Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Gondolom ma mindenki tapasztalta, hogy beköszöntött a dátumnak megfelelő időjárás és hőmérséklet. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem méghozzá az hogy ha reggel hidegben indítom a motort, akkor mi a helyes eljárás?? Beindítom, ozt irány a forgalom, majd bemelgszik, vagy beindítom és járatom, amíg be nem melegszik (sok idő), vagy beindítom és emelt fordulaton (2000-2500 1/min) járatom, amíg be nem melegszik. Esetleg valami más? Én a legutolsót használtam eddig, de nemtom hogy jó-e ez így. Olvastam valahol hogy forgalomban (terhelés alatt) kéne motort melegítnei 2000 fordulatszám környékén, de hát ez Pesten elég macerás. Repülőgépmotort viszont emelt fordulaton melegítünk! :) Szóval 5letek (állófűtés, fűtött garázs, reggel kiveszem a motort, felhozom a szobába, ölelgetem, amíg 90 fokos nem lesz, majd visszaszerelem és ehhez hasonlók sajnos nem jók! :D )??? Nos? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én hogyha baromi nagy hideg van akkor szoktam egy picit járatni, amúgy forgalomban melegítem... mondjuk sajna legtöbbször rövid távra megy szal be sem melegszik :) de nem kell ezért annyira félteni, nem véletlen, hogy az automaták sem váltanak fel pont azért, hogy a katalizátort melegítsék...

Szal nem kell rögtön felváltani úgy, hogy alapjáraton szenvedjen... 2000 körül nyugodtan lehet hajtani szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Pjoc!

Biztos lehetsz benne, hogy a TID csatin a 8-as lábról kell levenni a

jelet. Azt most nem tudom biztosra hogy milyen színű a vezeték a

kábelkötegben, de kékre emléxem.

A 8-as lábon nem vitázom... A többiek közül sokan tudják már, hogy

miért nem... :)

Link to comment
Megosztás:

Pont azért írja, hogy ne mindig úgy válaszoljanak neki, hogy a GSi-n így kell meg úgy kell, mert neki nem GSi-je van. De az avatar az, mert az tetszik neki :)

Ja... Csak mert ránéztem az avatarra, egyből "de k jó gsi, milyen fellni"! Alul meg ugyebár... Így már értem! :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pjoc!

Biztos lehetsz benne, hogy a TID csatin a 8-as lábról kell levenni a

jelet. Azt most nem tudom biztosra hogy milyen színű a vezeték a

kábelkötegben, de kékre emléxem.

A 8-as lábon nem vitázom... A többiek közül sokan tudják már, hogy

miért nem...  :)

Nem fogunk összeveszni rajta, mert tényleg neked van igazad :oops: /pedig kb 2 hónapja csináltam ameg az enyémet/ Ezek már az öregség jelei?

Link to comment
Megosztás:

Az mitol lehet, hogy a tid visszaall az eredeti datumra es villog a 0:00 beallitom, par nap utan megint .. Mi lehet a szar ? Mintha megszakadna a folyamatos 12v ... Melyik vezeteken kapja a tid a folyamatos 12V-t ?

nekem anno akkor csinálta mikor zárlatos volt a system :x

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy elég különleges kérdésem! Még nem láttam ugyan ilyet, de arra gondoltam, nem tud-e valaki egy F Astra számlapot beszkenelni, ugyanis én nem a megvilágítást szeretném az autómban kicserélni, hanem magát a számlapot. Azt színezném, tervezném át egy kicsit úgy, hogy a skálák változatlanok maradjanak, de egyéni stílust kapna ez által a belső.

Szóval egy eredeti fordulatszámmérős óra számlapját kellene valamilyen formában mérethűen megszerezni, vagy megszerkeszteni!

Remélem sokak érdeklődését felkeltette a dolog, és nekem is segítségemre lesztek!

Nem tudom a fórumot követni, mert a munkahelyemen vagyok, de az szcitroz@citromail.hu –ra várom az észrevételeket, ill. a segítségeket!

Előre is köszönöm!

Sziasztok!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy elég különleges kérdésem! Még nem láttam ugyan ilyet, de arra gondoltam, nem tud-e valaki egy F Astra számlapot beszkenelni, ugyanis én nem a megvilágítást szeretném az autómban kicserélni, hanem magát a számlapot. Azt színezném, tervezném át egy kicsit úgy, hogy a skálák változatlanok maradjanak, de egyéni stílust kapna ez által a belső.

Szóval egy eredeti fordulatszámmérős óra számlapját kellene valamilyen formában mérethűen megszerezni, vagy megszerkeszteni!

Remélem sokak érdeklődését felkeltette a dolog, és nekem is segítségemre lesztek!

Nem tudom a fórumot követni, mert a munkahelyemen vagyok, de az szcitroz@citromail.hu –ra várom az észrevételeket, ill. a segítségeket!

Előre is köszönöm!

Sziasztok!

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt yo, mert fmax7, vmax220 s nekem 8/240es kellene...

Ezt egyébként akartam már régebben is kérdezni!

Ha a skálát nem 220-ig, hanem 240-ig rajzolod meg, akkor az egész számlap "elcsúszik", tehát nem a pontos sebességet mutatja. Konkrét példa: ha függőlegesen áll a mutató, akkor 110-el megyek. 240-es osztásnál függőleges állásnál 120 környékén mutat a műszer, viszont én akkor is csak 110-el suhanok!!!!

A másik: Nekem 6800 környékén letilt az autó. Akkor minek a 8000-ig skálázott számlap?

De ez csak kukacoskodás a részemről!

Üdv.:

Mező

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.