Dáwid Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi kormánykerék leszereléséhez. Az összes szerviz könyvet átbogarásztam de egyikben sem ez a típusú kormány leszerelése van leírva. Köszönöm. (a fórumot keresővel átbogarásztam. de csak hasonló kérdéseket találtam, választ nem) http://hardverapro.hu/dl/uad/2010-03/989312pic.jpg Dudagomb burkolat fölül megfog, letép. Alatta dudagomb, érintkezőkkel, 4 patent, a négy sarkánál. Óvatosan, egyesével kifeszeget, mert törékeny tud lenni. Alatta szép nagy csavart meglazít, és félig leteker. Ha leveszed az anyát, akkor a kormány le fog jönni, de erősen bele fog épülni az arcodba, vagy kormánnyal a kezedben berepülsz a hátsó ülésre, a vezető ülés háttámláján keresztül, úgyhogy érdemes rajta hagyni az anyát :D Utána lehet brutalizálni. Tenyérrel leütni, aztán megtépni, aztán megint leütni, aztán megint megtépni, aztán előbb utóbb leugrik. Ha rám hallgatsz megjelölöd, hogy hol állt a kormány, mert akkor egyenesen is tudod visszatenni. Amúgy miért akarod levenni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Junker22 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Köszönöm a gyors választ és a hasznos tippet! :D A letépem szóból arra következtetek hogy ragasztva van. Vagy valami pattintós cucc? A kormány finom mozgatásra "koppan". De egyéretelműen a kormány közeléből jön. Úgy érzem nem a gömbcsap vagy a kormánymű hanem az utastérben belül van valami. Ezért szeretném megnézni mi van a kürt gomb alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Köszönöm a gyors választ és a hasznos tippet! :D A letépem szóból arra következtetek hogy ragasztva van. Vagy valami pattintós cucc? A kormány finom mozgatásra "koppan". De egyéretelműen a kormány közeléből jön. Úgy érzem nem a gömbcsap vagy a kormánymű hanem az utastérben belül van valami. Ezért szeretném megnézni mi van a kürt gomb alatt. Nem ragasztva van, hanem recézett, kúpos az oszlop vége, és arra van rászorulva, plusz egy rugó is feszíti. Kopogás lehet attól, hogy van valami műanyag persely, ami ki tud ugrani a helyéről (nem tudom hol van, hogy van, Zotya szenvedett vele) illetve ha le volt már szedve a kormány, és nem úgy hogy lehúzták, hanem úgy hogy az közepén az oszlopra ráütöttek ,akkor össze tud roppani kicsit a kormányoszlop biztonsági része, és attól is kopogós lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Junker22 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Szia! Igen azt tudtam, hogy a kormány egy recézett tengelyvégre van rögzítve. A kormány közepét gondoltam hogy esetleg ragasztva van. A lényeg, hogy sikerült leszednem. Alul a két szélén van egy-egy gömbcsapos rögzítés felül pedig egy fül. Elég merev az egész ezért itt ott megrepedt a gumi rész ahol a fül belekapaszkodott. De nem gond visszaraktam. Megnéztem és a kormány meglátásom szerint még nem volt levéve. 1992-es az autó. Legalábbis nem láttam sérülés (kulcsnyomokat az anyán) Stabilan áll mint a cövek és a koppanás a recnizett tengelyvéggel együtt történik. Viszont alul a pedáloknál megfogtam a kormánytengelyt és megkértem a gyereket itthon hogy mozgassa a kormányt. A pedáloknál lévő kormánytengely nem koppan!!!Ugyanazt a tengelyt fogom. Hogy a bánatba van ez? Junker Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Szia! Igen azt tudtam, hogy a kormány egy recézett tengelyvégre van rögzítve. A kormány közepét gondoltam hogy esetleg ragasztva van. A lényeg, hogy sikerült leszednem. Alul a két szélén van egy-egy gömbcsapos rögzítés felül pedig egy fül. Elég merev az egész ezért itt ott megrepedt a gumi rész ahol a fül belekapaszkodott. De nem gond visszaraktam. Megnéztem és a kormány meglátásom szerint még nem volt levéve. 1992-es az autó. Legalábbis nem láttam sérülés (kulcsnyomokat az anyán) Stabilan áll mint a cövek és a koppanás a recnizett tengelyvéggel együtt történik. Viszont alul a pedáloknál megfogtam a kormánytengelyt és megkértem a gyereket itthon hogy mozgassa a kormányt. A pedáloknál lévő kormánytengely nem koppan!!!Ugyanazt a tengelyt fogom. Hogy a bánatba van ez? Junker Van a kormányrudnak egy megvezetése középen is, kábé térdmagasságban, egy fehér műanyag hivatott tartani egy fém lyukban, nekem a műanyag van lecsúszva, és általában szar úton kopog mint állat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Üdv! Egy kis segítség kéne persze :D Sikerült beszereznem egy bőrkormányt a kocsiba. Ki is cseréltem, de összerakás után a gyújtást ráadva égve marad a légzsák visszajelző. Mivel át kell fújjam bőrfestékkel gondoltam visszarakom a gyárit, de már a gyári kormánnyal sem alszik el a légzsák visszajelző. Ez mitől lehet? Előre is köszi! NG Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Üdv! Egy kis segítség kéne persze :D Sikerült beszereznem egy bőrkormányt a kocsiba. Ki is cseréltem, de összerakás után a gyújtást ráadva égve marad a légzsák visszajelző. Mivel át kell fújjam bőrfestékkel gondoltam visszarakom a gyárit, de már a gyári kormánnyal sem alszik el a légzsák visszajelző. Ez mitől lehet? Előre is köszi! NG Az új bőrkormányod légzsákos? A légzsák visszajelző, ha egyszer elkezd világítani, azt csak márkaszerviz tudja törölni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Az új bőrkormányod légzsákos? A légzsák visszajelző, ha egyszer elkezd világítani, azt csak márkaszerviz tudja törölni. Igen légzsákos. Még mielőtt levettem volna a kormányt az akksiról a sarut lehúztam ezért nem értem, hogy miért csinálja. Áram nélkül nem tárolhat hibakódot nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Igen légzsákos. Még mielőtt levettem volna a kormányt az akksiról a sarut lehúztam ezért nem értem, hogy miért csinálja. Áram nélkül nem tárolhat hibakódot nem? És rendesen csatlakoztatott légzsák nélkül nem volt beindítva az autó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Az új bőrkormányod légzsákos? A légzsák visszajelző, ha egyszer elkezd világítani, azt csak márkaszerviz tudja törölni. Igen!? :icon4: Haver Renaultjánál volt olyan, hogy világitott neki, de ott csak egy ülés alatti csatit kellett rendesen összedugnia. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Igen!? :icon4: Haver Renaultjánál volt olyan, hogy világitott neki, de ott csak egy ülés alatti csatit kellett rendesen összedugnia. :icon4: Ez nem felejti el a lufihibát. Ha egyszer bevillant, akkor törölni kell belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 És rendesen csatlakoztatott légzsák nélkül nem volt beindítva az autó? :D Nem volt beindítva. Amíg fel nem raktam a kormányt és össze nem kötöttem mindent, addig nem raktam vissza az akksi sarut. Ezért nem értem, hogy mentette le hibának, mert nuku áram volt a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Nem volt beindítva. Amíg fel nem raktam a kormányt és össze nem kötöttem mindent, addig nem raktam vissza az akksi sarut. Ezért nem értem, hogy mentette le hibának, mert nuku áram volt a kocsiban. Lehet, hogy rossz a légzsák abban a kormányban, vagy szakadt az átvezető szalag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Lehet, hogy rossz a légzsák abban a kormányban, vagy szakadt az átvezető szalag. A légzsák a régi kormányból van, de akkor átrakom a régi kormányról az átvezetőt. Mennyiért ütnek ki átlagban egy légzsák hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 A légzsák a régi kormányból van, de akkor átrakom a régi kormányról az átvezetőt. Mennyiért ütnek ki átlagban egy légzsák hibát? Szalonban 10rongyos óradíjjal számolva, az 5 perces melót mér fél órának veszik, tehát 5000 körül. De én megcsinálom neked ingyen, csak gyere el, és hozz egy működő laptopot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Szalonban 10rongyos óradíjjal számolva, az 5 perces melót mér fél órának veszik, tehát 5000 körül. De én megcsinálom neked ingyen, csak gyere el, és hozz egy működő laptopot. :D Rendben nagyon szépen köszönöm! Amint megjön a festék és le tudom fújni a bőrkormányt elgurulok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Rendben nagyon szépen köszönöm! Amint megjön a festék és le tudom fújni a bőrkormányt elgurulok! Mondjuk a benzinköltséged így is lesz vagy 2000. :D Legalább az enyémből is kiütjük, mert még nem volt kedvem kipakolni a számítógépet az udvarra. :icon4: Majd küldj privit, ha aktuális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Mondjuk a benzinköltséged így is lesz vagy 2000. :D Legalább az enyémből is kiütjük, mert még nem volt kedvem kipakolni a számítógépet az udvarra. ;) Majd küldj privit, ha aktuális. Örülnék is ha Esztergomot megjárnám 2000 ezerből :icon4: A duplája kb :icon4: Még az a nagy kérdés, hogy neked 10 vagy 16 pines a csatlakozód. Mert ha 10-es akkor van átalakítód, ha 16 akkor viszont nekem nem jó a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Örülnék is ha Esztergomot megjárnám 2000 ezerből :icon4: A duplája kb :icon4: Még az a nagy kérdés, hogy neked 10 vagy 16 pines a csatlakozód. Mert ha 10-es akkor van átalakítód, ha 16 akkor viszont nekem nem jó a dolog. Két milla csak elég lesz rá :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Örülnék is ha Esztergomot megjárnám 2000 ezerből ;) A duplája kb ;) Még az a nagy kérdés, hogy neked 10 vagy 16 pines a csatlakozód. Mert ha 10-es akkor van átalakítód, ha 16 akkor viszont nekem nem jó a dolog. 16-os a csati természetesen, nekem az kellett. De neked is az XEL-hez az a jó, nem? :icon4: (7 liter × ~380ft = 2660 ;) ) Két milla csak elég lesz rá :D ;) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 16-os a csati természetesen, nekem az kellett. De neked is az XEL-hez az a jó, nem? :D (7 liter × ~380ft = 2660 :icon4: ) :icon4: Isten szólna belőled ha 7 litert enne ;) Amikor megvettem 5 éve akkor is 10et evett. Nagyon ritkán meg el 8-9-el de akkor már nagyon jó kedve van. Amúgy sajnos 10 pines a csatim, mert csak 96 vagy 97-től raktak bele 16 pinest :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Két milla csak elég lesz rá :D :icon4: Jaja asszony közben duruzsolt a hátam mögött és nem hagyott koncentrálni :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Isten szólna belőled ha 7 litert enne :D Amikor megvettem 5 éve akkor is 10et evett. Nagyon ritkán meg el 8-9-el de akkor már nagyon jó kedve van. Amúgy sajnos 10 pines a csatim, mert csak 96 vagy 97-től raktak bele 16 pinest :S Akkor vegyél egy lambdát is :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ng_gare Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Akkor vegyél egy lambdát is :D inkább már egy másik motor kell, mert a mostaniba több pénzt kéne pumpálni mint egy számlagaranciás motor :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Helló! Elkészült az után-beépített szervóm Astra F X14NZ-be, ha érdekel valakit jelezzen, és leírom hogy is nézett ki a dolog, mik a buktatók, mire kell figyelni. Nekem kb. 30-35 ezer forintomba került. Még annyit hozzátennék, hogy nem bonyolult, inkább macerás művelet, komolyabb hozzáértést nem igényel, sokkal inkább komoly szerszámokat. Ha úgyvan készítek leírást a GYIK-ba is szívesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts