Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

...mellesleg mi van a klimával, mivel járna igy utólagosan...az anyagiakat is beleértve...

Éppenséggel jó lenne a nagy kánikulában nyáron, viszont igy is épp hogy gurul,,,akkor még talán nekem is kéne segitenem hajtani..."like Flinstones"

hm,ezt vmi igen hozzáértő szaki tudná neked megmondani :lol: ...

inkább vmi lovakat gyüjts a gépbe akkor :lol:

láttam multkor 1 teszt-et,és bebizonyosodott az,h a lehúzott ablak sokkal gazdaságosabb,mint a klíma....nade igen a városban nincs párja a klímának!!

Link to comment
Megosztás:

láttam multkor 1 teszt-et,és bebizonyosodott az,h a lehúzott ablak sokkal gazdaságosabb,mint a klíma....nade igen a városban nincs párja a klímának!!

Ilyen tesztet én is láttam és ez sebességfüggő. Bizonyára sokmindentől függ, de szerintem olyan 80-90 alatt ablak, utána klíma. Persze 40 fokban a lehúzott ablak sosem tud olyat produkálni, mint a klíma.

Link to comment
Megosztás:

nagyon sokmindent kell széjjelvagdosni, más a tűzfal, homloklemez...én ezeket hallottam...

az az amire a hűtőventilátor van felfogatva? mert azt én is láttam hogy különbözik a klimás a nem klimásétól. Na, de épp ez az ami miatt kiváncsiskodom, az enyém olyan mint a klimás-szerintem, ránézésre- és a hűtőn ott az AC felirat.. De mondom, valószinűleg ez már nem az eredeti, volt már ütve is a kocsi...gondolom akkor cserélhették..(akkor még nem volt nálam :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Ilyen tesztet én is láttam és ez sebességfüggő. Bizonyára sokmindentől függ, de szerintem olyan 80-90 alatt ablak, utána klíma. Persze 40 fokban a lehúzott ablak sosem tud olyat produkálni, mint a klíma.

így van asszem 90km/h volt teljesen szokványos körülményekkel mérték...

jaja a városban tényleg az a tuti...

mondjuk ugy mondom,mintha nekem lenne a gépben :lol: :D ...ver is a víz soxor :lol:

dehát szegény ember kézzel nőz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ilyen tesztet én is láttam és ez sebességfüggő. Bizonyára sokmindentől függ, de szerintem olyan 80-90 alatt ablak, utána klíma. Persze 40 fokban a lehúzott ablak sosem tud olyat produkálni, mint a klíma.

hisz' ez az! Letekert ablaknál meg letépi a fejemet a szél..és nagyon zajos is...

Nos, igen, a csere volna a legkézenfekvőbb...majd arra is sor kerül...remélem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

az az amire a hűtőventilátor van felfogatva? mert azt én is láttam hogy különbözik a klimás a nem klimásétól. Na, de épp ez az ami miatt kiváncsiskodom, az enyém olyan mint a klimás-szerintem, ránézésre- és a hűtőn ott az AC felirat.. De mondom, valószinűleg ez már nem az eredeti, volt már ütve is a kocsi...gondolom akkor cserélhették..(akkor még nem volt nálam :lol: )

a klímásé olyan h elöl is van egy ventillátor...valamint tök más :lol:

nemtudom elmagyarázni mert nem értek hozzá, de egyszerübb venni egy másikat mint belevarrni...sajnos

Link to comment
Megosztás:

Mit számít? :lol:

Akkor már inkább vegyél egy 8v gsit.

számít az elég sokat, pl ha nem sikerül egyből elindítani, és pár napig tart mire rájövök a hibára...

vagy pénzem elfogy közben és pihenőre lesz utalva....

vagy kitudja

8v gsin én is gondolkoztam, de első autónak nem akarok egyből 100 feetti kocsit...bár, de inkább mégse, azért szeretném érezni majd ha erősebb autó van alattam, és nem 60ból 120 lovasba ülni rögtön

1.6i is 75, aztán ha sikerül az Se akkor már 100körül... és ez így szerintem elég fokozatos.

Link to comment
Megosztás:

számít az elég sokat, pl ha nem sikerül egyből elindítani, és pár napig tart mire rájövök a hibára...

vagy pénzem elfogy közben és pihenőre lesz utalva....

vagy kitudja

Jó tervezéssel ilyen nem lehet.

8v gsin én is gondolkoztam, de első autónak nem akarok egyből 100 feetti kocsit...bár, de inkább mégse, azért szeretném érezni majd ha erősebb autó van alattam, és nem 60ból 120 lovasba ülni rögtön

1.6i is 75, aztán ha sikerül az Se akkor már 100körül... és ez így szerintem elég fokozatos.

115 ló még nem szakítja ki alólad az utat. Meg a gsi legalább néz is ki valahogy. Nagyon nagy költséget lehet megtakarítani ha egyből a megfelelő autót veszed.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, régen amikor az itt fórumozók nagy része, még gondolatban sem létezett! :lol: Majd ha felnövök, és jó leszek talán én is meglepem magam egy nagyobbal. De lehet hogy mégse, igen megszerettem ezt a kocsit. :lol:

Pontosan annyiért vettem az enyémet 3 éve, mint Te a tiédet mostanság. Tehát nem került volna többe neked se egy C20NE. Sőt, rengeteget árulnak még olcsóbban is a használtautó.hu-n. :lol:

Link to comment
Megosztás:

költségek....

vannak az állandóak és az egyszeri költségek

egyser veszem meg és egyből 115lovas...

de adózhatok utána...

arrol nem is beszélve, hogy igen ritka a jó állapotú gsi sajna, ami eladó

de még ez a jövő

Minden költség elenyésző, ahhoz képest amit rá akarnál költeni. Számolgass egyszer. A piros azt hiszem ~15-el kerül többe évente mint egy 1.4. Lófütty.

Egy 10-15 éves autó vásárlása mindig kockázatos mindegy hogy milyen.

Link to comment
Megosztás:

igen ez is igaz, e egy gsinek nagyobb az esélye hogy hajtva volt mint a barom, mint egy sima 1.6i ek.

évente 15?

az em sok, de kinek a nevén van az a verda?

mert ha saját nevemre veszem, nem mindegy hogy 75 ló után fizetem a zab árát vagy 115után

de egyenlőre legyen egy kis lóvém, ugy 600-700 minimum, namajd akkor lesz ez életbevágó, de én szeretnék egy 1.6ost venni, és lehet az is, hogy ha megunom azt, majd akkor veszek egy másik autót...

am alap gsi k nem tetszenek nagyon

Link to comment
Megosztás:

adó adó adó

jön a nagy válság...

érdekes lesz

Nem ezen fog múlni szerintem.

Én például a C14NZ Kadett után fizettem 4800 kötelezőt negyedévre.

Az 1,8-as Astra után meg fizetek 7000 Forintot.

Tehát,ha maradt volna a Kadett akkor nincs klíma nincs 4 tárcsafék,4 légzsák,4 elektromosablak,elektomos fűthető tükrök nincs 115 Lóerő ,nincs Boardcomputer.

De spórolok évente 8 ezer forintot.

Jaa és most 17 éves autó helyett egy 12 éves van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.