Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én tettem rá bandázsszalagból egy kicsit, kivágtam a tengely helyét, így megszűnt a lógása :D

Ja meg átforgattam a műanyag tengely perselyeit egy másik pozícióba.

ja én is kiszedtem, nekem sem volt "odavarrva", viszont nem a fém csap volt elkopva, hanem a műanyag fészek....

Link to comment
Megosztás:

Ezekbe már nem lapátos volt? A Vekibe még olyan volt.

Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás.

Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem.

Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg.

De itt egy kép:

A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt.

Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt.

A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra.

Link to comment
Megosztás:

Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás.

Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt.

A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra.

Há nemtom. Kettő van a csomagban.

valtojavkeszlet.jpg

Link to comment
Megosztás:

Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás.

Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt.

A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra.

Nekem is egy van...jaja csak a csapra van rászegecselve a rugós pattintós biszbasz...keresek képet....szégyenlem magam, de nem volt, most már van:

1926795-20150729-9KoSik.jpg

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek! Egy kérdés: valaki szedett már szét biztonságiöv csatot? Mert nekem az anyósülésnél levő zörög, elég idegesítően, valamit kéne kezdeni vele, csak nem tudom, szerelhető-e?

Igen, óvatosan ketté pattintható.

Nekem a vezetőoldaliban szokott rendszeresen egy rugó kimozdulni a helyéről és akkor nem akad be a csat.

Szétpattintom, vissza a rugó, összepattintom és már megyek is... :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek! Egy kérdés: valaki szedett már szét biztonságiöv csatot? Mert nekem az anyósülésnél levő zörög, elég idegesítően, valamit kéne kezdeni vele, csak nem tudom, szerelhető-e?

Szerintem roncsolás nélkül nem bontható, csavar nincs rajta két összepattanó félből áll. Cserélni is csak az övfeszítővel együtt lehet.

Mi újság a kerékdőléssel? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hogy cserelted ki a tukor felfogatasat?

Ami nekem van, az a G Astraba passzol. Igazságszerint ahhoz is lett véve, de ha akadna akkor az enyémbe is menne :D

Az üvegen maradt a talp, és a rátolós hernyócsavaros rész, illetve megtartottam a tükörbe pattanó gömböt, a kettő közé lett gyártva közdarab.

1927247-20150729-tlTEFC.jpg

Végülis a középső részt nem tettem be, mert úgy nagyon lelógott a tükör.

Link to comment
Megosztás:

Nyűglödök ezzel a tükörrel, ha jól tudom:

Barna - test
Fekete - +12V
Szürke - Belső világítás
WS/SW - rüki

A szürke a belső világítás állandó táp? Mert akkor össze lehet kötni a feketével...Rákötöttem egy 12Voltos fúrógép akkura, de azonnal besötétedett még a félhomályos pincében is.... :pinch:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha g astra is, az annyira nem más, meg a zafi sem mint a mi régi fosaink, ezekben meg a szürke az test a beltérinek.

Na hát arra jutottam, hogy nekem végülis csak a barna test meg a fekete táp kell a működéshez, a szürke meg a rükié, csak ahhoz kell hogy bekapcsolt belső világításnál és tolatásnál megszünjön a sötétedés. Akkor viszont szerintem a tápnak a belső világítás állandó tápját fogom használni, testpontom meg már úgyis van ott a napellenzős sminktükörnek. :rolleyes: Hát kiváncsi leszek hogyan fog működni.

Link to comment
Megosztás:

Na hát arra jutottam, hogy nekem végülis csak a barna test meg a fekete táp kell a működéshez, a szürke meg a rükié, csak ahhoz kell hogy bekapcsolt belső világításnál és tolatásnál megszünjön a sötétedés. Akkor viszont szerintem a tápnak a belső világítás állandó tápját fogom használni, testpontom meg már úgyis van ott a napellenzős sminktükörnek. :rolleyes: Hát kiváncsi leszek hogyan fog működni.

Jól. :icon1: :icon13: Ez kis aranyos tükör.

Nekem Omegáé van, jól működik a motoros beállítása is az Astra tükörállítóról (mert ennek a kapcsolása is ugyanaz :icon1: ), de még nem raktam be csak kipróbáltam. Még gondolkodom, hogy az elektromos ablakokat kössem-e be a kapaszkodóba, vagy felrakjam ezt a bazi nagy tükröt. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A szürke a kapcsolt test az ajtókapcsolókról, a rüki meg kapcsolt 12V.

Nyűglödök ezzel a tükörrel, ha jól tudom:

Barna - test

Fekete - +12V

Szürke - Belső világítás

WS/SW - rüki

A szürke a belső világítás állandó táp? Mert akkor össze lehet kötni a feketével...Rákötöttem egy 12Voltos fúrógép akkura, de azonnal besötétedett még a félhomályos pincében is.... :pinch:

Link to comment
Megosztás:

Ha nem szabad reklámozni, akkor nyugodtan töröljétek, de ha valakit érdekel GSI koptató, tőle rendelhető:

http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/astra-f-gsi-gummilippe/339403571-223-4626

Megbízható Úr! Nekem is tőle lett. Használt, tehát ne új állapotút várjatok, de mégis koptató. 20 euro a szállítás, és előre kell utalni. Eddig 2-t rendeltünk. Nem szakadt, nem lóg. kb 7 nap alatt ért ide! Alkudni lehet! :) VB Azt jelenti!!

Link to comment
Megosztás:

Pedig az ottvan közel a lámpánál :)

Meg ha eddig nem húztál be odáig plusz vezetéke(ke)t akkor kell, mert ott csak állandó 12V van, merítené az akksit a cucc. Faternak a G-be is kell drótoznom emiatt.

Ja közbe látom hogy írtál még tegnap :D

Szerintem ezt a két szálat egyenlőre nem kötöm be... :icon1:

Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

Pedig az ottvan közel a lámpánál :)

Meg ha eddig nem húztál be odáig plusz vezetéke(ke)t akkor kell, mert ott csak állandó 12V van, merítené az akksit a cucc. Faternak a G-be is kell drótoznom emiatt.

Ja közbe látom hogy írtál még tegnap :D

Jaja igaz, végülis úgy húztam fel gyujtás utánni tápot a ködlámpa kapcsolóktól, de az A-oszlopba csak úgy tudtam belehúzni, hogy a belső világítás drótját visszahúztam , ezzel húztam be egy fűződrótót lefelé, aztán felfelé jött vele a gyujtás utánni táp drótja is. Testpontom meg volt már fent. Bekötöttem szépen sötétedik, meg sárgállik a led az alján...de az a káosz ott hátul... :D

1928502-20150730-glmRlB.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.