Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi a válaszokat!

Tesóm kocsijáról van szó. Jön náluk a 3. gyerek, így középre is kell egy gyerekülés. Eladni meg nem szeretné, mert tiptop a kocsi.

Mekkor a legnagyobb gyerek?

Nálunk is három van. 7éves; 2,5éves; 9hónapos

Esélytelen 3 gyerekülést betenni hátulra, ezért jelenleg ez a felállás: kicsi és a középső két oldalt gyerekülésben, középen pedig a nagy (130cm) kétpontossal minden egyéb nélkül.

Középen nem használunk se ülés magasítót (az még talán beférne) sem gyerekülést (az nem is férne). A két pontos övnél az ülésmagasító csak rontana biztonságon hiszen felemelné a gyereket amitől a kétpontos rögzítés kevésbé lenne stabil továbbá a feje az üléstámla fölé kerülne amitől fejtámla híján megint csak roszabb lenne a helyzet.

Majd ha váltunk zafirára más lesz a helyzet de addigra a nagy már lehet eléri a 150cm-t és már nem is fog kelleni neki semmi :)

Link to comment
Megosztás:

Aztarohadt, kezd bonyolult lenni. Akkor már váltsunk csapatszállító teherre, ott egy pad, végig az egész a sofőr mögött, és nincs beosztva hogy hogy férjen el :D Sőt, a bekötéssel se kell szenvedni. Viszont le lehet csavarozni :lol:

:D :D :D :D Te nyertél! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyen márkájú AC pumpa kerül az Astrámba. :D

Hm és jó fajta? me ugye jól megszoptam a Hella utángagyi gyujt.modullal, most van benne eredeti, de ugyanolyan öreg, ebből a márkából most meg elég olcsón mérik a ezt. (fele annyi mint a Hella)

többé kevésbé tudom hogy hülye kérdés

Link to comment
Megosztás:

Hm és jó fajta? me ugye jól megszoptam a Hella utángagyi gyujt.modullal, most van benne eredeti, de ugyanolyan öreg, ebből a márkából most meg elég olcsón mérik a ezt. (fele annyi mint a Hella)

többé kevésbé tudom hogy hülye kérdés

Nem tudom, még nincs kész a gépsas. :)

Link to comment
Megosztás:

Mi volt a gond?

Dark_Errant benzinpumpája nem szerette a szenes benzint. :D Kapott újat, kőkemény 16 ezer forintért, ERA márkájút, tehát nem MEAT&DORIA, ami occóbb, plusz tisztára van takarítva az üzemanyagtank. Viszont a műszert újra kell kalibrálnom, vagy stabIC-t cserélni, mert alig 2 liter üzemanyag volt a tankban és még enyhén mutatott az üzemanyagszint jelző.

Link to comment
Megosztás:

Dark_Errant benzinpumpája nem szerette a szenes benzint. :D Kapott újat, kőkemény 16 ezer forintért, ERA márkájút, tehát nem MEAT&DORIA, ami occóbb, plusz tisztára van takarítva az üzemanyagtank. Viszont a műszert újra kell kalibrálnom, vagy stabIC-t cserélni, mert alig 2 liter üzemanyag volt a tankban és még enyhén mutatott az üzemanyagszint jelző.

Lehet elgörbítettétek a szintjeladó úszóját a nagy takarításban.

Link to comment
Megosztás:

Kb mennyibe kerülni cakpakk kicserélni az autó motorját mondjuk egy X16SZ-re? Oké, hogy jobban járnék, ha vennék egy másik Astrát, de ez túl jó állapotú, meg jól felszerelt ahhoz, hogy cseréljem.

Anno 40 ezerért tudtam volna elhozni egy X16SZR-t, amit aztán végül meg lett bontva és bekerült az Astrámba. :D

Miért X16SZ egyébként?

Túl sokat világított... :lol:

Sajnos igen, mostanság, illetve azt nem tudtam normálisan ledezni. Leddel elég halovány vót. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Anno 40 ezerért tudtam volna elhozni egy X16SZR-t, amit aztán végül meg lett bontva és bekerült az Astrámba. :D

Miért X16SZ egyébként?

Sajnos igen, mostanság, illetve azt nem tudtam normálisan ledezni. Leddel elég halovány vót. :huh:

Mé? Nem szóródott eléggé a fény?

Link to comment
Megosztás:

Anno 40 ezerért tudtam volna elhozni egy X16SZR-t, amit aztán végül meg lett bontva és bekerült az Astrámba. :D

Miért X16SZ egyébként?

Csak hasraütésre mondtam egy motort, igazából mindegy lenne akkor már. Csak eléggé zavar, hogy egy kis emelkedő, és az X14NZ 3 személlyel bárhova rakom, lassul, meg 4 személlyel a Kerepesi úton alig akart menni, még a külső sávból is ki akartak dudálni. Csak kíváncsi lennék, hogy mennyi lenne pénzben az egész folyamat, mert ha rohadt drága, akkor hagyom a francba. :D

Link to comment
Megosztás:

Csak hasraütésre mondtam egy motort, igazából mindegy lenne akkor már. Csak eléggé zavar, hogy egy kis emelkedő, és az X14NZ 3 személlyel bárhova rakom, lassul, meg 4 személlyel a Kerepesi úton alig akart menni, még a külső sávból is ki akartak dudálni. Csak kíváncsi lennék, hogy mennyi lenne pénzben az egész folyamat, mert ha rohadt drága, akkor hagyom a francba. :D

A Kerepesi pedig sík terület (csak az aszfalt nem <_<)...

A motor csere soha nem lesz olcsó, erre készülj fel. Amúgy az x16sz és szr sem annyival erősebb, hogy pont arra legyen érdemes cserélni. Én pl kevesellem azt a hetven-néhány lovat ami ebben van. Bár ledudálni nem szoktak, de az emelkedőkön ez is eléggé szegényes. Klímával meg jóformán csak nagypapi tempó van.

Még a sokkal egyszerűbben megoldható c14se átépítéssel is több lesz a teljesítményed. Gondold át.

Vagy persze a jó öreg NE, XE a megoldás... ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.