Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor a generátort is meg kell venned,ha hosszbordásat akarsz...

Jaja, tudom, a tartókonzollal együtt, meg a főtengelyre a tárcsát.

De csak az erre való 5-bordás szíjas verzió érdekelne.

Elküldve
PWM szabályozó MOSFET végfokkal ;)

Jah :(

Csak ne felejts hozzá megfelelő tápot is készíteni, különben meglepetés ér :P

És a hűtését is meg kell oldani. De azért nem olyan vészes meló ez egy

sebességfüggő szervóért :cry: :D

Elküldve
Jaja, tudom, a tartókonzollal együtt, meg a főtengelyre a tárcsát.

De csak az erre való 5-bordás szíjas verzió érdekelne.

De miért ragaszkodsz ehhez a ritka verzióhoz?Csináld meg 6-bordásra,az + egy ékszíjfeszítő meg egy motortartóbak oszt jóvan. :(

Elküldve
+ 20000 Ft :(

Persze.Újonnan.

Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P

Elküldve
Persze.Újonnan.

Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P

Viszont ahhoz a másikhoz tudtommal nem kellenek ilyen feszítő meg vezető görgők, ott asszem a generátorral lehet feszíteni a szíjat, és az is gyári megoldás... :(

Elküldve
Viszont ahhoz a másikhoz nem kellenek ilyen feszítő meg vezető görgők, ott asszem a generátorral lehet feszíteni a szíjat, és az is gyári megoldás... :(

Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :P

Elküldve
Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :(

Sőt, ahhoz lehet, hogy még a generátort se kell cserélni, csak a tárcsát... nálatok Győrben nincs olyan bontó, ahol előfordulhat ilyesmi?

Elküldve
Sőt, ahhoz lehet, hogy még a generátort se kell cserélni, csak a tárcsát... nálatok Győrben nincs olyan bontó, ahol előfordulhat ilyesmi?

Nem tudok róla.A hosszbordás van raklapszámra.Esetleg ITT kérdezd meg.

Elküldve
Nem tudok róla.A hosszbordás van raklapszámra.Esetleg ITT kérdezd meg.

Köszi, írtam nekik :cry:

Válaszoltak, 55e Ft lenne a cucc kormánymű nélkül :P

Asszem ez a projekt most szüneteltetve lesz egy ideig... :(

  • 5 weeks later...
Elküldve

Nyomozásom alapján azt a ritka 5-bordás szíjas szervót, amit keresek csak 1992/08-ig használták C14NZ, C16NZ. C14SE, C16SE motorokon.

Aki még rajtam kívül ilyet keres, az ezeken a legrégebbi autókon találhat ilyet.

A vége lehet, hogy az lesz, hogy az elterjedtebb 6-bordás szíjasra átépítem az egészet (ha elég olcsón találok cuccokat hozzá, lehet el kéne látogatnom Győrbe Powerup cartárshoz), már csak azért is, mert ilyenkor télen nem valami előnyös ez a hagyományos ékszíjas verzió, mínuszokban elég jól megállapítható, melyik autóban van még ilyen, mert az nyikorog rendesen általában.

Elküldve

C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni.

Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2

93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2

Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2

A többi már gyerekjáték... :(

Elküldve
Köszi, írtam nekik :)

Válaszoltak, 55e Ft lenne a cucc kormánymű nélkül ;)

Asszem ez a projekt most szüneteltetve lesz egy ideig... :(

Vicces fiúk ezek,remélem mondtad nekik,hogy annyiért húzzák a f###ukra.

Ha gondolod,(és biztos vagy benne,hogy jó hozzá )szívesen megkérdezem a srácot,akitől én vettem,hogy mennyi az annyi.De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.)

Biztosan van neki,mikor legutóbb ott jártam,tele volt az udvar vasakkal.

Elküldve
...De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.)...

Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded.

Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú?

Elküldve
Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded.

Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú?

Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai)

A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés.

Elküldve
Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai)

A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés.

Wow, Te nagyon rendes vagy :(

El kell látogatnom Győrbe :)

Még úgysem voltam ott (legalábbis nem rémlik). ;)

Elküldve
Wow, Te nagyon rendes vagy :(

El kell látogatnom Győrbe :)

Még úgysem voltam ott (legalábbis nem rémlik). ;)

Nem vagy olyan messze,140 km.Szólj,ha aktuális a dolog.

Elküldve
Nem vagy olyan messze,140 km.Szólj,ha aktuális a dolog.

Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem.

A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem?

Elküldve
Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem.

A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem?

Nem kell a vezérlést lebontani.

  • 1 month later...
Elküldve
Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :huh:

C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni.

Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2

93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2

Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2

A többi már gyerekjáték... :lol:

Mit szóltok srácok, szerintetek ez nem az a ritka verzió, amit keresek?

Elküldve
Az a lényeg, az a bizonyos ritka fajta az hosszbordásszíjas. :huh:

Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset. Meg ha jól látom ez 1,6-os, ugyanott vannak a szivattyú felfogató furatok a blokkon, mint az 1,4-en?

Elküldve
Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset.

Úgy kéne, mert eléggé speciális, 5 bordás szíja van, nem a mostanság használatos 6 bordás. Esetleg elcserélem vele a sima ékszíjashoz való tárcsára, meg generátorra. :huh: EPC szerint ez a fajta szervó előfordult az 1.4NZ-n és az 1.6NZ-n is, ugyanazzal a cikkszámmal.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.