Steamer Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Hali. Szètesett katalizátor okozhat rángatást gyorsításnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Hali. Szètesett katalizátor okozhat rángatást gyorsításnál? Inkább visszafulladást , torpanást..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Inkább visszafulladást , torpanást..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Inkább visszafulladást , torpanást..... Èrtem. Azèrt gondoltam erre mert megütöttem az alját elèg szèpen ès azóta csinálja a rángatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Èrtem. Azèrt gondoltam erre mert megütöttem az alját elèg szèpen ès azóta csinálja a rángatást. A katalizátor fizikai állapotát csak úgy lehet megnézni hogy leszeded, megrázod, és belenézel. Volt már rá példa hogy az összeroskadt vagy keresztbe fordult kerámia betét annyira lefojtotta a motort hogy el sem akart indulni. De lehet hogy csak valami csati, gyujtáselektronika lazult ki-le az ütéstől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 A katalizátor fizikai állapotát csak úgy lehet megnézni hogy leszeded, megrázod, és belenézel. Volt már rá példa hogy az összeroskadt vagy keresztbe fordult kerámia betét annyira lefojtotta a motort hogy el sem akart indulni. De lehet hogy csak valami csati, gyujtáselektronika lazult ki-le az ütéstől. Köszi. Akkor majd ha jobb idő lesz kezdek vele valamit addig meg marad így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Üdv.! Az lenne a kérdésem, hogy c16nz atránál a szélvédőfolyadék tartály melet van egy kis "elektroniai kütyü" amiből megy egy szerintem vákumcső az injektorra. Az érdekelne hogy az mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Üdv.! Az lenne a kérdésem, hogy c16nz atránál a szélvédőfolyadék tartály melet van egy kis "elektroniai kütyü" amiből megy egy szerintem vákumcső az injektorra. Az érdekelne hogy az mi lehet? Map szenzor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Map szenzor. Nyilván pont van is egy eladó... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
SebyHun Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Sziasztok! Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem. Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam. Üdvözlettel: SebyHun Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Sziasztok! C14NZ Astrámban a generátor csapágy gyanusan süvít. Itthon mennyire nehéz a csapágy csere? És milyen méretű csapágy kell bele? Bosch generátor. Másik kérdésem pedig. Olvasgattam neten és egy ilyen problémára bukkantam ami nálam is pontosan ugyan ez: "az autó 1-2 napos állás után nehezen indul, sokáig kell indítózni, mintha nem kapna egyből üzemanyagot. Az első indítás után nincsen már gond, utána minden indításnál egyből indul" A válasz ez volt: "A huzamosabb állás utáni nehéz indíthatóság az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepjének visszaeresztése miatt van" Ez egy 1.6 16V-s ECOTEC motor volt. Az én Astrámban is van ilyen nyomástartó szelep? ÉS vajon tényleg ez okozná ezt a jelenséget? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Sziasztok! C14NZ Astrámban a generátor csapágy gyanusan süvít. Itthon mennyire nehéz a csapágy csere? És milyen méretű csapágy kell bele? Bosch generátor. Másik kérdésem pedig. Olvasgattam neten és egy ilyen problémára bukkantam ami nálam is pontosan ugyan ez: "az autó 1-2 napos állás után nehezen indul, sokáig kell indítózni, mintha nem kapna egyből üzemanyagot. Az első indítás után nincsen már gond, utána minden indításnál egyből indul" A válasz ez volt: "A huzamosabb állás utáni nehéz indíthatóság az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepjének visszaeresztése miatt van" Ez egy 1.6 16V-s ECOTEC motor volt. Az én Astrámban is van ilyen nyomástartó szelep? ÉS vajon tényleg ez okozná ezt a jelenséget? Üdv! Ha ez a motor hengerenkénti injektoros, akkor van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Ha ez a motor hengerenkénti injektoros, akkor van benne. Központi befecskendezésű. És akkor erre mi a megoldás? generátor csapágy méret? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Képeket majd dobjál az ülésről, hogy milyen az Astrában. :) Sziasztok! Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem. Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam. Üdvözlettel: SebyHun Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Központi befecskendezésű. És akkor erre mi a megoldás? generátor csapágy méret? A generátort passzolom. A nehéz indításra meg azt tudom mondani, hogy először is ki kell deríteni, hogy üanyag ellátási vagy gyujtáspróbléma, és ha ez megvan akkor lehet tovább keresni a hibát. Ha központi injektoros akkor alapból nem tartja a nyomást, szóval ez nem játszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssas Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Sziasztok! Olyan problémám van hogy az első ajtóban a vezető oldalon be rezonál az üveg 1-2 fokozatban,ha egy kicsit lentebb tekerem akkor mérséklődik de nem szűnik meg.Egyszer már szedtem le az ajtó kárpitot de semmi olyat nem találtam ami meg lett volna lazulva.Van valakinek javítási ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Sziasztok! Olyan problémám van hogy az első ajtóban a vezető oldalon be rezonál az üveg 1-2 fokozatban,ha egy kicsit lentebb tekerem akkor mérséklődik de nem szűnik meg.Egyszer már szedtem le az ajtó kárpitot de semmi olyat nem találtam ami meg lett volna lazulva.Van valakinek javítási ötlete? Nézd meg az ablakemelő mechanikát az ajtóhoz rögzítő két popszegecset..vagy csavart nem lazultak-e meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssas Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Nézd meg az ablakemelő mechanikát az ajtóhoz rögzítő két popszegecset..vagy csavart nem lazultak-e meg. Csavarok nincsenek meg lazulva,a szegeccsel meg nem tudok mit csinálni ha az a laza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Csavarok nincsenek meg lazulva,a szegeccsel meg nem tudok mit csinálni ha az a laza. Dehogynem, lefúrod, és teszel be újat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 A generátort passzolom. A nehéz indításra meg azt tudom mondani, hogy először is ki kell deríteni, hogy üanyag ellátási vagy gyujtáspróbléma, és ha ez megvan akkor lehet tovább keresni a hibát. Ha központi injektoros akkor alapból nem tartja a nyomást, szóval ez nem játszik. Hát akkor nem könnyű kideríteni mert akkor elég sok minden lehet a ludas még az önindító is. Akksira nem gyanakodom azt 2 éve vettem bele újat! Valami ötlet mivel és hogyan kezdjem? Mert őszintén nemtom hogy ellenőrizzem a dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Hát akkor nem könnyű kideríteni mert akkor elég sok minden lehet a ludas még az önindító is. Akksira nem gyanakodom azt 2 éve vettem bele újat! Valami ötlet mivel és hogyan kezdjem? Mert őszintén nemtom hogy ellenőrizzem a dolgokat. Ha az önindító forgatja a motort akkor ezt kapásból ki lehet zárni, és az akkut is. Sikertelen indítózáskor már nagyon hamar érezni a kipufogó környékén a benzinszagot ha nyomatja befele a benzin, de ugye nem égeti el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Sziasztok! Sikerült venni egy Vectra ülés készletet, hétvégén megpróbálom betenni az Astraba. A következő kérdésem kicsit érdekesebb lesz. Még az előző autóhoz kaptunk egy 2DIN-es fejegységet, azt az eladásnál kiszereltem. Szerintetek mekkora farigcsálásra lenne szükség, hogy a 2 DIN-es fejegységet berakjam az Astra középkonzolba? Végig keresgettem már a googlet, de érdemi megoldást még csak nem is láttam. Üdvözlettel: SebyHun Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Csavarok nincsenek meg lazulva,a szegeccsel meg nem tudok mit csinálni ha az a laza. az oldalsón sín csavarján, ami az ajtó élénél van, próbálhatsz állítani, hogy hátha nem vezeti meg a sin az ablakot eléggé,esetleg Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 szép, szép kár hogy csíkos a fejegység :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bullboy Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Jó lesz. http://www.opel-infos.de/getriebe/af13.html Köszönöm válaszod, de visszamondtam. A linkelt oldalt én is megtaláltam, és pont a két Si motorosnak más a vég áttétele. Na ezért nem vágtam csak bele. A szeleptömbért kicsit fáj a szívem, de ez van, nem hiszem, hogy bontaná a tulaj a váltót. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts