Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Úgy néz ki megvan a hiba! Egyszerűen máshol kell tankolni! Elmentem másik kútra raktam bele nyálat és megszünt a hiba! :D

az utolsó 2 tankolásom az egy nevet nem mondok M.l kúton volt! ;) Aztán elmentem Sh.ll kútra és most úgy néz ki, hogy jó!Persze ezzel nem azt mondom hogy a M.l Sz@r csak azt, hogy lehet hogy a nagy esőzésnél beázott a tartályuk és telement vízzel! De lehet egyedi az eset!

A lényeg hogy egyenlőre most működőképes a verda! ^_^

Elárulom neked, hogy itt nálunk minden kút a MOL-tól veszi az üzemanyagot :P Még az OMW is, aminek közel lenne a nyugati határszél
Link to comment
Megosztás:

Úgy néz ki megvan a hiba! Egyszerűen máshol kell tankolni! Elmentem másik kútra raktam bele nyálat és megszünt a hiba! :D

az utolsó 2 tankolásom az egy nevet nem mondok M.l kúton volt! :P Aztán elmentem Sh.ll kútra és most úgy néz ki, hogy jó!Persze ezzel nem azt mondom hogy a M.l Sz@r csak azt, hogy lehet hogy a nagy esőzésnél beázott a tartályuk és telement vízzel! De lehet egyedi az eset!

A lényeg hogy egyenlőre most működőképes a verda! ^_^

Néhány maszek kúton (falukban) lassan több víz van a tartályban mint benzin!Van egy két rossz tapasztalaton és ha ott állna meg az autóm üzemanyag miatt inkább taxit hívnék!Sokan a Lukoilt szidják,de nekem pl még nem volt bajom az üzemanyagukkal!

Szokta valaki vízteleníteni az üzemanyag szűrőt?Milyen periódusonként kellene azt leengedni?

Link to comment
Megosztás:

Nekem egyszer rángatott eddig a kocsi. Akkor a Lukoil-nál tankoltam. Azóta sem. Tenni kell bele egy kis etanolt és mindjárt víztelenítődik.

Néhány maszek kúton (falukban) lassan több víz van a tartályban mint benzin!Van egy két rossz tapasztalaton és ha ott állna meg az autóm üzemanyag miatt inkább taxit hívnék!Sokan a Lukoilt szidják,de nekem pl még nem volt bajom az üzemanyagukkal!

Szokta valaki vízteleníteni az üzemanyag szűrőt?Milyen periódusonként kellene azt leengedni?

Link to comment
Megosztás:

Elárulom neked, hogy itt nálunk minden kút a MOL-tól veszi az üzemanyagot :D Még az OMW is, aminek közel lenne a nyugati határszél

Szerintem nem a MOL benzinnel van a baj hanem a kúttal! a tartálykocsiban még biztos jó a benzin! Csak a kúton lévő tartály biztos beengedi a talajvizet! ^_^ :P

Link to comment
Megosztás:

Nincs valakinek véletlenül egy fölös csomagtér ütköző gumija? Ma kicsit megtuningoltam a csomagtérvilágítást (majd később rakok fel képet ^_^ ) és közben vettem észre hogy mikor felcsapódik akkor azért koppan egy nagyot a csomagtérajtó, mert csak a jobboldalon van ilyen gumi. Ha esetleg valaki jár mostanában bontóban, és tudna nekem ilyet hozni, azt nagyon meghálálnám :D

Link to comment
Megosztás:

Etanol?Na ezt sem hallottam még...

Emiatt nem hülyeség:

"Az etanol korróziót okoz? Az alkohol másként viselkedik a vízzel, mint a benzin. A kialakult kémiai kötések miatt nem lehet a vizet mechanikus úton elválasztani az alkoholtól, míg a benzin esetében külön fázisként kiválik a víz (például hiába áll éveken keresztül a pálinka, nem válik ki belőle az alkohol). A kereskedelmi forgalomban kapható szabványos E85 gyártásakor nagy mértékben ügyelnek a víztisztaságra. Szállításkor vagy a benzinkúton kerülhet víz az üzemanyagba, akár a levegő páratartalmából is. Az alkoholba került víz a korszerű autók üzemanyagrendszerében nem tesz kárt, viszont a motor működésére hatással lehet. "

E85tuning.hu-ról :D

Röviden: Ha a tankba kerül ott is marad de ha etanolt tankolsz rá akkor keveredik az etanollal és üzemanyagként elpöfögi motor ^_^

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valakinek ötlete a következő problémára? Alacsonyabb sebességnél, -majd mindegyik fokozatban- ütemes susogó hang jön az autó aljából. Futómű rendben, nem kerékcsapágy, nem féltengely. Ha menet közben kiveszem sebességből, a hang megszűnik. Ha benyomom a kuplungot megint előjön. Olyan 30-60km/h - ig hallatszik, lehet felette is, csak elnyomja a menetszél. ^_^ Fogaskerék kopásnál visítana gondolom. Lehet behalódó kuplung? Amúgy manuális váltó, 1.6 16v.

Van valakinek ötlete mitől lehet? Km már viszonylag van a gépben. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi, hogy kisegítettél a válasszal. Gyorsabb voltál mint én. :P

De pont erre gondoltam.

Emiatt nem hülyeség:

"Az etanol korróziót okoz? Az alkohol másként viselkedik a vízzel, mint a benzin. A kialakult kémiai kötések miatt nem lehet a vizet mechanikus úton elválasztani az alkoholtól, míg a benzin esetében külön fázisként kiválik a víz (például hiába áll éveken keresztül a pálinka, nem válik ki belőle az alkohol). A kereskedelmi forgalomban kapható szabványos E85 gyártásakor nagy mértékben ügyelnek a víztisztaságra. Szállításkor vagy a benzinkúton kerülhet víz az üzemanyagba, akár a levegő páratartalmából is. Az alkoholba került víz a korszerű autók üzemanyagrendszerében nem tesz kárt, viszont a motor működésére hatással lehet. "

E85tuning.hu-ról :D

Röviden: Ha a tankba kerül ott is marad de ha etanolt tankolsz rá akkor keveredik az etanollal és üzemanyagként elpöfögi motor ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ja azt én sem néztem, hogy milyen a gép, bocsi! ;)

Bár lehet, hogy jobban menne tőle ;)

A következő ötlet szerintem a kerozin lesz és a rendőr is azért fog megbüntetni mert túl alacsonyan repülök ^_^

Nem hiszem hogy nagyon örülne neki az Isuzu,mert pár benzines sem szereti átalakítás nélkül!

Azért ha kipróbálta valaki,írja meg mi történt... :P

Micsoda üzemanyag árak lesznek(vannak)itt.... :D

Biztosan sokan ismerik,de azért : Holtankoljak.hu

Link to comment
Megosztás:

Már kezd kicsit idegesíteni az index kapcsolóm, ha picit megnyomom előre felé, már kapcsol is a reflektor.

Ez így eléggé gáz, mert ha világítanak a tompítottjaim, és közben indexelek, folyton bevillanik a reflektor, sőt néha úgy is marad.

Volt valakinek hasonló problémája? Esetleg talált rá megoldást?

Link to comment
Megosztás:

Már kezd kicsit idegesíteni az index kapcsolóm, ha picit megnyomom előre felé, már kapcsol is a reflektor.

Ez így eléggé gáz, mert ha világítanak a tompítottjaim, és közben indexelek, folyton bevillanik a reflektor, sőt néha úgy is marad.

Volt valakinek hasonló problémája? Esetleg talált rá megoldást?

Kollegám Astrájában is ez van és éppen a bontókat járja (talán most is) kapcsolóért!

Éppen hogy hozzáér már villan is,szinte semmit nem "fog" neki!

Gondolom ebben nincs semmi rugó vagy hasonló,egyszerűen ki van kopva az anyag,nem?

Link to comment
Megosztás:

Hagalex nevű user tankolta azt az Astra G-jébe, keverve a gázolajjal.Könnyen volt, hiszen itt kméten a reptéren volt hivatásos.

Amíg képben volt a tag ill. az autó, nem volt vele gond, tehát működött vele.X20DT volt.

Tudtam én hogy vannak nem normálisak! :D

Link to comment
Megosztás:

Kollegám Astrájában is ez van és éppen a bontókat járja (talán most is) kapcsolóért!

Éppen hogy hozzáér már villan is,szinte semmit nem "fog" neki!

Gondolom ebben nincs semmi rugó vagy hasonló,egyszerűen ki van kopva az anyag,nem?

Nálam nem ez a hiba.

Tökéletesen fog, kattanik és megáll a helyén a kapcsoló, hogyha előretolom reflektorra.

A probléma az, hogy nem a kattanás után zárja rövidre a reflektor érintkezőket, hanem már jóval kattanás előtt: Alaphelyzettől kb 1 mm-rel előre tolva.

Hogyha magam felé húzom (fénykürt) akkor is rendesen kattanik. Tehát ha a kapcsolót kipróbálod tompított fényszóró kikapcsolt állapotában, azt mondod rá tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Nálam nem ez a hiba.

Tökéletesen fog, kattanik és megáll a helyén a kapcsoló, hogyha előretolom reflektorra.

A probléma az, hogy nem a kattanás után zárja rövidre a reflektor érintkezőket, hanem már jóval kattanás előtt: Alaphelyzettől kb 1 mm-rel előre tolva.

Hogyha magam felé húzom (fénykürt) akkor is rendesen kattanik. Tehát ha a kapcsolót kipróbálod tompított fényszóró kikapcsolt állapotában, azt mondod rá tökéletes.

Akkor is gondolom valami az érintkezőnél kopott ki!Szét lehet szedni?Lehet hogy csak egy kis igazítás kell neki!Vagy

valamit teszel oda hogy később tudjon rövidre zárni!Szigetelő szalag?Nem tudok mást mondani,mert még nem láttam az enyém szétszedve!

Link to comment
Megosztás:

Már kezd kicsit idegesíteni az index kapcsolóm, ha picit megnyomom előre felé, már kapcsol is a reflektor.

Ez így eléggé gáz, mert ha világítanak a tompítottjaim, és közben indexelek, folyton bevillanik a reflektor, sőt néha úgy is marad.

Volt valakinek hasonló problémája? Esetleg talált rá megoldást?

Próbáld meg szétszedni.Ha nem megy, keress egy bontottat.Bár lehet, az új sem "annyira" drága.

Link to comment
Megosztás:

Próbáld meg szétszedni.Ha nem megy, keress egy bontottat.Bár lehet, az új sem "annyira" drága.

2500-3000 Ft a bontott a neten!

Nem tűnik soknak,de sok kicsiből jön össze egy nagy!

Nekem a töltés lámpa villog,néha folyamatosan ég,néha elalszik,és vele együtt ugrál a fordulatszám mérő is!

Nem szereti a vizet ezek szerint! :D Volt gazdája okosan kivágta a kerékjárati műanyagot,így ott fröcsög fel a víz!

Link to comment
Megosztás:

2500-3000 Ft a bontott a neten!

Nekem a töltés lámpa villog,néha folyamatosan ég,néha elalszik,és vele együtt ugrál a fordulatszám mérő is!

Nem szereti a vizet ezek szerint! :D Volt gazdája okosan kivágta a kerékjárati műanyagot,így ott fröcsög fel a víz!

Szerintem az gyárilag olyan. Mert az enyémnél is belátni a generátorhoz, ékszíjhoz a kerékdobnál.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.