Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Kivettem a vízhűtőt mert szivárgott, átmostam, majd bedugtam a két vastag cső helyét parafadugóval, a vékony cső helyére egy gumicső közdarabból befogattam egy felniből kivágott szelepet. Felnyomattam pumpával, először kilőtte az egyik dugót majd befostam... grin.gif . Aztán beleraktam a kádba megnézni hol bugyborákol. Elég jól tudtam lokalizálni a szivárgás helyét kissé elhúzkodtam onnan az alu lamellákat, most szárad, letakarítom amennyire lehet, de még nem tudom mivel ragasszam meg. vagy a motorhoz vett pasztát használok az hőálló, és bírja a hűtőfoyadékot is, vagy epoxigyantát . Rosszabb csak nem lesz mint volt.

842802-20130105-QMiXGk.jpg

842803-20130105-6yCF4E.jpg

Link to comment
Megosztás:

Kivettem a vízhűtőt mert szivárgott, átmostam, majd bedugtam a két vastag cső helyét parafadugóval, a vékony cső helyére egy gumicső közdarabból befogattam egy felniből kivágott szelepet. Felnyomattam pumpával, először kilőtte az egyik dugót majd befostam... grin.gif . Aztán beleraktam a kádba megnézni hol bugyborákol. Elég jól tudtam lokalizálni a szivárgás helyét kissé elhúzkodtam onnan az alu lamellákat, most szárad, letakarítom amennyire lehet, de még nem tudom mivel ragasszam meg. vagy a motorhoz vett pasztát használok az hőálló, és bírja a hűtőfoyadékot is, vagy epoxigyantát . Rosszabb csak nem lesz mint volt.

Asszony megint nincs otthon? :D

Link to comment
Megosztás:

legalábbis a fürdöszobában nincs :D beforrasztani nem lehet? Kívülröl, ha ragasztod, szerintem le fogjs nyomni :rolleyes:

Csak kivülről tudtam megkenni a tömítőpasztával, nem sok reményt fűzök hozzá, de rosszabb csak nem lesz. Még vacilálok rajta de lehet aztán ez lesz belőle:

UNIX

Vízhűtő 12700 FT

Link to comment
Megosztás:

Csak kivülről tudtam megkenni a tömítőpasztával, nem sok reményt fűzök hozzá, de rosszabb csak nem lesz. Még vacilálok rajta de lehet aztán ez lesz belőle:

UNIX

Vízhűtő 12700 FT

Blitzig töltögesd utána, aztán a fócvágen után majd segítünk találni :D
Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam a hűtőt, egyenlőre nem ereszt nyomáspróbánál is addíg fújtam amig ki nem lőtte az egyik dugót. Alvázvédőt fúlytam bellülre pont az egyik csonkal szemben eresztett ugye és a lamellálakt félrehúzva fekete pasztával kentem kivülről, de ez nem sokat ért. Hát majd meglátjuk arra mindenesetre jó votl hogy így be tudtam normálisan töményíteni a hűtőfolyadéket mert amit leengedtem azt mint -35fokossal pótoltam. Most volt egy városi túra vele nyitott a termosztát délután még kiengedem a jeladó alól a légbubit és egyenlőre ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam a hűtőt, egyenlőre nem ereszt nyomáspróbánál is addíg fújtam amig ki nem lőtte az egyik dugót. Alvázvédőt fúlytam bellülre pont az egyik csonkal szemben eresztett ugye és a lamellálakt félrehúzva fekete pasztával kentem kivülről, de ez nem sokat ért. Hát majd meglátjuk arra mindenesetre jó votl hogy így be tudtam normálisan töményíteni a hűtőfolyadéket mert amit leengedtem azt mint -35fokossal pótoltam. Most volt egy városi túra vele nyitott a termosztát délután még kiengedem a jeladó alól a légbubit és egyenlőre ennyi.

Bele a Hűtőbe??? azt meg méé? hogy elduguljon a motorban a kicsi járatocskák?

Link to comment
Megosztás:

Na erre én is kiváncsi vagyok, én már csináltam olyat hogy járt a moci lehúztam a szonda csatit és semmi, még hibakód se! lehetséges? JA!! és járt tovább...

Egyzser vmikor regen, voltam egy diag-osnal.. Az emberke nezte Tech1-el az adatokat es fetltunt neki, hogy a lmabda lassan valtoztatja az erteket. En innen tudtam meg. Es hogy az alapjarati fogyasztasom melegen 1,4, vagy tobb volt...

Link to comment
Megosztás:

Bele a Hűtőbe??? azt meg méé? hogy elduguljon a motorban a kicsi járatocskák?

Azért bele mert pont az egyik csonkal szemben volt a kis csövecske aminek a szélénél eresztett. befújtam alvázvédőt ami tömítette.Elméletilg 100foknál nem folyik meg az alvázvédő, de ha mégis nincs benne akkora mennyisség ami a motorig eljusson szerintem és azok a kis csövecskék majdnem 1 centi átmérőjűek a motorban. Legalábbis én így gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.