Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ja,tegnap kitakaritottam a légszűrőházat és kaptam 1 pacit vissza, :D jobban gyorsul és mentem ma 140-et az M3-on!!!! :D

ami lent van link nálad, az te vagy ? mert nekem régóta körbe van fóliázva a vas és kiváncsi lennék hogy ti milyen műbizonylattal dolgozotk és milyen fóliával?

és hogy ne legyen off, qva drága hivatalosan a gazoil, teljesen eladhatatlanná válik az autónk :D

Link to comment
Megosztás:

ami lent van link nálad, az te vagy ? mert nekem régóta körbe van fóliázva a vas és kiváncsi lennék hogy ti milyen műbizonylattal dolgozotk és milyen fóliával?

és hogy ne legyen off, qva drága hivatalosan a gazoil, teljesen eladhatatlanná válik az autónk :D

Küldtem pü-t!!ja amugy 3M!

ja jó drága a gazoil!!de én nem is akarom eladni!!szeretem őt!!!!!!

Most jól megy az opel hogy nincs kipuffgáz visszavezető szelepem!!!!

Link to comment
Megosztás:

Kiscsit korábban itt írta Johnny, hogy miket tapasztalt az autómmal kapcsolatban.

Sajnos igaza volt! Hengerfejes és más gyíkjai is vannak. Ma tudtam szerelőhőz vinni.

(Köszi Johnny, hogy ajánlottad a KOMA szervízt! Ha kicsit közelebb vagytok, biztos éltem volna vele!)

Szóval később visszamentem, és már szét volt kapva a drága!

A hf. elég szar állapotban van. A srác azt mondta, hogy az előkeverő kamra (ha jól emlékszem) kiesett a hf.-ből, mikor felemelte. Vagyis csak a tömítés tartotta vissza attól, hogy az égéstérbe pottyanjon. Síkköszörülni kell, és elviszi nyomáspróbára is, nehogy repedt legyen.

Nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy hol fújt bele a vízbe. Remélem nem repedt.

Az egyik szelepszárszimering is sérült volt. Cserélni fogják őket. Ennél a hengernél ette is az olajat. A szelepek jó állapotban vannak.

Várom a szakik véleményét, hogy vajon érdemes ezzel a hf.-el kinlódni, vagy keressek bontóban. Szeretném minél olcsóbban megúszni, mert szűkös a keret.

Ja és X17DTL a motorkód.

Link to comment
Megosztás:

Kiscsit korábban itt írta Johnny, hogy miket tapasztalt az autómmal kapcsolatban.

Sajnos igaza volt! Hengerfejes és más gyíkjai is vannak. Ma tudtam szerelőhőz vinni.

(Köszi Johnny, hogy ajánlottad a KOMA szervízt! Ha kicsit közelebb vagytok, biztos éltem volna vele!)

Szóval később visszamentem, és már szét volt kapva a drága!

A hf. elég szar állapotban van. A srác azt mondta, hogy az előkeverő kamra (ha jól emlékszem) kiesett a hf.-ből, mikor felemelte. Vagyis csak a tömítés tartotta vissza attól, hogy az égéstérbe pottyanjon. Síkköszörülni kell, és elviszi nyomáspróbára is, nehogy repedt legyen.

Nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy hol fújt bele a vízbe. Remélem nem repedt.

Az egyik szelepszárszimering is sérült volt. Cserélni fogják őket. Ennél a hengernél ette is az olajat. A szelepek jó állapotban vannak.

Várom a szakik véleményét, hogy vajon érdemes ezzel a hf.-el kinlódni, vagy keressek bontóban. Szeretném minél olcsóbban megúszni, mert szűkös a keret.

Ja és X17DTL a motorkód.

Én nem vennék bontottat.

Ha jó kezekbe kerül és jó a gépimühely,na és persze jól rakják össze,akkor nem lesz gond. :D

Ha bármi kell csak szólj!

U.i.:Most már eltároltam a számod,múltkor is elfelejtettem és most is csak néztem ki ez a 70-es ismeretlen szám! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam az írásokat, mondjuk az egr szelepes topic-nál, valahogy nem nagyon kaptam választ.

Láttam küzködtök a teljesítménnyel, és egyéb dízel-es koszolódásokkal. Én már kb 1/2éve használom a spuri-adalek-ot. Nagyon sokat változott a motor teljesítménye. Előtte igazán fel kellett kurblizni az autót, hogy vánszorogjon a maga (eredetileg) 60 lóerejéhez. Mivel a jó üzemanyag az mint fogalom létezik ebben az országban. Viszont, amióta használom ezt úgy megy, mint akit ....lőttek. Könnyedén megy 2-3-4 személlyel is. Fel sem tűnik, ellentétben előtte. Kb 25liter gázolajhoz 440Ft többletet jelent. Én mostmár enélkül nem is tankolok. Szebb az alapjárata. Az autószerelőm, azt mondta, hogy olyan hangja van a meleg motornak, hogy el sem lehet hinni, hogy 293e van benne. Nyugodt szívvel merem mindenkinek ajánlani!

Üdv: Miki

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam az írásokat, mondjuk az egr szelepes topic-nál, valahogy nem nagyon kaptam választ.

Láttam küzködtök a teljesítménnyel, és egyéb dízel-es koszolódásokkal. Én már kb 1/2éve használom a spuri-adalek-ot. Nagyon sokat változott a motor teljesítménye. Előtte igazán fel kellett kurblizni az autót, hogy vánszorogjon a maga (eredetileg) 60 lóerejéhez. Mivel a jó üzemanyag az mint fogalom létezik ebben az országban. Viszont, amióta használom ezt úgy megy, mint akit ....lőttek. Könnyedén megy 2-3-4 személlyel is. Fel sem tűnik, ellentétben előtte. Kb 25liter gázolajhoz 440Ft többletet jelent. Én mostmár enélkül nem is tankolok. Szebb az alapjárata. Az autószerelőm, azt mondta, hogy olyan hangja van a meleg motornak, hogy el sem lehet hinni, hogy 293e van benne. Nyugodt szívvel merem mindenkinek ajánlani!

Üdv: Miki

Olvasd csak el mit tartalmaz a spuri: 80%-ka kerozin,tehát finomított petróleum.Mivel annak nagyobb az égéshője,mint a sima gázolajnak,picit jobban megy tőle,magasabb hőfokon ég el,így "takarít" is.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel megy a kamion, mg.gép stb. kicsit több fogy, mint benzinből szem ezért

Ráadásul engem összetörtek belém jöttek :D bal hátsó ajtó + kerek járati ív csere, ja és holnap viszem a futóművet megnézetni mert igencsak annak is annyi. de jó hogy 4 hónapja cseréltem lengéscsillapitókat....

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem jó hírrel hívott a szerelőm!

Repedt a hengerfejem.

Az egyik variáció a hegesztés, (25 rongyért csinálnák) amit ő nem ajánl. A másik, hogy 50-ért bontott.

Nem sok szerintetek ezért?

Gondolom a bontottat síkköszörülni is kell, meg a szelepeket is köszörülni.

Mi pénzbe szokott ez kerülni?

Valakinek nincs olcsón ilyen hengerfeje? (Német turbó diesel, 8 szelepes, X17DTL)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem jó hírrel hívott a szerelőm!

Repedt a hengerfejem.

Az egyik variáció a hegesztés, (25 rongyért csinálnák) amit ő nem ajánl. A másik, hogy 50-ért bontott.

Nem sok szerintetek ezért?

Gondolom a bontottat síkköszörülni is kell, meg a szelepeket is köszörülni.

Mi pénzbe szokott ez kerülni?

Valakinek nincs olcsón ilyen hengerfeje? (Német turbó diesel, 8 szelepes, X17DTL)

Ha a bontottat fel is újítja 50ből, akkor nem olyan vészes. Egy ilyen-olyan állapotú hengerfejért viszont az.

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Kérdésem,lehetne turbónyomásmérőt szerelni az astra-ba??van aki csinált már ilyet??

Biztosan lehet, a kérdés csak a hogyan. A megvalósítás nálam is tervben van, de eddig csak az órák és a különböző elhelyezési lehetőségek nézegetéséig jutottam. Amit eddig láttam beépítésileg jelentősebb átalakítás nélkül: a oszlop (ha nem akarsz ide majd hangszórót, akkor ez talán a legjobb és persze a legdrágább is), hamutartó helye (nehezen látható és megfoszt az egyetlen szemetestől a kocsiban), did/tid helye (macerás és vágni is kell), külső tartóval a műszerfalon (ez talán a legjobb, mert itt könnyen látni is, és nagyobb átalakítást nem igényel).

Link to comment
Megosztás:

Biztosan lehet, a kérdés csak a hogyan. A megvalósítás nálam is tervben van, de eddig csak az órák és a különböző elhelyezési lehetőségek nézegetéséig jutottam. Amit eddig láttam beépítésileg jelentősebb átalakítás nélkül: a oszlop (ha nem akarsz ide majd hangszórót, akkor ez talán a legjobb és persze a legdrágább is), hamutartó helye (nehezen látható és megfoszt az egyetlen szemetestől a kocsiban), did/tid helye (macerás és vágni is kell), külső tartóval a műszerfalon (ez talán a legjobb, mert itt könnyen látni is, és nagyobb átalakítást nem igényel).

n is az A oszlopra gondoltam,ott elég jól néz ki és nem is macerás kialakítani,meg hangszórót nem akarok oda tenni mert a gyári helyen tökéletes!!csak a motorba nem tudom hova kell kötni??honnan méri a nyomást??

Link to comment
Megosztás:

Ma elkértem a cégautót és elmentem Nyíregyházára, egy tuti jó hengerfejért. (170 km)

Olyan cégnél vagyok, hogy az országban mindenütt van segítőkész kolléga.

Mikor odaértem a bontós hiába túrkált a polcain, nem találta! férfinemiszerv@!

Mutat egy másik motort, ami egyben van még. Azt állítja, hogy ugyanaz, de a szelepfedele ennek más.

Ez aluból van (az enyém műanyag) és a tetejétől kicsit jobbra van egy kiugró rész, egy cső csatlakozással.

Maga a motor kívülről elég leharcoltnak néz ki. Csupa olaj, meg vízkő. Mikor leszereli a hengerfejet, kiderül, hogy három helyen is gátrepedése van. Na mondok ez nekem nem kell!

Végigjártam a városban vagy 6 bontót! Nem gondoltam, hogy ebben az egy városban ennyi van! Még azonkívül is láttam néhányat.

Végül találtam egy szemre viszonyag jót. Nem látni szemmel hibát rajta, bár ez is eléggé olajos, poros. Biztosan állt is egy ideig polcon.

Szelepekkel együtt van. 30-ra sikerült lealkudni. Remélem okés lesz! Majd jövő héten folyt. köv.

Link to comment
Megosztás:

n is az A oszlopra gondoltam,ott elég jól néz ki és nem is macerás kialakítani,meg hangszórót nem akarok oda tenni mert a gyári helyen tökéletes!!csak a motorba nem tudom hova kell kötni??honnan méri a nyomást??

Nemsokára járok szerelőnél, akkor mindenképpen rákérdezek. Ellenben találtam típusspecifikus(!) foglalatot az órákhoz az a oszlopra itt: RGM, jobb minőségű képeket pedig itt: www.body-kit.co.uk

Lehet kellene szervezni egy csoportos rendelést, hátha más is szeretne venni ilyen foglalatot....

Link to comment
Megosztás:

Nemsokára járok szerelőnél, akkor mindenképpen rákérdezek. Ellenben találtam típusspecifikus(!) foglalatot az órákhoz az a oszlopra itt: RGM, jobb minőségű képeket pedig itt: www.body-kit.co.uk

Lehet kellene szervezni egy csoportos rendelést, hátha más is szeretne venni ilyen foglalatot....

Oké,köszi hogy megkérdezed.Én benne lennék a csoportos rendelésbe ,nagyon jól néz ki ez a foglalat!!

Dehogy témánál legyek tegnap a piroslámpánál álltam és arra lettem figyelmes hogyha pumpálom a fékpedált felmegy az alapjárat,az mitöl lehet??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.