Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Rendben.Akkor majd keresem.A bizti táblán viszont a jelölt ikon helyén nincs aljzat.Hogyan tudom beüzemelni,ha összeállt a kép?

Vagy megpróbálod kifordítani a biztitáblát, és teszel bele érintkezőt, vagy veszel lengőaljzatot a biztosítékhoz, és adsz neki szuflát fix pontról. Esetleg rákötheted a belső világítás + vezetékére is.

Ha megfogadsz egy jó tanácsot inkább a lengőaljzat, hacsak nem szeretsz copni. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv

A kp-zár témában lenne olyan kérdésem,hogy a vezérlő modul helyét hol kell keresnem?

A motortér nyitó kar alatt vannak asszem csatlakozók.Lehet,hogy ott leledzik?

Nekem faék GL-em van,abban ugye semmi nincs gyárilag.Kicseréltem a zárakat,ajtóban a csatlakozókat.Ha megvan a vezérlő helye,hogyan tudom beüzemelni?

Köszi

Hali!

Én a kesztyűtartó alatt találtam meg. A kesztyűtartót két csavarral komplett kiszeded, és mögötte / mellette egy kis doboz. Ha nyitod / zárod az ajtókat, a relé kattogásából megtalálod :D

Nekem legalábbis így volt :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Az alábbi rádiót szeretném berakni. (az elvem: ameddig lehet nem költök az autóra)

www.kepfeltoltes.hu/view/110626/7173N2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

junker

Nem akarok beleszólni, de gratulálni mindenképp szeretnék, valóban szép darab... :D, de én se vágdosnám szét a gyári csatikat. Szerintem itt a márkatársak között találnál olyat akinek a polcon pihen egy gyári opel rádió és pár ezer forintért hozzád vágja. Aztán ha összejön a bolt, akkor nem mondod el senkinek, hogy mennyiért vetted, és úgy érezheted, nem költöttél semmit a kocsira :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Köszönöm a jótanácsot, valóban igazad van pár ezer forintért lehet venni egy eredeti példányt.

Az autóhoz adtak egy CAR300-ast. De mivel a DID-et tönkretettem így amikor rákötöm még azt sem tudom, hogy kódot kér-e vagy mi a baja. Nem szól! A rádióra kivülről nincs ráírva a code.

Ezért amikor a lomison jártam meglátam eme szép példányt.:-) Megvettem. Gondoltam rákötöm és ha szól akkor kiderült, hogy a vezetékelés biztosíték, hangszórók rendben vannak.

Többszöri próbálkozás hatására mai napon megszólalt a zene az autóban :-) Első két hangszóró oké hátul csak a jobb oldali van meg, de az szól.

Most a következő a feladat, hogy egzakt módon összekössem a rádiót az iso csatival. Nem fogom szétbombázni a korrektül bekötött csatikat. Bízok benne, hogy

a csomagtartóban lévő car300-as-t egyszer kikódolom. EPROM vagy mifene :-)))) Kiolvasom kifordítom vagy valami lesz.

Nem szégyenlem, hogy mennyit költök az autóra. Sőt! Pénzem is lenne, de ezt az autót elvből megpróbálom magam javítgatni és megoldani mindent egyszerűen magam.

Egyébként ezzel a rádióval szerintem semmi gond nincs! Tekergetni kell, ok, kinézete nem a mai kornak megfelelő "igaz". ELTA! De! Az autó műszaki állapota nem indokolja egy

jobb hifi beszerelését, ugyanis a futómű, kipufogó és egyéb fő darabok a végét járják.

Elegem van abból, hogy minden kis problémával szerelőhöz kell járni.

Örülök ennek a fórumnak mert mindíg kapok választ ha kérdezek.

cső

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket kérném mert már lassan egy hónapja küzdök a verdámmal! Ez egy 1.6 16V astra. Alapjárati hibát jelez a computer de már kicseréltük de semmi változás. Ugyanúgy 1100 ás 2000 között ingadozik üresben. Viszont ha járatom a klímát akkor tartja szépen az alapjáratot! Nem tudtok nekem ajánlani egy opel szakit aki tudna segíteni legalább a hibát feltárni?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

TID kijelzőn menet közben nyomtam a két baloldali gombot egyszerre sokáig. és kiirt efy F betűt ha jol emlékszem baloldalon jobbon meg : 12. ez mit jelent? utána meg a pillanatnyi sebességet.

Ez érdekes, mert ha csak F12-volt az azt jelenti hogy nincs tárolt hibakód, de a TID nálam ezt nem jelzi, csak akkor volt 12 amikor utánna pölö 169-is jött, ilyenkor meg a hibakódok kezdetét és végét jelezte 3X12-as villogással. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes, mert ha csak F12-volt az azt jelenti hogy nincs tárolt hibakód, de a TID nálam ezt nem jelzi, csak akkor volt 12 amikor utánna pölö 169-is jött, ilyenkor meg a hibakódok kezdetét és végét jelezte 3X12-as villogással. :D

A TID és a MILL lámpa nem ugyanaz Zotya úr!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Én a kesztyűtartó alatt találtam meg. A kesztyűtartót két csavarral komplett kiszeded, és mögötte / mellette egy kis doboz. Ha nyitod / zárod az ajtókat, a relé kattogásából megtalálod :D

Nekem legalábbis így volt :D

A vezérlő helyét megtalálom,azzal nem lesz gond,mert már ezerszer szedtem ripityomra a kocsi belsejét.Csak az a kérdés,ha rádugom a vezérlőt a csatira,szerintem nem fog csinálni semmit,mivel a biztiknél még helye sincs.Ezért kérdéses a beüzemelése.

Vagy esélyes megkeresnem a kábelezés másik végét a biztosíték táblánál?

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy nagy problémám van,tegnap mentem 60-70-el,egyszer csak az auto gondolt egyet,kigyulladt minden lampaja,s leallt a motor.....gyorsan mehettem a leallosavba.... :D aztan szerencsére egy Opelos srac segitett s probaltuk bebikazni az autot.Nagyon nehezen,de sikerult elinditani,majd mikor levettuk a kabeleket megint leallt. :D Szerencsére rogton elindult megint. :D

Tudja valaki mi a fene lehet ez a hiba?Az aksi 2 éves,az tuti jo.

Levy

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy nagy problémám van,tegnap mentem 60-70-el,egyszer csak az auto gondolt egyet,kigyulladt minden lampaja,s leallt a motor.....gyorsan mehettem a leallosavba.... :D aztan szerencsére egy Opelos srac segitett s probaltuk bebikazni az autot.Nagyon nehezen,de sikerult elinditani,majd mikor levettuk a kabeleket megint leallt. :D Szerencsére rogton elindult megint. :D

Tudja valaki mi a fene lehet ez a hiba?Az aksi 2 éves,az tuti jo.

Levy

Általános műszaki problémák közt épp a napokban tárgyalták Zolek gondját, dettó ugyanez volt!! Nézz vissza pár oldalt! :P

Link to comment
Megosztás:

Fejegységemhez kaptam csatlakozókat nem rég lecseréltem, mindent szépen tökéletesen amihez kellet összekötöttem.

Eddig nem működött, egyszer véletlen hozzá értem bekapcsolt kb. egy hétig volt jó. Aztán most újra átnéztem mindenhol kap feszültséget

és a csatlakozóvégén is meg van aminek meg kell lennie, gondoltam, hogy a lejátszónak van e baja, de rádugtam a gyárit és az se kapcsolt be.

Valakinek nincs valami ötlete, hogy mi a lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Biztosan volt már róla szó, de megkérdezném, hogy a sedan F astraban gyárilag tényleg nincs kialakítva hátul hangszórónak hely?

Egyáltalán a kábelezés hátra megy-e valameddig, vagy egészen a fejegységtől kellene hátravinni?

Illetve még az érdekelne, hogy ellőre hány cm-es illetve hátra hány cm-es hangszórókat szoktatok betenni?

Előre is köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Biztosan volt már róla szó, de megkérdezném, hogy a sedan F astraban gyárilag tényleg nincs kialakítva hátul hangszórónak hely?

Egyáltalán a kábelezés hátra megy-e valameddig, vagy egészen a fejegységtől kellene hátravinni?

Illetve még az érdekelne, hogy ellőre hány cm-es illetve hátra hány cm-es hangszórókat szoktatok betenni?

Előre is köszi a választ!

az enyémbe gyárilag van benne hátul hangszóró

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Biztosan volt már róla szó, de megkérdezném, hogy a sedan F astraban gyárilag tényleg nincs kialakítva hátul hangszórónak hely?

Egyáltalán a kábelezés hátra megy-e valameddig, vagy egészen a fejegységtől kellene hátravinni?

Illetve még az érdekelne, hogy ellőre hány cm-es illetve hátra hány cm-es hangszórókat szoktatok betenni?

Előre is köszi a választ!

Előre 16,5 centis, hátul pedig 10 centis a hangoskodó szóró...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Biztosan volt már róla szó, de megkérdezném, hogy a sedan F astraban gyárilag tényleg nincs kialakítva hátul hangszórónak hely?

Egyáltalán a kábelezés hátra megy-e valameddig, vagy egészen a fejegységtől kellene hátravinni?

Illetve még az érdekelne, hogy ellőre hány cm-es illetve hátra hány cm-es hangszórókat szoktatok betenni?

Előre is köszi a választ!

Főleg már a fiatalabb példányoknál hagyták el az előkészítést.

A kalaptartó alatt perforált a lemez, ennyi :D . A vezetékek bentlétének esélye annál kisebb, minél fiatalabb az autó. Classicba már szerintem egyáltalán nem volt. 16cm-es lenne a hangszóró.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors válaszokat!

A kocsi 2000-es évjárat, és én nem láttam hangszóró helyet, ezért is kérdeztem.

Akkor ma meglesem, hogy mit tehetek az ügy érdekében.

Más: Komplett első ajtóba való elektromos ablak szettért (átvezető kábel, ajtó kábelek, szerkezet, kapcsolók) 18eFt reális ár vajon?

Illetve mi kellhet még a beépítéshez a leírtakon kívül? (Vezérlő egység, műszerfali kábelköteg, stb?)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors válaszokat!

A kocsi 2000-es évjárat, és én nem láttam hangszóró helyet, ezért is kérdeztem.

Akkor ma meglesem, hogy mit tehetek az ügy érdekében.

Más: Komplett első ajtóba való elektromos ablak szettért (átvezető kábel, ajtó kábelek, szerkezet, kapcsolók) 18eFt reális ár vajon?

Illetve mi kellhet még a beépítéshez a leírtakon kívül? (Vezérlő egység, műszerfali kábelköteg, stb?)

Sztem igen, ha eredeti gyári. Nincs külön vezérlőegysége. Egy biztosíték kell neki a biztitáblába.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.