Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


forumadmin

Recommended Posts

  • 4 months later...

Szevasztok! Tudnátok nekem abban segíteni,h vettem egy multikormányt egy 2005-ös Corsa C-be csévével együtt . Kormány cséve kicserél az autóban gyári balupunkt rádió van. Sajnos nem működik nem vezérli ki rádiót. :( Ehhez is kell interface káben(mármint gyári Balupunkt rádióhoz is)?

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok!

Biztos LAMA kérdés de nézzétek el nekem kérlek:

Adott egy 2005 ös Corsa, ami ma a következő jelenséget produkálta:

Bekapcsoltam a világítást és jobb oldalon nincs tompított, na ez eddig világos is lenne, de ami elbizonytalanít hogy a bekapcsolással egy időben minden belső kijelző kialszik.

Ez mi lehet? Zárlak, kapcsoló hiba?

Valaki tapasztalt már hasonlót?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Biztos LAMA kérdés de nézzétek el nekem kérlek:

Adott egy 2005 ös Corsa, ami ma a következő jelenséget produkálta:

Bekapcsoltam a világítást és jobb oldalon nincs tompított, na ez eddig világos is lenne, de ami elbizonytalanít hogy a bekapcsolással egy időben minden belső kijelző kialszik.

Ez mi lehet? Zárlak, kapcsoló hiba?

Valaki tapasztalt már hasonlót?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Már rájöttem, csak az izzó...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Üdvözlet

tgabika76 csak azért adtam meg a pontos típust, mert lehet, hogy annak a másik típusnak másképpen van ez megoldva, amit nem tudhatok, mert olyanom még nem volt. Például a Citroenünkön másképpen lehet égőt cserélni. Képet meg többször is próbáltam a szöveg mellé beilleszteni, ami sikerült is látszatra, de végül ezt írta "Be kell írnod egy üzenetet". Na de hova? Mert a kép előtt volt szöveg/üzenet is. Na de mindegy a kép itt látható a kérdéssel együtt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet

tgabika76 csak azért adtam meg a pontos típust, mert lehet, hogy annak a másik típusnak másképpen van ez megoldva, amit nem tudhatok, mert olyanom még nem volt. Például a Citroenünkön másképpen lehet égőt cserélni. Képet meg többször is próbáltam a szöveg mellé beilleszteni, ami sikerült is látszatra, de végül ezt írta "Be kell írnod egy üzenetet". Na de hova? Mert a kép előtt volt szöveg/üzenet is. Na de mindegy a kép itt látható a kérdéssel együtt: http://forum.index.h...ticle?t=9017137

Szerintem csak ki kell húzni a foglalatból ahogy képen látom, 3 darab érintkezője van az izzónak, olyanok mint egy natúr kábel sarú ellendarabjai, tehát húzásra engednie kell, csak lehet, hogy hosszú idő után bekötött, de csak húzni kell.

Link to comment
Megosztás:

Így van, azt csak simán ki kell húzni. Ha nem jön akkor erősebben. :D

Amúgy C Corsában gyárilag csak kétféle izzó volt a tompítottban: a xenonosban D2S, a sima halogénben meg H7, ezért kérdeztem hogy milyen lámpád van. A tied az utóbbi.

Corsa B-ben rosszabb a helyzet, ott közvetlenül a lámpára megy a csatlakozó, olyan szinten be volt rohadva múltkor a jobb oldali csatlakozóm, hogy sikerült eltörnöm az izzó, és még nem jött le, leválott a középső részről a külső korong rész, ami központosítja is az izzót, de hála isten sikerült megmentenem :D

Ennél sokkal jobb a helyzet, mert ki tudod venni égőstől, foglalatostól az egészet aztán utána az izzót, így még eltörni is nehéz, mert meg tudod fogni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

a töltési feszültség nincs összefüggésben az akku tároló kapacitásával

egyébként a 7éves aksival már ne indulj neki a télnek ;)

Faternak pöccre indult vele, a 8. év telén (tavaly) kellett tölteni rá, de akkor is asszem 2x töltött rá. Ezek az Exide akksit meglepően jók, mondjuk nem is olcsó :D Most majd kíváncsi leszek a Bosch-ra :P

Link to comment
Megosztás:

Kb fél hónapja töltöttem fullra az akkut itthon, akkor úgy tekerte az indítót mint még soha. Akkor 12.7-8V körül volt a feszkója, most vmikor épp ránéztem akkor 12.1V volt, most már nem teker olyan erősen. Ezért gondoltam, hogy talán a töltő fesz. nem volt elég. De akkor az akku járja a végét gondolom.

Van a transitban még 2 nagy akkum, azt majd átteszem télire az opelba, úgyse közlekedek télen a transittal...

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy a bal hátsó helyzetjelző lámpa nem ég?

Nincs kiégve, most cseréltem, a fék lámpa része ég. Szétszedtem, de semmi rendelleneset nem láttam. A jobb oldali ég rendesen.

Van vonóhorog a kocsin és innen van levíve az áram hozzá. Lehet esetleg itt a hibaforrás? Mozgattam a kötéseket, de úgy sem gyulladt fel.

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy a bal hátsó helyzetjelző lámpa nem ég?

Nincs kiégve, most cseréltem, a fék lámpa része ég. Szétszedtem, de semmi rendelleneset nem láttam. A jobb oldali ég rendesen.

Van vonóhorog a kocsin és innen van levíve az áram hozzá. Lehet esetleg itt a hibaforrás? Mozgattam a kötéseket, de úgy sem gyulladt fel.

Lehetséges, hogy a vonóhorog zavar be, kösd le az ágaztatást és kiderül, hogy az-e, utána már könnyebb kideríteni, lehet zárlatos a csatlakozó.

Vagy biztosíték, nem vagyok bent biztos, de lehet a bal és jobb oldal külön biztis.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.