hinaar Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Porlasztócsúcs csere előtt állok... A gép 1.7 DR motoros Bosch adagolóval. Valaki tudja a gyári porlasztócsúcs számát? Monark csúcsal érdemes próbálkozni? Pozitív/negatív tapasztalat?
FPepe Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Porlasztócsúcs csere előtt állok... A gép 1.7 DR motoros Bosch adagolóval. Valaki tudja a gyári porlasztócsúcs számát? Monark csúcsal érdemes próbálkozni? Pozitív/negatív tapasztalat? Hi! Remélem nem házilag akarod cserélni, mert ez nem csak annyiból áll, hogy a régit kiveszed, újat berakod, hanem be kell állíttatni a porlasztási képét dieseles szakemberrel.
FDaniel91 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Konkrétan milyen beállításra gondolsz? Elötőltés, tuningolás? Az előtöltésre gondolok!
hinaar Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Hi! Remélem nem házilag akarod cserélni, mert ez nem csak annyiból áll, hogy a régit kiveszed, újat berakod, hanem be kell állíttatni a porlasztási képét dieseles szakemberrel. Nem házilag csinálom. Szakember cseréli... A probléma az, hogy nem tudom milyen fajtát.. A golfomba teljesen jó volt a Monark, csak az astra "érzékenységét" nem ismerem.
Adam1 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Az előtöltésre gondolok! Mit szeretnél ezzel kapcsolatban? Beállítani lehet érzésre/fülre, meg indikátor órával is. Van aki erre, van aki arra esküszik. :rolleyes:
FDaniel91 Elküldve Január16, 2012 Elküldve Január16, 2012 Mit szeretnél ezzel kapcsolatban? Beállítani lehet érzésre/fülre, meg indikátor órával is. Van aki erre, van aki arra esküszik. :rolleyes: Mivel sajna nincsen indikátor órám csak a fülemre hagyatkozhatok! Ha ebben tudnál segíteni, azt nagyon megköszönöm!
Adam1 Elküldve Január16, 2012 Elküldve Január16, 2012 Mivel sajna nincsen indikátor órám csak a fülemre hagyatkozhatok! Ha ebben tudnál segíteni, azt nagyon megköszönöm! Nem. Egy jó diesel szerelőre tudsz hagyatkozni. Vagy arra gondolsz, írjam le, hogy mit kellene hallanod, ha jól van beállítva az előtöltés?
Dáwid Elküldve Január16, 2012 Elküldve Január16, 2012 Nem. Egy jó diesel szerelőre tudsz hagyatkozni. Vagy arra gondolsz, írjam le, hogy mit kellene hallanod, ha jól van beállítva az előtöltés? Szervízben sokszor hallom, ahogy különböző korú, autójú, nemű emberkék, állnak sorban a munkafelvételen, és rendkívüli profizmussal utánoznak kattogásokat-recsegéseket-zörgéseket. "az a bajaaaa, hogy olyan hangja van hogy prfőprfőprfőprfő-tkktkktkk-gghhrfffff... ezt mennyibe kerülne megcsinálni?" "megnézzük hogy mi a baja, és akkor adunk árajánla...""DEÉNMONDOMHOGYAZABAJAHOGY-prfőtkkgrhhhkffff!!!!" Ilyenkor örülük, hogy csak külsősként vagyok a cégnél :rolleyes: :huh: Próbáld meg elmesélni milyen hangja kell legyen :lol:
FDaniel91 Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Szervízben sokszor hallom, ahogy különböző korú, autójú, nemű emberkék, állnak sorban a munkafelvételen, és rendkívüli profizmussal utánoznak kattogásokat-recsegéseket-zörgéseket. "az a bajaaaa, hogy olyan hangja van hogy prfőprfőprfőprfő-tkktkktkk-gghhrfffff... ezt mennyibe kerülne megcsinálni?" "megnézzük hogy mi a baja, és akkor adunk árajánla...""DEÉNMONDOMHOGYAZABAJAHOGY-prfőtkkgrhhhkffff!!!!" Ilyenkor örülük, hogy csak külsősként vagyok a cégnél :rolleyes: :huh: Próbáld meg elmesélni milyen hangja kell legyen :lol: Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi
KedvesJános Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi Az lehet gond...de az oxidos kábelcsatlakozásokon több feszültség tud esni mint gondolnád. Érdemes leszedni a sarukat és megtisztítani. Vagy önindító perselyei kiszáradtak, kenés nélkül meg nem olyan könnyen forog. Viszont ha alig érte el a 12 voltot akkor lehet érdemes lenne a generátorodra is ránézni.
Dáwid Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi Az simán lehet gond, de nem kérdeztem meg, hogy könnyen teker -e? :huh: Lehet hogy az régebben volt :rolleyes:
FDaniel91 Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Az simán lehet gond, de nem kérdeztem meg, hogy könnyen teker -e? :huh: Lehet hogy az régebben volt :rolleyes: Látod ez igaz, de még nincs 3 éves az aksi, nem is gondoltam rá! Lehet csere kellene! Pénteken lemérem a generátort is!
Dáwid Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Látod ez igaz, de még nincs 3 éves az aksi, nem is gondoltam rá! Lehet csere kellene! Pénteken lemérem a generátort is! A legjobb akksi sem tud mit leadni, ha előtte nincs feltöltve. A töltésre mindenképp rá kéne nézni, mert ha már ott probléma van, akkor másik akksival sem jársz jobban. Nincs lehetőséged kivenni az akksit és töltőre akasztani egy éjszakára? Ha egy éjszakás töltés után jól indul, akkor már egyértelmű hogy milyen irányba kell indulni :rolleyes:
KedvesJános Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 A legjobb akksi sem tud mit leadni, ha előtte nincs feltöltve. A töltésre mindenképp rá kéne nézni, mert ha már ott probléma van, akkor másik akksival sem jársz jobban. Nincs lehetőséged kivenni az akksit és töltőre akasztani egy éjszakára? Ha egy éjszakás töltés után jól indul, akkor már egyértelmű hogy milyen irányba kell indulni :rolleyes: Esetleg,ha az akku kialakítása olyan,akkor nézd meg mennyi elektrolit van a cellákban.
FDaniel91 Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 Esetleg,ha az akku kialakítása olyan,akkor nézd meg mennyi elektrolit van a cellákban. Ezzel mire gondoltál? A tetején van 6 kupak a 6 cellához. Fel kéne öntenem desztillált vízzel? Bár asszem ez a nyáron már megtörtént. Mit csináljak vele egészen pontosan. Sajnos töltőm nincsen, de tanácsotokra kölcsönkérem csütörtökön egy haveromtól! Köszi a tanácsokat!!!!
KedvesJános Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 Ezzel mire gondoltál? A tetején van 6 kupak a 6 cellához. Fel kéne öntenem desztillált vízzel? Bár asszem ez a nyáron már megtörtént. Mit csináljak vele egészen pontosan. Sajnos töltőm nincsen, de tanácsotokra kölcsönkérem csütörtökön egy haveromtól! Köszi a tanácsokat!!!! Konkrétan arra gondoltam, hogy tekerd ki azokat a kupakokat és nézd meg mennyi folyadék van benne. Értelemszerűen ha kevés van benne akkor tölts utána. Kb 15 mm-re lepje el a folyadék a lemezeket.
free0228 Elküldve Január21, 2012 Elküldve Január21, 2012 Hali Mindenki! Olyan gondom, és Kérdésem lenne, hogy mi okozhat rángatást alacsony fordulaton?x17dt 68 le astrárol lenne szó. 2. és 3. fokozotban alacsony forduloton rángat a gép,de ha intenziven gyorsitok, akkor 1-2 másodperc alatt megszünik. de ha alacsonyan tartom akor van hogy elkell engednem a gázt és ujra gázt adni h megszünjön. De az érdekes az h csak 2. és 3. fokozatban csinálja. Erre valami tipp?
ramiusz Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 Mennyire alacsony fordulaton? Amúgy ha találsz megoldást szerintem jónéhányunkat érdekelni fogja, mivel ebbe a problémába jópáran belefutottunk és még senki sem talált megnyugtató választ. Nálam ~1000-1300rpm között jelentkezik és szintén 2-3. fokozatban, leginkább motorfék (tolóüzem) üzemmódban. Mióta nem engedem a fordulatot motorfékezve ~1300 alá esni, hanem visszaváltok nem rángat...
free0228 Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 Mivel az én gépemben nincs f.sz.mérö, igy csak saccolni tudom, ami szerintem ahogy irtad te is 1000-1500 közé tehetö.De nem az a szint mikor a motor az erőlködéstöl rángat alcsony fordulaton. Meg ahogy megfigyeltem inkább felfele kapcsolásnál jelentkezik. Agr-t még nemtakaritotam ki rajta, de egy probát megér.
Adam1 Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Isuzu dieseleseknek egy kis érdekesség: Igazából először kérdezni akartam tőletek, nem tudjátok-e a választ arra a kérdésre, hogy mi a frászkarika az adagolón a bejelölt cucc. Van amelyik adagolón rajta van, van amelyiken nincs, nekem pl a kocsimon nincs, de a külföldi papíros donor vekimen rajta van. A két kocsi közt annyi különbség van, hogy a donor kocsi gázadáskor megtartja a fordulatot egy pillanatra, úgy mint az Ecotec motorok. Ez leginkább sebességváltáskor érezhető. A rendszámos vekim viszont nem teszi ezt. Aztán ezt összekombinálva plusz a képeket nézegetve jöttem rá, hogy ez egy mini kis lengéscsillapító, nem engedi visszaugrani a gázkart olyan hamar, emiatt tartja meg fordulatot motor. "Lengéscsillapító" nélküli adagoló: "Lengéscsillapítós" adagoló:
Tiu Elküldve Január25, 2012 Elküldve Január25, 2012 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=297&view=findpost&p=847865 ;) :D
Adam1 Elküldve Január25, 2012 Elküldve Január25, 2012 http://www.opelforum...ndpost&p=847865 ;) :D Ezzel mit akarsz mondani, hogy kapcsolódik ide?
Dáwid Elküldve Január25, 2012 Elküldve Január25, 2012 Isuzu dieseleseknek egy kis érdekesség: Igazából először kérdezni akartam tőletek, nem tudjátok-e a választ arra a kérdésre, hogy mi a frászkarika az adagolón a bejelölt cucc. Van amelyik adagolón rajta van, van amelyiken nincs, nekem pl a kocsimon nincs, de a külföldi papíros donor vekimen rajta van. A két kocsi közt annyi különbség van, hogy a donor kocsi gázadáskor megtartja a fordulatot egy pillanatra, úgy mint az Ecotec motorok. Ez leginkább sebességváltáskor érezhető. A rendszámos vekim viszont nem teszi ezt. Aztán ezt összekombinálva plusz a képeket nézegetve jöttem rá, hogy ez egy mini kis lengéscsillapító, nem engedi visszaugrani a gázkart olyan hamar, emiatt tartja meg fordulatot motor. "Lengéscsillapító" nélküli adagoló: "Lengéscsillapítós" adagoló: És akkor még van egy harmadik is, amikor nem lengéscsillapítós akármi van ott, hanem csak egy csupasz rugó. Igazából annak lett betudva, hogy eszetlen gázadásnál, vagy gázról leugrásnál kicsit csillapítsa a hirtelen mozgást, de hogy eredetileg, biztosan miért is van ott, azt nem sikerült még megfejteni :rolleyes: Időnként feljön a kérdés, elmélkedünk rajta pár napot, aztán megunjuk, és pár hónappal később megint előjön :D
Adam1 Elküldve Január25, 2012 Elküldve Január25, 2012 És akkor még van egy harmadik is, amikor nem lengéscsillapítós akármi van ott, hanem csak egy csupasz rugó. Igazából annak lett betudva, hogy eszetlen gázadásnál, vagy gázról leugrásnál kicsit csillapítsa a hirtelen mozgást, de hogy eredetileg, biztosan miért is van ott, azt nem sikerült még megfejteni :rolleyes: Időnként feljön a kérdés, elmélkedünk rajta pár napot, aztán megunjuk, és pár hónappal később megint előjön :D A rugó az alap, hogy ott van, minden B Vectránál, a gázpedálhoz van beépítve.
Recommended Posts