stirlitz Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Én megcsináltam magamnak mind a két oldalra. Csak egy szál vezetéket kell húzni a bal oldali lámpa ködzárójának pozitívjáról és venni egy bontott izzófoglalatot a jobbos lámpához. Ebből ki kell szedni egy érintkezőt ami az izzó alá való, azt berakni a kocsiban lévő foglalatba, bekötöd a vezetéket, és kész is. :) és ezt szabad/szabályos? személyszerint in k.vára utálom mert minden hülye bekapcsolva hagyja pl városban és ha mind2 oldalt világit a féklámpát NEM igazán lehet észre venni (ha jól eléxem az is 21 Wos) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 és ezt szabad/szabályos? személyszerint in k.vára utálom mert minden hülye bekapcsolva hagyja pl városban és ha mind2 oldalt világit a féklámpát NEM igazán lehet észre venni (ha jól eléxem az is 21 Wos) Igen, ezért rühellem én is, de majd egyszer valaki lebontja a pótkerékig a hátulját, és rájön, hogy nem kell karácsonyfát építeni. :closedeyes: Caravanban, meg egyes lámpákban jól elkülönül, ott még nem olyan vészes, de a jobb oldalra akkor se tennék. Az út széléből sz.rt se lehet látni tőle, ha ott is virít. Márpedig a magyar ember okos, és tudja, hogy a ködlámpa azért KÖD lámpa, mert esőben kell fölkapcsolni. Meg azt is, hogy lakott területen belül, éjszaka, amikor amúgy a 2 km-re előtte menő kispolszki 9 volton pislákoló helyzetjelzőjét is látni lehet, muszáj föl lőni a ködzárót, hogy legalább mögötte ne lásson senki... Ha valaki ilyen vezeti éppen az autót, külön előny, ha még az út szélét is lepirítja a dupla ködzáró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Én megcsináltam magamnak mind a két oldalra. Csak egy szál vezetéket kell húzni a bal oldali lámpa ködzárójának pozitívjáról és venni egy bontott izzófoglalatot a jobbos lámpához. Ebből ki kell szedni egy érintkezőt ami az izzó alá való, azt berakni a kocsiban lévő foglalatba, bekötöd a vezetéket, és kész is. :) Szerintem tökre félrevezető, féklámpának lehet nézni. Én kiszedtem a másik égőt, mert amit vettem másfajta lámpát hátra, abban mindkét oldalon volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Szerintem tökre félrevezető, féklámpának lehet nézni. Én kiszedtem a másik égőt, mert amit vettem másfajta lámpát hátra, abban mindkét oldalon volt. Én senkinek nem akarok rosszat. Megcsináltam magamnak, tudom hogy mikor és hol kell/lehet ködlámpát használni, van pót féklámpám jól látható helyen, így észre lehet venni a különbséget a két lámpa között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Én senkinek nem akarok rosszat. Megcsináltam magamnak, tudom hogy mikor és hol kell/lehet ködlámpát használni, van pót féklámpám jól látható helyen, így észre lehet venni a különbséget a két lámpa között. nem kétlem, hogy Te tudod mikor/hol kell használni, de mikor a esőben mögötted egy párás ablakon keresztül bámulnak ki akkor anynira vírrít(szétverődik) még az 1 ködlámpa is, nemhogy 2..........sztem ember nem lesi/látja a pót(!)féklámpát Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Hivatalosan úgy tudom 1 ködlámpa lehet hátulról nézve bal oldalt. Ettől független nálam is a 1.2-esen (Corsa B) mindkét oldalon működik, hozzáteszem nem én csináltam így lett annak idején véve, és valószínű az előző tulaj sem bántotta, mert ismerem. Az enyémen pedig csak bal oldalt van, jobb oldalon a tartó műanyag le is van vakítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 A kettő sem szabálytalan. Nekem az új fullos kötegben benne van a vezeték jobbra is, csak majd egy jobbkormányos foglalatot kell szerezzek. A skandináv piacokon alapból kettővel szerelik az autókat. Ha külön van a féklámpa, nem pedig a helyzetjelző erősödik fel, és van kiegészítő féklámpa is, akkor nem zavaró egyáltalán. Sőt. Ezt a "jön mögöttünk valaki, és nem lát tőle semmit" dolgot meg nem értem, hiszen ha mögöttünk jönnek, akkor azt le kell kapcsolni. SZabály szerint, meg egyébként is. Nem véletlenül ZÁRÓFÉNY a neve, mert hogy azzal zárjuk a sort. Ha meg nem mi vagyunk leghátul, akkor le kell kapcsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 nem kétlem, hogy Te tudod mikor/hol kell használni, de mikor a esőben mögötted egy párás ablakon keresztül bámulnak ki akkor anynira vírrít(szétverődik) még az 1 ködlámpa is, nemhogy 2..........sztem ember nem lesi/látja a pót(!)féklámpát Az astrában a sima 21Wattos izzó közel sem olyan bántó mint sok új autókban a nemtommilyen ködzáró lámpa . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 A kettő sem szabálytalan. Nekem az új fullos kötegben benne van a vezeték jobbra is, csak majd egy jobbkormányos foglalatot kell szerezzek. A skandináv piacokon alapból kettővel szerelik az autókat. Ha külön van a féklámpa, nem pedig a helyzetjelző erősödik fel, és van kiegészítő féklámpa is, akkor nem zavaró egyáltalán. Sőt. Ezt a "jön mögöttünk valaki, és nem lát tőle semmit" dolgot meg nem értem, hiszen ha mögöttünk jönnek, akkor azt le kell kapcsolni. SZabály szerint, meg egyébként is. Nem véletlenül ZÁRÓFÉNY a neve, mert hogy azzal zárjuk a sort. Ha meg nem mi vagyunk leghátul, akkor le kell kapcsolni. De azért szerelik kettővel, mert pár helyen fordítva mennek, és a ködlámpának mindig a felező felőli oldalon kell világítania. Az utolsó mondatoddal egyet értek, csak az a baj vele, hogy az esetek 99%-ban bekapcsolják aztán csak leállításkor kapcsolják ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Sziasztok! Van egy hiba ami most nem rég ütötte fel a fejét. Nem kapcsol be a hüttőventilátor. Felforrt a vizem.Minden jó rajta, a ventilátor kapcsoló ki lett cserélve, a hőfok jeladó is, a hőfok érzékelő is, a motorja jó, direktbe működik. A víz szabadon áramlik a rendszerben nincs gond.Találkozott valaki már ezzel a hibával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Van egy hiba ami most nem rég ütötte fel a fejét. Nem kapcsol be a hüttőventilátor. Felforrt a vizem.Minden jó rajta, a ventilátor kapcsoló ki lett cserélve, a hőfok jeladó is, a hőfok érzékelő is, a motorja jó, direktbe működik. A víz szabadon áramlik a rendszerben nincs gond.Találkozott valaki már ezzel a hibával? Relé, Biztosíték??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Van egy hiba ami most nem rég ütötte fel a fejét. Nem kapcsol be a hüttőventilátor. Felforrt a vizem.Minden jó rajta, a ventilátor kapcsoló ki lett cserélve, a hőfok jeladó is, a hőfok érzékelő is, a motorja jó, direktbe működik. A víz szabadon áramlik a rendszerben nincs gond.Találkozott valaki már ezzel a hibával? Nekem se kapcsolt be a ventilátorom, kukáztam egy VW gombát, azt tettem bele, az most 92 fokon kapcsol be. Nézd meg, hogy a gombánál ha összérinted a vezetéket, akkor bekapcsol-e. Reléje nincs, a gombánál kapcsol csak. Nálam legalábbis, 1.7-es szívó D-m van. Meg van a biztosítéktáblánál egy 30A-es biztosítékja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Nekem is mindig kitalál valamit ez a nyomorult, már kezd bosszantani...:( Tegnap egy reccsenéssel a gyújtáskapcsolóból nem áll vissza az öninditózó állásról a normál állására. Tehát úgy kell visszafordítani óvatosan a kulcsot. Addig meg köszörüli az önindítómat....amit felújítottam nemrég...:( grrrrrrrrrr..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Elég nagy problémám van. Nem kapcsol be a hüttőventilátor. A kapcsoló ki lett cserélve a hőérzékelők a ventilátor hőkapcsoló is. Direktre ki lett próbálva, baja nincs. A termosztát is kinyit, szabadon áramlik a rendszerben a víz. Találkozott már valaki ilyen hibával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Nincs valakinek felesleges ködlámpa csatija? Arra a felére gondolok, ami a lámpán van. Behúztam a full extrás köteget, de nekem nem gyáriak a ködöseim, viszont ha lenne valakinek mondjuk törött lámpáról felesleges csati, némi vezetékkel, akkor nem állnék neki kókányolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Plaszlo Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Sziasztok. Nem tudjátok honnan lehetne benzinálló kábelt venni/szerezni? 2x5 cm-re lenne szükségem a tápszivattyú megrövidült vezetékét cserélném ki a tankban, de nem merek normál kábelt beletenni. Csigi szaktárs szerint lehet venni, de a Neten hiába kerestem, a Google sem adott választ. Villanyszerelési boltok csak huhognak, hogy mi kell??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Úgy keresd, hogy olajálló. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Bekötöttem a ködöst de valamit elbactam mert helyzetjelzővel is lehet kapcsolni, pedig a vezérlő tápot a ködzáró kapcsolótól vittem az viszont csak tompítottal műkszik. :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Bekötöttem a ködöst de valamit elbactam mert helyzetjelzővel is lehet kapcsolni, pedig a vezérlő tápot a ködzáró kapcsolótól vittem az viszont csak tompítottal műkszik. :icon11:Nem a kapcsolo vilagitasara kototted veletlenul?Az kap aramot helyzetjelzon is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Nem a kapcsolo vilagitasara kototted veletlenul? Az kap aramot helyzetjelzon is... Hm....ez mondjuk lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Plaszlo Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Úgy keresd, hogy olajálló. Köszönöm a tippet, így már több a találat, de még keresnem kell olyan boltot, aki mezitlábas felhasználót is kiszolgál a pár méteres igényével (legyen tarcsiban is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Bekötöttem a ködöst de valamit elbactam mert helyzetjelzővel is lehet kapcsolni, pedig a vezérlő tápot a ködzáró kapcsolótól vittem az viszont csak tompítottal műkszik. :icon11: Nálam gyárilag is üzemel helyzetjelzővel... Szerintem normális! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Gyárilag is mennie kell helyzetjelzővel. Ki az aki ködben tompítottal megy, ha van ködlámpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Nálam gyárilag is üzemel helyzetjelzővel... Szerintem normális! Gyárilag is mennie kell helyzetjelzővel. Ki az aki ködben tompítottal megy, ha van ködlámpa? Nem tudom hogyan van gyárilag mert ott a ködzáró is relézve van amit én kihagytam, este csetkonferenciát folytattam Dark_Errant-al van egy variáció amit kipróbálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 sziasztok autóvillamossági szerelőt keresek Soroksár közelében vagy pestimre, akik reális áron dolgozik, mennyibe fáj mostanában egy gyújtás beállítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts