Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések


Qpack

Recommended Posts

bármilyen tárolt hibánál kidobja hogy nem megfelelt.

ezt én csak opel szervízben tudom elképzelni...az ott lévő műszakin.., de egy "sima" vizsgabázison nincs minden autóhoz cucc...én még nem is láttam olyan vizsgát ahol ránéztek volna a kompjuterre...mióta van ez így Ákos? :)

Link to comment
Megosztás:

ezt én csak opel szervízben tudom elképzelni...az ott lévő műszakin.., de egy "sima" vizsgabázison nincs minden autóhoz cucc...én még nem is láttam olyan vizsgát ahol ránéztek volna a kompjuterre...mióta van ez így Ákos? :)

Megfelelő cucc hiányában nem kap engedélyt az NKH-tól a vizsgáztatásra. Nem kell minden autóhoz különböző, szerencsére ezért vannak a szabványok.

Egyébként csak megerősíteni tudom, nem lehet semmilyen tárolt hibakód, mert bukta.

Link to comment
Megosztás:

Megfelelő cucc hiányában nem kap engedélyt az NKH-tól a vizsgáztatásra. Nem kell minden autóhoz különböző, szerencsére ezért vannak a szabványok.

Egyébként csak megerősíteni tudom, nem lehet semmilyen tárolt hibakód, mert bukta.

Ha az ABS jel bevillant, akkor az is bukta? Egyszer volt, hogy mintha beragadt volna az egyik hátsó kerék és világított az ABS lámpácska. De mire egy perc múlva eltűnt, a kerék és "megjavult" és azóta se volt vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Ha az ABS jel bevillant, akkor az is bukta? Egyszer volt, hogy mintha beragadt volna az egyik hátsó kerék és világított az ABS lámpácska. De mire egy perc múlva eltűnt, a kerék és "megjavult" és azóta se volt vele gond.

Leveszed az akksi sarkot pár percre és hipp-hopp eltűnik minden tárolt hibakód!(ha jól tévedek)

Link to comment
Megosztás:

Átugrottatok a kérésemen. 14.-én kértem segítséget, problémámat részletesen leírtam akkori levelemben. segítsetek! Palya

Én biztos nem!Írtam is meg kérdeztem is és mondtam,hogy vidd vissza gariba,hogy nem tökéletes!

Így fórumon keresztül azért nem könnyű megoldani egy ilyen problémát.

Javaslom még,hogy próbáld felvenni a kapcsolatot a Pécsi cartársakkal,a mediterrán opelklubban(katt ide)

ők biztos tudnak segíteni ,ismerős szerelő ilyesmi dologban....

Majd írj,hogy mi van!

Link to comment
Megosztás:

Én biztos nem!Írtam is meg kérdeztem is és mondtam,hogy vidd vissza gariba,hogy nem tökéletes!

Így fórumon keresztül azért nem könnyű megoldani egy ilyen problémát.

Javaslom még,hogy próbáld felvenni a kapcsolatot a Pécsi cartársakkal,a mediterrán opelklubban(katt ide)

ők biztos tudnak segíteni ,ismerős szerelő ilyesmi dologban....

Majd írj,hogy mi van!

Kösz megpróbálom!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 5000Km-2L olaj,akkor 10000Km 4L,mire cserélném az olajat,beletöltök még annyit,ez nem túl jó :) lehet hogy be kellene avatkozni,arra gondoltam,hogyha a kompresszió egyforma a hengerekben(sajnos még nem lett mérve),akkor a szelepszár szimering lehet a gond "bárcsak az lenne" valakinek volt már cserélve ?jobb lett az olajfogyasztás?és mibe került a beavatkozás? válaszokat köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 5000Km-2L olaj,akkor 10000Km 4L,mire cserélném az olajat,beletöltök még annyit,ez nem túl jó :) lehet hogy be kellene avatkozni,arra gondoltam,hogyha a kompresszió egyforma a hengerekben(sajnos még nem lett mérve),akkor a szelepszár szimering lehet a gond "bárcsak az lenne" valakinek volt már cserélve ?jobb lett az olajfogyasztás?és mibe került a beavatkozás? válaszokat köszönöm

ez az olaj fogyasztás már nagyon durva, hosszú távon már károsíthatja a hengert is!

Először méress kompressziót, nézzétek meg a tömítéseket, azután pedig a szelepszár szimeringeket szemrevételezni!

Link to comment
Megosztás:

Szia az az érdekes,hogy semmit nem veszek észre ami utalna rá,hogy valami nincs rendben,olajfolyás nincs a motoron,csak a nívó pálcán veszem észre a fogyást,munka hiányában ritkán használom az autót,és ha megyek is max 10-15 km,sokszor csak 5,és város,úgyhogy benzin is 8-9 liter körül mozog.Meg fogom nézetni mindenképpen,mert nem olcsó az olaj.

Link to comment
Megosztás:

ez az olaj fogyasztás már nagyon durva, hosszú távon már károsíthatja a hengert is!

Először méress kompressziót, nézzétek meg a tömítéseket, azután pedig a szelepszár szimeringeket szemrevételezni!

Lehet én is méretek majd egy kis kompit,csak úgy kiváncsiságból.

Eszi ez is az olajat,de nem olyan sokat,már mint magához képest.

12 ezer km/1,8 l.

Link to comment
Megosztás:

Lehet én is méretek majd egy kis kompit,csak úgy kiváncsiságból.

Eszi ez is az olajat,de nem olyan sokat,már mint magához képest.

12 ezer km/1,8 l.

nekem annó az opel 3-4dl/1000km-t produkált ami szintén nagyon sok volt

szinte nem is kellet olajat cserélni mert mindig frissült :) :) :D

nagyon sok olajfogyasztást eddig csak G (X16XEl-es) opelnél hallottam

Link to comment
Megosztás:

nagyon sok olajfogyasztást eddig csak G (X16XEl-es) opelnél hallottam Szia akkor én azt gondolom hogy gyári hiba lehet,mondjuk érdekes,hogy pont ebbe a motorba kell a legkevesebb olaj.

Szia!

nem gyári hiba hanem ez úgynevezett "laza illesztésű blokk" aminek több az igénye az olaj után

pl a "Z"-s motorkodúak már nem eszik.....de van olyan akinek az xel-es sem

lehet hogy te meg én pont belenyúltunk az előző tulaj hibáját szívjuk/szívtuk

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.