Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a gépsárkányommal. Sajnos ma délután ahogy elindultam folyamatosan menet közben egy csipogó hangot adott ki olyan susmotolosat:D mások is meghallgatták és ékszíjat mondtak. Hazaérve azt vettem észre hogy a hang kicsit gyengébb viszont ha világítást rá adom akkor előjön a hang.

Kérdésem szerintetek is ezt a hangot az ékszíj feszülésének hiánya adja? Megnéztem elvileg 13mm lehetne csak de ez kicsit többnek legalább faterom szerint. Semmilyen töltésjelző lámpa nem világít , tulajdonképpen minden rendben az autóval, csak a hang idegesítő.

Hogyan lehet megfeszíteni az ékszíjat? Hol kell rajta állítani? 1.4i 60Le verzióról van szó.

Előre is köszi a tanácsokat!

Ha tényleg susmotolos, akkor az is lehet, hogy a vez.mu szíj hozzá-hozzá ér a burkolathoz. Nálam az volt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kapcsolókban (vészvillogó, lámpamagasság állító, ablakemelő) lehet-e cserélni az ízzókat, és ha lehet, akkor milyen kell bele, illetve hogy kell?

A vészvillogóból már próbáltam kioperálni, be beletört, a lámpamagasság állítóban meg olyan, mintha bele lenne forrasztva...

Köxi előre is

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kapcsolókban (vészvillogó, lámpamagasság állító, ablakemelő) lehet-e cserélni az ízzókat, és ha lehet, akkor milyen kell bele, illetve hogy kell?

A vészvillogóból már próbáltam kioperálni, be beletört, a lámpamagasság állítóban meg olyan, mintha bele lenne forrasztva...

Köxi előre is

A lámpamagasság állítóban tuti lehet, mert már ledesítettem.

Link to comment
Megosztás:

Az önindítóhoz nem sok köze van szerintem :D

Gondoltam nem-e van valami előellenőrzés, ami miatt nem is akar már indítózni...

A helyzet az, hogy piszkálgattam az AC relét, cseréltem másikra, de a kocsi utána is működött. Hazamentem vele, leparkoltam. Másnap reggel nem indult. Csak a lámpák világítottak, de nem is próbált meg önindítózni. Cseréltem akkut, de nem használt, meg sem mozdul. A relét még nem néztem meg, mert nem fél perces meló hozzáférni. A kérdésem az, hogy ha nem az AC relé okozza, akkor mi lehet a probléma, miért nem akar indulni?

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam nem-e van valami előellenőrzés, ami miatt nem is akar már indítózni...

A helyzet az, hogy piszkálgattam az AC relét, cseréltem másikra, de a kocsi utána is működött. Hazamentem vele, leparkoltam. Másnap reggel nem indult. Csak a lámpák világítottak, de nem is próbált meg önindítózni. Cseréltem akkut, de nem használt, meg sem mozdul. A relét még nem néztem meg, mert nem fél perces meló hozzáférni. A kérdésem az, hogy ha nem az AC relé okozza, akkor mi lehet a probléma, miért nem akar indulni?

Ha ellenőrzésnél valami olyat talál, ami zavarja, akkor virít a csekkendzsín mint állat :D

Kiskalapácsos önindítókezelést tudom ajánlani :lol:

Link to comment
Megosztás:

Day Cartárs!

Láttam a GYÍk-ban a gyertyakábelcserés leírásodat. Én is csere előtt állok, és ha indokolt, nem venném meg a 25ezer Ft-s gyári készletet. Mik a tapasztalataid a kábellel kapcsolatban? Jobb lett mint a régi kábelekkel volt? Milyen kábelt kéne vennem hozzá? Látom te fémszálassal csináltad, de mint írtad az nem igazán jó hozzá. Valami egyéb tapasztalat, ami segítene a csere folyamán?

Köszönettel: Petya! :D

Link to comment
Megosztás:

Day Cartárs!

Láttam a GYÍk-ban a gyertyakábelcserés leírásodat. Én is csere előtt állok, és ha indokolt, nem venném meg a 25ezer Ft-s gyári készletet. Mik a tapasztalataid a kábellel kapcsolatban? Jobb lett mint a régi kábelekkel volt? Milyen kábelt kéne vennem hozzá? Látom te fémszálassal csináltad, de mint írtad az nem igazán jó hozzá. Valami egyéb tapasztalat, ami segítene a csere folyamán?

Köszönettel: Petya! :D

Olyat írtam volna? :D

Amióta megcsináltam, azóta hibátlanul üzemel a gépsas. :lol: Jobb lett egyébként, mert volt egy törött köpenyszigeteléses, meg eléggé szikrázott az egész sötétben. Ezzel most nincs ilyen baj. Amúgy motoros boltban vásároltam méterben a kábelt. Szerintem nincs más extra amit tudni kéne a cseréről, leírtam mindent, hogy mire kell figyelni. De azt azért leírom, hogy a pipában a fém belsejét NE forgasd. :)

Link to comment
Megosztás:

Olyat írtam volna? :lol:

Amióta megcsináltam, azóta hibátlanul üzemel a gépsas. :D Jobb lett egyébként, mert volt egy törött köpenyszigeteléses, meg eléggé szikrázott az egész sötétben. Ezzel most nincs ilyen baj. Amúgy motoros boltban vásároltam méterben a kábelt. Szerintem nincs más extra amit tudni kéne a cseréről, leírtam mindent, hogy mire kell figyelni. De azt azért leírom, hogy a pipában a fém belsejét NE forgasd. :D

Egész pontosan úgy szerepel, hogy nem vállalsz felelősséget amiatt ha behal a DIS , mert mint írtad le akartak beszélni arról, hogy fémszálast vegyél, mert ilyen kocsiba már nem való.

Fém belsőt meg nem forgatjuk, mert a hajlítás miatt eltörhet nyakba azt akkor így jártam :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.