Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

Hali.

Neten talált hirdetések közt akkadtál rá, a kiszemelt példányra?

Dizelt, vagy benzinest veszel?

Behozatali autó. Németből. Itt van egy autobádogosnál. ráesett valami és betört a szélvédője meg a teteje megsérült. Azt mondta a fickó hogy kevés kilóméter van benne. És szeretnék valahogy utánnajárni ha lehetséges....

Link to comment
Megosztás:

Behozatali autó. Németből. Itt van egy autobádogosnál. ráesett valami és betört a szélvédője meg a teteje megsérült. Azt mondta a fickó hogy kevés kilóméter van benne. És szeretnék valahogy utánnajárni ha lehetséges....

Na majd ha próbakört is mész vele, akkor ird le a tapasztalatokat, lehet én is c corsat veszek.

Link to comment
Megosztás:

Turbo csere után bejáratásig szerintetek észlelhető teljesítmény csökkenés?

A szervíz óta kb 20-25%-al érzem lomhábbnak az autót (melegben és hidegben is, klímával és nélküle is). A turbó kapcsolása sem olyan markáns mint előtte (akkor érezni lehetett 1800-1900-es fordulatnál mikor beindult és felkapta az autót, most olyan semmilyen a gyorsulás)

(kb olyan mint egy 1l-es autónál mikor benyomja az ember a klímát 90-nél és elvész az ereje)

Ja, és olyan 0,5-0,7l-rel nőtt a fogyasztás is

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg van nálam egy Corsa C aminek volt egy "kis" problémája..

Zúgott a jobb eleje és a gazdája csapágyra gyanakodott. De a gumi ellenőrzésekor kiderült hogy kagylósra kopott.

Ami engem érdekel az az hogy emlékeim szerint ez a lengéscsillapító hibája?!

Illetve a féltengely a váltó felőli oldalán oldalirányba megmozgatva lóg a csapágyazásnál .

-Kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy van ennek valamennyi holtjátéka?

-Illetve ha jól tudom lehet utána állítani...

Találkoztam Fordnál is ezzel, de olyan sok váltó javításom nem volt...

Olyan "kotyogósan" lóg...

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg van nálam egy Corsa C aminek volt egy "kis" problémája..

Zúgott a jobb eleje és a gazdája csapágyra gyanakodott. De a gumi ellenőrzésekor kiderült hogy kagylósra kopott.

Ami engem érdekel az az hogy emlékeim szerint ez a lengéscsillapító hibája?!

Illetve a féltengely a váltó felőli oldalán oldalirányba megmozgatva lóg a csapágyazásnál .

-Kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy van ennek valamennyi holtjátéka?

-Illetve ha jól tudom lehet utána állítani...

Találkoztam Fordnál is ezzel, de olyan sok váltó javításom nem volt...

Olyan "kotyogósan" lóg...

AZ nem túl jó... A féltengely csuklót kellene megnézetni. Valszeg a rossz gátló miatt van ez.

Ha 1x beáll a csukló az komoly problémát tud okozni.

Link to comment
Megosztás:

T AstraGyor!

A GM (Opel) aktuális olajkövetelménye a GM Dexos 2.

Ezt teljesítő motorolajok.

És még:

eni i-Sint MS 5W-30,

Castrol Magnatec C3 5W-40.

A kenőolajgyártók szerint teljesítik a követelményt, de liszensz nincs:

Castrol Edge 5W-40,

Valvoline SynPower MST 5W-30,

Addinol Premium 0530 C3-DX 5W-30,

Divinol Syntholight HC-FE 5W-30.

Link to comment
Megosztás:

Turbo csere után bejáratásig szerintetek észlelhető teljesítmény csökkenés?

A szervíz óta kb 20-25%-al érzem lomhábbnak az autót (melegben és hidegben is, klímával és nélküle is). A turbó kapcsolása sem olyan markáns mint előtte (akkor érezni lehetett 1800-1900-es fordulatnál mikor beindult és felkapta az autót, most olyan semmilyen a gyorsulás)

(kb olyan mint egy 1l-es autónál mikor benyomja az ember a klímát 90-nél és elvész az ereje)

Ja, és olyan 0,5-0,7l-rel nőtt a fogyasztás is

Meg lett a hiba oka?

Link to comment
Megosztás:

Autópályán másnak az 1.3cdti meddig melgedett?

Nekem felfelé 110-120-nál 32fok kinti hőm.-nél 117fokot ért el (odb szerint, mutató szerint 102 körül volt)

Folyamatos haladásnál pedig 90-105 között ingadozott odb kiolvasó szerint.

Normális ez?

Link to comment
Megosztás:

Kimostam a hűtőt mielőtt hazajöttem, így most már normális hőmérsékletet produkált az autó.

A mutató amúgy minden autónál rengeteget elcsal, beáll 90fokra és akár 100foknál sem leng ki (más autónál is ilyen), mindenesetre hazafelé már 90+-4-et mutatott, odb olvasó pedig max 104-et (itt kapcsol a 3.fok. venti).

Tehát mielőtt messzire mentek, mossátok át a hűtőt egy slaggal ;)

Néhány ezer km utáni tapasztalat az 1,3cdti combo-rol.

Városban tökéletes, megy rendesen, most hogy kiégettem nem kormol (de amúgy dögivel tolta), egésszen 90-es tempóig tökéletes a motor hozzá. Utána már szánalmas kategória, 130-nál 3500at pörög, mi ez már... (b vectra 2,0l-es itt 2200körül pörgött) itt már a motor is hallatszik és a menetzaj is elég erős. 110-nél kezdődik amúgy a nyűg, itt kb 3000-ret pörög, itt is már hangos. Persze elviselhető, tempomat be és zene fel :) Értelemszerűen 130felett ne közlekedjünk vele, max előzésnél, ami nem lesz könnyű.

Városban 5-5,5l fogyasztás, autópályán 6-6,5l (tartós és nyugis 80-90nél szerintem elérhető a 4-4,5l de ez sajnos nem utazó tempó seholsem)

Belső jó és szép, ülés hosszú távon nagyon kényelmetlen, külföldi utazás előtt mindenképp vegyünk hozzá nyaktámaszt mert kitörik a fejed a helyéről mire odaérsz...

Könyöklő és tempomat szintén alap lépés ha nincs benne.

Tettem a gyári cd30-as hifi helyére egy jvc 50bt fejegységet és groundzero hangszórókat előre, 80e-ből kijött, nem hozott annyit amennyibe került... de mindenképp sokat dobott a gyári hangzáson.

a 2004-es dieselben szerintem több van mint 150e km. Érdemes figyelni rá. Különösen figyelj rá, hogy az olajszint ne legyen magasabban a maxnál, mert akkor gondod lesz elég hamar

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Mesélj valamit a corsádról, dizel? :icon1:

Én venni szeretnék egy c-t, van is egy kiszemelt áldozat http://www.hasznalta...y_klima-5833466 de amig el nem adtam az astrát, addig csak igy nézegetem :(

1.2 benzines, nemrég vettem. Több mint 1 hónapja hajtom, különösebb gond nélkül. Előtte egy 316 e36 bmw-m volt. Kényelmi szempontból a bmw 5*-os, fentarthatósága drága. Corsa fentarthatósága jóval kedvezőbb, kényelmi szempontbol olyan 3*-os. De nem bántam meg, ajánlani tudom c corsat. Nézz körül alaposan mielőtt döntesz, én kipróbáltam vásárlás előtt jópárat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 4 hónapja hajtok egy 2003-as 1,7 DTI Njoy Sportot. Eddig 5000km-t mentem vele, jó kis gép, csak kicsit lehetne erősebb. Van itt olyan akinek ilyen autója van és tuningolta? Chipben gondolkodom, csak sokallom érte a 60-80 ezret :S

Üdv

Bruni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.