Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ismerősömnek csináltam G astra X17DTL elektromos adagolócserét mechanikusra...mondtam neki, hogy a bontóból hozza el a csövek rögzítését, mert törni fognak...egerből hívott egy héttel utána, hogy a 3-as hengernél ömlik a gázolaj...

Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus?

Link to comment
Megosztás:

Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus?

Nem véletlneül találták ki, hogy lehet vissza alakítani :D

Link to comment
Megosztás:

Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus?

Fantázia?

Drágán javítható, elég rövid élettartammal.

Mechanikus adagolóval ugyanaz a motor kb 1literrel kevesebbet eszik és azóta is hibátlan.

Link to comment
Megosztás:

Ismerősömnek csináltam G astra X17DTL elektromos adagolócserét mechanikusra...mondtam neki, hogy a bontóból hozza el a csövek rögzítését, mert törni fognak...egerből hívott egy héttel utána, hogy a 3-as hengernél ömlik a gázolaj...

Nálam teszt körök megvoltak, egy bajom van, de sejtem hol a hiba:

3-4 órás állás után dadogva indul, hidegen és melegen is.

Indít, dadog, pici gázra kisimul...tuti valahol falsot szív az üarendszerem és fellevegősödik állás közben, mert ha utána leállítom és újraindít, akkor pöcre indul és semmi dadogás.

Szal holnap szerválok új rézgyűrűket az áteresztőfejek alá.

És a cső eltört? Na ne....:)

Azt nem mondom, hogy csomót lehet rá kötni, a végeken szoktam hajlítani 2-3 centit, mondjuk a rögzítése hosszabb távon fontos lehet, hogy össze legyenek középen kötve a csövek, de az is csak akkor mutatkozna meg, ha leszedik a csöveket, és akkor könnyebben törik.

Az enyém is dadogva indul hidegebb indőben, most hogy melegebb van, nem, de nálam egyértelműen az elektromos hidegindító vacak, télen lesz majd érdekes beröffenteni...

Főleg evvel a gagyi önindítóval, szerzek egy régi Kadett önindítót, ezek a műanyagok csak dühöngeni jók. :(

Link to comment
Megosztás:

És a cső eltört? Na ne.... :)

Azt nem mondom, hogy csomót lehet rá kötni, a végeken szoktam hajlítani 2-3 centit, mondjuk a rögzítése hosszabb távon fontos lehet, hogy össze legyenek középen kötve a csövek, de az is csak akkor mutatkozna meg, ha leszedik a csöveket, és akkor könnyebben törik.

Az enyém is dadogva indul hidegebb indőben, most hogy melegebb van, nem, de nálam egyértelműen az elektromos hidegindító vacak, télen lesz majd érdekes beröffenteni...

Főleg evvel a gagyi önindítóval, szerzek egy régi Kadett önindítót, ezek a műanyagok csak dühöngeni jók. :(

Aszem 1 hónapon belül 2 csövet tört el neki, mire elhitte, hogy kell a rögzítés is, azóta hibátlan.

Azt a hidegindítót hogyan lehetne ellenőrizni?

Még az alapjáratom picit magas, 1200 körül jár melegen, hidegen 1500.

Link to comment
Megosztás:

na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:)

Amúgy nem értem mi lehet vele....

Link to comment
Megosztás:

na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:)

Amúgy nem értem mi lehet vele....

Nem lehet, hogy van benne egy riasztó, ami ezt az automata lezárást csinálja?

Link to comment
Megosztás:

na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:)

Amúgy nem értem mi lehet vele....

nekem ugyanezt csinálta, és ugyanúgy bezártam a kulcsot is :D kiszedtem a kp. zár vezérlőjét és megvolt sárgulva a panel. vettem egy bontottat 5ezerér és azóta tökéletes.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.