Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ejha... Már majdnem mindenki ismer téged itt, aki nem, annak gyorsan bemutatkozol. Tudod tiszteletben tartjuk, hogy vén vagy, mint az országút, és hogy az elsők közt csatlakoztál az Opelfórum gárdájához (azért nézd meg, Én sem tegnap kezdtem), de ez még Tőled is sok volt. Ne értsd félre nem védeni akarom, meg a bontószökevényes dolgot én is megkaptam tőled, de ha Te bántasz valakit, ne gondold, hogy nem támad vissza, csak mert régebben vagy itt, vagy idősebb vagy... A neten nincs életkor, arc... Viszont tiszteletnek lenni kell, részedről is!!!

Nem védek senkit sem, de egyetértek Crime-al.

Fasságokat lehet kérdezni, lehet morgolódni rajta, de ez egy nyílt fórum, az szól hozzá aki regisztrál. Aki regisztrál, és hozzászól valószínűleg nem azért teszi mert unatkozik, és nem tudja mire használni a sávszélességét!

Szerencsére nem minden ember ért az autóhoz (legyen ez akár a legelemibb szint), ezért tudnak megélni olyan emberek, akik értenek hozzá!

Továbbá attól függetlenül hogy valaki a témával foglalkozik 100éve, büdösül semmi joga rágalmazni olyan illetőt, akinek lövése nincs az egészről, és kérdez valamit (legyen az a hozzá értőnek bármilyen triviális!) !

Legalábbis szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Továbbá attól függetlenül hogy valaki a témával foglalkozik 100éve, büdösül semmi joga rágalmazni olyan illetőt, akinek lövése nincs az egészről, és kérdez valamit (legyen az a hozzá értőnek bármilyen triviális!) !

...különben meg úgy fog járni ha egyszer mondjuk elviszi javítani a kenyérpirítót, hogy a szervizes a fejébe húzza azzal a szöveggel hogy "még ehhez se értesz bammeg" ? :)

Link to comment
Megosztás:

lehet nem az malteros talicskáddal van a baj ,inkább orvosnak mutasd meg magad hátha még tudnak rajtad segíteni

:lol: :lol: B) :) :)

Asszem erősen félremehetett a címzés... de sebaj... kár hogy ez nem az anyázás magasfokon...

Td... Ne szívd fel magad, ne is foglalkozz velük.. ennyi :lol: Csak a saját szíveddel cseszel ki... :D Mindenki azt kérdez amit akar...

(Malterkoma... sztem cseréld le a télire, és akkor jó lesz a nyomás... tuti a 7 fok alatti hőmérséklet az oka ;) :P )

Link to comment
Megosztás:

hali mindenkinek

alkatrész kellene F astrához ablaktörlő mechanika kipuff csonk elektromos ablak kapcsoló bal oldali .Ha valaki tud cuccot írjon árat és elérhetőséget köszönöm mindenkinek

Az Astra f alkatrészt keresek Rovatba lécci...

:) ( Ez egy mosoly smájli!!) Omegások ritkán ülnek elsőkeréhajtányba... :D - EZ is!) Mármint azok, akik azért vették az autót mert szeretik, nem azért mert olcsó nagy autót akartak, hogy aztán a gatyájukat ráköltsék. Tisztelet a kivételnek!!! :lol: (ez meg egy kinyújtott vidámra vett smájli - tudod ilyet használt Malterkoma is :) )

Link to comment
Megosztás:

lehet nem az malteros talicskáddal van a baj ,inkább orvosnak mutasd meg magad hátha még tudnak rajtad segíteni

Attól, hogy összevissza irsz idiótaságokat, még nincs humorérzéked, ami mint köztudott, az intelligencia szerves része...

Ui.: reggelente meg ellenőrizd a guminyomást ezeré' muhhahaaaha

Link to comment
Megosztás:

;) :P :lol: :) :)

Asszem erősen félremehetett a címzés... de sebaj... kár hogy ez nem az anyázás magasfokon...

Td... Ne szívd fel magad, ne is foglalkozz velük.. ennyi :D Csak a saját szíveddel cseszel ki... :lol: Mindenki azt kérdez amit akar...

(Malterkoma... sztem cseréld le a télire, és akkor jó lesz a nyomás... tuti a 7 fok alatti hőmérséklet az oka :P :lol: )

Van, aki tudja, hogy a smiley mire való :D :D :D :P :D

A hét elején biza lekaparom a pallásról a téli alujaimat, aztán felhekkelem őket, de nem szívesen B) A telet iss utálom, meg a téli kerék méretét iss :lol: (jaaa tudom, járhatnék télen is malomköveken, csak hát...)

Link to comment
Megosztás:

Nekem eléggé gőzöl a 3 literes vas most hogy hidegebbek vannak. Az érdekes hogy bemelegedés után is.Ez mitől van?? - nem hengerfejes GABO, víz nem fogy, nincs majonéz, és melegedés se,minden oké az autóval - kivéve az én ingerküszöbömet meghaladó túlfogyasztást!! :)

A manuál is gőzölt - jobban mint az átlag pórnépi vasak -, de ez sztem méginkább (mindkettő melegedés után is nyomja/ta rendesen alapjáraton). Érdekelne hogy másnak mik a tapasztalatai?A többi közlekedő esetében nem látom ezt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem eléggé gőzöl a 3 literes vas most hogy hidegebbek vannak. Az érdekes hogy bemelegedés után is.Ez mitől van?? - nem hengerfejes GABO, víz nem fogy, nincs majonéz, és melegedés se,minden oké az autóval - kivéve az én ingerküszöbömet meghaladó túlfogyasztást!! :)

A manuál is gőzölt - jobban mint az átlag pórnépi vasak -, de ez sztem méginkább (mindkettő melegedés után is nyomja/ta rendesen alapjáraton). Érdekelne hogy másnak mik a tapasztalatai?A többi közlekedő esetében nem látom ezt.

Ugyan nem Omegával, de hasonló köbcentis Lexus GS-el hasonlók a tapasztalatok, reggel a hideg svéd időben dől belőle a gőz (már ha elindul a benzinmotor). És átlagban egész nap során (hacsak nincs jóidő). Más autón is látni ezt, ha hasonló kaliberű a motor.

Hengerfej, tömítés, egyéb eset itt sem áll fent, (csúnya is lenne 40e-km-nél :) ).

Gondolom a meleg kipufogógázzal magyarázható (mivel egy kisebb motor kisebb mennyiségű, és ezáltal alacsonyabb hőmérsékletre lehűlő kipuff gázt generál).

Link to comment
Megosztás:

Tudod fehéres színű "füst".... :) Szivatsz itt mérnökember létedre...

1. nem vok mérnökember B) :)

2. nem mondtad honnan dől a "füst" :D

mennyit mész mostanában ezzel? Mennyit állt előtte? Gyanakodom a kondenzvízre, hogy összeáll a kipuffban és az gőzölög... sztem. (Ha nem hengerfeje, miegymás :lol: :lol: )

Link to comment
Megosztás:

1. nem vok mérnökember B) :)

2. nem mondtad honnan dől a "füst" :D

mennyit mész mostanában ezzel? Mennyit állt előtte? Gyanakodom a kondenzvízre, hogy összeáll a kipuffban és az gőzölög... sztem. (Ha nem hengerfeje, miegymás :lol: :lol: )

1, Bocs hogy megelőlegeztem.. :)

2, Ott a pont, de ha motortérből jönne lehet nem is közlekednék már vele...

Amúgy nem sokat, de azért 25 perc autózás után már elpárologhatna nem...?

Link to comment
Megosztás:

1, Bocs hogy megelőlegeztem.. :D

2, Ott a pont, de ha motortérből jönne lehet nem is közlekednék már vele...

Amúgy nem sokat, de azért 25 perc autózás után már elpárologhatna nem...?

Ha sok összegyűlt (mostanában meg még párás, nedves is az idő) mert hogy csak a magas hőmérsékletű gáz mikor kitolul a nagy hidegbe akkor kicsapódik a víz, és azt a gőzt látod nagy valószínűséggel... Én nem szoktam nézegetni, amíg nem fogy a víz (nekem fogy - de mert vhol repedt a hűtőm ;)) addig nem aggódnék.

amúgy lehet elpárolog, de újratermeled :lol:

amúgy vszínű ezért jön az egyik kartárs kipuffjából ugye a vattacukor... mert belülről rohadt szét a dob. (Nekem mindig kivülről adta meg magát előbb :) :) - lehet mert mindig széthajtom a vasat és tereli a hőőőőőőt :lol: B) )

Link to comment
Megosztás:

Ha sok összegyűlt (mostanában meg még párás, nedves is az idő) mert hogy csak a magas hőmérsékletű gáz mikor kitolul a nagy hidegbe akkor kicsapódik a víz, és azt a gőzt látod nagy valószínűséggel... Én nem szoktam nézegetni, amíg nem fogy a víz (nekem fogy - de mert vhol repedt a hűtőm ;)) addig nem aggódnék.

amúgy lehet elpárolog, de újratermeled :D

amúgy vszínű ezért jön az egyik kartárs kipuffjából ugye a vattacukor... mert belülről rohadt szét a dob. (Nekem mindig kivülről adta meg magát előbb :) :) - lehet mert mindig széthajtom a vasat és tereli a hőőőőőőt :lol: :lol: )

Annyira én sem aggódok mert víz nem fogy, csak érdekes hogy a 645I-ből nem jön ami előttem áll ebből meg üzemmelegen is (beindítás után OK). na mindegy lepároljuk azt iszunk rá, a vendégem vagy... :P

Amúgy sky kollega válasza jobban tetszik....le is vontam a követleztetést hogy Lexus szintű a vas.... És tizedéért banyek! B)

Link to comment
Megosztás:

Annyira én sem aggódok mert víz nem fogy, csak érdekes hogy a 645I-ből nem jön ami előttem áll ebből meg üzemmelegen is (beindítás után OK). na mindegy lepároljuk azt iszunk rá, a vendégem vagy... :lol:

Amúgy sky kollega válasza jobban tetszik....le is vontam a követleztetést hogy Lexus szintű a vas.... És tizedéért banyek! :)

Lotus Omega Testarosa szintű vas, szintén tizedéért :) :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem eléggé gőzöl a 3 literes vas most hogy hidegebbek vannak. Az érdekes hogy bemelegedés után is.Ez mitől van?? - nem hengerfejes GABO, víz nem fogy, nincs majonéz, és melegedés se,minden oké az autóval - kivéve az én ingerküszöbömet meghaladó túlfogyasztást!! :)

A manuál is gőzölt - jobban mint az átlag pórnépi vasak -, de ez sztem méginkább (mindkettő melegedés után is nyomja/ta rendesen alapjáraton). Érdekelne hogy másnak mik a tapasztalatai?A többi közlekedő esetében nem látom ezt.

Az enyém iss jobban füstöl, mint az átlag, ha ez megnyugtat, meg haver mv6-ja iss

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.