Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv! Szeretnék egy darab villogó ledet az autóba hogyan lehet megoldani hogy villogjon? Mit kell rátenni hogy 12 voltos legyen? Csak kamuriasztónak akarom a régi rossz mozgásérzékelő házába a szélvédőre.

Üdv! Szeretnék egy darab villogó ledet az autóba hogyan lehet megoldani hogy villogjon? Mit kell rátenni hogy 12 voltos legyen? Csak kamuriasztónak akarom a régi rossz mozgásérzékelő házába a szélvédőre.

lehet kapni kimondottan villogó ledet párszáz ft és kell egy elenállás de szt mewgmondják villamosságib ahol a ledet veszed hogy 12v-hoz milyen kell

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Szeretnék egy darab villogó ledet az autóba hogyan lehet megoldani hogy villogjon? Mit kell rátenni hogy 12 voltos legyen? Csak kamuriasztónak akarom a régi rossz mozgásérzékelő házába a szélvédőre.

Vagy kínai 300ft-os kerékpáros hátsó villógó amiből kivezeted az egyik piros ledet ahova akarod.

Link to comment
Megosztás:

Google a barátod :D a villogó led nevéből adódóan villogni fog másodperces ütemenként de egy 1KOhm-os előtét ellenállást köss az egyik lábára, hogy kocsiba 12V ra köthesd...

Nem is tudtam hogy van ilyen is. Azthittem rákell kötni valamit a sima ledre hogy villogjon. Kösz mindenkinek. A relét nemtom aztse honnan jött meg aztse mért meg hogy jó-e egyáltalán érdemes-e tartogatnom. Nincs kizárva hogy fűtés mert 12 volt 30 amper van ráírva még.

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudtam hogy van ilyen is. Azthittem rákell kötni valamit a sima ledre hogy villogjon. Kösz mindenkinek. A relét nemtom aztse honnan jött meg aztse mért meg hogy jó-e egyáltalán érdemes-e tartogatnom. Nincs kizárva hogy fűtés mert 12 volt 30 amper van ráírva még.

Google kereső és a kinézete alapján tükörfűtés relé...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, G-Astrásként pofátlankodok ide, de apósomnak F Astrája (99-es 1.4, légzsákos, motorkód: X14NZ) van és most ezzel van egy kis bibi: a biztosítéktábla fölötti relék funkcióira lenne szüksége, illetve kapcsolási rajzon a reléket nem lehet beazonsítani a biztosítéktáblán. 6 db relé van a biztosítéktáblán, a jobb oldali zöldet (dudarelét kapcsoló relé) és a fehéret (világításfigyelmeztető) ismerjük, a többit nem. Légyszi írjátok le sorrendben, aki tudja, hogy melyik mire van. Köszi.

Itt a kép is hozzá:

http://kepfeltoltes.hu/view/120409/K_p_082_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, G-Astrásként pofátlankodok ide, de apósomnak F Astrája (99-es 1.4, légzsákos, motorkód: X14NZ) van és most ezzel van egy kis bibi: a biztosítéktábla fölötti relék funkcióira lenne szüksége, illetve kapcsolási rajzon a reléket nem lehet beazonsítani a biztosítéktáblán. 6 db relé van a biztosítéktáblán, a jobb oldali zöldet (dudarelét kapcsoló relé) és a fehéret (világításfigyelmeztető) ismerjük, a többit nem. Légyszi írjátok le sorrendben, aki tudja, hogy melyik mire van. Köszi.

Itt a kép is hozzá:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Alsó sor balról jobbra: Ablaktörlő relé, hátsóablak fűtés, fényszóró figyelmeztető.

Felső sor balról jobbra: Tükörfűtés (ez neki hiányzik), indexrelé, hátsóablak fűtés relé.

Link to comment
Megosztás:

Hello! Ma bekötöttem a gyári rádió helyett egy másik rádiót, és ha bekapcsolom akkor a középső kijelzőn nem jelenik meg a dátum hanem üresen marad. Mit kellene még átkötni hogy megfelelően működjön? Az autó egy f astra 1,4 16V és a gyári rádió blaunpukt car 300-as volt. A segitséget előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hello! Ma bekötöttem a gyári rádió helyett egy másik rádiót, és ha bekapcsolom akkor a középső kijelzőn nem jelenik meg a dátum hanem üresen marad. Mit kellene még átkötni hogy megfelelően működjön? Az autó egy f astra 1,4 16V és a gyári rádió blaunpukt car 300-as volt. A segitséget előre is köszönöm!

Ezek a kijelzők csak a gyári Opeles rádiókkal működnek (meg némelyik drágább tipussal egy adapter közbeiktatásával).

Link to comment
Megosztás:

Itt le van írva minden:

http://www.opelforum...?showtopic=1797

:)

Sziasztok!

Utánanéztem a hétvégén, és arra jutottam, hogy sajnos hiányzik a fordulatszámmérőhöz szükséges jelvezeték... A leírásban láttam, honnan-hová kellene futnia. Mivel szétbontani csak egyszer akarom, nem tudom milyen lehet ennek a vezetéknek a 2 "vége". Szeretném amennyire lehet gyárira megcsinálni.

Kérdésem a következő: milyen "csatlakozóval"/csatlakozókkal van ez ellátva? sima csúszós saru, vagy vmi speciális? Lehet ilyet valahol kapni esetleg? Képe van vkinek talán erről a vezetékről? Tudom, hogy OFF: vkinek esetleg eladó ilyen vezeték? :icon1:

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Ezek a kijelzők csak a gyári Opeles rádiókkal működnek (meg némelyik drágább tipussal egy adapter közbeiktatásával).

Bocsi de először rosszul irtam le hogy mit akarok. Nem a rádió infókat akarom megjeleniteni hanem azt akarom megcsinálni hogy simán a dátum maradjon ott. Mert most ha beinditom az autót akkor csak a dátumot irja ki de ha bekapcsolom a rádiót akkor a dátum helyére nem ir ki semmit.

Link to comment
Megosztás:

Bocsi de először rosszul irtam le hogy mit akarok. Nem a rádió infókat akarom megjeleniteni hanem azt akarom megcsinálni hogy simán a dátum maradjon ott. Mert most ha beinditom az autót akkor csak a dátumot irja ki de ha bekapcsolom a rádiót akkor a dátum helyére nem ir ki semmit.

Ki kell kötni (elvágni) egy vezetéket. Piros-szürke úgy emlékszem, de ez nem biztos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Utánanéztem a hétvégén, és arra jutottam, hogy sajnos hiányzik a fordulatszámmérőhöz szükséges jelvezeték... A leírásban láttam, honnan-hová kellene futnia. Mivel szétbontani csak egyszer akarom, nem tudom milyen lehet ennek a vezetéknek a 2 "vége". Szeretném amennyire lehet gyárira megcsinálni.

Kérdésem a következő: milyen "csatlakozóval"/csatlakozókkal van ez ellátva? sima csúszós saru, vagy vmi speciális? Lehet ilyet valahol kapni esetleg? Képe van vkinek talán erről a vezetékről? Tudom, hogy OFF: vkinek esetleg eladó ilyen vezeték? :icon1:

Köszönöm

Úgy tudod megcsinálni, hogy a műszeregység csatlakozóból, szerzel egy lábat.

Amikor én vettem, én kaptam hozzá mindkét csatlakozó sort. Kivettem az egyik lábat, hozzá forrasztottam a ford.szám vezetéket, és úgy húztam a ECUhoz.

De az itt szereplő szereplő leírásban van kép a csatlakozóról.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 92-es F Astrám, és az a probléma az elektromos ablakkal (gyári) , hogy mikor húzom fel, akkor negyedével mielőtt felér elkezd kicsúszni kívülre a gumin kívülre, tehát nem a helyén van, és mozog is az üveg jobbra balra, vagyis előre bukik és ez miatt van. Mi törhetett el hogyan lehet megcsinálni, mi lehet a baj, mit kell venni hozzá? Köszi választ előre is, sürgős lenne megcsinálnom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.