Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Úgy látom, hogy mióta a napi 5 hozzászólást bevezették a kibiceknek, azóta alig él a fórum. Az én napi hozzászólásom is alig 1-nél valamivel több volt, de lehet, hogy ezután annyi se lesz. Egyszerűen nincs itt élet. Figyelem, hogy az új érdeklődők feltett kérdéseire se jön válasz. Eddig volt olyan, hogy "nézd meg itt, vagy ott", de most semmi.

Én már nem sokat kérdezek, de egy "halott térben" válaszolni sincs kedvem. Ugyanis általában egy válasz több választ generál. Aztán hipp - hopp itt a limit! :stare:

Tudod éppen azért lett bevezetve a korlátozás,hogy csak azok legyenek itt akiknek tényleg joguk van itt lenni

vagy hozzászólásaikkal tevékenységükkel hozzáadnak a közösségi léthez.

Van aki jön kérdez aztán megy, megint jön kérdez és ha nincs egyből válasz akkor reklamál.

És vannak akik fizetnek azért,hogy ez az egész működjön és ők nem reklamálnak.

3500 Forint a klubtagságért nem sok pénz. Van aki egy Szombat este elissza a dupláját vagy el dohányozza egy hét alatt.

Viszont a tudat,hogy tartozol egy közösséghez része vagy valaminek szerintem megéri.

Link to comment
Megosztás:

Tudod éppen azért lett bevezetve a korlátozás,hogy csak azok legyenek itt akiknek tényleg joguk van itt lenni

vagy hozzászólásaikkal tevékenységükkel hozzáadnak a közösségi léthez.

Van aki jön kérdez aztán megy, megint jön kérdez és ha nincs egyből válasz akkor reklamál.

És vannak akik fizetnek azért,hogy ez az egész működjön és ők nem reklamálnak.

3500 Forint a klubtagságért nem sok pénz. Van aki egy Szombat este elissza a dupláját vagy el dohányozza egy hét alatt.

Viszont a tudat,hogy tartozol egy közösséghez része vagy valaminek szerintem megéri.

Tudom a magyarázatot. Emlékszem még talán 2006-ban volt, hogy a nem fizetőket teljesen kizárták. Be is halt az egész fórum. Az én regisztrációm se működött vagy egy évig, aztán újra beengedtetek.

Azt hiszem én se sokszor kérdeztem itt a fórumon, inkább megosztottam a tapasztalataimat. Aztán, hogy kinek volt rá szüksége azt már nem én döntöm el. A 2005 óta napi 1 hozzászólási átlagommal nem sokak elől vettem el a szót.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez szépen néz ki...sok válaszban olvastam, hogy megmenthető, meghogy nem olyan vészes! Valóban megmenthető, és valóban nem vészes...lehet rosszabb is! Örüljünk, hogy nem esett bajod! De azt senki nem írta meg, hogy mégis mennyi is lenne a javítása?? 100-150ezer?? Megéri egy amúgy 350-400ezer forintos autóra ennyit költeni? Ez az ami elszomorítja az embert... :(

1

2

3

Tiszteletem Mindenkinek!

Mozgalmas heten vagyunk túl(a kocsim meg én)

Kivettük a motor és megtörtént a húzatópados javítás.Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt a kocsihoz részben bontóból részben boltból. Ma megtörtént a motor visszahelyezése.De jövőhét sem lesz esemény mentes jönnek az apróbb munkák.

Link to comment
Megosztás:

1

2

3

Tiszteletem Mindenkinek!

Mozgalmas heten vagyunk túl(a kocsim meg én)

Kivettük a motor és megtörtént a húzatópados javítás.Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt a kocsihoz részben bontóból részben boltból. Ma megtörtént a motor visszahelyezése.De jövőhét sem lesz esemény mentes jönnek az apróbb munkák.

Szia!

Örülök, hogy a gyógyulás útjára lépett, aztán majd a kész állapotról is kérünk képeket, ill. ha közben csinálsz képeket, azok is jöhetnek :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Szép lett!A fényszórók ujjak?

igen újak a fényszórók kb. 15000ft/db volt nem tudom milyen márka a szerelőm vette. látni jól látok vele még kéne állítani rajta de akarok bi-xenont rakni bele és azután beállíttatom rendesen a szerelőm is azt mondta már csak egy xenon hiányzik belőle s akkor nagyon rendebe lesz a pofikája :)

1

2

3

Tiszteletem Mindenkinek!

Mozgalmas heten vagyunk túl(a kocsim meg én)

Kivettük a motor és megtörtént a húzatópados javítás.Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt a kocsihoz részben bontóból részben boltból. Ma megtörtént a motor visszahelyezése.De jövőhét sem lesz esemény mentes jönnek az apróbb munkák.

jó szerelgetést kívánok ja és biztos nagyon jó lesz az autó. az enyémet is úgy megcsinálták hogy meg se mondaná senki hogy ütve volt és nagyon szép lett az eleje.

Link to comment
Megosztás:

igen újak a fényszórók kb. 15000ft/db volt nem tudom milyen márka a szerelőm vette. látni jól látok vele még kéne állítani rajta de akarok bi-xenont rakni bele és azután beállíttatom rendesen a szerelőm is azt mondta már csak egy xenon hiányzik belőle s akkor nagyon rendebe lesz a pofikája :)

Xenont foncsoros lámpába? Ezt annyira nem támogatnám. Nem tudom nálatok mennyire ölnek ilyenért..(ahogy a 4es út forgalmát figyelem nem nagyon), de nagyon utálatos dolog, mikor egy ilyen xenonos elvakít...

Link to comment
Megosztás:

igen újak a fényszórók kb. 15000ft/db volt nem tudom milyen márka a szerelőm vette. látni jól látok vele még kéne állítani rajta de akarok bi-xenont rakni bele és azután beállíttatom rendesen a szerelőm is azt mondta már csak egy xenon hiányzik belőle s akkor nagyon rendebe lesz a pofikája :)

Azt tudod hogy a szembejövők 90%-a legyilkolnivalóként fog rádnézni? Ha xenont akarsz, akkor projektorba kéne tenni, és sima bura mögé. Ez a fényszóró nagyon nem arra van kitalálva...

Tegnap este befagyott a gázbovden. Biztos jót tett a motornak -15-ben, indítás után 3 másodpercel a tiltásig pörgés. :omg:

Miért padlóztad le? :D (amúgy egyszer előfordul azt' kész, nem fog belehalni ;) Itt a ház előtt van egy piros ignis, igazi papa-ignis, csak ott vannak a bajok, hogy erős keletiautó beidegződése lehet, mert minden indítás padlógázon történik, és kb 2-3 másodpercig tartja is 4-5 ezren kb :lol: De csak addig, amíg nincs kenés, miután elhallgattak a csattogók, már lábujjhegyen közlekedik :D Én 2007 óta vagyok itt, azóta minden reggel így indít, és eddig jól pírja a kis szuszka :D )
Link to comment
Megosztás:

Azt tudod hogy a szembejövők 90%-a legyilkolnivalóként fog rádnézni? Ha xenont akarsz, akkor projektorba kéne tenni, és sima bura mögé. Ez a fényszóró nagyon nem arra van kitalálva...

Miért padlóztad le? :D (amúgy egyszer előfordul azt' kész, nem fog belehalni ;) Itt a ház előtt van egy piros ignis, igazi papa-ignis, csak ott vannak a bajok, hogy erős keletiautó beidegződése lehet, mert minden indítás padlógázon történik, és kb 2-3 másodpercig tartja is 4-5 ezren kb :lol: De csak addig, amíg nincs kenés, miután elhallgattak a csattogók, már lábujjhegyen közlekedik :D Én 2007 óta vagyok itt, azóta minden reggel így indít, és eddig jól pírja a kis szuszka :D )

Pánikból hirtelen rápöccintettem,hátha visszaugrik,de csak rosszabb lett. :D Volt nálam jégoldó, fújás és mozgatás után már mentem is. :icon1:

Egyébként mivel fújjam be, van wd40 és szilikon spray is? Szilikonnal az ajtó-kédergumikat szoktam.

Link to comment
Megosztás:

Pánikból hirtelen rápöccintettem,hátha visszaugrik,de csak rosszabb lett. :D Volt nálam jégoldó, fújás és mozgatás után már mentem is. :icon1:

Egyébként mivel fújjam be, van wd40 és szilikon spray is? Szilikonnal az ajtó-kédergumikat szoktam.

Fagyállóval :D Nemtudom, nekem eddig egyszer fagyott be, de nem nagyon csodálkoztam rajta, mert előtte este motorteret mostam :lol: Ha nem vizezem össze, nem szokott befagyni :D szerintem inkább a WD40, de lehet hogy nem fújni kéne, hanem önteni valamit a bowden mellé, hogy hosszabban bemenjen :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy pár kérdésben kérném a segítségeteket...

1. Azt tapasztaltam, hogy amikor leállítom az autót, és veszem ki a slusszkulcsot nagyon nehezen jön ki, mintha valami ragadós izé nem engedné...ezzel mit lehet csinálni?

2. A bal első ajtó mikor kinyitom, vagy néha becsukásnál is, 2 kattogó hangot hallok...ez mitől lehet?

3. A bal első ajtó kilincsnek a nyelve úgy marad nem ugrik vissza...olvastam a gyikban...hogy elvileg csak a rugóra kell egy újabb menetet hajtani, amihez gondolom szét kell szedni az ajtót gondolom...ez orvosolná a problémát?

4. A sebességváltó sokszor nehezen veszi be az 1-st...pl. megállok, majd elindulok lámpánál...ez mitől lehet...és hogyan lehet orvosolni?

Nagyon köszönöm a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy pár kérdésben kérném a segítségeteket...

1. Azt tapasztaltam, hogy amikor leállítom az autót, és veszem ki a slusszkulcsot nagyon nehezen jön ki, mintha valami ragadós izé nem engedné...ezzel mit lehet csinálni?

2. A bal első ajtó mikor kinyitom, vagy néha becsukásnál is, 2 kattogó hangot hallok...ez mitől lehet?

3. A bal első ajtó kilincsnek a nyelve úgy marad nem ugrik vissza...olvastam a gyikban...hogy elvileg csak a rugóra kell egy újabb menetet hajtani, amihez gondolom szét kell szedni az ajtót gondolom...ez orvosolná a problémát?

4. A sebességváltó sokszor nehezen veszi be az 1-st...pl. megállok, majd elindulok lámpánál...ez mitől lehet...és hogyan lehet orvosolni?

Nagyon köszönöm a segítséget! :)

1. Talán egy kis WD40 segítene rajta.

2. Az ajtóhatároló lehet, ami megtartja az ajtót nyitott állapotban. Egy kis zsír lehet jót tenne neki.

3. Így van, meg lehet hajtani a rugót, de van, aki ruhacsipesz rugóját tette bele.

4. 1-es fokozatot csak teljesen álló autónál lehet kapcsolni, ez remélem tiszta. Ha teljesen álló autónál is nehezen lehet 1-esbe tenni, meg kéne nézni a kuplungot, kiemel-e eléggé, ill. a váltórudazat beállítását.

Link to comment
Megosztás:

Miért padlóztad le? :D (amúgy egyszer előfordul azt' kész, nem fog belehalni ;) Itt a ház előtt van egy piros ignis, igazi papa-ignis, csak ott vannak a bajok, hogy erős keletiautó beidegződése lehet, mert minden indítás padlógázon történik, és kb 2-3 másodpercig tartja is 4-5 ezren kb :lol: De csak addig, amíg nincs kenés, miután elhallgattak a csattogók, már lábujjhegyen közlekedik :D Én 2007 óta vagyok itt, azóta minden reggel így indít, és eddig jól pírja a kis szuszka :D )

Papa-ignis! :lol: :lol: Ezen jót röhögtem!

Felderengett előttem a pillanat, amikor a 120-as skodát meg a spórolt nyugdíjat becserélte.

Gondolom a kalap még ugyanaz. :D

Link to comment
Megosztás:

1. Talán egy kis WD40 segítene rajta.

2. Az ajtóhatároló lehet, ami megtartja az ajtót nyitott állapotban. Egy kis zsír lehet jót tenne neki.

3. Így van, meg lehet hajtani a rugót, de van, aki ruhacsipesz rugóját tette bele.

4. 1-es fokozatot csak teljesen álló autónál lehet kapcsolni, ez remélem tiszta. Ha teljesen álló autónál is nehezen lehet 1-esbe tenni, meg kéne nézni a kuplungot, kiemel-e eléggé, ill. a váltórudazat beállítását.

Nekem meg szerintem a kuisszák kikoptak, mert olyan könnyen veszi a hármast felfele, mint állat.A váltórudazathoz az alstift az megvan, de ezt nem terveztem cserélni . Kulissza milyen árban van?

Link to comment
Megosztás:

Itt a ház előtt van egy piros ignis, igazi papa-ignis, csak ott vannak a bajok, hogy erős keletiautó beidegződése lehet, mert minden indítás padlógázon történik, és kb 2-3 másodpercig tartja is 4-5 ezren kb :lol: De csak addig, amíg nincs kenés, miután elhallgattak a csattogók, már lábujjhegyen közlekedik :D Én 2007 óta vagyok itt, azóta minden reggel így indít, és eddig jól pírja a kis szuszka :D )

De a porlasztós beidegződés is helytelen,mert hidegen csak szívató,meleg indításnál kell csak padlózni.

Link to comment
Megosztás:

De a porlasztós beidegződés is helytelen,mert hidegen csak szívató,meleg indításnál kell csak padlózni.

Persze, helyesnek sehogy nem helyes, de ha egyszer benne van a lábában 30 éve, azt már ki nem tanítja belőle senki :D Csak mindig elmorzsolok egy virtuális könnycseppet csóri motorért, amikor az utca másik feléről hallom, amikor beindítja a készüléket, és közben halk csodálattal nézem azt a szerencsétlen kis 1.3-as vadállatot, ahogy bírja-bírja-bírja már évek óta :D Szintén itt volt az utcában egy swift, ami viszont szépen lassan, a szemem láttára döglött meg... a végére olyan elpusztult szerencsétlen volt, amire autószerelő ismerős mondta hogy ilyen nem is létezik. Nyáron is egy hengerrel indult, és kb 35-40 másodperc alatt vakarta össze az összeset :D Aztán tavaly ősszel valamikor, láttam az utolsó útján ahogy a kipufogón izzó fémdarabkákat lő, fülre 2-3 hengerrel olyan 4ezres fordulaton kiállt vele a gondos tulaj a parkolóhelyéről, de mire elindultam felé, hogy szólok, hogy vöröses dolgok jönnek a kipufból, elindult. Azóta nem láttam az autót. Amikor odamentem melózni, még halk, zümmögős kis valami volt... aztán vagy azóta nem tettek bele olajat, vagy nemtudom, de szerencsétlennek eléggé vége volt...

Link to comment
Megosztás:

No, hát igaz, nem fórumoztam pár napig, de meglep, hogy csak 2 oldalt kell visszaolvasni. :D

Viszont mostanában egyre többször b@szott meg az autó kiszállásnál, de egyik nap olyan is esett, hogy a csomagtartó zárhoz nyúlva a zár és az ujjam között szó szerint láttam az ívet, no meg éreztem is közben a kakaót. Ez mi a fenétől lehet?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.