Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Èrtem. Azèrt gondoltam erre mert megütöttem az alját elèg szèpen ès azóta csinálja a rángatást.

A katalizátor fizikai állapotát csak úgy lehet megnézni hogy leszeded, megrázod, és belenézel. Volt már rá példa hogy az összeroskadt vagy keresztbe fordult kerámia betét annyira lefojtotta a motort hogy el sem akart indulni. De lehet hogy csak valami csati, gyujtáselektronika lazult ki-le az ütéstől.

Link to comment
Megosztás:

A katalizátor fizikai állapotát csak úgy lehet megnézni hogy leszeded, megrázod, és belenézel. Volt már rá példa hogy az összeroskadt vagy keresztbe fordult kerámia betét annyira lefojtotta a motort hogy el sem akart indulni. De lehet hogy csak valami csati, gyujtáselektronika lazult ki-le az ütéstől.

Köszi. Akkor majd ha jobb idő lesz kezdek vele valamit addig meg marad így.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem.

Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam.

Üdvözlettel:

SebyHun

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ Astrámban a generátor csapágy gyanusan süvít. Itthon mennyire nehéz a csapágy csere? És milyen méretű csapágy kell bele? Bosch generátor.

Másik kérdésem pedig. Olvasgattam neten és egy ilyen problémára bukkantam ami nálam is pontosan ugyan ez: "az autó 1-2 napos állás után nehezen indul, sokáig kell indítózni, mintha nem kapna egyből üzemanyagot. Az első indítás után nincsen már gond, utána minden indításnál egyből indul" A válasz ez volt: "A huzamosabb állás utáni nehéz indíthatóság az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepjének visszaeresztése miatt van"

Ez egy 1.6 16V-s ECOTEC motor volt.

Az én Astrámban is van ilyen nyomástartó szelep? ÉS vajon tényleg ez okozná ezt a jelenséget?

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ Astrámban a generátor csapágy gyanusan süvít. Itthon mennyire nehéz a csapágy csere? És milyen méretű csapágy kell bele? Bosch generátor.

Másik kérdésem pedig. Olvasgattam neten és egy ilyen problémára bukkantam ami nálam is pontosan ugyan ez: "az autó 1-2 napos állás után nehezen indul, sokáig kell indítózni, mintha nem kapna egyből üzemanyagot. Az első indítás után nincsen már gond, utána minden indításnál egyből indul" A válasz ez volt: "A huzamosabb állás utáni nehéz indíthatóság az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepjének visszaeresztése miatt van"

Ez egy 1.6 16V-s ECOTEC motor volt.

Az én Astrámban is van ilyen nyomástartó szelep? ÉS vajon tényleg ez okozná ezt a jelenséget?

Üdv!

Ha ez a motor hengerenkénti injektoros, akkor van benne.

Link to comment
Megosztás:

Képeket majd dobjál az ülésről, hogy milyen az Astrában. :)

Sziasztok!

Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem.

Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam.

Üdvözlettel:

SebyHun

Link to comment
Megosztás:

Központi befecskendezésű. És akkor erre mi a megoldás? generátor csapágy méret?

A generátort passzolom. A nehéz indításra meg azt tudom mondani, hogy először is ki kell deríteni, hogy üanyag ellátási vagy gyujtáspróbléma, és ha ez megvan akkor lehet tovább keresni a hibát. Ha központi injektoros akkor alapból nem tartja a nyomást, szóval ez nem játszik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy az első ajtóban a vezető oldalon be rezonál az üveg 1-2 fokozatban,ha egy kicsit lentebb tekerem akkor mérséklődik de nem szűnik meg.Egyszer már szedtem le az ajtó kárpitot de semmi olyat nem találtam ami meg lett volna lazulva.Van valakinek javítási ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy az első ajtóban a vezető oldalon be rezonál az üveg 1-2 fokozatban,ha egy kicsit lentebb tekerem akkor mérséklődik de nem szűnik meg.Egyszer már szedtem le az ajtó kárpitot de semmi olyat nem találtam ami meg lett volna lazulva.Van valakinek javítási ötlete?

Nézd meg az ablakemelő mechanikát az ajtóhoz rögzítő két popszegecset..vagy csavart nem lazultak-e meg.

Link to comment
Megosztás:

A generátort passzolom. A nehéz indításra meg azt tudom mondani, hogy először is ki kell deríteni, hogy üanyag ellátási vagy gyujtáspróbléma, és ha ez megvan akkor lehet tovább keresni a hibát. Ha központi injektoros akkor alapból nem tartja a nyomást, szóval ez nem játszik.

Hát akkor nem könnyű kideríteni mert akkor elég sok minden lehet a ludas még az önindító is. Akksira nem gyanakodom azt 2 éve vettem bele újat! Valami ötlet mivel és hogyan kezdjem? Mert őszintén nemtom hogy ellenőrizzem a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor nem könnyű kideríteni mert akkor elég sok minden lehet a ludas még az önindító is. Akksira nem gyanakodom azt 2 éve vettem bele újat! Valami ötlet mivel és hogyan kezdjem? Mert őszintén nemtom hogy ellenőrizzem a dolgokat.

Ha az önindító forgatja a motort akkor ezt kapásból ki lehet zárni, és az akkut is. Sikertelen indítózáskor már nagyon hamar érezni a kipufogó környékén a benzinszagot ha nyomatja befele a benzin, de ugye nem égeti el.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem.

Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam.

Üdvözlettel:

SebyHun

kmv5IECIio.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.