Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Előferdül nálam is, hogy néha elfelejtkezek bizonyos mértékekről :) erre egy kis kölyök szavai a leg-ideillőbbek: "ba**assad apa, ba**assad...". :rolleyes: :) :)

Link to comment
Megosztás:

hellosztok végre letudtam az utolsó melós napotaz éven.. már csak egy maradt hátra..

már régebben néztem, de az 1.4 60 lovas, és a 2000 kocsik közt igencsak jelentős külöbségek voltak akkor biztosításilag.

és én megértem zotyát, de tápi te miért is nem jársz gsivel ? :rolleyes:

te mindnekit csak lebeszélsz állandóan erről az Se dologról, holott eddig senki se panaszkodott, mikor minden végleg elkészült.

ha tehetem én is nz-t fogok venni, és majd idővel Se lesz belőle, igaz én 1.6ra tervezem.

üdv

Link to comment
Megosztás:

hellosztok végre letudtam az utolsó melós napotaz éven.. már csak egy maradt hátra..

már régebben néztem, de az 1.4 60 lovas, és a 2000 kocsik közt igencsak jelentős külöbségek voltak akkor biztosításilag.

és én megértem zotyát, de tápi te miért is nem jársz gsivel ? :rolleyes:

te mindnekit csak lebeszélsz állandóan erről az Se dologról, holott eddig senki se panaszkodott, mikor minden végleg elkészült.

ha tehetem én is nz-t fogok venni, és majd idővel Se lesz belőle, igaz én 1.6ra tervezem.

üdv

Az a baj hogy egyre kevesebb lesz az alkatrész, mármint a bontott...főleg az SE-hez. Egyszerűbb ha majd 16szelepest veszel, és akkor nem kell alakítgatni, hanem rögtön ott vagy a célban.

Link to comment
Megosztás:

és én megértem zotyát, de tápi te miért is nem jársz gsivel ? :D

te mindnekit csak lebeszélsz állandóan erről az Se dologról, holott eddig senki se panaszkodott, mikor minden végleg elkészült.

ha tehetem én is nz-t fogok venni, és majd idővel Se lesz belőle, igaz én 1.6ra tervezem.

Én az utóbbi időben a kilométereim nagyrészét bmv-vel jártam. (tudod busz metró villamos. :), de hozzávehetjük a vonatot is)

A fehér projektautó és hobbiautó, benne a változás gyönyörködtet, és az hogy az én igényeimhez tudom alakítani. Ha ugyanezt csináltam volna gsivel sokkal többe került volna, és már lehet rég összetörtött volna. Persze kezdetben és is naiv voltam. :) Ettől függetlenül meglehet hogy lecserélném (legfőképp az illegalitásból nem látok minden téren kiutat), de amit vennék helyette az 4-5 misi között van. :) Ennyi pénz meg bőven sok arra, hogy álljon a garázsba és néha hétvégente megjárassam.

És nem azért, de vettünk egy 1.8 16szelepet. (ideodafutkározós autónak) Nincs szükségem gsire, csak ezért.

Persze hogy nem panaszkodott senki, mivel én soha senkit nem azért beszéltem le róla mert rossz lenne. Nem is az, de NEM ÉRI MEG. Márpedig itt a userek nagytöbbsége bizony igen árérzékeny. De visszakérdezek, hányan panaszkodtak miután lecserélték az autójukat egy erősebbre? :rolleyes: Egyébként még az én időmben mások voltak az árak is.

Az én szemszögemből úgy néz ki a dolog, hogy az átalakítás költségéből vagy kevesebből kaphat valaki plusz 55 lovat 70 nm-t és egy halom extrát mindezt teljesen legaláisan, akkor nem kérdés hogy nem a plusz 22 lovat és 30 nm-t fogom választani extra nélkül illegálisan (még ha ez JELENLEG nem is tűnik fel senkinek).

Fogyasztás nagyon nem téma, ott van epk a példa hogy egész takarékosan is lehet vele járni.

Biztosításra meg éppen te sem írtál semmi konkrétat. Miaz a jelentős? Évi 20, 50, 100?

Nem kell mindenkinek váltani nem erről szól a dolog. De ha valakinek viszket a talpa 60 lóval, akkor egy év múlva is fog még 82 lóval is. És minél tovább mész a lejtőn annál nehezebb vagy fájdalmasabb lesz visszafordulni. :D

Link to comment
Megosztás:

Az eredeti nem volt jó, lecseréltem, azt kihúzva hagytam és rácsaptam a csomagtartót, most a harmadikra vigyázok. :rolleyes:

Rácsaptad? Nálatok oldalt van ugye, nem felfelé áll?

Más. Gyerekek, mit kell átállitani ha azt akarom hogy ne kapjak minden egyes hsz-ról e-mailben értesitést? Azzal van tele a "levelesládikám".

Vezérlőpult-opciók-imail beállitások, asszem. :)

Link to comment
Megosztás:

És minél tovább mész a lejtőn annál nehezebb vagy fájdalmasabb lesz visszafordulni. :)

Igazad van sokmindenben, nálam most a bizosítás dolog nem volt mindegy egyrészt, másrészt, meg ugye családi autó nem csak az enyém, tehát nem egyéni döntés volt. Nálam még belefért volna az 1.6-os is, a pénzügyminiszter leszavazta. Ez az utolsó mondat nagyon tetszett, lefelé a lejtőn, mi jöhet még? Opel, lóerők, tuning, pia, nők, kábszer.... :rolleyes: Úgy hangzik mint egy rossz krimiben. :)

Link to comment
Megosztás:

Én az utóbbi időben a kilométereim nagyrészét bmv-vel jártam. (tudod busz metró villamos. :), de hozzávehetjük a vonatot is)

A fehér projektautó és hobbiautó, benne a változás gyönyörködtet, és az hogy az én igényeimhez tudom alakítani. Ha ugyanezt csináltam volna gsivel sokkal többe került volna, és már lehet rég összetörtött volna. Persze kezdetben és is naiv voltam. :) Ettől függetlenül meglehet hogy lecserélném (legfőképp az illegalitásból nem látok minden téren kiutat), de amit vennék helyette az 4-5 misi között van. :) Ennyi pénz meg bőven sok arra, hogy álljon a garázsba és néha hétvégente megjárassam.

És nem azért, de vettünk egy 1.8 16szelepet. (ideodafutkározós autónak) Nincs szükségem gsire, csak ezért.

Persze hogy nem panaszkodott senki, mivel én soha senkit nem azért beszéltem le róla mert rossz lenne. Nem is az, de NEM ÉRI MEG. Márpedig itt a userek nagytöbbsége bizony igen árérzékeny. De visszakérdezek, hányan panaszkodtak miután lecserélték az autójukat egy erősebbre? :rolleyes: Egyébként még az én időmben mások voltak az árak is.

Az én szemszögemből úgy néz ki a dolog, hogy az átalakítás költségéből vagy kevesebből kaphat valaki plusz 55 lovat 70 nm-t és egy halom extrát mindezt teljesen legaláisan, akkor nem kérdés hogy nem a plusz 22 lovat és 30 nm-t fogom választani extra nélkül illegálisan (még ha ez JELENLEG nem is tűnik fel senkinek).

Fogyasztás nagyon nem téma, ott van epk a példa hogy egész takarékosan is lehet vele járni.

Biztosításra meg éppen te sem írtál semmi konkrétat. Miaz a jelentős? Évi 20, 50, 100?

Nem kell mindenkinek váltani nem erről szól a dolog. De ha valakinek viszket a talpa 60 lóval, akkor egy év múlva is fog még 82 lóval is. És minél tovább mész a lejtőn annál nehezebb vagy fájdalmasabb lesz visszafordulni. :D

Ez így teljesen korrekt. :D

Viszont én eddig abban a tévhitben éltem hogy a fehéret nap mint nap használod.

Ami egyébként való igaz, hogy attól, hogy egy gsi van az ember birtokában, ez a tény mit sem változtatna az átalakítási vágyon. Mármint magamat ismerve mindegy milyen autóm van, nagyon sokszor gondolkodom el mitől lehetne jobb, szebb...stb. És egy gsi esetében jobbá szebbé stb. tenni jóval költségesebb, mint egy mezei Astra esetében.

Lényegében ez az SI átalakítás körüli megéri nem éri meg örök vitatéma lesz... :D

Link to comment
Megosztás:

Igazad van sokmindenben, nálam most a bizosítás dolog nem volt mindegy egyrészt, másrészt, meg ugye családi autó nem csak az enyém, tehát nem egyéni döntés volt. Nálam még belefért volna az 1.6-os is, a pénzügyminiszter leszavazta. Ez az utolsó mondat nagyon tetszett, lefelé a lejtőn, mi jöhet még? Opel, lóerők, tuning, pia, nők, kábszer.... :rolleyes: Úgy hangzik mint egy rossz krimiben. :)

Tápi nagyon jól fogalmazta meg a lényeget azzal a mondattal. Minél több pénzt ölsz bele ebbe, annál jobban fog fájni ha nagyobbra váltasz.

Így jártam én is. Igaz nem lóerőre költöttem sokat az előző astrámma, mert hibátlan, X16XEL volt. Sok felesleges dolgot tettem bele. pl. vadiuj felniket rendeltem hozzá, uj gumikkal. A felni volt felesleges. Aztás beleszerettem az Omegába. Nem érdekelt mennyiért megy el az astra, csak ülhessek bele az omiba.

Ne tudd meg mennyit buktam a cserén. De akkor nem igazán érdekelt. Meglett az álmom. Az egy más dolog hogy az omit egy gyengébb astrára cseréltem, annak sajnos személyes, magánéleti és fájdalmas oka van.

De a lényeg az abban a mondatban van. Minél többet ölsz bele ebbe, utána annál nehezebb és bosszantóbb lesz a váltás. Mert ha mindenképp plusz lóerőkre vágy, előbb utóbb autócsere lesz belőle.

Link to comment
Megosztás:

Tápi nagyon jól fogalmazta meg a lényeget azzal a mondattal. Minél több pénzt ölsz bele ebbe, annál jobban fog fájni ha nagyobbra váltasz.

Így jártam én is. Igaz nem lóerőre költöttem sokat az előző astrámma, mert hibátlan, X16XEL volt. Sok felesleges dolgot tettem bele. pl. vadiuj felniket rendeltem hozzá, uj gumikkal. A felni volt felesleges. Aztás beleszerettem az Omegába. Nem érdekelt mennyiért megy el az astra, csak ülhessek bele az omiba.

Ne tudd meg mennyit buktam a cserén. De akkor nem igazán érdekelt. Meglett az álmom. Az egy más dolog hogy az omit egy gyengébb astrára cseréltem, annak sajnos személyes, magánéleti és fájdalmas oka van.

De a lényeg az abban a mondatban van. Minél többet ölsz bele ebbe, utána annál nehezebb és bosszantóbb lesz a váltás. Mert ha mindenképp plusz lóerőkre vágy, előbb utóbb autócsere lesz belőle.

Persze ki nem vágyik több lóerőre, de mostanában nemigen lesz lehetőségem váltani, ha meg lesz, akkor meg majd ráérek agyalni. Egyenlőre az a terv, hogy mivel az OTP-bácsi szponzorálta a kocsit, addig min. marad amíg le nem tudom a kölcsönt, az még 7 év. Addig meg azért muszáj költeni rá, de már most a annyira a szívemhez nőtt, nem tudom egyáltalán eladom-e. De ez a jövö zenéje. Azért olyan sok dolgot nincs szándékom csinálni rajta, volt az elektromos ablak előre, ami nem lett volna muszáj, a fék, meg a kasztni az meg evidens. A felni kérdés nem érdekel, marad ami van. A klímához szerintem gyenge a moci, esetleg a szervó, de az se fontos annyira.

Link to comment
Megosztás:

Mert ha mindenképp plusz lóerőkre vágy, előbb utóbb autócsere lesz belőle.

Igazából ez attól függ, hogy megelégszel bizonyos dolgokkal, vagy telhetetlen vagy. Aki telhetetlen, és mindig több lóerő kell, persze hogy nagyobbat vegyen, de aztán az sem lesz elég neki. De van aki racionálisan gondolkodik, és megelégszik bizonyos számú plusz lóerővel. Például édesapám citroenjében sosem éreztem, hogy kellene bele még több, jól ment...emiatt gondolom hogy megelégednék egy bizonyos plusszal.

Link to comment
Megosztás:

Persze ki nem vágyik több lóerőre, de mostanában nemigen lesz lehetőségem váltani, ha meg lesz, akkor meg majd ráérek agyalni.

Van időd agyalni ahogy elnézem a bankodat. Vígasztaljon az a tudat, hogy pédul én is 9 évig jártam 60 lovas Astrával. Svédországtól, Spanyolországig szinte valamennyi európai országban jártam vele hiba nélkül. Ráadásul haladtam is, mert én nem kíméltem a fordulatszámot, viszont rendszeresen vittem jó szakszervízbe. Még ma is jó az autó 300 ezer km után. Igaz a szervízben is kukák lettek volna, ha nem mondom nekik mindíg meg, hogy mit nézzenek át. A szerelő nem próbálja ki a kocsit mielőtt javítja, tehát lényeges, hogy mindíg a vezető írányítsa a szervizest. Mit érzett, mit hallott a kerekek felől, a motorban stb. Száz szónak is egy vége, a kis Astra is szerezhet sok örömöt.

Link to comment
Megosztás:

köszi viszont :rolleyes:

ma átforgattam akét első gumimat, megfordítottama felni, és átcseréltem jobbat a ballal, érdekes, hogy kicsit így is húz balra.

de már egyáltalán nem észrevehető, ha csak egy kézel tartom a kormányt, nem is húz, csak ha elengedem, de az islehet egyáltalán nem húz csak szar volt az út ahol mentem, de lényeg az hogy jobb lett :)

Link to comment
Megosztás:

Van időd agyalni ahogy elnézem a bankodat. Vígasztaljon az a tudat, hogy pédul én is 9 évig jártam 60 lovas Astrával. Svédországtól, Spanyolországig szinte valamennyi európai országban jártam vele hiba nélkül. Ráadásul haladtam is, mert én nem kíméltem a fordulatszámot, viszont rendszeresen vittem jó szakszervízbe. Még ma is jó az autó 300 ezer km után. Igaz a szervízben is kukák lettek volna, ha nem mondom nekik mindíg meg, hogy mit nézzenek át. A szerelő nem próbálja ki a kocsit mielőtt javítja, tehát lényeges, hogy mindíg a vezető írányítsa a szervizest. Mit érzett, mit hallott a kerekek felől, a motorban stb. Száz szónak is egy vége, a kis Astra is szerezhet sok örömöt.

Már edig is szerzett sok örömet, kivéve amikor sárga mellényben áldogáltam mögötte, és vártam a havert, hogy elvontasson. :D A szerelő hallatán kiráz a hideg, remélem minden gondot meg tudunk oldani saját magunk a cartársakkal. :D

Cartársaim!

Lehet idén többet nem lessz idôm fórumozni, igyhát megköszönném mindenkinek ezidáig nyujtott segítségét!

Kívánok mindenkinek egy gazdagabb, boldogabb, probléma és balesetmentes 2009 évet!

Vigyázzatok magatokra!!! :) :)

B.U.É.K.

Én is megragadom az alkalmat, és megköszönöm minden fórumozónak a virtuális segítséget, illetve Hening mesternek a szerelést, vontatást....stb. :) Azért a termosztát cserére, majd januárban számíthatsz. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

tőlem is ráz a hideg? elvileg autószerelő lennék vagy mi a szösz :)

Nem töled, csak úgy általánosságban. Igaz nekem első kocsim, de volt a családban már sok, és nincsenek túl jó taoasztalataim a szerelőkkel. Persze vannak kivételek. Meg ha megfigyeled, alég sok új fórumozó kezdi azzal a belépést, hogy ez meg ez a baja a kocsinak, volt már X helyen, kiperkálltam már X pénzt, és még mindíg rossz. Szóval ha egy mód van rá, akkor nem viszem szerelőhöz. Pedig már hírem van a faluba, mert bármikor benéznek az udvarba, vagy a kocsi alatt fekszem, vagy a motorházból pakolok kifelé. :) Most gondolj bele, amúgy sincs pénzem, hogy pölö márkás alkatrészt épitsek bele a kocsiba, most azért vigyem el szerelőhöz, hogy ki tudja mit építsen bele aranyáron,+füzessek a szerelésért is? Amúgy is szeretem csinálni. Igy voltam az asszony kismociával is nem ment az istennek se 30-nál többet, erő semmi. Vittem vagy nyóc helyre, senki nem bírt vele. Aztán nekiestem szétkaptam, és 2 óra alatt rájöttem mi a baja. Szóval, senki ne sértődjön, da ha lehet szerelő ne piszkálja a kocsimat, meg lehet nézni a tetőkárpiton az olajos kéznyomokat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Más. Gyerekek, mit kell átállitani ha azt akarom hogy ne kapjak minden egyes hsz-ról e-mailben értesitést? Azzal van tele a "levelesládikám".

Vezérlőpult-opciók-imail beállitások, asszem. :)

ááá, ott már mindent kikapcsoltam, letiltottam, de mégis jönnek az emilek... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.