Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

tech2, de ha vmi gagyi kínai kábel+progi vásárlását tervezed akkor sztem felejtős. Az op-commal is el lehet végezni jó pár dolgot, egyébként miért kérded ;)

Most rendeltem egy op-com ot de közben láttam a vaterán 5-8 között lehet venni tech2 öt is gondoltam ti tudjátok melyik tud többet

Link to comment
Megosztás:

Nos

Először is Sziasztok

Segítségetek megint csak nélkülözhetetlen.

Megjött az op.com rádugtam a vasra,kiadott a légzsákra olyan hibakódokat amihez a ti értelmezésetekre lenne szügségem.

Először is hibakód:

-- 00035 bal oldali övfeszítő áramkör magas ellenállás

-- 00053 Gyújtó áramkör kódolás hiba

-- 00044 Hibajelző meghibásodás( ezt tudom mit jelent nincs benne izzó) mert majd ki égeti a szemem annyira világít"az üzemanyag jelzővel eggyütt ;) ;) :lol: :lol:

Az első kettőt ha van rá tippetek mi lehet??

az övfeszítőt ki tudom cserélni van másik,ezetleg lehet hogy fel lett cserélve a vezeték??

Szerintetek??

Link to comment
Megosztás:

Nos

Először is Sziasztok

Segítségetek megint csak nélkülözhetetlen.

Megjött az op.com rádugtam a vasra,kiadott a légzsákra olyan hibakódokat amihez a ti értelmezésetekre lenne szügségem.

Először is hibakód:

-- 00035 bal oldali övfeszítő áramkör magas ellenállás

-- 00053 Gyújtó áramkör kódolás hiba

-- 00044 Hibajelző meghibásodás( ezt tudom mit jelent nincs benne izzó) mert majd ki égeti a szemem annyira világít"az üzemanyag jelzővel eggyütt ;) ;) :lol: :lol:

Az első kettőt ha van rá tippetek mi lehet??

az övfeszítőt ki tudom cserélni van másik,ezetleg lehet hogy fel lett cserélve a vezeték??

Szerintetek??

Az övfeszítő áramkör magas ellenállását legtöbbször az ülés alatti csatlakozó kontakthibája okozza. Ideiglenesen a csatlakozó megmozgatásával orvosolható a hiba, hosszabb távon a csatlakozó cseréje a megoldás.

Link to comment
Megosztás:

Az övfeszítő áramkör magas ellenállását legtöbbször az ülés alatti csatlakozó kontakthibája okozza. Ideiglenesen a csatlakozó megmozgatásával orvosolható a hiba, hosszabb távon a csatlakozó cseréje a megoldás.

Már ha törölni is tudja a hibát ugye,mert hiába lesz tökéletes a csatlakozó,a hiba jelzés megmarad!

Link to comment
Megosztás:

Természetesen tudom törölni a hibakódot de mivel jelen van a hiba a következő gyújtás ráadásnál vagy frissítésnél újból kidobja a hibakódot.

A gondom csak a hülye értelmezésével van hogy éppen amit ír az szerinte mit jelent,PL: gyújtóáramkör kódolás hiba ,,,hmm??úgyis rájövök csak kattognom kell rajta egy ideig ;)

Link to comment
Megosztás:

Természetesen tudom törölni a hibakódot de mivel jelen van a hiba a következő gyújtás ráadásnál vagy frissítésnél újból kidobja a hibakódot.

A gondom csak a hülye értelmezésével van hogy éppen amit ír az szerinte mit jelent,PL: gyújtóáramkör kódolás hiba ,,,hmm??úgyis rájövök csak kattognom kell rajta egy ideig ;)

Próbáld meg helyre állítani az övfeszítő áramkörét, lehet, hogy attól eltűnik a másik hibakód is.

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt feladnám hirdetésként, megkérdezem itt, hátha valamelyikőtök megszeretné vele lepni saját magát és szeretett autóját karácsonyra. ;)

Tehát eladó egy Vectra B gyári SPORT ülésgarnitúra. Gerinctámasz, oldal és combtámasz. Képet levélben tudok küldeni.

Személyes átvét: Debrecen vagy esetleg Debrecen-Hatvan útvonalon tudok segíteni a szállításban.

!!!SOS!!! Sürgős, sok helyet foglal!! ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

A sport garnitúra miben különbözik a simától? (teljesen meg vagyok elégedve az enyémmel, csak nem tudtam, hogy a futóművön kívül bármi lényegi különbség volt a sport és a normál között ;))

A különbség az első üléseknél van és annyi a lényege, hogy az oldaltámaszok magasabbak/keményebbek+van egy állítható (kihúzható) combtámasz is.

Szerintem elég ritka, most hirtelen a neten én is csak ezen az egy helyen találtam róla képet: http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/le_k...gyriportle27027 (ennek az árnak a töredékért odaadnám)

Akkor én pedig visszakérdeznék: A futóműben pontosan mi a különbség?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy b vectra, 1.8-as, kombi, több problémám is lenne amikkel kapcsolatban segítségeteket kérném.

Vílágít a légzsák ikonom amióta megvettem az autót... bevigyem szervízbe?? vagy van ötletetek miket nézzek meg??

A fedélzeti számítógép több olyan hibát ír amik nem valósak... írja a fék lámpát, de rendben van, írja a hütőfolyadékot, és az ablakmosó szintet, de azok is rendben, vannak, és még a brake padot is... de ahogy néztem nincsenek elkopva se a tárcsák, se a fékpofáksem.... ????

az alapjáratom is szórakozik velem, tegnap kiszereltem az alapjárati motort, kitakarítottam, megtisztitottam a pillangó szelepet is, átnéztem a vezetékeket, ujra szigeteltem... és ugyan ugy 500-és 1500 között ingadozik az alapjáratom, valamikor meg beáll 2000-re és azt tartja ha hideg, ha meleg a motor... ???

Ja és mégegy kérdés... hütőfolyadékot cseréltem a kocsin, és azóta nem müködik a fütésem, csak hideget fúj befelé 80 fokos motornál is... ??

Előre is köszönöm a segítségeteket!!

Link to comment
Megosztás:

Plüs? Színe? Képek jöhetnek nekem egy árral együtt ;) Küldöm az email címem ;)

Ha netán megveszed, én igényt tartanék a bal hátsó üléstámládra, ami 3 pontos öves. :lol:

Adok helyette egy kétpontosat, hogy el tudd egyben adni, ha akarod.

Link to comment
Megosztás:

Vílágít a légzsák ikonom amióta megvettem az autót... bevigyem szervízbe?? vagy van ötletetek miket nézzek meg??

Ki kell olvastatni a hibakódot, legtöbbször az ülés alatti övfeszítő csatlakozónál van a gebasz. Csak utánna érdemes törölni a hibakódot, ha el lett hárítva a hiba

A fedélzeti számítógép több olyan hibát ír amik nem valósak... írja a fék lámpát, de rendben van, írja a hütőfolyadékot, és az ablakmosó szintet, de azok is rendben, vannak, és még a brake padot is... de ahogy néztem nincsenek elkopva se a tárcsák, se a fékpofáksem.... ????

Olyan szenzor van benne, hogy ha túl kicsire kopik a fékbetét, akkor elszakít egy vezetéket. Hiába cserélik ki a fékbetétet, ha ezt a szenzort nem állítják helyre, akkor a hiba a fedélzetin ugyanúgy ottmarad. Rovidre kell zárni az eévágott vezetéket.

az alapjáratom is szórakozik velem, tegnap kiszereltem az alapjárati motort, kitakarítottam, megtisztitottam a pillangó szelepet is, átnéztem a vezetékeket, ujra szigeteltem... és ugyan ugy 500-és 1500 között ingadozik az alapjáratom, valamikor meg beáll 2000-re és azt tartja ha hideg, ha meleg a motor... ???

Ja és mégegy kérdés... hütőfolyadékot cseréltem a kocsin, és azóta nem müködik a fütésem, csak hideget fúj befelé 80 fokos motornál is... ??

Le lett légtelenítve rendesen? Nemtudom annál a motornál hogy van, az 1.7-nél csak bele kell önteni, aztán kész. Légtelenedik magától.

Link to comment
Megosztás:

Akkor én pedig visszakérdeznék: A futóműben pontosan mi a különbség?

Pontosan sajnos nem tudom, amikor kerestem autót volt eladó egy 2.0 gyári sport veki is, utánanéztem akkor de nem tudom hol volt a cikk. Annyit írtak, hogy ugye alapból ültetve van és az első futómű meg van erősítve, sajnos részletekre nem emlékszem. :\

Kolbi, ömm van egy olyan tippem, hogy mivel elég sok dolgot ír, nem lehet, hogy csak frissítettek valamit szoftveren/mahináltak fedélzetivel, és most olyan érzékelőket keres amik nincsenek is benne az autódban? Ezt emlékeim szerint opelesek tudják állítani tech2vel de ha pest közeli vagy tudok ajánlani egy opelclub szerte híres szakit aki segít az elektronikai rejtélyekben, ha nem is ilyen jellegű a hiba ;)

Ha ez nem lehet javítsatok ki, de mintha lett volna már ilyen probléma valahol.

Légtelenítés elvileg annyiból áll h megjáratod a kocsit aztán utántöltöd. Egyébkéne melyik motor, x18/z18?

Link to comment
Megosztás:

nem, nem lett légtelenítve, de megköszönném ha tudja valaki, hogy kell-e, és ha igen akkor hogy??

akkor minden képp hibakód kiolvasás... majd kiderül mi lehet a légzsákkal...

köszönöm a segítséged!!

Úgy tudom nem kell légteleníteni, legalább is mikor termosztátot cseréltem nem kellett. Érdemes a fűtésszelepet megnézni, hogy átengedi-e a vizet a radiátorba. A fűtéskapcsoló kapcsolja, ha teljes hidegre rakod akkor nem megy víz a radiátor felé. Járó motornál néhányszor meg kell mozgatni a szabályzót oda-vissza, ha csak beragadt a szelep akkor megindul.

Mielőtt lufi hibát olvastatsz mindenképpen nézd meg az ülés alatti csatikat, hogy ne jöjjön elő újra ha megmozdítod az üléseket.

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom nem kell légteleníteni, legalább is mikor termosztátot cseréltem nem kellett. Érdemes a fűtésszelepet megnézni, hogy átengedi-e a vizet a radiátorba. A fűtéskapcsoló kapcsolja, ha teljes hidegre rakod akkor nem megy víz a radiátor felé. Járó motornál néhányszor meg kell mozgatni a szabályzót oda-vissza, ha csak beragadt a szelep akkor megindul.

Mielőtt lufi hibát olvastatsz mindenképpen nézd meg az ülés alatti csatikat, hogy ne jöjjön elő újra ha megmozdítod az üléseket.

1.7-es dieselben ilyen nincs. Se a klímásban, se a klíma nélküliben.

És eddig emg voltam győződve róla, hogy egyikben sincs. Nálad van?

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom nem kell légteleníteni, legalább is mikor termosztátot cseréltem nem kellett. Érdemes a fűtésszelepet megnézni, hogy átengedi-e a vizet a radiátorba. A fűtéskapcsoló kapcsolja, ha teljes hidegre rakod akkor nem megy víz a radiátor felé. Járó motornál néhányszor meg kell mozgatni a szabályzót oda-vissza, ha csak beragadt a szelep akkor megindul.

Mielőtt lufi hibát olvastatsz mindenképpen nézd meg az ülés alatti csatikat, hogy ne jöjjön elő újra ha megmozdítod az üléseket.

csak az az érdekes, hogy elötte jó volt, és én is ugy sejtem , h nem kell légteleníteni...

De ezt azért megnézem...

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.