Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Nekem valami hasonló cső lóg a2.5 TD ben és nemis kapcsol át belső levegőre csak a kinti levegő jön befelé.

nemis jelzi , ha benyomom a gombot! Lehet h ,ezenis lyukas valahol a rendszer??

Hali. Nem nem jukas a rendszered. A levegő belsökeringető vákumcső a kipufogógáz visszavezetőnél van és csak egy darab .Ha nem jó ez a cső semmi sincs. A belső levegő meg csak akkor működik ha nem a szélvédőre nyomod. Az enyém digitklimás néha okosabb akar leni mint én.:lol:) A bmw-m volt olyan amin a beömlőnél volt a vákumcső ami a fűtéskapcsolokat mozgatta.

Link to comment
Megosztás:

Helló!Nekem van egy mv6-os omegám.Olyan gondok van vele,hogy menet közben kis fordulaton kihagy a motornem áll le csak rángat de gáz adásra megszűnik,meg váltás közben néha durrog is!Kicseréltem a szivósor tömitő gyűrűket is akkor egy kis időre megjavult de most ismét jelenkezik a probléma.Van esetleg vkinek ilyesmiről tapasztalata?

Szia. Probáld meg kicserélni a gyertyákat meg a kábelt. Ez az én első probám lenne. Vagy nézd meg a gyertyákat .

Link to comment
Megosztás:

Szinte olcsóbb trafót cserélni mint a kábeleket. Gyári beszállító trafó max 30e, a kábel utgyártott 30e a 6 db, de gyáriban egy hengersorra 30e. De gyertyacsere talán elérhet vmit. Nekem is szart be 2e km alatt a gyári gyertya. Igaz akkor az a henger egyáltalán nem ment. És a trafó többször megy tönkre mint a kábelek.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok cartársak!

De régen voltam erre...

Volt egy futómű rendberakás, 4 új nyári gumma, egy önindító javítás (ojafolyás miatt), egy önindító relézés, egy kulcs újraprogizás, egy immo csere kulcs újraprogizással, egy akksi csere, egy generátor felújítás (olajfolyás miatt), egy pár alu szelepfedél bontóból (az olajfolyás ellen, vectra b x25xe, a betöltőnyílás és a tömítőgumi más!!!)... egy kicsit elegem van, mert megvolt a 3. útszélén otthagyás.

Most meg melegen traktorosan rángatva gyorsulás és furcsa alapjárat (mint egy V8, néha 300 rpm 450-500 helyett, csak ki akar esni a motor a helyéről) jött elő, de ha jól sejtem kori hsz-ból trafó lesz. Még szerencse, hogy automata, megőrülnék kézivel ilyen rángatással indulni...

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

95-ös Bmw motoros diesel omegám az elmúlt 1-2000 kméterben annyira elerőtlenedett, hogy valami borzasztó. 4.-5.be 3000 fölött egy kicsivel már leszabájoz vagy nem tudom mit csinál de nem engedi tovább huzatni. Ezáltal a végsebessége is lecsökkent 150-re. Egyesbe olyan gyenge, hogy szinte csak hintáztatva indul el. A "szaki" azt mondta kipufogó. vettem rá ujjat komplett de semmi ne változott. egy másik "szakiű" azt mondta, légtömegmérő a harmadik akihez elvittem azt mondta nincs benne légtömegmérő. :lol: kezdem egy kicsit unni. ha netán valaki tapasztalt ilyet az omegáján vagy tudja mi lehet a gond akkor légyszi írjátok meg. De az is nagy segítség lenne, hogyha egy megbízható szerelőt ajánlotok aki nem cserélteti ki velem a fél autót és ha nem is azzal van a baj amit kicseréltünk akkor meg csak a vállát vonogatja. Előre is köszi!

Szia . Nekem nincs diezel kocsib csak javítottam. Ha ennyik pill a masikra jött a gond akkor valami finom anyagot tankoltál. Én az Ag..ip-al beszoptam már 2X. Tankot kellet mosnom. A porlasztó csúcs nagyon eltud tömödni. És akkor csak pisálja be a naftát és nem csinál semmit szinte. Eggyet vegyél ki és vid el adagoloshoz hogy nézze meg a porlasztási képét a csúcsnak. Én ezt tennén elösször. Hali

Link to comment
Megosztás:

Szia . Igen . Beülsz becsukod az ajtokat , ráadod a gyujtást és 20 mp-ig nyomod a lezáró gombot.

Hali!

Végigpróbáltam amit irtatok,de csak annyit tudtam kihozni belőlle hogy kitudom nyitni ha a kulcsot a kasznihoz érintem.

Szerintem itt már nemsegit a házipatika.

Link to comment
Megosztás:

Szia . Nekem nincs diezel kocsib csak javítottam. Ha ennyik pill a masikra jött a gond akkor valami finom anyagot tankoltál. Én az Ag..ip-al beszoptam már 2X. Tankot kellet mosnom. A porlasztó csúcs nagyon eltud tömödni. És akkor csak pisálja be a naftát és nem csinál semmit szinte. Eggyet vegyél ki és vid el adagoloshoz hogy nézze meg a porlasztási képét a csúcsnak. Én ezt tennén elösször. Hali

Köszi a tippet, megnézetem majd. Most nekem is lett valami ilyen gondolatom mert ha a pirosba ér a mtató a (tank jelzőjé) akkor utánna mintha kifogyott volna a gázolaj és nem indul el. Beletankolni meg nem tudok csak 60-70 litert tehát nem fogy ki csak valami lehet a tankba. Lenne még egy kérdésem. A tank kimosásához le kell szerelni a tankot és ki kell lögybölni belőle a trutyit vagy van más egyszerübb módja is? Mégeegyszer köszi a tippet!!

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippet, megnézetem majd. Most nekem is lett valami ilyen gondolatom mert ha a pirosba ér a mtató a (tank jelzőjé) akkor utánna mintha kifogyott volna a gázolaj és nem indul el. Beletankolni meg nem tudok csak 60-70 litert tehát nem fogy ki csak valami lehet a tankba. Lenne még egy kérdésem. A tank kimosásához le kell szerelni a tankot és ki kell lögybölni belőle a trutyit vagy van más egyszerübb módja is? Mégeegyszer köszi a tippet!!

Hali.

Lekell szerelni a tankot sajna. De nem tart sokáig, én egyedül szedtem le.Tank le , szívattyu ki, kimos petroleummal utánna vizzel , szárazra törlés belül. Belefog férni a kezed van hely bőven.Fontos hogy üzemanyag szürő csre mindenhol . Hali

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem a gyertyákat (NGK-ra) meg a kábeleket, úgy tűnik jó lett. Az egyik henger gyertyája csupa korom volt. Megnéztem a trafóm cikkszámát, közben megértettem, hogy Ákos miért emlegette erősen a szop@'s szót kiszerelés kapcsán :lol: A könyv azt írja, hogy alulról kell kiszerelni kipuff-csonk leszereléssel, de ehhez a művelethez sok kedvem nem volt. Megy az felülről is az ablaktörlő szerkezet levétele után, csak nincs 1/4"-es E10 dugófejem, de a 8-as csillag-villás simán nyitja a csavarokat :lol: Utálok gányolni, de máshogy nem fértem oda. Már azt is értem, hogy miért mennek tönkre a trafók: rozsdásodik a vasmag nem kiöntött része :lol:

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Akkor megint egy kisebb vagyont toltál a gépre :lol: Amúgy nekem megint megállt az AC-m. Megpróbálkozom egy tank tisztítással, ha ez sem jön be, akkor kell vennem egy másikat.

Az AC vel én is coptam. Fél évente csere, tele volt apró fémszilánkokkal, valszeg a benyakut kopásábol adodoan. Megoldottuk, két darab mágnes tankba helyezésével. Az megfogja az apró fémforgácsokat, amik az AC szűrőjén is áthatolnak, de a forgórészt megakasztják. Azota nem volt vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Akkor megint egy kisebb vagyont toltál a gépre :P

Ez van. Amivel igazán sokat szívtam az a sz@r deformálódó műanyag szelepfedél. Nem is értem, hogy miért használták, az alu könnyebb és katalógus szerint olcsóbb is. Nem mellesleg ezerszer jobb a tömítőgumi hozzá (és az is olcsóbb).

Szeretem, pedig nem egy csúcs emvéhat vagy béjemvémotoros dízel.

Amúgy nekem megint megállt az AC-m. Megpróbálkozom egy tank tisztítással, ha ez sem jön be, akkor kell vennem egy másikat.

:lol: :lol:

Cartársak!

Van valakinek ismerőse, aki szívesen dolgozna el/bele vectra b alu szelepfedélből/be olajbetöltő nyílást? :lol:

Link to comment
Megosztás:

ÜDV MINDENKINEK!

Látam hogy tankmosás folyik egy pár helyen. Nagyon fontos dolog hogy ha a szivattyú egyszer már megált csere ! Biztos hogy elindul ha megkoccintod vagy megütöd a tang alját. Nagyon érzékeny csigás szivattyú. Nem lehet javítani meg kitakarítani sem. A gyári 92.000-ft a bosh utángyártott 50.000-ft De van német noname 17.000--30.000 ft-ig. Kicsit drága a méretéhez képest, de gondolom senki se szeretné ha megálna a vas alatta pl: előzés közben. De még mindig szivesebben cserélek szívattyut mint vezérmű tengely jeladót :lol:))) Majdnem sírtam mikor megtudtam az árát ,és ebből csak eredeti van. Na mindenkinek jó mosogatást. /amit megkel venni azt megkell venni/

ÜDV

Link to comment
Megosztás:

Hali .

Ja még annyit , láttam hogy valaki a tank aljába rakott mágnest mert tele volt apró fém forgáccsal . Nem rossz csak zörög a tankban egy mágnes / mert a 96-tol az omega műanyag tankos/ De nem is ez a lényeg hanem a forgács darabok. Saaaajnos azok a forgács darabok a szivattyu darabjai a belselyéböl. És soha nem fog elfogyni . Sőt az injektort is telibassza forgácsal. Meg nem lessz meg a 3.6 br benzin nyomásod sem. Tehát lehet hogy megsporolsz 20.000 ft hogy nem cserélsz szivatyút de csak pár hónapig marad a zsebedben az összeg . Mert a szivattyun felül viheted injektor takaritásra is. Ha persze kilyön a trutyi. Csak ennyit akartam . De mindenkire rábízom a döntést ! Csak egy jótanács volt.

ÜDV

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nem egészen értek egyet veled. Nekem is műanyag tankom volt, de soha nem hallottam hogy zörgött volna. Amugy a fémforgács a benzinkutak darabjai, a töltőfejek kopásábol adodo fémforgácsok. Én cseréltem kettőt is. Abban igazad van, ha egyszer megáll, csere, mert nekem is elindult , de másnap ujra megállt. Tehát csere lett. De a mágnes ota nem történ t semmi ilyesmi. Amugy nem nagyon tud a tank alján csuszkálni, elakad valahol. Na mindegy, nekem bevált.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém'94-es és müa tankos. A B Omiban nem is volt fém tankos. Ha a fém forgács a szivattyúból jön hogy kerülne a tankba, amikor az nema tanba nyomja a benzint, hanem onnan szív. Utánna pedig van egy benzinszűrő, aminek meg kell fognia az ilyen darabokat, ezért az injektorba sem juthat el, elvileg. Én másodszor is megpróbálkozom a tisztítással. Ha bejön, spóroltam 20e-ret, ha nem akkor csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem egészen vág témába amit kérdezek, de nekem fontos! Ki akarom szedni a műszerfalat B Omiból és a mechanikai része még menne (pattintgatás, csavargatás), de a kérdésem az, hogy mit fogok mögötte találni és mire figyeljek? Ismerősünk G Astrájából már lett kiszedve, de azóta neki állandóan anyázik az Airbag visszajelzője. Mire kell figyelni a csatlakozó(k) leszedésénél? 2db megy a M.I.D.-be és egy a műszeregységbe?

A válaszokat előre is köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem egészen vág témába amit kérdezek, de nekem fontos! Ki akarom szedni a műszerfalat B Omiból és a mechanikai része még menne (pattintgatás, csavargatás), de a kérdésem az, hogy mit fogok mögötte találni és mire figyeljek? Ismerősünk G Astrájából már lett kiszedve, de azóta neki állandóan anyázik az Airbag visszajelzője. Mire kell figyelni a csatlakozó(k) leszedésénél? 2db megy a M.I.D.-be és egy a műszeregységbe?

A válaszokat előre is köszi!!!

Az enyémben (TID-es) 1 db vezetékes csatlakozó van, az kell kioldani és lehúzni, de elég hosszú a vezetéke, magad felé tudod fordítani. Ajánlom, hogy jobb oldalt húzd először magad felé a műszeregységet, és ugyanerre tudod majd kivenni. Visszaszerelésnél pedig a bal oldalt illeszd vissza először és utána nyomd vissza a jobb oldali részt.

Ajánlatos lekötni az akksi negatív pólusát a művelet előtt.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy hülye régi szokás... pozitívot érdemes levenni, főleg ha ívhegesztés van.

A magyarázatba már nem megyek bele, mert az igényelne némi behatóbb ismeretet

a logikai áramkörök bemeneti tulajdonságaiból :lol:

Műszeregység kiszedésnél (nem műszerfal, mert az más és több napos meló :lol: ), nincs semmi

meglepi, annyit érdemes tudni, hogy a BC csatlakozójánál egy fekete pöcköt kell felhúzni a

csati tetejéről, hogy oldható legyen a kötés.

Amúgy itt találsz fényképes szerelési leírást: http://www.bcweb.hu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.