Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ha valaki lenne olyan kedves beszúrni 1 képet a pollenszűrő környékén lévő vákuumcső bekötésekről azt hálásan megköszönném. Fűtésmotort cseréltem, és kellene a kontroll hogy jól kötöttem-e vissza. Belső levegő keringtetésről nem áll vissza azóta x18xe manuál klímás verzió

Link to comment
Megosztás:

na kicseréltem a jeladót, most már minden tökéletes, megy rendesen, nincs check engine lámpa se, szóval happy van:)

amúgy nem volt nehéz, egész gyorsan és könnyen ment.

viszont az a oldalstabilizátort (motorbak) felkötésnél a gumis rész kicsit kopott és lyukat, pont úgy mint azon a képen amit linkeltem a szerelésről. mennyire sürgős cserélni? minél előbb vagy kibír még 1hónapot az ilyen?

Link to comment
Megosztás:

na kicseréltem a jeladót, most már minden tökéletes, megy rendesen, nincs check engine lámpa se, szóval happy van:)

amúgy nem volt nehéz, egész gyorsan és könnyen ment.

viszont az a oldalstabilizátort (motorbak) felkötésnél a gumis rész kicsit kopott és lyukat, pont úgy mint azon a képen amit linkeltem a szerelésről. mennyire sürgős cserélni? minél előbb vagy kibír még 1hónapot az ilyen?

Nyugodtan ráér, esetleg akkor sürgős, ha nem hallasz csattanó hangot váltásnál ha rúgod a vasnak....

SZP

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis problémám.

Egyik pillanatról a másikra megszünt a tolatólámpa a kocsin.Izzok rendbe biztositék rendbe elvileg a gépkönyv szerint.Tolatolámpakapcsolóra tippelek de az hol található váltó melyik részén?

http://www.keptarolo.com/show-image.php?id...502a2ab019071e6

Itt van lefényképezve és pirossal bekarikázva. A váltó oldalán a hűtő felöli oldalon.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is olyan az a motortartóm úgy lehet mióta megvettem.Én nem foglalkozok vele,meg egyszer meg is kérdeztem,és úgy emlékszem nem olcsó.

na kicseréltem a jeladót, most már minden tökéletes, megy rendesen, nincs check engine lámpa se, szóval happy van:)

amúgy nem volt nehéz, egész gyorsan és könnyen ment.

viszont az a oldalstabilizátort (motorbak) felkötésnél a gumis rész kicsit kopott és lyukat, pont úgy mint azon a képen amit linkeltem a szerelésről. mennyire sürgős cserélni? minél előbb vagy kibír még 1hónapot az ilyen?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a Ruville nem rossz márka,de én is cseréltem már vagy 3x.A magyar utak,meg kicsit alul van méretezve az a kutyacsont a géphez.

Biztos az kopog?

Emberek!

Van vkinek tapasztalat Ruville "kutyacsontról"????

7000km-t mentem vele és már megint előjött a kopogás!! :rolleyes:

Azt hallottam, hogy gyorsan megeszik a magyar utak!Igaz ez?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a Ruville nem rossz márka,de én is cseréltem már vagy 3x.A magyar utak,meg kicsit alul van méretezve az a kutyacsont a géphez.

Biztos az kopog?

Hát sztem tuti!Ugyanaz a kopogás hallatszik mint azelőtt mielőtt kicseréltem! :rolleyes: Néztem most hozzá Lemförder-t, valószinű megpróbálkozok azzal mit mutat!Azért köszöntem a választ Kelly!

Link to comment
Megosztás:

Nekem most az van benne.Már lassan egy éve ki van kicsit szakadva az alsó csukló gumiharangja,de addig nem cserélem ki míg nem kopog.Nem mintha nagy összeg lenne.

Hát sztem tuti!Ugyanaz a kopogás hallatszik mint azelőtt mielőtt kicseréltem! :rolleyes: Néztem most hozzá Lemförder-t, valószinű megpróbálkozok azzal mit mutat!Azért köszöntem a választ Kelly!

Link to comment
Megosztás:

Nekem most az van benne.Már lassan egy éve ki van kicsit szakadva az alsó csukló gumiharangja,de addig nem cserélem ki míg nem kopog.Nem mintha nagy összeg lenne.

Hát nem nagy összeg az igaz, csak idegesítő, ha pl. hallgatod a zenét és közbe meg "kopognak"! :rolleyes: <_<

Azért köszöntem a választ!

Link to comment
Megosztás:

na kicseréltem a hűtővizet fagyállóra. nehezebb és hosszabb ideig tartott mint a vezérmű jeladó cseréje :S ki kellett szedni az egész ventilátort, hogy hozzáférjek, elég hülyén van megoldva.. na mind1, a lényeg hogy most már -28fokig nem probléma:)

azt olvastam máshol hogy 7,5l körüli mennyiség van benne, nekem 5l ment bele. Én vagyok a béna vagy az adat?

Link to comment
Megosztás:

na kicseréltem a hűtővizet fagyállóra. nehezebb és hosszabb ideig tartott mint a vezérmű jeladó cseréje :S ki kellett szedni az egész ventilátort, hogy hozzáférjek, elég hülyén van megoldva.. na mind1, a lényeg hogy most már -28fokig nem probléma:)

azt olvastam máshol hogy 7,5l körüli mennyiség van benne, nekem 5l ment bele. Én vagyok a béna vagy az adat?

Az attól függ milyen motor és hogy klímás e? 6.1 től 7.7-ig lehet bele tölteni. Nekem X16XEL klímás van gyári adat: 7liter, nekem bele ment 6 liter /-35-ös/ következőképp: bal oldalt megemel, hűtőnél alsó csonk le, tartály tető le, belefújok->fröcsögésig, leengedem, jobb oldalt megemel, termosztátnál csonk le, tömlőt beledugok , kb 2 percig mosatom majd belefújok, csonkok vissza, 5literrel feltölt, Járatom termosztát nyit még egy liter bele ment. Ellenőrzöm nem csöpög e valahol. Nagyjából ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a Ruville nem rossz márka,de én is cseréltem már vagy 3x.A magyar utak,meg kicsit alul van méretezve az a kutyacsont a géphez.

Biztos az kopog?

Nah most hoztam haza szerelőtől a gépet és azt szakértette meg, hogy ha meghúzza a bal hátsó rugót(hogy ezt hogy értette nem tudom :D ), akkor megszűnik a kopogás, de annyira nem volt ideje átnézni, mert nem ezért volt ott a gép!Szal nem tom mi lehet!A rugó adhatja-e meg magát, nem tudom!Volt már neked vagy valakinek hasonló jelenség/tapasztalat???

Link to comment
Megosztás:

Az attól függ milyen motor és hogy klímás e? 6.1 től 7.7-ig lehet bele tölteni. Nekem X16XEL klímás van gyári adat: 7liter, nekem bele ment 6 liter /-35-ös/ következőképp: bal oldalt megemel, hűtőnél alsó csonk le, tartály tető le, belefújok->fröcsögésig, leengedem, jobb oldalt megemel, termosztátnál csonk le, tömlőt beledugok , kb 2 percig mosatom majd belefújok, csonkok vissza, 5literrel feltölt, Járatom termosztát nyit még egy liter bele ment. Ellenőrzöm nem csöpög e valahol. Nagyjából ennyi.

na én ennyire nem vagyok elszánt, amúgy is deszt víz volt eddig benne, a lényeg hogy fagyálló is lett benne elég.

amúgy x20xev és klímás. majd mindjárt megyek 1kört aztán megnézem ha nyit a termosztát kell-e még utánatölteni, a leírásban azt írja légteleníti magát és nem kell ilyenkor már rátölteni.

Link to comment
Megosztás:

na én ennyire nem vagyok elszánt, amúgy is deszt víz volt eddig benne, a lényeg hogy fagyálló is lett benne elég.

amúgy x20xev és klímás. majd mindjárt megyek 1kört aztán megnézem ha nyit a termosztát kell-e még utánatölteni, a leírásban azt írja légteleníti magát és nem kell ilyenkor már rátölteni.

nem elszántság kérdése, hanem az hogyha 7.7 liter menne bele és te 5 litert töltesz rá mondjuk -35 fokig jó fagyállóból akkor az felhígul és már nem is lesz csak kb -20-ig jó, rosszabb esetben meg ugy járhat valaki mint a heverom: Molon vett fagyállót, hát télen bele is fagyott a kocsiba neki, vagy ő volt a béna vagy a fagyálló a hibás nemtom vagy mindkettő.

Link to comment
Megosztás:

nem elszántság kérdése, hanem az hogyha 7.7 liter menne bele és te 5 litert töltesz rá mondjuk -35 fokig jó fagyállóból akkor az felhígul és már nem is lesz csak kb -20-ig jó, rosszabb esetben meg ugy járhat valaki mint a heverom: Molon vett fagyállót, hát télen bele is fagyott a kocsiba neki, vagy ő volt a béna vagy a fagyálló a hibás nemtom vagy mindkettő.

tudom, számoltam ezzel, ha hígul még akkor is -20fokig jónak kell lennie, olyan hideg pedig rég volt..

én prevent fagyállót tettem bele, ez volt a legdrágább is, hígítatlanul elm -72c-ig jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vectra B 1.6 16v XEL motoros autóm eszi az olajat. Már olvastam korábban, hogy ez "normális".

Sajnos nem voltam elég figyelmes és megjelent a hibakód. Most 3000 fordulatnál leszabályoz. Töltöttem bele olajat, de a hibakód nem tűnt el. Csak a hibakód törlés segít (5000.- Ft.) blush.gif , vagy van olcsóbb megoldás is?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vectra B 1.6 16v XEL motoros autóm eszi az olajat. Már olvastam korábban, hogy ez "normális".

Sajnos nem voltam elég figyelmes és megjelent a hibakód. Most 3000 fordulatnál leszabályoz. Töltöttem bele olajat, de a hibakód nem tűnt el. Csak a hibakód törlés segít (5000.- Ft.) blush.gif , vagy van olcsóbb megoldás is?

Helló!!!Szerintem a leszabályzáshoz nincs köze az alacsony olajszintnek.Ott más gond lesz.Ki kéne olvasni a hibakódot és akkor lenne kiindulási pont a hibakereséshez.Vagy kiislehet villogtatni,ezt itt régebben kitárgyaltuk már,keress vissza.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.