Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Az-az..

Más sem hiányzott még..

Bontóban szokott lenni ?

Úgy ment szét, hogy nem is folyt rá a víz sem semmi.

Csak egyszerűen nem megy.

Van rajta egy kis hengeres dolog, az egy bizti, mérd ki, nem csak az szakadt-e, olcsóbb azt cserélni, mint az egészet. Ill. nézd meg a foglalatot, érintkezik-e rendesen, nem csak oxid miatt nem működött-e.

Link to comment
Megosztás:

Kb.:1 órát és nem járt a motor.Máskor egésznap is megy minden gond nélkül.Ebből gondolom,hogy vmi gáz van.

Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris.

Link to comment
Megosztás:

Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris.

Pont igy ment nálam is!Semmi extra.

Link to comment
Megosztás:

Kb.:1 órát és nem járt a motor.Máskor egésznap is megy minden gond nélkül.Ebből gondolom,hogy vmi gáz van.

Milyen gyakran és hol használod a kocsit? Mikori az akksid?

Vagy nincs "ideje" visszatölteni a generátornak, vagy tényleg az akksid kezd meghalni.

Link to comment
Megosztás:

Milyen gyakran és hol használod a kocsit? Mikori az akksid?

Vagy nincs "ideje" visszatölteni a generátornak, vagy tényleg az akksid kezd meghalni.

Vagy megnézheti a testcsatlakozást a blokkon és a kasztnin is, hátha az oxidos egy kicsit. Esetleg próbaképpen vihetne direkt testet a generátor egyik felfogatócsavarjához.

Link to comment
Megosztás:

Vagy megnézheti a testcsatlakozást a blokkon és a kasztnin is, hátha az oxidos egy kicsit. Esetleg próbaképpen vihetne direkt testet a generátor egyik felfogatócsavarjához.

Köszönöm a hozzászólásokat,közben meglett a hiba,kontaktos volt.Nem is volt lemerülve csak a kontakt miatt nem birt inditani!

Link to comment
Megosztás:

Az-az..

Más sem hiányzott még..

Bontóban szokott lenni ?

Úgy ment szét, hogy nem is folyt rá a víz sem semmi.

Csak egyszerűen nem megy.

Nézd csak! ^_^

Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. :D Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris.

Érdekes, nekem is bírja az akku a rádiózást órákon keresztül. :D

417191.jpg :D

Link to comment
Megosztás:

Hát gondolom nem egy egetrengető hangcucc van a kocsidban. Nekem gyári hangszóró hátul + elől 13as MNC hangszórók (egyáltalán nem nagy teljesítmény), szivargyújtóba transmitterről megy a zene elég hangosan amikor mosom, kb 4-5 órán át..és semmi merülés. ^_^ Ott ha ennyitől lemerül tényleg van valami baj. Jó igaz...enyém dízel..de akkoris.

Mit mosol rajta 4-5 órán keresztül? :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudjátok mitől lehet, hogy lámpakapcsolásra nem világít a TID-em. :D

Csak egyedül arra reagál, (és akkor is csak lekapcsolt lámpával) ha megnyomok rajta egy gombot. ^_^

Gyújtásra sem történik semmi, valamint akkor sem, ha rákapcsolom a lámpát.

Mi lehet a gond?? :D

Jöttek már többen ilyen középkijelző hibával, hogy pölö gyujtásra nem világit, csak fényszóró bekapcsolásra, de úgy rémlik nem lett meg az oka. Talán valami kontakt a csatiban, vagy részleges leszakadása a szallagnak a nyákról. Nekem egyszer olyan volt, hogy néha elment a tápja, és nullázta magát, a lábak megfeszegetése megoldotta a problémát.

Link to comment
Megosztás:

Srácok,szakik!

Már korábban is észleltem a kocsin,hogy erősebb gátadásnál rángat.Először a benzin szűrőre gondoltam.Aztán a napokban,hogy ilyen szép időnk van és szakad az eső,reggel arra lettem figyelmes,mintha 3 henger menne.Menet közben aztán gázadásnál ugyanaz a 3 hengeres búgó moraly.Aztán abbamarad idővel,ahogy bemelegszik.De akkor is,meg-meg akad a menet.

Lehetséges,hogy a gyújtáselosztóm szopat?

Link to comment
Megosztás:

Srácok,szakik!

Már korábban is észleltem a kocsin,hogy erősebb gátadásnál rángat.Először a benzin szűrőre gondoltam.Aztán a napokban,hogy ilyen szép időnk van és szakad az eső,reggel arra lettem figyelmes,mintha 3 henger menne.Menet közben aztán gázadásnál ugyanaz a 3 hengeres búgó moraly.Aztán abbamarad idővel,ahogy bemelegszik.De akkor is,meg-meg akad a menet.

Lehetséges,hogy a gyújtáselosztóm szopat?

Kétezer forintos kérdés. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.