Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Rendesen pisál a kiegyenlítőbe? :devlish: Egy tipp, húzz egy picit a hengerfej csavarokon :lol: ha ugyanaz a szitu akkor vagy tömítés vagy pumpa de legalább 1 fokkal közelebb jutsz a lehetőségek szűkítéséhez.. :lol:

Hát ha picit lehet húzni a csavarokon akkor már régen rossz nem? Emlékeim szerint a Karcsinak eléggé gyöngyözöt a homloka meghúzáskor és ezzel nem a testi erejét akarom lebecsülni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha picit lehet húzni a csavarokon akkor már régen rossz nem? Emlékeim szerint a Karcsinak eléggé gyöngyözöt a homloka meghúzáskor és ezzel nem a testi erejét akarom lebecsülni. :lol:

Jártam én már úgy :lol: egy picit tudtam még cibálni és megszűnt a problem :lol: igaz az nem Opel wót :devlish: meg főleg nem az enyém.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kérdezd csak meg Digger cartásat.

Neki is ugyanez volt a hibajelenség.

Lehet úgy is hengerfejes,hogy a víz tiszta,az olaj nem vizes,ha a tömítés átégett és csak a víztérbe dolgozik bele.

Elmondanám, hogy még mindig ezzel a hibával járok, lassan több vizet eszik mint gázolajat. :devlish:

A történet az, hogy hengerfejes volt. Bontóból szereztem, állítólag síkolták, összerakták.

Tökéletes nem volt a javítás óta sem. Az olajszint nem változik, de a víz folyamatosan fogy.

A kipufogó füstje nem látványosan fehér, (HF csere előtt az volt.) a csövek nem kemények.

A zöldkártya vizsgán a szerelő azt mondta, hogy nem hengerfejes, mert akkor felforrt volna.

A motortérben nem látok víznyomot, bár lehet, hogy valahol mégis elfolyik.

Sajnos kevés a javításra a keret, ezért lehet, hogy nekivágok és leveszem a hengerfejet, szétnézni benne, hátha okosabb leszek tőle.

Link to comment
Megosztás:

Elmondanám, hogy még mindig ezzel a hibával járok, lassan több vizet eszik mint gázolajat. :devlish:

A történet az, hogy hengerfejes volt. Bontóból szereztem, állítólag síkolták, összerakták.

Tökéletes nem volt a javítás óta sem. Az olajszint nem változik, de a víz folyamatosan fogy.

A kipufogó füstje nem látványosan fehér, (HF csere előtt az volt.) a csövek nem kemények.

A zöldkártya vizsgán a szerelő azt mondta, hogy nem hengerfejes, mert akkor felforrt volna.

A motortérben nem látok víznyomot, bár lehet, hogy valahol mégis elfolyik.

Sajnos kevés a javításra a keret, ezért lehet, hogy nekivágok és leveszem a hengerfejet, szétnézni benne, hátha okosabb leszek tőle.

Ugye attól függ merre szakad átt a HF tömítés. Ha az égéstér felé akkor keményednek a csövek, mert beledolgozik a vízbe a motor, ha meg az olajjárat felé, akkor keveredik a kettő.

Link to comment
Megosztás:

Hello

Igaz hogy nem astra, de opel és corsa. Pontosabban 98-as 1,5td isuzu

Nos a problémám, Felforr a vizem mindig.

Eddig ezek lettek kicserélve. Termosztát víz és az olajhűtős rész is. Gomba, nem de fazékban tesztelve, kapcsol szépen.

Hűtő ki lett mosva, hűtősapka cserélve.

Vízpumpát már többen nézték állítólag jó.

Kb 10-15 km után már nyomja is ki magából, ahol éppen tudja.

A vízcső meleg a hűtőből jövő agnál is, tehát mindenhol forró.

Az olaj tiszta. De a viz mindig el-el tünt belőle pedig.

Kicsit nagynak gondolom a hűtővíz nyomását.

Szerintetek mi lehet már. Hengerfejtömítés, vagy mégis csak a vízpumpa.

Vagy állítólag van valami szelep ezekben, gondolom az 1,7esbe is ami nem nyit ki. De hol???

Köszönöm mindenki segítségét előre is

nálunk a régi 1.7 szívó kadettnál volt ilyen, hogy 5-10 perc alatt óra szerint felforrt a víz, de nem kapcsolt a venti aztán mentünk vele pár km-t és elszakadt a vezszíj, a hiba: megszorult a vízpumpa!! szerencsétlenségünkre hf -csere is kellett!!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek.

Jövőhéten első körben vízpumpát megnézem mostmár saját szememmel akarom látni, hogy jó vagy nem.

Csak nem olyan egyszerű azt sem kivenni. Mert a motor egyik felét le kell engedni. :devlish:

Remélem ő lesz a bűnös de szerintem inkább a hengerfejtömítés lesza ludas

én nem olyan rég cseréltem az 1.7 isuzumon v.pumpát, de nem mondhatnám, hogy nehéz volt, ha jól emlékszem generátor feszítőt kellett lazítani meg még valamit talán, aztán 3 v. 4 csavar fogja kivenni újat berakni ennyi.

Link to comment
Megosztás:

én nem olyan rég cseréltem az 1.7 isuzumon v.pumpát, de nem mondhatnám, hogy nehéz volt, ha jól emlékszem generátor feszítőt kellett lazítani meg még valamit talán, aztán 3 v. 4 csavar fogja kivenni újat berakni ennyi.

Persze nem is mondtam, hogy lehetetlen megnézni. Csak ez corsa, mindenhol kevesebb a hely.

A szerelési utasítása írja, hogy a jobb motortartót is ki kell csavarni és a motort egy kissé le kell süllyeszteni. Mert különben nem jön ki egy lemez miatt.(ami valóban ott van)

Holnap ugrok neki a gépnek. Elsőnek vízpumpára ráfigyelek, majd hengerfej.

Egyébként a hengerfejtömítést be kell zsírozni? Vagy úgy szárazon szoktátok lehuzatni.

Link to comment
Megosztás:

Persze nem is mondtam, hogy lehetetlen megnézni. Csak ez corsa, mindenhol kevesebb a hely.

A szerelési utasítása írja, hogy a jobb motortartót is ki kell csavarni és a motort egy kissé le kell süllyeszteni. Mert különben nem jön ki egy lemez miatt.(ami valóban ott van)

Holnap ugrok neki a gépnek. Elsőnek vízpumpára ráfigyelek, majd hengerfej.

Egyébként a hengerfejtömítést be kell zsírozni? Vagy úgy szárazon szoktátok lehuzatni.

Ezt ugye nem azért kérdezed, mert otthon akarod kicserélni? Azért egy hengerfejtömítés-csere nem olyan hétköznapi dolog, először is a hengerfejet nem ártana síkoltatni, mert lehet, hogy ugyanolyan lesz az új tömítéssel, mint most. Másrészt, ha ilyen hiba miatt kell levenni, nem ártana nyomáspróbáztatni, nincs-e esetleg gátrepedése, amire az isuzu (úgy tudom) hajlamosabb, mint más motorok. Ha már a hengerfej lenn van (és jónak bizonyult) nem árt a szelepeket becsiszolni, lehet már rájuk égve koksz, meg a szelepszár-szimmeringeket is cserélhetnéd...

Link to comment
Megosztás:

Ezt ugye nem azért kérdezed, mert otthon akarod kicserélni? Azért egy hengerfejtömítés-csere nem olyan hétköznapi dolog, először is a hengerfejet nem ártana síkoltatni, mert lehet, hogy ugyanolyan lesz az új tömítéssel, mint most. Másrészt, ha ilyen hiba miatt kell levenni, nem ártana nyomáspróbáztatni, nincs-e esetleg gátrepedése, amire az isuzu (úgy tudom) hajlamosabb, mint más motorok. Ha már a hengerfej lenn van (és jónak bizonyult) nem árt a szelepeket becsiszolni, lehet már rájuk égve koksz, meg a szelepszár-szimmeringeket is cserélhetnéd...

346333.jpg

+1pont a benzinesnek. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Ezt ugye nem azért kérdezed, mert otthon akarod kicserélni? Azért egy hengerfejtömítés-csere nem olyan hétköznapi dolog, először is a hengerfejet nem ártana síkoltatni, mert lehet, hogy ugyanolyan lesz az új tömítéssel, mint most. Másrészt, ha ilyen hiba miatt kell levenni, nem ártana nyomáspróbáztatni, nincs-e esetleg gátrepedése, amire az isuzu (úgy tudom) hajlamosabb, mint más motorok. Ha már a hengerfej lenn van (és jónak bizonyult) nem árt a szelepeket becsiszolni, lehet már rájuk égve koksz, meg a szelepszár-szimmeringeket is cserélhetnéd...

Miért is? :devlish:

Ezért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerízintervallumot Ti, hogyan tartjátok?

Olaj, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő? Azért érdekelne, mert szerintem nem érdemes a szűrőket 10e km cserélni vagy igen?

Olajat 7-8e szoktam és szerintem elmennének a szűrők (kivéve olajszűrő ugye) két olajcserét. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Na srácok, kiszedtem a vízpumpát. Szerintetek?

Igaz, hogy tiszta rozsda a lapát, de egyben van.

Szerintetek? Folyt köv. Hengerfej?

http://kepfeltoltes.hu/100503/HPIM2650_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100503/HPIM2651_www...ltoltes.hu_.jpg

Igen, de fontold meg, amit fentebb írtam.

Szerízintervallumot Ti, hogyan tartjátok?

Olaj, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő? Azért érdekelne, mert szerintem nem érdemes a szűrőket 10e km cserélni vagy igen?

Olajat 7-8e szoktam és szerintem elmennének a szűrők (kivéve olajszűrő ugye) két olajcserét. Szerintetek?

Ha nem jársz nagyon poros környezetben, a légszűrő elmehet két olajcserét. Nekem az olajcsere általában évente egy alkalom, én ki szoktam cserélni ilyenkor a levegőszűrőt is, de tény, hogy nem nagyon szokott koszos lenni. Pollenszűrőt azóta nem cseréltem, mióta megvan a kocsi, mert nekem nem sikerült még azt a burkolatot levenni a szélvédőburkolat levétele nélkül, azt pedig odaszilóztam régebben beázás ellen a szélvédőhöz.

Link to comment
Megosztás:

Szerízintervallumot Ti, hogyan tartjátok?

Olaj, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő? Azért érdekelne, mert szerintem nem érdemes a szűrőket 10e km cserélni vagy igen?

Olajat 7-8e szoktam és szerintem elmennének a szűrők (kivéve olajszűrő ugye) két olajcserét. Szerintetek?

Olaj max 6, extrém esetben 7 ezrenként, olajszűrő szintén, levegőszűrő meg max 4 ezret ha van benne, közben max 1000 km-enként kompresszorral kifújatva :lol: mondjuk felénk extrém poros a levegő :devlish: múltkori cserével -1 liter/100 km átlag lett a fogyi a szűrőcsere miatt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olaj max 6, extrém esetben 7 ezrenként, olajszűrő szintén, levegőszűrő meg max 4 ezret ha van benne, közben max 1000 km-enként kompresszorral kifújatva :lol: mondjuk felénk extrém poros a levegő :devlish: múltkori cserével -1 liter/100 km átlag lett a fogyi a szűrőcsere miatt :lol:

Ez egy "extrém" hsz lett :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olaj max 6, extrém esetben 7 ezrenként, olajszűrő szintén, levegőszűrő meg max 4 ezret ha van benne, közben max 1000 km-enként kompresszorral kifújatva :lol: mondjuk felénk extrém poros a levegő :devlish: múltkori cserével -1 liter/100 km átlag lett a fogyi a szűrőcsere miatt :lol:

Dakarban laksz? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.