Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Sziasztok. Kb. 3 hete vagyok tulajdonosa egy Omegának. B2-es, 3.0-es motorral. a kijelzőn néha megjelenik a következő felirat: Leuchtweite Fahrlicht. Tudja valaki, hogy ez mit jelent? :)

Sztem a refliégőd kiégett (vagy nem érintkezik néha) :)

Ui: tévedtem, magasságállítás hiba.

Link to comment
Megosztás:

Üdv cartársak , lenne egy kis problémám , a hátsó ablaktörlőm nem működik, halom hogy a relé kattog csak ahelyett h az ablaktörlő működne,bekapcsolja a műszerfal világítását :D, vmi testhibára gyanakszom, csak merre induljak ,no meg rázós úton néha működik. Pff :). Előre is köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv cartársak , lenne egy kis problémám , a hátsó ablaktörlőm nem működik, halom hogy a relé kattog csak ahelyett h az ablaktörlő működne,bekapcsolja a műszerfal világítását :D, vmi testhibára gyanakszom, csak merre induljak ,no meg rázós úton néha működik. Pff :). Előre is köszi :)

Ki kell keresned a kábelkötegből. Ha szerencséd van, a hajlításnál adta meg magát, ha nem, akkor újraszigetelni, vagy újat húzni helyette...

Link to comment
Megosztás:

Ki kell keresned a kábelkötegből. Ha szerencséd van, a hajlításnál adta meg magát, ha nem, akkor újraszigetelni, vagy újat húzni helyette...

Majd megnézem, gondolom a hátsó ajtóban lévő kábelkötegre gondoltál ,de vajon mitől működteti a műszerfal világítását? (mert hallani ahogy kattog a relé is ugy világit a műszerfalam) Köszi a választ :)

Link to comment
Megosztás:

Ki kell keresned a kábelkötegből. Ha szerencséd van, a hajlításnál adta meg magát, ha nem, akkor újraszigetelni, vagy újat húzni helyette...

Na ma megtörtént a szerelés, Td igazad volt hajlításnál elvolt vágva a test kábel , szerencsére nem kellet húzni ujjat . Köszi , üdv Pety

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok!

A következő probléma miatt kérnék tanácsot tőletek. Adott egy 1996-os 2000ccm 16v Omega. Majdnem minden rendben is van vele, csak 4500 fordulat fölé nem engedi az elektronika pörögni a motort. Megnéztük mi lehet a baj és úgy tűnik valamilyen okból kifolyólag az előéletében babrálták a motorvezérlőt. Látszik hogy a kábelek meg lettek bolygatva, annál is inkább mert 3 szál kilóg belőle és sehová nincs bekötve. Nyilván ez okozza a hibajelenséget. A kérdésem az lenne, hogy nem tud valaki olyan szerelőt, aki vágja az elektronikának ezt a részét? Kapcsolási rajzot már sikerült hozzá szerezni, de mindenképpen jobb lenne egy ezen a téren járatos szerelővel átnézetni és megcsináltatni. Ha valaki tud segíteni kérem jelezze. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

attól hogy mindenhova beírod ugyanaz a megoldás.. jeladó csere....

Sziasztok!

A következő probléma miatt kérnék tanácsot tőletek. Adott egy 1996-os 2000ccm 16v Omega. Majdnem minden rendben is van vele, csak 4500 fordulat fölé nem engedi az elektronika pörögni a motort. Megnéztük mi lehet a baj és úgy tűnik valamilyen okból kifolyólag az előéletében babrálták a motorvezérlőt. Látszik hogy a kábelek meg lettek bolygatva, annál is inkább mert 3 szál kilóg belőle és sehová nincs bekötve. Nyilván ez okozza a hibajelenséget. A kérdésem az lenne, hogy nem tud valaki olyan szerelőt, aki vágja az elektronikának ezt a részét? Kapcsolási rajzot már sikerült hozzá szerezni, de mindenképpen jobb lenne egy ezen a téren járatos szerelővel átnézetni és megcsináltatni. Ha valaki tud segíteni kérem jelezze. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő probléma miatt kérnék tanácsot tőletek. Adott egy 1996-os 2000ccm 16v Omega. Majdnem minden rendben is van vele, csak 4500 fordulat fölé nem engedi az elektronika pörögni a motort. Megnéztük mi lehet a baj és úgy tűnik valamilyen okból kifolyólag az előéletében babrálták a motorvezérlőt. Látszik hogy a kábelek meg lettek bolygatva, annál is inkább mert 3 szál kilóg belőle és sehová nincs bekötve. Nyilván ez okozza a hibajelenséget. A kérdésem az lenne, hogy nem tud valaki olyan szerelőt, aki vágja az elektronikának ezt a részét? Kapcsolási rajzot már sikerült hozzá szerezni, de mindenképpen jobb lenne egy ezen a téren járatos szerelővel átnézetni és megcsináltatni. Ha valaki tud segíteni kérem jelezze. Előre is köszönöm!

egy hozzászólást egyszerre csak egy helyre.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Vagy szar az olaj, vagy csereérett....

Vagy rottyon van a fesszabályzó. :D Nekem akkor dobálta a fals hibaüzeneteket, mindenféle összeállításban.

Generátor csere után kisimultak a ráncaim, nem volt kevés a hűtővíz, se a szélvédőmosó, de még az olajra sem nyafogott ^_^

Link to comment
Megosztás:

Vagy rottyon van a fesszabályzó. :D Nekem akkor dobálta a fals hibaüzeneteket, mindenféle összeállításban.

Generátor csere után kisimultak a ráncaim, nem volt kevés a hűtővíz, se a szélvédőmosó, de még az olajra sem nyafogott ^_^

De ez nem valószínű, ha mindig ugyanazt az egy hibát (Ölmangel) írja ki...

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy alaposabb olajátmosás után oldódott meg a dolog... vszínű a szenzorra vmi rákerült... vagy csak akkor lett megbirizgálva a vezetékelés... ki tudja... :D

sziasztok!

Azt írkálja a kompjuterem hogy oilmangel,tudom mit jelent nem is ez a gond miért írja ki mindig autópályán kb 30 percenként amikor van benne elég olaj?köszi a segitségeteket.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok.

Kérdésem lenne. Az alapjárati motor cseréje (újra cserélése) után műszeresen be kell állítani valamit vagy a computer elintézi a dolgát?

Sikerült vennem újjat x20xev-hez mert már meguntam a leállásokat. Egy srác olcsón hoz cuccokat németből állítólag német gyártású omega alkatrészeket. Remélem nem olcsó kínai szar. 1 év garit ad mindenre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kérdésem lenne. Az alapjárati motor cseréje (újra cserélése) után műszeresen be kell állítani valamit vagy a computer elintézi a dolgát?

Sikerült vennem újjat x20xev-hez mert már meguntam a leállásokat. Egy srác olcsón hoz cuccokat németből állítólag német gyártású omega alkatrészeket. Remélem nem olcsó kínai szar. 1 év garit ad mindenre.

Semmit se kell csinálni. Csere és kész.

Link to comment
Megosztás:

Srácok,Szétesett gyújtáskapcsoló(kulcsot berakom,túl könnyen fordul,ahol indítania kéne ott adja csak rá a gyújtást és kihúzott kulcsnál is világítanak az ellenőrző lámpák) esetén csak veszek másikat,berakom és kész?Vagy még vmit kell csináltatni computeresen is?Azért kérdezem,mert nekem ez sötét,mint az éjszaka.Esetleg így elindítani,hogy legalább lábon haza vigyem? :rolleyes: B Omi 1995-os

Link to comment
Megosztás:

Srácok,Szétesett gyújtáskapcsoló(kulcsot berakom,túl könnyen fordul,ahol indítania kéne ott adja csak rá a gyújtást és kihúzott kulcsnál is világítanak az ellenőrző lámpák) esetén csak veszek másikat,berakom és kész?Vagy még vmit kell csináltatni computeresen is?Azért kérdezem,mert nekem ez sötét,mint az éjszaka.Esetleg így elindítani,hogy legalább lábon haza vigyem? :rolleyes: B Omi 1995-os

Sógi, de pöts vagy. Van nekem tarcsi gyújtáskapcsoló betétem. Kicseréled és már jó is. Nem kell semmit programozni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.