Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Nekem az tünik furcsának, hogy (az első képen látszik leginkább) az 1. és a 4. hengerben is úgy tünik, ugyanazt a szelepet jóval nagyobb hőhatás érte mint a többit. A harmadikban viszont én hibátlannak látom.

És mintha a harmadik hengernél a szívótorok is tisztább lenne a többinél.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kicsit elszörnyedve láttam a képeket,de ugy gondolom nem feltétlenül a gáz a ludas esetlegesen megygorsította a folyamatot.

Brutál mód el van égve a tányér teljes felülete.Mintha meolvadt volna.

Ebben 1 dolog elgondolkodtató.És ha nekem is vagy valamelyikönknek van ilyen szelepünk?

Na de ne huzzuk be a xart ugyabár!!!!

Én még mindig kinlódok a bilegő alapjárattal me a gyorsitási Lyukkal.

Jövö héten kedd 14 órára kaptam időpontot Medinél konrollra.

Előzetesen azt mndták lehet h nem a gáz a ludas hanem a folytó szelep van elkoszosodva.

Majd meglátjuk.

Irok a fejleményekről.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

az első kép ok

a többi pici :)

amit én látok ...

hogy nincs elégve a szeleptányér...

és a kitört szeleprész alatt se látok a szelepülékbe beverődést...

így innen ennyi látszik csak :)

...és miért is nincs beverődés nyom? Hova is lett Damon Hill? :)

Lehet ezt szépíteni, de én naponta látok ilyeneket és 99%, hogy a helytelen beállítás okozta a szelep halálát.

Szivesen felönteném a többi maradék szelepet benzinnel, hogy lássuk hol is van nyomásvesztés...

Mindegy nem pofázom, mert megint kapok, hogy csak károgok és nem értek az egészhez. :D

Link to comment
Megosztás:

...és miért is nincs beverődés nyom? Hova is lett Damon Hill? :)

Lehet ezt szépíteni, de én naponta látok ilyeneket és 99%, hogy a helytelen beállítás okozta a szelep halálát.

Szivesen felönteném a többi maradék szelepet benzinnel, hogy lássuk hol is van nyomásvesztés...

Mindegy nem pofázom, mert megint kapok, hogy csak károgok és nem értek az egészhez. :D

én hiszek neked :)

Innen ennyi látszódik :)

És a gáz beállításba is igazad van,hogy csak összehányák.....

én is feltölteném ,mert engem is érdekel :)

valszeg közben játszik a gázüzem is,hogy ez történt...

Link to comment
Megosztás:

Soha nem is mondtuk egyikőnk sem, hogy a gáz nem árt a motornak.

Tisztában vagyunk vele, hogy lerövidíti az élettartalmát, de ezt vállaltuk anyagi okokból.

De nem hinném, hogy ez a jelenség már 30e km-nél előjönne.

Ugyanígy járt egy kollegám 1.6-os 16 szelepes f astrán, pedig az csak benzines volt (nyilván sokkal több km-el).

Link to comment
Megosztás:

Apám vagy 20 éve járt így Off Ladával On.

3 hónap és kb. 10000km alatt az ukrán benzin úgy lerendezett két szelepet, hogy a maradék két szeleptányér nemigen adott volna ki egy egészet. Anno a munkadíj volt vagy 2000, a hf.tömítés 2-300 (500?), bontott szelep becsiszolva ingyen, oszt go.

Link to comment
Megosztás:

Soha nem is mondtuk egyikőnk sem, hogy a gáz nem árt a motornak.

Tisztában vagyunk vele, hogy lerövidíti az élettartalmát, de ezt vállaltuk anyagi okokból.

De nem hinném, hogy ez a jelenség már 30e km-nél előjönne.

Ugyanígy járt egy kollegám 1.6-os 16 szelepes f astrán, pedig az csak benzines volt (nyilván sokkal több km-el).

Az a szomorú, hogy még 80e km sem volt a motorban...

Így nem fáradhat el a cucc, anyaghiba lehetett...

Link to comment
Megosztás:

Hengerfej

Hosszas vívódás után úgy döntöttem, hogy az összes (16 db) szelepet cseréljék. (lesz mit nézegetni és fotozni :icon1: )

Jövőhéten lesz kész.

Mit mondtak mennyi lesz cakk-pakk?

Szelepek mennyibe kerülnek, csak kíváncsi vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Ja meg kölcsönkérni. :icon7:

Gépműhely, felújítás, szelepcsere 16db, olaj, víz, lpg gyertya...

Valahogy sok, a szelepek is akkor cakk-pakk max 60e, olajcsere max 15e, víz max: 10e, gyertya: 20e, és a munkadíj 120e? (az alkatrész árakkal csúnyán felfelé kerekítettem)

Link to comment
Megosztás:

Valahogy sok, a szelepek is akkor cakk-pakk max 60e, olajcsere max 15e, víz max: 10e, gyertya: 20e, és a munkadíj 120e? (az alkatrész árakkal csúnyán felfelé kerekítettem)

Tömítés, plusz gépi munka, ami nem olcsó.

Ennek ellenére én is sokallom.

Én dobnék rá egy bontott hengerfejet, oszt mehet tovább.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.