Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

VDO ;)

Annyiban egészíteném még ki, hogy a km-óra hátulján, a sebesség jeladó csatlakozóját még meg kell nézni, mert 3 féle van belőle, és a csatlakozó másik fele pedig a fóliára van rágyógyítva, úgyhogy ha másmilyen, akkor nagy szívás cserélgetni. :rolleyes:

Az elbontott astrámban ezt nemes egyszerűséggel három beforrasztott vezetékkel oldották meg, a fólia azon része meg csak ott lifeg....

Link to comment
Megosztás:

Az elbontott astrámban ezt nemes egyszerűséggel három beforrasztott vezetékkel oldották meg, a fólia azon része meg csak ott lifeg....

Jah, igen. Szóval lehet nagy szívással rendesen megcsinálni, meg kevesebb szívással taknyolni is :D

De a legegyszerűbb még mindig, egyből olyat venni, ami plug&play. Nem olyan ritka dolog, lehet találni könnyen olyat, ami helyből jó :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok még egy kis segítség kellene mert az én km/h on w=1102 van és nem találok ugyan ilyen számú fordulatszámmérős órát csak ami W=1111. Ha valaki véletlenül tud egy elfekvőben lévőt ami nekem jó vagy ha jó az amit én találtam kérlek jelezzétek! Köszönöm szép napot sziasztok!

Link to comment
Megosztás:

Lehet cserélgetni a sebességmérős részét csak arra figyelj, hogy a sebességjeladója olyan csatlakozású legyen mint a tiéd, és a műszerek addig legyenek skálázva mint a gyári órádon, akkor van vele a legkevesebb gond... Nekem is mérföldes óra volt a fordulatszámmérős, közepét cseréltem és lássunk csodát. :D

Link to comment
Megosztás:

w1111 és w1102között akkora eltérés van, hogy amikor cserélgettem, nekem fel se tűnt elsőre hogy más az áttétele. Igaz, hogy nem pont gyári kerékmérettel, de egész reálisat mutatott. Ha sokat csal, még mindig cserélhető maga az óra, a fentebb leírtak szerint.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Segítségeteket kérném!

Kivillogtattam a hibakódot és 44-est villogot,ami ' Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény '

mit lehet ez ellen tenni, ugyanis a szonda az tuti jó?Na meg egyenetlen az alapjárat néha majdnem lefullad,néha meg felpörög vagy 2000-ig.Hideginditáskor 3mp után leáll a moci és sok köszörülésre indúl újra.

c14nz 96'

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Segítségeteket kérném!

Kivillogtattam a hibakódot és 44-est villogot,ami ' Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény '

mit lehet ez ellen tenni, ugyanis a szonda az tuti jó?Na meg egyenetlen az alapjárat néha majdnem lefullad,néha meg felpörög vagy 2000-ig.Hideginditáskor 3mp után leáll a moci és sok köszörülésre indúl újra.

c14nz 96'

Nekem egy program a 44-es hibakódra azt írja: Lambda szonda/szegény keverék

Meg kellene nézni a kétvezetékes hőmérséklet jeladót, az alapjárati motort, valamint az üzemanyagszűrőt is, mert lehet kezd eldugulni és nincs elég benzin neki...

Link to comment
Megosztás:

Ok!

Hol találom a jeladót?Mit nézzek rajta?A szűrő pedig új pár ezer km-t ment.

Az injektor alatt van beletekerve a szívótorok hátuljába, ki kell mérni multiméterrel különböző hőfokon majd ide írd be a kapott ellenállás értékeket aztán megmondják hogy kábé jó-e...

545072-20120505-s4CWIb.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ha érdekel valakit, egyes Tecskó áruházakban újra lehet kapni H4-es +90 GE-t. Nemrég újítottam be egy párat a Kaposváriban. Teljesen jók, az eddig bentlévők fényteljesítményének kb. a 2-2,5x-t nyújtják és sokkal fehérebb a fényük.

Link to comment
Megosztás:

Ha érdekel valakit, egyes Tecskó áruházakban újra lehet kapni H4-es +90 GE-t. Nemrég újítottam be egy párat a Kaposváriban. Teljesen jók, az eddig bentlévők fényteljesítményének kb. a 2-2,5x-t nyújtják és sokkal fehérebb a fényük.

Igen, hallottam én is, nemrég halt meg az egyik +90-em (2,5 év után...) és azóta ahányszor elmegyek egy tecsó előtt benézek, de sose találok csak 60-ast :lol: Valaki előttem járkál, és begyűjti a készletet állandóan :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, hallottam én is, nemrég halt meg az egyik +90-em (2,5 év után...) és azóta ahányszor elmegyek egy tecsó előtt benézek, de sose találok csak 60-ast :lol: Valaki előttem járkál, és begyűjti a készletet állandóan :D

Akkor már ketten vagyunk... Én kb. december óta kerestem. H1 és H7 van/volt dögivel, de +90-es H4 sosem, +60-as is nagyon ritkán. (Néha olyan érzésem van, hogy szeretnék elhitetni az emberekkel, hogy a H4 már nem divat... :evilgrin: ) Most is csak 10-15 db figyelt a polcon. A másikakból "hegyekben" áll a készlet... :icon11:

Ja az ár lemaradt. Ha még van akkor 2.390 konvertibilis HUF-ba kerül.

Link to comment
Megosztás:

Ha érdekel valakit, egyes Tecskó áruházakban újra lehet kapni H4-es +90 GE-t. Nemrég újítottam be egy párat a Kaposváriban. Teljesen jók, az eddig bentlévők fényteljesítményének kb. a 2-2,5x-t nyújtják és sokkal fehérebb a fényük.

Igen ma én is láttam nálunk a XVII.kerületi tescoba!De nálunk csak 3db figyelt a polcon! :) Elötte milyen izzó volt bent neked?

Link to comment
Megosztás:

Igen ma én is láttam nálunk a XVII.kerületi tescoba!De nálunk csak 3db figyelt a polcon! smile.png Elötte milyen izzó volt bent neked?

Sima mezei 60/55-ös H4. A jobb oldalon Förch ECO típusú, a bal oldalon Hejalux Dulux 13766. Fényük azoknak is volt, de ezek azért kicsit nagyon mások...

Szép lassan ki akarom cserélni a kocsi összes külső izzóját. Mind működik rendesen, de szeretném, ha egységesen GE-k lennének benne. Az első ködlámpákba is +90-est szánok - elvileg Bosh lámpám van - a többi helyre meg értelemszerűen a megfelelőt.

Legalább hinni szeretném, hogy ezzel is támogatom kicsit a magyar gazdaságot, ha még Magyarországon készülnek egyáltalán ezek a GE izzók.

Link to comment
Megosztás:

Sima mezei 60/55-ös H4. A jobb oldalon Förch ECO típusú, a bal oldalon Hejalux Dulux 13766. Fényük azoknak is volt, de ezek azért kicsit nagyon mások...

Szép lassan ki akarom cserélni a kocsi összes külső izzóját. Mind működik rendesen, de szeretném, ha egységesen GE-k lennének benne. Az első ködlámpákba is +90-est szánok - elvileg Bosh lámpám van - a többi helyre meg értelemszerűen a megfelelőt.

Legalább hinni szeretném, hogy ezzel is támogatom kicsit a magyar gazdaságot, ha még Magyarországon készülnek egyáltalán ezek a GE izzók.

Itt készülnek és én is anno minden fényforrást kicseréltem tungsramra. A megalight-jaim 2,5 éve bírják már! :) Nem GE, hanem még a kék-piros Tungsram dobozos. :)

Link to comment
Megosztás:

Itt készülnek és én is anno minden fényforrást kicseréltem tungsramra. A megalight-jaim 2,5 éve bírják már! smile.png Nem GE, hanem még a kék-piros Tungsram dobozos. smile.png

Kék-piros dobozos??? Évek óta nem láttam errefelé eredeti Tungsram színű csomagolást, csak ezt a ronda öööööö... izé színű-szürke kombós GE-t.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.