Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

De akkor miért kellett ráncfelvarrni a C Vectrát? :blink:

Ez annál sokkal korábbi projekt, 1999 őszén Frankfurtban, majd 2000-ben Genfben mutatták be, és 2000 év végétől tervezték a sorozatgyártást, de azóta nem hallottam róla semmit, ezért kérdeztem hogy végülis lett-e belőle szériaautó, vagy sem.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit amolyan hiszem ha látom érzésem van.Ez a moci nem éppen az európai piacra való, szal lesznek ott még Dieselek is, mire itt is bemutatkozik.De legalább tényleg úgy néz ki, mint egy Omega.

De akkor miért kellett ráncfelvarrni a C Vectrát? :blink:

A 70. Genfi Nemzetközi Autószalon - mint némi keresést követően kiderült - 2000be volt ám.

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném, hogy az a baja.Hidegen indítás után nem szabad hozzáérni a gázhoz, mert utánna már nincs alapjárat, ha mégis hozzáérek, akkor kétezer felett kell tartani a fordulatot, mert különben leáll.És ezt mostanában már melegen is csinálja. Ráadásul elég egyenlőtlen az alapjáratom is.

Link to comment
Megosztás:

Az első futómű nálam is napirenden van.

Szilentezésen már túlvagyok, most jön a kormányösszekötők és a segédkar cseréje, aztán

egy futóműállítással le is zárom az első futómű renoválását. :)

Talpasok hálisten teljesen passzentosak, azokat nem kellett cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Szilenteket csak együtt cseréld a 4 darabot! Különben elég szar eredményt kapsz...

A kormányösszekötőket is meg lehet kapni kompletten nem sokkal drágábban, mint

a külső csuklókat, én így vettem meg (asszem 13-15 körül van a kettő együtt).

Nézzétek meg a segédkart is, mert az szokott legsűrűbben elhalálozni!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
ez ilyen licit oldal?

az a baj hogy a német nem igazán megy.

viszont az ára ha 8-euro akkor elég baráta .

Igen.

Nekem se :)

Annyi kibogarászható - a http://szotar.sztaki.hu segítségével -, hogy ő egy, balos, új, gyári Hella lámpa, nem bontott, nincs rá gari.

Jelenleg - 00:25 - 3,56 jurón áll, de azt most még nehéz megmondani hol lesz a vége.

A "biztosított" szállítás Németországon belül 8,50 €

Link to comment
Megosztás:

az első elektromos üllések biztosítékja melyik lehet a táblán.azért kérdezem mert nem működik egyik oldali sem ,pedig nem volt vele semmi gond idáig.lehet hogy nem is biztosíték ,de én nem értek hozzá csak gondoltam hogy bizti lehet.

köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

B omi szedán hátsóajtóból az üvegeket mennyire macerás kiszedni? Fóliázás céljából. Manuális ablaktekerős.

-Le kell fúrogatni az ablakemelő szerkezet (óvatosan, le ne essen az üveg) 6 szegecsét. A karokat ki kell csúsztatni az üveg alsó sínéből, majd lefelé kijön a szerkezet, bár manőverezni kell vele. (Az üvegre végig vigyázni kell, le ne essen. 2-nél több kezűek előnyben :) )

- a szigetelő szegélyeket ki kell venni (külső és belső csíkokat, valamint az üveg hátsó élén a függőleges vezetősínen levőt)

- 4 csavar tartja a függőleges vezetősínt (üveg hátsó éle felől), ezt ki kell venni.

- az üveget ekkor fölfelé tudod kivenni, kicsit előre döntve.

- a kis fix üveget az ott maradt gumicsík óvatos lefejtése után előre lehet kicsúsztatni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.