Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Na eltrélereztük.Folyt a víz az olajhűtő fedél alól is. ahogy kinézett már évek óta, és a vízpumpából is.

Leszervizelve, ######án megcsinálták.Most teszt alatt, sztem egy köröm még lesz vissza (HARDY nem került be), meg most kicsit néha magasan tartja az alapjáratot. Ha kirakom N-be és megrúgom a fordulatot leesik, de annyira hogy néha leáll.Lehet hogy valami vákumcucc nem ok, vagy falsot szívogat?

Alapjárati moci ok, Malterkoma mi is a Te problémád?A Tied leállogatott mindig nem?Láttam hogy nyomozol, megvan már a bűnös? B)

Hát leállni nem szokott (ill amikor egy másik alapjárati motort erőltettem), inkább csak alacsony az alapjárat (bár géppel megnéztük, alsó határon mozog 600 körül), óra szerint 500/perc. És rázza a kasztnit kicsit, ami kellemetlen (motor,-és váltótartó bakokra gondoltam még). A hiba okát nem tudom, kivillogtattam sortömítés csere után, tele volt hibakóddal (7 db), azokat töröltük (valszeg nem volt összedugva minden, mikor vki gyújtást adott rá vagy vmi ilyesmi miatt volt ilyen sok). Azok a hibakódok azóta nem jöttek vissza, viszont másik kettő igen, ami már volt előtte is, és nem múlik:

136 - Vezérlés

132 - Kipufogógáz visszavezetés - rossz jel

Az első aggasztó, a másodikat meg nem igazán értem. Azt hittem AGR, de arra külön hibakódok vannak, így a 132-es nem tudom mit takar.

Alapjárati szabályzóm jó, tisztítva. Lambdák határértéken belül, légtömegmérőm jó, vákumcsövek helyükön, AGR-t ledugóztam tegnapelőtt.

Menni meg megy, mint a vaddisznó, most hogy meg normális hangja van, jobban szeretem, ha ég a műszerfalon az "S" gomb <_< :D -_-

Szívott falsot is, az meg lett szüntetve. Most nem tudom mi jön.

Fenti két kódra valakinek ötlet??

Arra gondoltam, hogy a vezérlőt egy másik MV6-ból át lehetne próbálni, de azt nem tudom, hogy hogy mükszik. Kiveszem, oszt átdugom, jóccakát? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet frissiteni az EPC-t? Mert nekem minden inditásnál kiirja, hogy az ön adatai 1340 napja elavultak. :rolleyes:

És nekem sincsenek benne árak.

Me nem csatlakozó a központi agyhó... namármost minek frissíteni, ha nincs benne ár... asszem az Omegád meg idősebb mint 1340 nap... nekem 9XX nél jár de letojom, sok új cucc nem lesz benne, az meg, hogy mit mire cserélnek alkatrészszámilag nem érdekel szintén, a régi számok benne vannak az újban is, így ki tudja keresni bárki.

Link to comment
Megosztás:

Me nem csatlakozó a központi agyhó... namármost minek frissíteni, ha nincs benne ár... asszem az Omegád meg idősebb mint 1340 nap... nekem 9XX nél jár de letojom, sok új cucc nem lesz benne, az meg, hogy mit mire cserélnek alkatrészszámilag nem érdekel szintén, a régi számok benne vannak az újban is, így ki tudja keresni bárki.

Akkó ennyi. De azért az EPC-vel sem vagyok teljesen elégedett. Sokszor hiányoznak belőle dolgok, pl sehol nincs robbantott rajza a középkonzolnak az izzókkal és az automata klima vezérlővel. Pedig nagyon szeretném tudni, hogy a klima vezérlő gombjait gyárilag mekkora izzó világitja meg.

Nagyon halovány volt, kicseréltem a rizsszem izzókat, de boltban csak 1,2 Wattost találtam. Ez meg szintén nagyon halovány igy. Még este is csak valami minimális derengést ad a klima gombjainak.

Láttam pl EPC-ben, hogy sok helyen 2 Wattos rizsszem izzót ir megvilágitásnak. Lehet olyat kapni valahol, vagy csak gyári álom marad?

Link to comment
Megosztás:

Ha gyári alkatrész akkor csergő! :D

Zoli, nem lesz jó a távnyitó... de asszem már írtam... de a lámpaállító kéne. Nos? <_<

Akkor visszaboltuljuk és ez is át lesz forrasztva Nekem.Pü-be lebszéljük hogyan tudjuk összehozni.

A motort megnéztem ma, de az a gáz hogy az egyik törött (ez nem jó Neked donornak...? :rolleyes: )így nem maradna Nekem.

Viszont Vaterán van fent 2500-ért!!!

Link to comment
Megosztás:

Akkor visszaboltuljuk és ez is át lesz forrasztva Nekem.Pü-be lebszéljük hogyan tudjuk összehozni.

A motort megnéztem ma, de az a gáz hogy az egyik törött (ez nem jó Neked donornak...? <_< )így nem maradna Nekem.

Viszont Vaterán van fent 2500-ért!!!

oszt mé nem linkeled, vazze, nem találom.:D -_- A 6500/pár is jó lenne árban, de nem jó nekem... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Arra gondoltam, hogy a vezérlőt egy másik MV6-ból át lehetne próbálni, de azt nem tudom, hogy hogy mükszik. Kiveszem, oszt átdugom, jóccakát? :rolleyes:

Nem hiszem, szerintem az immó miatt nem fog elindulni így. tech2-vel rá kell programozni, vagy talán elég lenne ha a másik

vezérlőhöz tartozó immó chip ott lenne a slussznál.

Amúgy légtömegmérőd tuti jó? Leginkább az, meg az AGR és a lambda okozhat alapjárat ingadozást a fals levegőn kívül.

Link to comment
Megosztás:

Hát leállni nem szokott (ill amikor egy másik alapjárati motort erőltettem), inkább csak alacsony az alapjárat (bár géppel megnéztük, alsó határon mozog 600 körül), óra szerint 500/perc. És rázza a kasztnit

Még 2 dolog esetleg.Takarítsd ki a fojtószelepházat is továbbá a jobb oldalon hátul van egy motor szellőztető rajta 2 lyuk. A csövek róla a fekete ECOTEC feliratos fedélre mennek.

Itt egy link: ITT

Legalul találod amire gondolok.

Nekem is kimaradt ez most...De én még tesztelem a problémát ha van-lesz egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, szerintem az immó miatt nem fog elindulni így. tech2-vel rá kell programozni, vagy talán elég lenne ha a másik

vezérlőhöz tartozó immó chip ott lenne a slussznál.

Amúgy légtömegmérőd tuti jó? Leginkább az, meg az AGR és a lambda okozhat alapjárat ingadozást a fals levegőn kívül.

Az immóm egy éve ki van iktatva, az nem fog bezavarni. Kesztyűtartó mögül ki lett baszva az egység, meg a kormány alatt egy relé semlegesítve...

AGR ledugózva, légtömegmérő értéken belül, lambda is.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok fiuk egy kis segítségre lenne szükségem van két relém nem tudom mire jók minek a reléi

5A 90 069 864

50A 90 458 239

Az első az egy ablaktörlő késleltetőrelé (nem állítható intervallumú), és jó Calibrahoz, Corsa A-hoz, Tigra A-hoz, Agilához, Astra Classichoz (F), Corsa B-hez, Omega A-hoz és Senator B-hez.

A második meg Omega B-hez való, és hátsó ablak fűtésre illetve elektromos tükörállításhoz van.

Link to comment
Megosztás:

légtömegmérő értéken belül, lambda is.

nekem is "értéken belül" volt, aztán pénteken kimostam a légtömegmérőt fétisztítóval alaposan, meg a csatikat

átfújtam kontakttal, lambdánál is, motortér kötegnél is. Azóta 1L-rel kevesebb az átlagfogyim, normálisabb alsó fordulaton,

és atomstabil az alapjárat :rolleyes: Mondjuk ez 2.0 8v <_<

Link to comment
Megosztás:

nekem is "értéken belül" volt, aztán pénteken kimostam a légtömegmérőt fétisztítóval alaposan, meg a csatikat

átfújtam kontakttal, lambdánál is, motortér kötegnél is. Azóta 1L-rel kevesebb az átlagfogyim, normálisabb alsó fordulaton,

és atomstabil az alapjárat :rolleyes: Mondjuk ez 2.0 8v <_<

Hmm, értelek. Lesz időm, megcsinálom, meg a fojtószelepház tisztítást iss...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.