Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
ha szekvenciális a gáz akkor nem is lehet vele gázzal idulni.....ha akarsz sem.

a keverőfejessel meg simán lehet......télen-nyáron.kell némi okosság és megy a dolog.a keverőfejes reduktorát kb. 70-100.000. km-enként fel kell újítani,nálam ez 60 ezerre redukálodik.kibírom,egy felújítás 2600 huf.....

A felújításról írhatnál, mert ezzel még teljes hadilábon állok, igaz még csak 5-6ezer km van a gázrendszerben.

A kapcsolók tekintetében úgylátszik igen nagy a készlettár...

  • Hozzászólások 484
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Enyém ilyen! B)

Átkapcsoló

Előző gazdája mondta ha netán kifogy a gáz akkor ezzel lehet átkapcsolni benzinre mármint azzal az egy gombbal.

Elvileg lehet indítani gázzal is valami vész indítást vagy mit olvastam. A kis könyvébe majd elolvasom ha nem felejtem el. Meg be is kellene már scannelnem csak scanner nincs amikor kellene. :lol:

ez egy elég egyszerű ám igen megbízható kapcsoló...az asszonyéba is ilyet raktam....keverőfejes,de lov-eco-pro is van benne nehogy kinyírjam a motort a szegénykeverékkel. :D

lehet indítani gázzal.....de nem ajánlott.hajlamos az átváltási fordszámot utána 3-400-ra visszavenni,mert annak a beállítása is majdnem ugyanaz mint a direkt gázzal indulás.én raktam mellé egy sima 2állású kapcsolót.ha azt bekapcsolom akkor kiiktattam a gázkapcsolót és egyből gázzal indít.....

Elküldve
A felújításról írhatnál, mert ezzel még teljes hadilábon állok, igaz még csak 5-6ezer km van a gázrendszerben.

A kapcsolók tekintetében úgylátszik igen nagy a készlettár...

neked milyen gázrendszer van?????

azért ezt sem mindenki tudja megcsinálni odahaza.......kell hozzá némi rutin.... :lol:

Elküldve
neked milyen gázrendszer van?????

azért ezt sem mindenki tudja megcsinálni odahaza.......kell hozzá némi rutin.... :lol:

Lovato keverőm van, központi befecskendezéssel, abban bízom hogy ezt is megtudom oldani otthon, ha egyedül, nem akkor van segítségem :D

Gondolom a kapcsolónak azon túl hogy mivel indít és mire hogyan kapcsolod, nem sok jelentősége van?

Max a pótosnál a szintjelző, de nekem henger palack kuktálkodik potya utasnak, és azon van óra, már hozzá szoktam.

Elküldve

Sajna elfelejtettem megnézni a könyv leírását gázzal indításnak mi a menete de akkor lehet inkább hagyom is mert ne csessze el senki se ha az az indítás mód esetleg káros lenne. Bár a könyvet felírom, megkeresem nehogy elfelejtsem.

Előzőbe a hengeres tartály kijelzője pl amikor csurig volt a tank nekem pl csak félig töltöttet mutatott! :lol:

Én a napi nyámláló telitanknál nullázásába bízok! :D

Elküldve
Lovato keverőm van, központi befecskendezéssel, abban bízom hogy ezt is megtudom oldani otthon, ha egyedül, nem akkor van segítségem :lol:

Gondolom a kapcsolónak azon túl hogy mivel indít és mire hogyan kapcsolod, nem sok jelentősége van?

Max a pótosnál a szintjelző, de nekem henger palack kuktálkodik potya utasnak, és azon van óra, már hozzá szoktam.

a lovato redit könnyű felújítani...a helyén is meg lehet oldani.csak a nagy membránt szoktam cserélni,az öregszik el.a többi nem nagyon.most néztem pár napja a többit és azok még 250.000. után is működnek.sztem azokat felesleges cserélni......

a kapcsoló meg tényleg csak azért kell,ill. még azért,hogy ha leáll a motor kikapcsolja a gázt...ennyi.

Elküldve
Ez most mi is? készülék vagy mi? :lol:

a keverőfejesnél ezzel oldják meg a lambda általi keverékszabályzást......egy léptetőmotor a légnemű gáz útjában és egy gáz "ecu" ami progizható.a régebbi keverőfejeseknél csak egy kézzel állítható csavar volt.ezzel állítottad a max. gáz mennyiséget. nem volt megoldott a mindenkori optimális gáz-levegő arány.

Elküldve
a keverőfejesnél ezzel oldják meg a lambda általi keverékszabályzást......egy léptetőmotor a légnemű gáz útjában és egy gáz "ecu" ami progizható.a régebbi keverőfejeseknél csak egy kézzel állítható csavar volt.ezzel állítottad a max. gáz mennyiséget. nem volt megoldott a mindenkori optimális gáz-levegő arány.

Akkor ez megeggyezik az általam és endre által is használt zavoli elektronikával...

A gázba ezt a membránt egyébként hol szerzed be, van esetleg valami kódja azonosítója ami alapján könnyebb beszerezni?

Elküldve
Akkor ez megeggyezik az általam és endre által is használt zavoli elektronikával...

A gázba ezt a membránt egyébként hol szerzed be, van esetleg valami kódja azonosítója ami alapján könnyebb beszerezni?

ha lefotózod a reduktorodat akkor megmondom milyen kell.......

Elküldve
ebbe 2800 a membrán....a nagy amit aránylag sűrün kell cserélni.

Endre megelőzött, nekem is ilyen van, csak másképp van elhelyezve de ez nem fontos...

Az ára az még nem is sok, de hol hogyan lehet kapni?

Elküldve
Mert véleményeg szerint milyen sűrűn? <_<

ha nem gázzal indulsz akkor 70-100e km.elvileg......nekem kicsit gyakrabban kell igaz én nem várom meg míg kikeményedik.akkor kezdenek alapjárati problémák lenni már.

Elküldve
ha nem gázzal indulsz akkor 70-100e km.elvileg......nekem kicsit gyakrabban kell igaz én nem várom meg míg kikeményedik.akkor kezdenek alapjárati problémák lenni már.

Akkor jó még nincs csereérett, én mindent előírásnak megfelelően használok, bár azért a 1-1,5perc járatás hidegen néha csak fele ennyi. Tavasszal meg ha jó idő lesz akkor azért elviszem egy szűrőcserére mert elvileg 20ezrenként kellene tisztítani de szerintem az előző gazdija még sose vitte el. Bár még nincs is semmi ilyen problémája. kopp...kopp...kopp... <_<

Elküldve
Akkor jó még nincs csereérett, én mindent előírásnak megfelelően használok, bár azért a 1-1,5perc járatás hidegen néha csak fele ennyi. Tavasszal meg ha jó idő lesz akkor azért elviszem egy szűrőcserére mert elvileg 20ezrenként kellene tisztítani de szerintem az előző gazdija még sose vitte el. Bár még nincs is semmi ilyen problémája. kopp...kopp...kopp... <_<

ha kúton tankolsz akkor hüleség a szűrőt olyan gyakran cserélgetni...kérd majd el a kiszedett darabot és vágd szét.

2-300.000. km után is még gond nélkül megy az enyém.....összel szedtem szét kiváncsiságból és egy borsószemnyi homok volt csak benne......

Elküldve

Üdv!

Ma szerelik a c14nz - mbe a gázt,lovato rendszer lesz.hát kiváncsi leszek a működésére meg,h mennyit fog fogyasztani.

A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem.

A baj,h egyébként alapjárati gondjaim vannak(amit jeleztem a szerelőnek),nem is kicsit.van amikor magától felmegy 3500ig is,aztán meg leesik 1000 alá.

Ez a probléma már 1éve tart.már kicseréltem az alapjárati motort,a folytószelep potmétert.a hiba nem szűnt meg....

Ettől függetlenül beszerelik,azt mondták.Kicsit aggódom :D .....meg már idegesít is <_<

ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!!!!!!!.ezen kívül szivesen fogadok tanácsokat,tapasztalatokat a gázüzemmel kapcsolatban,

nem vagyok még képben.

Köszönöm előre is!!

Elküldve
A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem.

Beindítod, alapból minden indítás benzinen kezdődik, aztán mész vele majd amikor nyomod neki a gázt 2000-es fordulat felett vagy ahogy beállították átkapcsol gázra, és gázon lesz amíg le nem állítod. Ha visszakeresed a linkelt kapcsolómat azon pl van egy gomb ha megnyomod hosszan vagy 1x nem tudom már akkor ha pl kifogy a gáz át lehet kapcsolni benzinre. Mikor megvettem előző tulaj mutatta de azóta se kapcsolgattam, jó az úgy ahogy megy alapból.

Bár már láttam olyan gáz üzeműt is mikor néztem egy másik Astrát abba pl beindította piros volt járatta alapjáraton, nem nyomott neki gázpedált és előbb narancssárga aztán meg zöldre váltott. Az meg elvileg olyan volt, hogy a hűtőhőmérséklettől kapcsolt át magátol vagy mi. <_<

Elküldve
Beindítod, alapból minden indítás benzinen kezdődik, aztán mész vele majd amikor nyomod neki a gázt 2000-es fordulat felett vagy ahogy beállították átkapcsol gázra, és gázon lesz amíg le nem állítod. Ha visszakeresed a linkelt kapcsolómat azon pl van egy gomb ha megnyomod hosszan vagy 1x nem tudom már akkor ha pl kifogy a gáz át lehet kapcsolni benzinre. Mikor megvettem előző tulaj mutatta de azóta se kapcsolgattam, jó az úgy ahogy megy alapból.

Bár már láttam olyan gáz üzeműt is mikor néztem egy másik Astrát abba pl beindította piros volt járatta alapjáraton, nem nyomott neki gázpedált és előbb narancssárga aztán meg zöldre váltott. Az meg elvileg olyan volt, hogy a hűtőhőmérséklettől kapcsolt át magátol vagy mi. <_<

van lovato kapcsoló(itt is volt belinkelve nemrég)ami nézi a vízhőfokot és a ford.-ot is......a víz kb.-20 fok....a ford. meg ahová állítják......

Elküldve
Üdv!

Ma szerelik a c14nz - mbe a gázt,lovato rendszer lesz.hát kiváncsi leszek a működésére meg,h mennyit fog fogyasztani.

A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem.

A baj,h egyébként alapjárati gondjaim vannak(amit jeleztem a szerelőnek),nem is kicsit.van amikor magától felmegy 3500ig is,aztán meg leesik 1000 alá.

Ez a probléma már 1éve tart.már kicseréltem az alapjárati motort,a folytószelep potmétert.a hiba nem szűnt meg....

Ettől függetlenül beszerelik,azt mondták.Kicsit aggódom :D .....meg már idegesít is <_<

ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!!!!!!!.ezen kívül szivesen fogadok tanácsokat,tapasztalatokat a gázüzemmel kapcsolatban,

nem vagyok még képben.

Köszönöm előre is!!

az a baj ha benyával nem jó valszeg gázzal sem lesz jó.

nem tom neked milyet raknak,ha szekvenciálist akkor azzal lesz bajod.

ha keverőfejest az a jobb megoldás......elég igénytelen.

Elküldve
az a baj ha benyával nem jó valszeg gázzal sem lesz jó.

nem tom neked milyet raknak,ha szekvenciálist akkor azzal lesz bajod.

ha keverőfejest az a jobb megoldás......elég igénytelen.

keverőfejest tesznek bele!

Elküldve
van lovato kapcsoló(itt is volt belinkelve nemrég)ami nézi a vízhőfokot és a ford.-ot is......a víz kb.-20 fok....a ford. meg ahová állítják......

az én Astrámban hengerenkénti rendszer van , Zavoli ,

tegnap voltam a szervizben , és beállították az átkapcsolás hőfokát 40 ről 20 fokra , illetve az injektorok gázmennyiság adagolását is visszavették 12 % -al ,

úgy , hogy az a teljesítményen még nem érezhető ...

bár a 20 fok , kicsit necces , hogy nem fogy -e elfagyni a reduktor , de ma reggel is szépen kapcsolt át benyáról gázra , és nem dadogott a motor

Elküldve
az én Astrámban hengerenkénti rendszer van , Zavoli ,

tegnap voltam a szervizben , és beállították az átkapcsolás hőfokát 40 ről 20 fokra , illetve az injektorok gázmennyiság adagolását is visszavették 12 % -al ,

úgy , hogy az a teljesítményen még nem érezhető ...

bár a 20 fok , kicsit necces , hogy nem fogy -e elfagyni a reduktor , de ma reggel is szépen kapcsolt át benyáról gázra , és nem dadogott a motor

Egy szerviz címet pü-ben kérhetnék? Köszönöm!

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.