a kocsiba valahol beázott de nem tudom hol a központi zár folyamatosan kinyit-bezár-kinyit stb megállás nélkül. a végeredmény az lett hogy a riasztó távirányítójával csak 3-om ajtót zár be a vezető oldal ajtaját nem. de viszont kulccsal simán lehet zárni az ajtókat. Hol kéne keresni a hibát vigyem inkább autó villamoságishoz?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy érdekes problémám van. Ma a nagy esőben egy vízátfolyáson mentem át és fölverte a vizet a motor térbe ez még nem is annyira gázos de nem gyári központi zár meg riasztó van a kocsiba valahol beázott de nem tudom hol a központi zár folyamatosan kinyit-bezár-kinyit stb megállás nélkül. a végeredmény az lett hogy a riasztó távirányítójával csak 3-om ajtót zár be a vezető oldal ajtaját nem. de viszont kulccsal simán lehet zárni az ajtókat. Hol kéne keresni a hibát vigyem inkább autó villamoságishoz?

Szia!

Nem teljesen értem a jelenlegi állapotot. Szóval, ha a gombot nyomod, akkor 3 zár, ha vezető oldalon kulccsal, akkor 4?

Jól értelmezem?

Üdv: ZsöPö

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem teljesen értem a jelenlegi állapotot. Szóval, ha a gombot nyomod, akkor 3 zár, ha vezető oldalon kulccsal, akkor 4?

Jól értelmezem?

Üdv: ZsöPö

Úgy van neki megoldva, hogy a ricsajgó vezérli a központi motorokat is. Szal ha megnyomja a távirányítón a gombot, akkor zár a központi és élesedik a ricsajgó. Viszont ha beteszi a kulcsot a zárba és elfordítja, akkor a központi zár lezár, de a ricsajgó nem élesedik. Ez azért van, mert 5 vezetékes vezérlő motor van neki a vezető oldalon, és ha az lehúz akkor adja a többinek is a vezérlő impulzust.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.