Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szevasztok!

Valaki nem tudja milyen CD-lejátszót lehet betenni a gyári k_csög kazettásmagnó helyére, hogy működjön kijelző és a kormányvezérlő???Próbáltam Blaupunktot több fajtát,de egy sen jó. :lol: A gyárija egyébként philips,valamiCAR v.CCR-600 -as,nemtom hirtelen.Már qrvára felidegesített, szétverem az egészet!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Valaki nem tudja milyen CD-lejátszót lehet betenni a gyári k_csög kazettásmagnó helyére, hogy működjön kijelző és a kormányvezérlő???Próbáltam Blaupunktot több fajtát,de egy sen jó. :lol: A gyárija egyébként philips,valamiCAR v.CCR-600 -as,nemtom hirtelen.Már qrvára felidegesített, szétverem az egészet!

az elektromos fórumban volt 1x egy link ahol lehet venni ilyen átalakító kábelt picit borsos áron és akkor viszonylag sok mindent be tudsz tenni a helyére.

amúgy az én gyári cd-s asszem 500-asom nagyon tré, cd-t már szinte alig olvas be, ha igen azt is összekarcolja meg minden. mondjuk nem is használom, mert be van vágva egy hifi az meg iphone-ról megy..:D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Valaki nem tudja milyen CD-lejátszót lehet betenni a gyári k_csög kazettásmagnó helyére, hogy működjön kijelző és a kormányvezérlő???Próbáltam Blaupunktot több fajtát,de egy sen jó. :lol: A gyárija egyébként philips,valamiCAR v.CCR-600 -as,nemtom hirtelen.Már qrvára felidegesített, szétverem az egészet!

Kijelző működtetése nem lehetséges mint megtudtam, ugyan van opelhez kormány-kijelző illesztő de az csak újabb rendszerű gyári hifivel rendelkező autóban működik akkor is csak ha cdtárat, távirányítót kezelni képes az új fej.

B vectránál ami marad: kormányt szinte az összes fejjel össze lehet illeszteni, nem olcsó de megoldható. A kijelzővel annyit tudsz csinálni, hogy AF/TA OFF módban ha nagykijelzős lcd-d van akkor a dátumot írja ki és csak tuner módban lesz üres a képernyő megfelelő része de elvileg van olyan kábel ami leadja a jelet az lcdnek, hogy most antennát használ a fej de ezt még nem találtam meg és nem az a kábel az ami pl f astrában megoldja ezt a problémát.

Link to comment
Megosztás:

Miért szidják itt sokan a gyári cd-t?Szerintem nem szól olyan rosszul,főleg ha azt hozzátesszük hogy 95 óta gyártják a Vectrát.Sokkal sokkal szebben szól mint a hasonló korú Mondeo Passat stb modellek.Ja Renault.Hát az meg tiszta vicc :lol: Én kicseréltem az ujab VDO500-as ra,ennek valamivel szebb a hangja,bár nagyon kényes arra,hogy milyen minőségben van megírva a zene.De én eddig egyik Opelemnél sem gondolkodtam,hogy kicseréljem azért mert nem szól számomra szépen.

Link to comment
Megosztás:

Én kadettben is már sony xplod mp3-as fejet használtam + jbl 23 centis 3 utas oválok voltak + sony 3 utas 10 centisek a műszerfalban + sal erősítő és láda a csomagtartóban így kicsit fura volt a vectrában a gyári (car 400) hangzás bár tény és való, hogy nagyon jól szól a gyári is, hangerő is volt és tiszta is volt kellően és több ismerősöm is megállapította, hogy ahhoz képest, hogy gyári a rendszer bőven jobb mint sok olcsó épített hifi autóban :lol: Na de azóta már minden hangszórü JBL, az erősítő is, kondit is kapott így az elektromos rendszert sem terheli + a sony fejet is lecseréltem egy még újabbra hát így pedig.... nagyon jól szól :D

Link to comment
Megosztás:

Nincs bajom a gyári cuccal,csak annyi hogy egy kicsit gyenge,és ha beszarik cseszdheted! :lol:

Az enyém jól működik,csak a kazetta szezon rég lejárt! :D A CD-táramhoz nem találtam magazint.Minden tipushoz van,de az enyémhez persze nincs.Lehet kivágom a gyári magnót és teszek be egy normális fejegységet!

Link to comment
Megosztás:

2.0 16V 97 -es X20XEV motorszámú Vectrám -on 3 napja kicseréltem a lambda szondát, hátha az a baja, hogy egyenletlen az alapjáratom, néha le is állt. Fejebb húztam a gázboffdent igy nem állta le a pirosban és ritkán is volt mozgó alapjárat, de a szondát már csak azért is lecseréltem, hátha még az volt a baj. Mára azonban 3 asban elkezdett rángatni, de mire benyomtam a kuplungot, már ki is villant a check engine lámpa. Azután rángatva húztam ki a körforgalomból és felgyorsítás után üresbe tettem a fordulatszám mutatot látva szinte szédültem, mert 1000 - 6000 ig ugrált, majd lefulladt. Hozzáteszem meleg volt a motor tehát már 60 km -rt mentem vele. Újraindítás és simám hazahozott (5km), de a check engine lámpa most is világit. Mi lehet az oka, ha a lamda szonda kizárva... De mégis meleg motornál csinálta? A szervíz hétvégén kilőve és hibakód olvasom sincs. Viszont ha jól tudom akkor 3x i újraindítás után ki is aludna a lámpám és várhatok vele a következő ilyenig, holott nyaralni mentünk volna vele. Segítség!!!

Link to comment
Megosztás:

Villogtazsd ki a hibakódot.Itt a fórumon is le van írva hogy hogy kell.

2.0 16V 97 -es X20XEV motorszámú Vectrám -on 3 napja kicseréltem a lambda szondát, hátha az a baja, hogy egyenletlen az alapjáratom, néha le is állt. Fejebb húztam a gázboffdent igy nem állta le a pirosban és ritkán is volt mozgó alapjárat, de a szondát már csak azért is lecseréltem, hátha még az volt a baj. Mára azonban 3 asban elkezdett rángatni, de mire benyomtam a kuplungot, már ki is villant a check engine lámpa. Azután rángatva húztam ki a körforgalomból és felgyorsítás után üresbe tettem a fordulatszám mutatot látva szinte szédültem, mert 1000 - 6000 ig ugrált, majd lefulladt. Hozzáteszem meleg volt a motor tehát már 60 km -rt mentem vele. Újraindítás és simám hazahozott (5km), de a check engine lámpa most is világit. Mi lehet az oka, ha a lamda szonda kizárva... De mégis meleg motornál csinálta? A szervíz hétvégén kilőve és hibakód olvasom sincs. Viszont ha jól tudom akkor 3x i újraindítás után ki is aludna a lámpám és várhatok vele a következő ilyenig, holott nyaralni mentünk volna vele. Segítség!!!
Link to comment
Megosztás:

Hát igen a kazetta már régen lejárt.Nekem a VDO előtt a másik fajta car 500 volt benne.Az nekem is tönkrement.Néha olvasta a cd-t néha nem.Javítani drága lett volna,az uj meg 100 e ft,így hát kicseréltem erre.Ehez legalább van alkatrész,és jóval olcsóbb a javítása ha behal.

Nincs bajom a gyári cuccal,csak annyi hogy egy kicsit gyenge,és ha beszarik cseszdheted! :lol:

Az enyém jól működik,csak a kazetta szezon rég lejárt! :D A CD-táramhoz nem találtam magazint.Minden tipushoz van,de az enyémhez persze nincs.Lehet kivágom a gyári magnót és teszek be egy normális fejegységet!

Link to comment
Megosztás:

Szisztok.

Nekem egy 96'-os,2.0i,16V-es B Vectrám van.

Érdeklődnék,hogy ki tud hozzá,vagy hol keressek X20XEV-s motorblokkot?

Mert az egyik dugattyúm elfáradt.Fémesen csattog a motor.

Hajtókar csapágy jó,hidrótőkék jók.

Segitségeket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Miért szidják itt sokan a gyári cd-t?Szerintem nem szól olyan rosszul,főleg ha azt hozzátesszük hogy 95 óta gyártják a Vectrát.Sokkal sokkal szebben szól mint a hasonló korú Mondeo Passat stb modellek.Ja Renault.Hát az meg tiszta vicc :lol: Én kicseréltem az ujab VDO500-as ra,ennek valamivel szebb a hangja,bár nagyon kényes arra,hogy milyen minőségben van megírva a zene.De én eddig egyik Opelemnél sem gondolkodtam,hogy kicseréljem azért mert nem szól számomra szépen.

Azért, mert a vectra akusztikájában sokkal több lehetőség van mint amire a gyári cuccal képes. SQ versenyen 1 Golf 5 csak időkorrekciós pio 88 rs II fejjel tudott megverni. A birók véleménye szerint szebb-melegebb hangja volt a rendszernek mint a golfé csak a szinpadom volt 1 kicsit alacsonyan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy néha leeresztett jobb első ablaknál miért érzek benzinszagot? Amúgy nem szivárog sehol és csak néha érzem. Valakinek ötlete? Előre is köszi!

Nekem is ez a probléma. Én sem tudom a választ, bár a katalizátor utáni csövem kicsit el van repedve a tövénél. valakivalamit?

Link to comment
Megosztás:

Nem a tankszellőztetővel van valami?Ugyanis az elöl jobb oldalt van...................

Megkérdeztem egy szerelőt és azt mondta, hogy a tank szellőztető az nem elöl van jobb oldalt, ott csak az aktív szénszűrő található! A Szellőztető az a betöltő nyílásnál található, 2 cső megy a tankba az egyiken megy be a benzin, a másik a szellőztető cső az szokott eldugulni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Először is gratula Sunny 1.4 8v-nek a javításhoz.

A másik, hogy teletöltöttem a verdát benyával és a kocsi alján folyt az anyag. Van vmi túlfolyó, vagy ilyesmi, vagy tökre elrepedt a cső valahol?

Ja, a 490 km-re 35 litert tankoltam, tehát kb 7litert fogyaszt a vas.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Először is gratula Sunny 1.4 8v-nek a javításhoz.

A másik, hogy teletöltöttem a verdát benyával és a kocsi alján folyt az anyag. Van vmi túlfolyó, vagy ilyesmi, vagy tökre elrepedt a cső valahol?

Ja, a 490 km-re 35 litert tankoltam, tehát kb 7litert fogyaszt a vas.

Köszi! :lol: Kérdésedre válaszolva, igen van egy túlfolyó rajta és ha többet tankolsz véletlenül akkor kicsöpög! Egyszer jártam én is így! Sokat tankoltam bele!

Amúgy a könyv szerint az első kattanásig kell tankolni.

Link to comment
Megosztás:

Köszi! :lol: Kérdésedre válaszolva, igen van egy túlfolyó rajta és ha többet tankolsz véletlenül akkor kicsöpög! Egyszer jártam én is így! Sokat tankoltam bele!

Amúgy a könyv szerint az első kattanásig kell tankolni.

Én is kössz! Majd résen leszek! :D

Link to comment
Megosztás:

Megkérdeztem egy szerelőt és azt mondta, hogy a tank szellőztető az nem elöl van jobb oldalt, ott csak az aktív szénszűrő található! A Szellőztető az a betöltő nyílásnál található, 2 cső megy a tankba az egyiken megy be a benzin, a másik a szellőztető cső az szokott eldugulni!

Köszi hogy utánajártál, holnap tüzetesebben megvizsgálom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.