Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

értem, igazából fehérrel szeretném megoldani, hogy ne ilyen **** sárga legyen, az a lényeg.

fehérből sem elég a 4?

Ha olyan ledet veszel aminek a teteje nem kúpos hanem lapos, akkor az nem olyan csúnya. Vagy pedig ha mégis kúposat veszel akkor meg kell csiszolni a led tetejét laposra. De valami ellenállást vagy mit, kell hozzá forrasztani, mert különben nem sokáig bírják a ledek.

Link to comment
Megosztás:

Ha beindítani nem tudod,csak forog körbe,

valószínűleg eltört a gyújtáskapcsoló zárbetét pöcke. Én is jártam így ,csak én leállítani nem tudtam.:lol: Venni kell zárbetétet kulcsokkal,párezer forint.

Viszont így külön kulcs kell majd az idításhoz és az ajtókhoz is. Erre is van biztos megoldás,de Én nem foglalkoztam a dologgal.

Ilyesmi (a vége törik bele a gy.kapcsolóba):

0913694.jpg

A GyIK -ban találsz leírást a cseréhez,ha az a gond!

Köszi a választ és tényleg ez volt a baj, kicseréltem az elektronikai részt is, hogy azal se legyen gond utána, köszönöm a gyors választ / segitséget

Link to comment
Megosztás:

Ja, 4db. De ez a 4darab ledes megoldás Ló*szt sem ér. Csúnyácska lesz foltos nem az igazi.. bőven több led kell bele.

Nem szokott. Egyedül a "hülyegyerek-kék", meg a tök piros szokott nem bántóan rosszul kinézni szórt fényű négyledessel, de egy szép fehéret, 4 ledből nem old meg :lol:

Link to comment
Megosztás:

értem, igazából fehérrel szeretném megoldani, hogy ne ilyen **** sárga legyen, az a lényeg.

fehérből sem elég a 4?

Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe dscn0677j.th.jpg

(csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) :

mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv.

Nem lehet a multiméteredben kicsit merült az elem? Sztem ellenőrizd le valami tuti pontos feszültség megmérésével, hogy mennyire pontos (engem már szívatott ilyesmi).

Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe http://img703.imageshack.us/img703/4750/dscn0677j.th.jpg

(csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) :

mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv.

Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv.

A késleltetést úgy érted hogy halványodva alszik el? ha igen azt hogy is lehet megvalósítani? :) :) :P

köszi!

Link to comment
Megosztás:

Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe http://img703.imageshack.us/img703/4750/dscn0677j.th.jpg

(csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) :

mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv.

Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv.

Ez nagyon szép munka gartulálok!! Nem zavar este? Hisz a led fényerősségét nem lehet szabályozni azzal a tekerővel.

Link to comment
Megosztás:

Fehér LED-ből létezik olyan, ami ugyanilyen szépen terít?

Tutira lehet csinálni...

1 db fehér LED-et én 15 forintért vettem. 1 db ellenállás kb 10 forint. A régi izzó foglalatát felhasználva lehet csinálni olyat mint a gyári...

Lényeg, hogy a led elejét egyenesre kell csiszolni, valamint ajánlott a led oldalát is körbe csiszolni polírpapírral.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, olyan kérdésem lenne,m hogy x17dtl-em van, tavaly lett generálozva, plusz uj akksit is kapott, a kocsiban hogy fogalmazzak túlzás, hogy nagy zene van benne, de azért beleremeg a kasztni mikor duruzsol maxon, szal kondenzátor is van, leállítom a kocsit reggel (15km használat után) bekapcsolom központi plusz riasztót, másnap reggel (24 óra elteltével) alig akar beindulni...létezik hogy a kondenzátort télire kikéne baszni vagy milenne a megoldás? gyertyák porlasztósúcsok jók!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, olyan kérdésem lenne,m hogy x17dtl-em van, tavaly lett generálozva, plusz uj akksit is kapott, a kocsiban hogy fogalmazzak túlzás, hogy nagy zene van benne, de azért beleremeg a kasztni mikor duruzsol maxon, szal kondenzátor is van, leállítom a kocsit reggel (15km használat után) bekapcsolom központi plusz riasztót, másnap reggel (24 óra elteltével) alig akar beindulni...létezik hogy a kondenzátort télire kikéne baszni vagy milenne a megoldás? gyertyák porlasztósúcsok jók!

Megkellene mérni, hogy stand by-ban mennyit vesz fel a gépsas az akksiból...

Link to comment
Megosztás:

Megkellene mérni, hogy stand by-ban mennyit vesz fel a gépsas az akksiból...

arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort...

Link to comment
Megosztás:

arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort...

Nem feszültséget, hanem áramfelvételt kéne mérni. 70-80mA felett már gyanús lehet a dolog.

Link to comment
Megosztás:

arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort...

Nem a feszültség érdekel, hanem a felvett áram. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem a feszültség érdekel, hanem a felvett áram. :)

azt a azzal a sárga bizbasszal meglehet mérni? :lol: csak mert azért ez már túlszárnyalja a határaimat:D de akkor szerintetek is a kondi lesz a hibás ugye?(csak azért kérdem, mert mire hozzájutok egy iylen sárga szarhoz, az hétfőn lesz, és én pénteken megyek 24ezni, aztán nincs kedvem tologatni vagy esetleg behuzatni magam szombat reggel....;)

Link to comment
Megosztás:

azt a azzal a sárga bizbasszal meglehet mérni? :lol: csak mert azért ez már túlszárnyalja a határaimat:D de akkor szerintetek is a kondi lesz a hibás ugye?(csak azért kérdem, mert mire hozzájutok egy iylen sárga szarhoz, az hétfőn lesz, és én pénteken megyek 24ezni, aztán nincs kedvem tologatni vagy esetleg behuzatni magam szombat reggel....;)

Egyszerű a megoldás: mielőtt mész dolgozni, kösd le, ha reggelre nem merül le, akkor az volt a bűnös :) Egyébként többlet fogyasztást az is tud okozni, ha pl. a rádió úgy van bekötve, hogy mindig menjen, ne csak gyújtáson. Találkoztam már olyan rádióval, ami így bekötve simán megkajált 200mA-t.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű a megoldás: mielőtt mész dolgozni, kösd le, ha reggelre nem merül le, akkor az volt a bűnös :lol: Egyébként többlet fogyasztást az is tud okozni, ha pl. a rádió úgy van bekötve, hogy mindig menjen, ne csak gyújtáson. Találkoztam már olyan rádióval, ami így bekötve simán megkajált 200mA-t.

mármint ha nicns benne a kulcs úgy is megy a rádió, erre gondolsz ugye? mert az mondjuk így van...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.