Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én arra irtam hogy milyen összetett, körülményes és nem utolsó sorban költséges egy autó fenntartása nálatok. Távol álljon tőlem beleszólni abba hogy ki milyen "kiskapukat" használ hiszen át sem látom hogy hogyan van ez nálatok. :)

Még nekünk magyaroknak is átláthatatlan sokszor... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én arra irtam hogy milyen összetett, körülményes és nem utolsó sorban költséges egy autó fenntartása nálatok. Távol álljon tőlem beleszólni abba hogy ki milyen "kiskapukat" használ hiszen át sem látom hogy hogyan van ez nálatok. :)

Ja, értem már. Na ez nagyjából olyan mint nekem devizában számolni -az eurót még nagyjából sejtem is de a többi az már magas. A többi "fenntartás" (pl lakás, család) se egyszerű dolog, nekem elhiheted! :rolleyes:

nekünk is wardács volt, és én azt is nagyon szerettem :)

Azt én is nagyon szerettem. Elsősorban azért mert tökig érő sárban sem kellett attól tartanom, hogy elakadok, másrészt mert baromi nagy raktere volt. Hadd ne mondjam, hogy sátorozós kiránduláskor egy jó eső alkalmával simán a kocsi hátuljában aludtunk ketten a többi kacat mellet -olyan jól elfértünk benne. Azon túl nem kellett tartanunk, hogy rommá ázunk még ha sátrunk nem is volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Azt én is nagyon szerettem. Elsősorban azért mert tökig érő sárban sem kellett attól tartanom, hogy elakadok, másrészt mert baromi nagy raktere volt. Hadd ne mondjam, hogy sátorozós kiránduláskor egy jó eső alkalmával simán a kocsi hátuljában aludtunk ketten a többi kacat mellet -olyan jól elfértünk benne. :)

Azért a Caravanban is el lehet férni, csak a hátsó üléseket kell eldönteni. Főleg ha lánnyal vagy. Tapasztalat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én a teljes raktér méretére mondtam, nagyobb volt mint az astráé! Hosszabb is, szélesebb is és 4 centivel magasabb is.

Ha az az autó mesélni tudna... Mikor egy haver meglátta (utána a belsejét is) ennyit mondott rá: " Mi ez a Q...barlang?" :rolleyes: érted már? :)

Link to comment
Megosztás:

És mivel a fáradtság erősen úrrá lett rajtam így hát elköszönök mindenkitől, további szép estét és

Békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Én a teljes raktér méretére mondtam, nagyobb volt mint az astráé! Hosszabb is, szélesebb is és 4 centivel magasabb is.

Ha az az autó mesélni tudna... Mikor egy haver meglátta (utána a belsejét is) ennyit mondott rá: " Mi ez a Q...barlang?" :) érted már? :)

:)

Enyém még nem tud sokat mesélni, inkább csak a nő autóvezetőkről tudna... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

nekünk is wardács volt, és én azt is nagyon szerettem :)

magamnak én is szmolgattam, de 80 ezres éves összeg jött ki egy 1.6osra...75 lóval, 16évesen...3 éves jogsimmal...

sza anyucira lesz írata a gép ha sikerül eccer félretennem annyit(400ezer)

13 évesen má jogsid vót?. :rolleyes: :) :)

Link to comment
Megosztás:

A csávó azt állítja, hogy a 17DR Astrája 109 LE, ezt írja: ...az opelt mi tuningoltuk meg. A turbot a gyári 0.7bar nyomásról felemeltük 1.2barra. A tiltást is sikerült, valahogy kiiktatnunk. Gyári légszűrő helyett egy sport volt a helyén. Az adagoloban a csapot megköszörültük, hogy több anyagot kapjon. Továbbá friss 4db vadi új dugó volt benne és új gyűrűkészlet is. Amikor megvolt a bejáratás elvitük a padara és ott 100LE fölött volt. A gyári 17sec helyett 8-8,5sec alatt volt 100km/h-án és elértük vele a 190km/h-t is. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A csávó azt állítja, hogy a 17DR Astrája 109 LE, ezt írja: ...az opelt mi tuningoltuk meg. A turbot a gyári 0.7bar nyomásról felemeltük 1.2barra. A tiltást is sikerült, valahogy kiiktatnunk. Gyári légszűrő helyett egy sport volt a helyén. Az adagoloban a csapot megköszörültük, hogy több anyagot kapjon. Továbbá friss 4db vadi új dugó volt benne és új gyűrűkészlet is. Amikor megvolt a bejáratás elvitük a padara és ott 100LE fölött volt. A gyári 17sec helyett 8-8,5sec alatt volt 100km/h-án és elértük vele a 190km/h-t is. :)

És persze nem is kormol... :rolleyes:

Főnököm mikor elhozta a dízel Fastrát, akkor levitte a helyi "mágushoz", aki mindent felcsavart rajta, amit lehetett, igaz ment is, mint a veszedelem, csak épp aki mögötte volt, annak úgy egy jó 500m-es követési távolságot kellett tartania, ha akart is látni valamit... :)

Link to comment
Megosztás:

Én rendszeresen irogatok minden kiadásomat, külön az autót is. Openoffice Calc dokumentumba (microsoft fanoknak segítség: Excel táblázatkezelő, csak ingyenes.) Eddig tartok 67e Hufnál.

hát egy időben én is irogattam, de vhogy mindig elmaradtam vele és a végén nem jol jöttek ki a számok...rendesen hiány volt :rolleyes:

am nekem az excel se került semmibe :)

Link to comment
Megosztás:

hát egy időben én is irogattam, de vhogy mindig elmaradtam vele és a végén nem jol jöttek ki a számok...rendesen hiány volt :)

am nekem az excel se került semmibe :)

Én egyszer akartam felrakni az eredeti windowsom, amit nyertem egy programozási versenyen, akkor is jött az üzi, hogy kérlekszépen lejárt már a cd kulcsom... aztán visszaírtam, hogy én úgytudom örökéletű, aztán visszaír a csaj, hogy "ja tényleg. bocs." Ennyit erről hogy "ingyen M$ termék." :rolleyes: Inkább használok linuxot, az legalább tényleg ingyenes. :)

Link to comment
Megosztás:

hát egy időben én is irogattam, de vhogy mindig elmaradtam vele és a végén nem jol jöttek ki a számok...rendesen hiány volt :)

am nekem az excel se került semmibe :)

Én is egyszer elkezdtem számolgatni, olyan 150-ig jutottam április óta, akkor vettem a kocsit. :rolleyes: Jövőre max. a féket csinálom meg, szerintem a tankbeömlő karosszériázása elmarad. Meg persze a szűrők, olaj csere.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.