Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Mivel sem füle sem farka és értelme sincs, miben kellene segíteni. Ha leírnád, hogy mi a gondod és mi a hibajelenség, akkor esetleg...

Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia.... :huh: ^_^ Nem elég konkrét hibajelenség? :lol:

Adagoló, turbó, légtömegmérő meg ezer más.. főleg a kopott motor lehet ludas benne, sztem....

Link to comment
Megosztás:

Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia....

na ez nálam nincs így :huh: ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat!

A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból?

Link to comment
Megosztás:

na ez nálam nincs így ^_^ ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat!

A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból?

Nem, egybe kell cserélni komplett híddal.... B) Persze.. de ez már a 3. csapágy lesz a bal oldalon hátul... hm... :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

na ez nálam nincs így :huh: ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat!

144 Le 91es benyával B) izé, mert mit csinált sportra? amúgy sztem tök üzemszerű a sport gomba használata állandóra csak fogyiban lesz kicsivel :P több :lol: ^_^

Link to comment
Megosztás:

Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia.... :huh: ^_^ Nem elég konkrét hibajelenség? :lol:

De hol és miért, emelkedőn, forgalmi okból?

Meg a csőcsere, mert elment a víz. Lehet, már rég hengerfejes, vagy vállas az a motor...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :huh:

Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol:

Köszi előre is ERIIC

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :huh:

Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol:

Köszi előre is ERIIC

Feszitő görgője van,ha nem tud többet fesziteni,meg van nyúlva a szij.Csere.

Link to comment
Megosztás:

na ez nálam nincs így ^_^ ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat!

A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból?

Az omiknál fogyóeszköz, én is észrevettem. Nekem már a második szett van bent a 100e km alatt, de már ezt is elkezdtem

hallani mostanság, szal ősszel lehet hogy megint csere lesz. :huh:

A cseréje nem egyszerű, célszerszám kell hozzá, nekem KG csinált hozzá egy CO hegesztőpalack kupakjából B)

Két emberes móka, és nem 5 perces :P Ha nincs szerencséd, a féltengely csavarjaival is meggyűlik a bajod :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én eddig kb 70e-ret tettem az enyémbe, de csapágyat még nem kellett cserélnem ^_^ sem elől, sem hátul.

Futókartárs is panaszkodott, hogy neki is sűrűn kell cserélni... amúgy én a balra kilincsel előre formulát kedvelem, lehet ezért? :lol: :huh: mondjuk ebbe a csapágyba 70-80 körül van...

Link to comment
Megosztás:

Nekem az egyik csapágy csak kb 20e km-t bírt, ha jól emlékszem, és az volt a drágábbik asszem skf. Most az olcsóbbik van benne,

valami német, ez már bírja vagy 40-50e km óta. De ha jól hallom (és nem a gumi, ami éppen a végét járja amúgy), akkor megint

elkezd majd zúgni ez is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :huh:

Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol:

Köszi előre is ERIIC

hali a kis feszítő lengéscsillapítónál kell szétszedni az aluminium konzolt (nagy imbusz csavar tartja)mert nagyon retkes benne a zsír és megszorítja azért ciripel....én most cseréltem ki a görgőket és nekem a feszítőt kellett kitakarítani....

Link to comment
Megosztás:

Haj mindenki!

Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Haj mindenki!

Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi

Gyári GM a jeladó,nem utángyártott?

Link to comment
Megosztás:

Haj mindenki!

Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi

Hali!

A te problémádra nem biztos, hogy jó, de nekem a 2000-s /16 sz omegán u.ez volt a jelenség, annyi, hogy nekem azt mondták kicserélik a jeladót, de nem hagytam. Több szerelő próbálgatta, mentek vele, ekkor vagy előjött a hiba vagy tipikus fogfájós eset a fogorvosnál, hogy minden rendbe van most nem fáj... Nem volt koszos semmi, más nem maradt kicseréltem az alig használt gyertyákat, akkortól megszűnt a " dadogás, rángatás "

ha, szerencséd van neked se komolyabb a hiba!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.