FPepe Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Az-az.. Más sem hiányzott még.. Bontóban szokott lenni ? Úgy ment szét, hogy nem is folyt rá a víz sem semmi. Csak egyszerűen nem megy. Van rajta egy kis hengeres dolog, az egy bizti, mérd ki, nem csak az szakadt-e, olcsóbb azt cserélni, mint az egészet. Ill. nézd meg a foglalatot, érintkezik-e rendesen, nem csak oxid miatt nem működött-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Járó motornál,ha az akksin feszültséget mérek,hány voltnak kell lennie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Járó motornál,ha az akksin feszültséget mérek,hány voltnak kell lennie? 14 körül szerintem illene ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Járó motornál,ha az akksin feszültséget mérek,hány voltnak kell lennie? 13,5-14,4V között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 13,5-14,4V között. Akkor 13,az kevés,ha igen akkor a generátor a ludas,vagy az akksi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Akkor 13,az kevés,ha igen akkor a generátor a ludas,vagy az akksi? Van valami hiba? Nehezen indul, vagy lemerül az akksi? Volt valami fogyasztó (világítás pl.) amikor mérted a 13V-ot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Van valami hiba? Nehezen indul, vagy lemerül az akksi? Volt valami fogyasztó (világítás pl.) amikor mérted a 13V-ot? Igen,lemerült az akksi.Zenét hallgattam és egyszercsak elhallgatott. Nem volt semmi bekapcsolva méréskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Igen,lemerült az akksi.Zenét hallgattam és egyszercsak elhallgatott. Nem volt semmi bekapcsolva méréskor. Mennyi ideig ment a zene? Gondolom nem járt a motor közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Mennyi ideig ment a zene? Gondolom nem járt a motor közben. Kb.:1 órát és nem járt a motor.Máskor egésznap is megy minden gond nélkül.Ebből gondolom,hogy vmi gáz van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Kb.:1 órát és nem járt a motor.Máskor egésznap is megy minden gond nélkül.Ebből gondolom,hogy vmi gáz van. Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris. Pont igy ment nálam is!Semmi extra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Kb.:1 órát és nem járt a motor.Máskor egésznap is megy minden gond nélkül.Ebből gondolom,hogy vmi gáz van. Milyen gyakran és hol használod a kocsit? Mikori az akksid? Vagy nincs "ideje" visszatölteni a generátornak, vagy tényleg az akksid kezd meghalni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Milyen gyakran és hol használod a kocsit? Mikori az akksid? Vagy nincs "ideje" visszatölteni a generátornak, vagy tényleg az akksid kezd meghalni. Vagy megnézheti a testcsatlakozást a blokkon és a kasztnin is, hátha az oxidos egy kicsit. Esetleg próbaképpen vihetne direkt testet a generátor egyik felfogatócsavarjához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Vagy megnézheti a testcsatlakozást a blokkon és a kasztnin is, hátha az oxidos egy kicsit. Esetleg próbaképpen vihetne direkt testet a generátor egyik felfogatócsavarjához. Köszönöm a hozzászólásokat,közben meglett a hiba,kontaktos volt.Nem is volt lemerülve csak a kontakt miatt nem birt inditani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Köszönöm a hozzászólásokat,közben meglett a hiba,kontaktos volt.Nem is volt lemerülve csak a kontakt miatt nem birt inditani! Ugye? Helyből ezt mondtam ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Az-az.. Más sem hiányzott még.. Bontóban szokott lenni ? Úgy ment szét, hogy nem is folyt rá a víz sem semmi. Csak egyszerűen nem megy. Nézd csak! ^_^ Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. :D Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris. Érdekes, nekem is bírja az akku a rádiózást órákon keresztül. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris. Mit mosol rajta 4-5 órán keresztül? :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Érdekes, nekem is bírja az akku a rádiózást órákon keresztül. ^_^ http://kep.psharing.com/417191.jpg :D Teee Zotya!!!!!! Kinyomta a szemét az a nagy akksi. :D :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Mit mosol rajta 4-5 órán keresztül? :D ^_^ :D Sarat szántás után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Mivel? Fogkefével? ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus31, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2010 Nézd csak! ^_^ Zotya nem semmi vagy:-) Köszi. Kiszedem még egyszer, szemrevételezem, meg azt a biztit kimérem. Eszméletlen szűk helyen van, alíg jött ki tegnap. Csak visszaraktam, hogy legalább menjen a 4-s fokozat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus31, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2010 Nem tudjátok mitől lehet, hogy lámpakapcsolásra nem világít a TID-em. :D Csak egyedül arra reagál, (és akkor is csak lekapcsolt lámpával) ha megnyomok rajta egy gombot. ^_^ Gyújtásra sem történik semmi, valamint akkor sem, ha rákapcsolom a lámpát. Mi lehet a gond?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2010 Nem tudjátok mitől lehet, hogy lámpakapcsolásra nem világít a TID-em. :D Csak egyedül arra reagál, (és akkor is csak lekapcsolt lámpával) ha megnyomok rajta egy gombot. ^_^ Gyújtásra sem történik semmi, valamint akkor sem, ha rákapcsolom a lámpát. Mi lehet a gond?? :D Jöttek már többen ilyen középkijelző hibával, hogy pölö gyujtásra nem világit, csak fényszóró bekapcsolásra, de úgy rémlik nem lett meg az oka. Talán valami kontakt a csatiban, vagy részleges leszakadása a szallagnak a nyákról. Nekem egyszer olyan volt, hogy néha elment a tápja, és nullázta magát, a lábak megfeszegetése megoldotta a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus31, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2010 Srácok,szakik! Már korábban is észleltem a kocsin,hogy erősebb gátadásnál rángat.Először a benzin szűrőre gondoltam.Aztán a napokban,hogy ilyen szép időnk van és szakad az eső,reggel arra lettem figyelmes,mintha 3 henger menne.Menet közben aztán gázadásnál ugyanaz a 3 hengeres búgó moraly.Aztán abbamarad idővel,ahogy bemelegszik.De akkor is,meg-meg akad a menet. Lehetséges,hogy a gyújtáselosztóm szopat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2010 Srácok,szakik! Már korábban is észleltem a kocsin,hogy erősebb gátadásnál rángat.Először a benzin szűrőre gondoltam.Aztán a napokban,hogy ilyen szép időnk van és szakad az eső,reggel arra lettem figyelmes,mintha 3 henger menne.Menet közben aztán gázadásnál ugyanaz a 3 hengeres búgó moraly.Aztán abbamarad idővel,ahogy bemelegszik.De akkor is,meg-meg akad a menet. Lehetséges,hogy a gyújtáselosztóm szopat? Kétezer forintos kérdés. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts