Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Megnéztem, a lábak épnek tűnnek. Majd megpróbálok kölcsönkérni valakitől egy jó jeladót, hogy azzal működik-e. A G-s astra jeladója megegyezik a f-ével?

Illetve a rádió feletti kijelzőn megnyomtam mind 2 gombot hosszan és ezeket írta ki:

F12

F171

Miket jelentenek?

A kereső a barátom. Már kérdezték korábban is. 12 teszt kezdete, 171 pedig külső jeladó hiba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémám lenne a kocsival,hogy mikor kinyitom a jobb első és jobb hátsó ajtót nem villan fel a belső világítás.

De a ha bal oldalt nyitom ki az ajtót akkor felvillan.

Az ajtóknál a kapcsolót megnéztem ott nem láttam hibát.

Szerintetek mi lehet vele?Mit nézzek meg rajta?

Előre is köszönöm.

zozo

Pedig általában ott van a hiba, próbakép cseréld fel egy működő ajtóéval.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémám lenne a kocsival,hogy mikor kinyitom a jobb első és jobb hátsó ajtót nem villan fel a belső világítás.

De a ha bal oldalt nyitom ki az ajtót akkor felvillan.

Az ajtóknál a kapcsolót megnéztem ott nem láttam hibát.

Szerintetek mi lehet vele?Mit nézzek meg rajta?

Előre is köszönöm.

zozo

nyomkodd meg újjal be, jó gyorsan az ajtóknál a kapcsolót... valszeg be fogja kapcsolni... nálam is ez volt! Megszorult a tengely, meg el is oxidálódott az érintkező. Csak a kiszedés, és wd40-es tisztogatás segített... :)

Link to comment
Megosztás:

nyomkodd meg újjal be, jó gyorsan az ajtóknál a kapcsolót... valszeg be fogja kapcsolni... nálam is ez volt! Megszorult a tengely, meg el is oxidálódott az érintkező. Csak a kiszedés, és wd40-es tisztogatás segített... :)

A wd40 nem elektromos kontakhibára való, arra a kontaktspré kell:)

Wd 40 pl a zárba kell, ahol kenés is van.

Link to comment
Megosztás:

Na hello!Tegnap du-án ill.ma du-án ismét orvosoltam egy problémát :icon1: Blaupunkt Car300-as gyári rádió van a kocsimban,tökéletesen működik,csak épp a középkonzolon lévő kijelzőt nem működtette mióta beletettem,már lassan 2éve.Miután már a hangszórók kábeleit kivéve az összes kanócot cserélgettem,az összes lehetséges verziót figyelembe véve,de semmi eredményt nem érve el,hát rá is hagytam a dolgot úgy tavaly ősszel :goofy: Mondom,mindegy,max.nem látom a hullámsávot,aztán fülre beállítottam az állomásokat :D Mígnem tegnap este ráakadtam egy Opel rádiókkal foglalkozó oldalra ahol mondják hogy a magnót be kell lőni a kijelzőhöz :huh: Na aztán,ma a locsolkodás után rohantam is a verdához,minden kanóc visszarak az eredeti állapotába,3-as és 5-ös gomb nyomva tart,majd bekapcs.a rádió......és jééé tényleg egyből dobta a kijelző hogy"digi8-digi10-digi8+2"..stb..a kijelző karakterszámait! :blink: Beállítottam a digi 8-at,és egyből pengén már írta is a rádióállomásokat :D Szuper,ráadásul RDS-es is! Két szál kanóc nem reagál semmire.Ugye a magnó csatija 3részből áll,alsó rész felelős az áramellátásért,középső rész a hangszóró kábelei,és a felső rész a kijelzőjé..Nos az alsóban egy barna szál(tippem szerint a motoros antennáé de azt kiiktattam,már manuális van)tehát az megoldva,illetve a felső részben egy kék-fehér szál sem reagál semmire,az nem tudom mié lehet...lehet annak is a motoros antennához lehettet köze!?Na mindegy,ezt a két szálat leszigeteltem,annál is inkább mert a barna szál beiktatásával elhallgatott a rádió,de nélküle most tökéletesen működik a hangtechnikám,és ami a lényeg a kijelzőm is tökéletes,elhalmoz minden információval!...és erre vártam majd két évet,már belenyugodva hogy kijelző nélkül élem az életem a verdámmal!!!!!!!!! :omg:

Ja igen,amúgy bárki bármit mondd,én nagyon szeretem ezt a gyári Blaupunkt rádióját az Opelnak,nagyon jól fogja az állomásokat és még illik is a kocsi"imidzséhez" :goofy: Sőt eredetileg egy retro"tekerőgombosat" akartam bele!! :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Na hello!Tegnap du-án ill.ma du-án ismét orvosoltam egy problémát :icon1: Blaupunkt Car300-as gyári rádió van a kocsimban,tökéletesen működik,csak épp a középkonzolon lévő kijelzőt nem működtette mióta beletettem,már lassan 2éve.Miután már a hangszórók kábeleit kivéve az összes kanócot cserélgettem,az összes lehetséges verziót figyelembe véve,de semmi eredményt nem érve el,hát rá is hagytam a dolgot úgy tavaly ősszel :goofy: Mondom,mindegy,max.nem látom a hullámsávot,aztán fülre beállítottam az állomásokat :D Mígnem tegnap este ráakadtam egy Opel rádiókkal foglalkozó oldalra ahol mondják hogy a magnót be kell lőni a kijelzőhöz :huh: Na aztán,ma a locsolkodás után rohantam is a verdához,minden kanóc visszarak az eredeti állapotába,3-as és 5-ös gomb nyomva tart,majd bekapcs.a rádió......és jééé tényleg egyből dobta a kijelző hogy"digi8-digi10-digi8+2"..stb..a kijelző karakterszámait! :blink: Beállítottam a digi 8-at,és egyből pengén már írta is a rádióállomásokat :D Szuper,ráadásul RDS-es is! Két szál kanóc nem reagál semmire.Ugye a magnó csatija 3részből áll,alsó rész felelős az áramellátásért,középső rész a hangszóró kábelei,és a felső rész a kijelzőjé..Nos az alsóban egy barna szál(tippem szerint a motoros antennáé de azt kiiktattam,már manuális van)tehát az megoldva,illetve a felső részben egy kék-fehér szál sem reagál semmire,az nem tudom mié lehet...lehet annak is a motoros antennához lehettet köze!?Na mindegy,ezt a két szálat leszigeteltem,annál is inkább mert a barna szál beiktatásával elhallgatott a rádió,de nélküle most tökéletesen működik a hangtechnikám,és ami a lényeg a kijelzőm is tökéletes,elhalmoz minden információval!...és erre vártam majd két évet,már belenyugodva hogy kijelző nélkül élem az életem a verdámmal!!!!!!!!! :omg:

Felső részben a kék-fehér szál a sebességfüggő hangerőszabályzásé.

Link to comment
Megosztás:

Aha értem...köszi..és annak mi a szerepe? Egyszerűnek hangzik,de azért megkérdezem inkább,mert ha van előnye akkor lehet csak bekötöm :icon1:

CAR300-nál sztem nincs ilyen funkció, de ha nyomod az UML gombot 5 másodpercig és kiírja, hogy SD-VOL, akkor tudja a sebességfüggő hangerőszabályzást. Ha szükséges neked ez a funkció, akkor kösd vissza. :)

Link to comment
Megosztás:

Pedig itt is le volt már írva jónéhányszor. :D

Sőt még az is, hogy esetenként a 2-es és 4-es gombot kell nyomni. ;)

Az igaz lehet, hogy ez kimaradt a GyIK-ból. :icon1:

2 és 4 máshoz kell, nem? 3-ast és 5-öst kellett nyomnom a CAR400-amban is átlőni a kijelzőhöz.

Majd csinálok egy fullos gyári rádiós GyIK-ot is. :D

Link to comment
Megosztás:

nyomkodd meg újjal be, jó gyorsan az ajtóknál a kapcsolót... valszeg be fogja kapcsolni... nálam is ez volt! Megszorult a tengely, meg el is oxidálódott az érintkező. Csak a kiszedés, és wd40-es tisztogatás segített... :)

Befújtam meg meg is nyomkodtam de nem javult meg.

Egyik nap még jó volt a másik nap nem.

És az az érdekes,hogy egyszerre mind a két ajtónál tönkremegy?

Link to comment
Megosztás:

CAR300-nál sztem nincs ilyen funkció, de ha nyomod az UML gombot 5 másodpercig és kiírja, hogy SD-VOL, akkor tudja a sebességfüggő hangerőszabályzást. Ha szükséges neked ez a funkció, akkor kösd vissza. :)

Köszi az infót,szerintem igazad lesz,a CAR300-nál nincs ilyen funkció...Nyomva tartottam az UML gombot,ahogy mondtad,de semmit nem reagált..mondjuk a kék-fehér szál nem is volt rádugva..Dehát baromira nem fontos nekem az a funkció,eddig is megvoltam nélküle.Ráadásul már patentul be is raktam a helyére a magnót a keretével együtt! :D (eddig csak keret nélkül volt bedugva,mivel a kijelzője nem működött,és vártam az"isteni szikrára",ami egy netes oldal képében meg is jött,és már van kijelzőm is) Úgyhogy mostmár csak akkor akarom kiszedni a magnót,ha NAGYON muszáj lesz!! <_< 2 szálat nem kötöttem csak rá,a motoros antennáét(mivel nincs mot.antenna) illetve amint megtudtam tőled a"sebességfüggő hangszabályzásét"...Szóval egyik se fontos...Szóljon,találjon rádióállomást,és az már csak hab a tortán hogy látom is(mármint az állomást) amit hallgatok!! :D Azt ennyi..... :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton Kiszedtem a légzsákot a kormányból mert picit állítottam a kormány szögén.Kipróbáltam hogy jó áll-e a kormány mentem vele egy kört(Légzsák nélkül)Utána vissza raktam a légyzsákot és a mai napig bejelezz a lámpája.Előtte semmi baj nem volt vele,mai napon megint szét szedtem hogy jól raktam-e vissza de mindent rendben találtam.Az lenne a kérdésem hogy Mit lehet vele csinálni?Gépre kell tenni?(Azt már próbáltam hogy egy napig kivettem az aksiját hátha elfelejti)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton Kiszedtem a légzsákot a kormányból mert picit állítottam a kormány szögén.Kipróbáltam hogy jó áll-e a kormány mentem vele egy kört(Légzsák nélkül)Utána vissza raktam a légyzsákot és a mai napig bejelezz a lámpája.Előtte semmi baj nem volt vele,mai napon megint szét szedtem hogy jól raktam-e vissza de mindent rendben találtam.Az lenne a kérdésem hogy Mit lehet vele csinálni?Gépre kell tenni?(Azt már próbáltam hogy egy napig kivettem az aksiját hátha elfelejti)

Gepre kell tenni.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton Kiszedtem a légzsákot a kormányból mert picit állítottam a kormány szögén.Kipróbáltam hogy jó áll-e a kormány mentem vele egy kört(Légzsák nélkül)Utána vissza raktam a légyzsákot és a mai napig bejelezz a lámpája.Előtte semmi baj nem volt vele,mai napon megint szét szedtem hogy jól raktam-e vissza de mindent rendben találtam.Az lenne a kérdésem hogy Mit lehet vele csinálni?Gépre kell tenni?(Azt már próbáltam hogy egy napig kivettem az aksiját hátha elfelejti)

El kell vinni olyan helyre, ahol van TECH1-TECH2, és töröltetni kell a hibakódot. Ha szétszeded a légzsákrendszert,( leszeded a légzsákot, széthúzol valamit, leveszed az indítót) akkor addig nem szabad ráadni a gyújtást, amíg vissza nem pakolsz mindent. Ha ráadod, jön a hibakód a légzsákvezérlőtől, amit meg is jegyez, így hiába rakod össze jól, csak műszerrel lehet kitörölni a hibakódot.

3 hete ugyanígy jártam én is, a srác aki kitörölte mondta el nekem ezt az okosságot.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton Kiszedtem a légzsákot a kormányból mert picit állítottam a kormány szögén.Kipróbáltam hogy jó áll-e a kormány mentem vele egy kört(Légzsák nélkül)Utána vissza raktam a légyzsákot és a mai napig bejelezz a lámpája.Előtte semmi baj nem volt vele,mai napon megint szét szedtem hogy jól raktam-e vissza de mindent rendben találtam.Az lenne a kérdésem hogy Mit lehet vele csinálni?Gépre kell tenni?(Azt már próbáltam hogy egy napig kivettem az aksiját hátha elfelejti)

Keresd Bohom cartársat, neki van hozzá cucca és nyárlőrinci, de kecsón dolgozik.

Ha kell megadom a telszámát!

Link to comment
Megosztás:

El kell vinni olyan helyre, ahol van TECH1-TECH2, és töröltetni kell a hibakódot. Ha szétszeded a légzsákrendszert,( leszeded a légzsákot, széthúzol valamit, leveszed az indítót) akkor addig nem szabad ráadni a gyújtást, amíg vissza nem pakolsz mindent. Ha ráadod, jön a hibakód a légzsákvezérlőtől, amit meg is jegyez, így hiába rakod össze jól, csak műszerrel lehet kitörölni a hibakódot.

3 hete ugyanígy jártam én is, a srác aki kitörölte mondta el nekem ezt az okosságot.

Én inkább leveszem az akkut... :) 15 perc után már esélye nincsen hibakódozni!!! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.