Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések


Qpack

Recommended Posts

- Kompressziót még nem mértünk. Igen kékes füst jön ki elég intenzíven

- Légszűrőt cserélem hamarosan, és igen szinte csak városban használom 2-3 havonta megyek egy 100-200 km-t külterületen

- Fékbetét/féktárcsa a gyári van rajta

- Lehet hogy a szilentek, csak annyit tudok hogy ha lenyomom az elejét akkor is hallani a nyikorgást. WD40-el lefújom az segíthet?

- a kerékcsapágynál semmi anyaggal nem kell lekenni csak szimplán ki a régi és be az új? Ha kitakarítom akkor még menet közbe is fékezés nélkül is csinálja

Városban próbáld meg,hogy nem rakod fel 5-be,elég ott a 3. is :D

Az olajevés miatt mindenképp nézesd meg,hogy mi az ok!

Szilentet inkább szilikonnal.

Nem a fék koszol inkább?

Link to comment
Megosztás:

Városban próbáld meg,hogy nem rakod fel 5-be,elég ott a 3. is :D

Az olajevés miatt mindenképp nézesd meg,hogy mi az ok!

Szilentet inkább szilikonnal.

Nem a fék koszol inkább?

Meghajtom majd kicsit hátha segít.

Első fékek elég rendesen porzódik tiszta fékporosak az első kerekek

A hátsó csapággyal mit csináljak, azt mondták az megszűnik ha bejáródik, de nem nagyon akar megszűnni.

Link to comment
Megosztás:

- Kompressziót még nem mértünk. Igen kékes füst jön ki elég intenzíven

- Légszűrőt cserélem hamarosan, és igen szinte csak városban használom 2-3 havonta megyek egy 100-200 km-t külterületen

- Fékbetét/féktárcsa a gyári van rajta

- Lehet hogy a szilentek, csak annyit tudok hogy ha lenyomom az elejét akkor is hallani a nyikorgást. WD40-el lefújom az segíthet?

- a kerékcsapágynál semmi anyaggal nem kell lekenni csak szimplán ki a régi és be az új? Ha kitakarítom akkor még menet közbe is fékezés nélkül is csinálja

Hát, ez már nem csak olajcsipegetés. Lehet, hogy a szelepszárszimeringeknél issza és égeti el, de ha mondjuk hidegen meg lett kenve párszor, akkor dugattyú-gyűrű-henger kopás is lehet, aminek a javítása nem olcsó mulatság. Mennyi km van benne amúgy?

Link to comment
Megosztás:

Hát, ez már nem csak olajcsipegetés. Lehet, hogy a szelepszárszimeringeknél issza és égeti el, de ha mondjuk hidegen meg lett kenve párszor, akkor dugattyú-gyűrű-henger kopás is lehet, aminek a javítása nem olcsó mulatság. Mennyi km van benne amúgy?

105000 km van benne.

Egyébként ma lefújtam az első fékeket féktisztítóval, egyenlőre abbahagyta a sípolást. Remélem hosszabb időre:D

Link to comment
Megosztás:

105000 km van benne.

Egyébként ma lefújtam az első fékeket féktisztítóval, egyenlőre abbahagyta a sípolást. Remélem hosszabb időre:D

Mondjuk, az még nem egetverő futás, bár, ha használtan került hozzád, az előző tulaj esetleg meggyepálhatta.

Ahogy fentebb corsIKA is írta, a tömítetlenségnek menjetek utána.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2001-es G astrám van(Z16XE)

A következő problémám lenne: benyomott kuplunggal leáll az autó,ingadozó alapjárat, rángatás. EGR problémára gondolok, volt már ilyen 3 éve. Akkor ki lett cserélve az egr és a szelepszárszimmeringek+gyűrűzve is lett a motor. Előtte volt bőven olajfogyi, de mostanában ismét elkezdődött, kb 3000km alatt 0,8 lityi. A mai nap katasztrófa volt, kb 80 km-t mentem ezalatt többször leállt, rángatott. Hazaérve kivillogtattam:"P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség". Arra gondoltam le kéne vakolni az egr szelepet, csak nem tudom, hogy a motorvezérlőbe is bele kell-e piszkálni? Valaki ismer olyan szakit aki ezt meg tudja oldani, de nem horror áron :D . Az olajfogyasztásra megpróbálkozhatok egy LIQUI MOLY mos2 olajjal?

Köszi a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Akkor a twinport nem minden esetben láncos motor? :D

Az 1,6 -ra fogasszíjat ír az Opelinfos.de!

Z16XEP

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 81,5

Volumen (cmł): 1598

Leistung (kW bei min-1): 76 / 6000 (Astra G), 77 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 147 / 3600 (Astra G), 150 / 3900

Verdichtung: 10,5 : 1

Motormanagement: Multec S (F)

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen/fogasszíj

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten: E-Gas, Tempomat, Twinport

Verwendung: Astra G (F17+CR), Astra H (F17+CR, F17+WR MTA), Meriva (F17+CR/WR, F17+ER MTA), Vectra C (F17+CR), Zafira B (F17+CR)

Link to comment
Megosztás:

Teljesen?

Caravan,Club felszereltség,abs nélkül?

A rádió kódját hogyan kell beírni?

Az akkum nem bírta a riasztót,és a mínuszokat.........

Már feltöltöttem,de nem tudok rájönni hogyan kell megoldani ezt a problémát. :lol: :D

Akkor bizonyára ismered?

Nekem tavaly nyár vége óta van meg,de én nagyon szeretem,akármilyen hibái vannak. :D

Pedig vannak,de majd lassan mindent orvosolok apránként..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Némileg misztikus problémámra keresek választ... ( bár elsőre sok probléma lehet misztikus) :D Astra G X16XEL motorral.

1. Hidegen alapjáraton rángat, minha nem menne 1 henger (de megy)

2. Bemelegedve az alapjárat baromi alacsony vagy nincs

3. Menet közben zéró probléma, illetve nagyon ritkán pici rángatás hirtelen gázelvételkor

Ami cserélve lett ezen vagy más probléma miatt: alapjárati motor, hőmérséklet jeladó, lambda szonda + EGR tisztítva

Hibakód nincs, se állandó se tárolt

A hozzáértő ötleteket előre is kösssssziiiiii

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.