Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Gyári HELLA xenon nem éri meg, vegyél bele DEPO xenont, nem tom mennyi a B1hez, de biztos klasszisokkal olcsóbb. Patacsinál kérdezz rá, a FACELIFT DEPO xenon 15e/db, ha nincs is kinn a B1 az árlistában kérdezd meg mert úgy tudom létezik B1hez is. A vilgítás topicban már beszéltünk róla hogy a xenonok HELLA vs DEPO kb ugyanazt tudják, nincs az árat indokló eltérés közöttük a vetített fény tekintetében.A minőséget meg hagyjuk mert a HELLA is filléres xar műanyagból van....

Szelepfedél tömítés is kell?Akkor vagy gyári vagy REINZ, utóbbi itt bejött már pár embernek és Nálunk se volt gond vele.

Amire figyelni kell hogy a sok specialista túlhúzza a szf csavarokat, mely ennek hatására -mivel a szf műanyag- jelentősen vetemedik és törik is, szóval alaposan ellenőrizni kell nem -e törött, repedt vhol, és csak az előírt 8NM-el meghúzni!

Ha manuált építessz belőle esetleg és kell segítség,információ keress meg.

Link to comment
Megosztás:

azt szeretném kérdezni h mennyiben különbözik a 97 évjáratú 2.5 td motoros sedan és karaván omega kipufogója.mert az enyém caravan és lenne egy olcsó jó állapotú hátsó kipufógódob de sedan-on volt.lehetséges ezt rátegyem az enyémre?

Link to comment
Megosztás:

azt szeretném kérdezni h mennyiben különbözik a 97 évjáratú 2.5 td motoros sedan és karaván omega kipufogója.mert az enyém caravan és lenne egy olcsó jó állapotú hátsó kipufógódob de sedan-on volt.lehetséges ezt rátegyem az enyémre?

Teljesen másmilyen.

Illetve a katalizátor stimmel, a közép és a hátsó dob másmilyen formára, és felfüggesztésre egyaránt.

Link to comment
Megosztás:

Meg nem dobok kepet, egyelore elegge bontoszokeveny :rolleyes:

A zold valtohibasat vettem meg. A verda szegeny osz ota allt. A gazdi a heten nem tudta beinditani se, akku meghalt benne idokozben.

Atraktam a kocsimbol az 55Ah-s kicsit. ELSO tengelyfordulatra ment. Semmi fust, semmi koszorules. Hofok szepen beallt, a viz tiszta, olaj tiszta,

extrak 90%-a mukodik. Persze szelepfedeles, de ez jol is jott a vegalkunal! <_< (digitklima egyik oldalanak a hattervilagitasa, szokasos tetoablak para meg ilyenek vannak persze)

A baratom akivel mentem neki mar volt 2.5td omija, szerette de msot mindenaron le akart beszelni mar honapok ota, hogy nezzek masik tipust meg vegyek fel hitelt meg ilyen

hulyesegek. Amikor eletrekelt a v6 lattam az arcan, hogy valami ortent a sraccal. Nem telt bele 20 perc kuszott maszott hummogott ahogy kell. Aztan ovatlanul sugta, hogy

ezt vigyuk el baszki!! (elsore nem is ertettem mit mond, nem hittem el hogy ilyen kieshet a szajan)

Belseje nagyon szep, a geptetot viszont a baromarcu elso tulaj letolatta mattra. Csak ott vettem eszre, hogy gyari xenonos, pedig neztuk is mar az indexen, hogy az egyik lampa ujabb,

tuti torve volt. Bemattultak szepen es az embernek eleg volt ha a bal vilagit rendesen(gyari lampat vett bele brutal horror aron). Mondjuk erre valaki mondhat okkosat, hogy mit erdemes vele.

A/ megvenni a hellat 70-90e?

B/ Van egyember aki szet tudja szedni elvileg, esetleg atrakni a burat?(nekem ez nez ki jarhatonak)

C/ Vagy kidobni a gyari xenont es ket utangyartott sima(ez meg milyen mar egy mv6 nak?)

Aztan mielott elkapatnank magunkat, hogy neppercsillogot kellett volna vennem milla korul: ez a moka nekem igy atirassal, 2 havi fizumbol szuken megvan. Meg kettobol

topra lehet vagni. Hany olyan suzuki jarkal az utakon, aminek a 100 havi torlesztojet 100 honap alatt is alig tudja kifizetni a gazdi?...

Diohejban ennyi. Egyebkent ez eletem elso nemceges autoja, eddig csak motorjaim voltak. Most pihenni fog par hetet a kicsike, aztan jovo honap elejetol szabin leszek, majd

akkor ismerkedunk.

Udv,

p

A szelepfedél cserét kicsit kitolnám, míg teljesen járóképes lesz. Miután elmentél pár ezer km-t, és nem folyik orrán-száján a hűtővíz, akkor cserélném. Ha folyik, és betonkemény a nagy vízcső, akkor 90% hogy hengerfej tömítést is kell cserélni.

97.09.-től az MV6 és a Sport szériában xenonos. Sztem is vehetsz bele depot. Nem hinném, hogy a gyári annyival jobb. ( tudom hogy rosszabb :D )

Mennyit sikerült faragni az árból? Már elég régóta árulta a srác. Haverodon nem csodálkozom. Gyönyörű a V6 hangja, és jól is megy -_- Pláne 3700 felett, mikor megjön az igazi ereje, és férfiasodik a hangja.

Link to comment
Megosztás:

A szelepfedél cserét kicsit kitolnám, míg teljesen járóképes lesz. Miután elmentél pár ezer km-t, és nem folyik orrán-száján a hűtővíz, akkor cserélném. Ha folyik, és betonkemény a nagy vízcső, akkor 90% hogy hengerfej tömítést is kell cserélni.

97.09.-től az MV6 és a Sport szériában xenonos. Sztem is vehetsz bele depot. Nem hinném, hogy a gyári annyival jobb. ( tudom hogy rosszabb -_- )

Mennyit sikerült faragni az árból? Már elég régóta árulta a srác. Haverodon nem csodálkozom. Gyönyörű a V6 hangja, és jól is megy :rolleyes: Pláne 3700 felett, mikor megjön az igazi ereje, és férfiasodik a hangja.

Szepen lekerekitettuk 3ra, hogy megegyszer ennyibol talanegy jo auto kijojjon belole <_<

Egyebkent nem csoda, hogy regota arulta a srac. Aki magyarorszagon ennyiert vesz kocsit, annak ossz ennyi penze van. (aki tobbert annak is! :D) Ennel pedig rengeteg ido es szervezes van meg

hatra, hogy csak bele kelljen ulni... (kezdve szallitas vizsgahelyre, szerelohoz, papirozas forgalomba vissza...)

A hetem azzal fog telni, hogy ezeket kisakkozom, hogy hogyan lesz optimalis.

/p

Link to comment
Megosztás:

Meg nem dobok kepet, egyelore elegge bontoszokeveny :rolleyes:

A zold valtohibasat vettem meg. A verda szegeny osz ota allt. A gazdi a heten nem tudta beinditani se, akku meghalt benne idokozben.

Atraktam a kocsimbol az 55Ah-s kicsit. ELSO tengelyfordulatra ment. Semmi fust, semmi koszorules. Hofok szepen beallt, a viz tiszta, olaj tiszta,

extrak 90%-a mukodik. Persze szelepfedeles, de ez jol is jott a vegalkunal! <_< (digitklima egyik oldalanak a hattervilagitasa, szokasos tetoablak para meg ilyenek vannak persze)

A baratom akivel mentem neki mar volt 2.5td omija, szerette de msot mindenaron le akart beszelni mar honapok ota, hogy nezzek masik tipust meg vegyek fel hitelt meg ilyen

hulyesegek. Amikor eletrekelt a v6 lattam az arcan, hogy valami ortent a sraccal. Nem telt bele 20 perc kuszott maszott hummogott ahogy kell. Aztan ovatlanul sugta, hogy

ezt vigyuk el baszki!! (elsore nem is ertettem mit mond, nem hittem el hogy ilyen kieshet a szajan)

Belseje nagyon szep, a geptetot viszont a baromarcu elso tulaj letolatta mattra. Csak ott vettem eszre, hogy gyari xenonos, pedig neztuk is mar az indexen, hogy az egyik lampa ujabb,

tuti torve volt. Bemattultak szepen es az embernek eleg volt ha a bal vilagit rendesen(gyari lampat vett bele brutal horror aron). Mondjuk erre valaki mondhat okkosat, hogy mit erdemes vele.

A/ megvenni a hellat 70-90e?

B/ Van egyember aki szet tudja szedni elvileg, esetleg atrakni a burat?(nekem ez nez ki jarhatonak)

C/ Vagy kidobni a gyari xenont es ket utangyartott sima(ez meg milyen mar egy mv6 nak?)

Aztan mielott elkapatnank magunkat, hogy neppercsillogot kellett volna vennem milla korul: ez a moka nekem igy atirassal, 2 havi fizumbol szuken megvan. Meg kettobol

topra lehet vagni. Hany olyan suzuki jarkal az utakon, aminek a 100 havi torlesztojet 100 honap alatt is alig tudja kifizetni a gazdi?...

Diohejban ennyi. Egyebkent ez eletem elso nemceges autoja, eddig csak motorjaim voltak. Most pihenni fog par hetet a kicsike, aztan jovo honap elejetol szabin leszek, majd

akkor ismerkedunk.

Udv,

p

Na ettől tartottam. Váltóhiba, és torokvérzés nem fontos. Legnagyob probléma a bemattult lámpa, de az sem egyedül, hanem már kérdésekkel bombázva akarod megoldani. Látom én azt a sok kérdést előre. Most borítékolom mindenki előtt, hogy még 1 misiből sem fogod megúszni...

Link to comment
Megosztás:

Na ettől tartottam. Váltóhiba, és torokvérzés nem fontos. Legnagyob probléma a bemattult lámpa, de az sem egyedül, hanem már kérdésekkel bombázva akarod megoldani. Látom én azt a sok kérdést előre. Most borítékolom mindenki előtt, hogy még 1 misiből sem fogod megúszni...

Fő az optimizmus TD :rolleyes:.

Link to comment
Megosztás:

Na ettől tartottam. Váltóhiba, és torokvérzés nem fontos. Legnagyob probléma a bemattult lámpa, de az sem egyedül, hanem már kérdésekkel bombázva akarod megoldani. Látom én azt a sok kérdést előre. Most borítékolom mindenki előtt, hogy még 1 misiből sem fogod megúszni...

A boritekdohoz dukal, hogy minden koltsegrol beszamoljak termeszetesen. Igy is lesz.

Link to comment
Megosztás:

Aki sokat offol, mindig abből kell moderátor csinálni, mert akkor megjavul(hat) :)

Szoktunk mi együtt repcsizni, igaz Gabo ? :rolleyes:

http://img10.indafoto.hu/6/3/33713_227d645...d107f7cf0_l.jpg

Hja szoktunk... Idén nem lesz ennyi időm rá.. asszem -_- :D

Még jó, hogy ezeket nem Gabó javította.... B)

Nyasgem B) :D <_< Ellenben a párom készítette a képeket, szal....

Link to comment
Megosztás:

Nemá! Úgy emlékszem Pista jó arc. Legalábbis mindig úgy alakult, hogy nem volt konfliktusunk. Nézd csak meg, egy napon regisztráltunk, valahogy ő megkaparintotta a 7-est. Meg azt néztem még, hogy nekem alig 1000, neki meg közel 20000 hozzászólása van. Szószátyár ürge lehet...

Emlékeid csalnak <_< Pista még a nevét is megváltoztatta bizonyos helyeken! -_- :D

Na jó... nem jelzek, hogy MP leszállna :) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni a következő dologban.

az autó computere kijelzője középen nem ír ki semmit csak a rádió és az óra látszik. a balra index hangja nagyon gyors.

ez mi lehet?

köszi.

Nem lehet hogy kiégett egy index izzód bal oldalon? A MID esetében meg ellenőrizd a biztosítékot, meg a csatlakoztatását a hátulján. Asszem van vmi check control kütyü is, de azt nem vágom fejből hogy hova van rakva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Td omegámban vmi kopog a lábam alatt. Ja és csak akkor ha ugy ér vmi úthibát hogy ha valamerre el van fordítva a kormány. Ugyanolyan hangaja mint amikor már szét van a Függöleges Stabikar(kutyacsont). Meg 80 nál elkezdte nagyon picit rázni a kormányt, de csak ott kb, felette alatta már nem érezni.

Választ köszi előre

Erik

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Td omegámban vmi kopog a lábam alatt. Ja és csak akkor ha ugy ér vmi úthibát hogy ha valamerre el van fordítva a kormány. Ugyanolyan hangaja mint amikor már szét van a Függöleges Stabikar(kutyacsont). Meg 80 nál elkezdte nagyon picit rázni a kormányt, de csak ott kb, felette alatta már nem érezni.

Választ köszi előre

Erik

Vidd el vhova hogy rángassák át,ezt még ingyen is megcsinálják néhol.

Nekem anno trapézgömbfej csinált olyat hogy kitekert kormánynál hangot adott, pl akkor is ha megálltam kitekertem a kormányt és gázt adtam (elsőkerekes vót), de sztem lehet más is esetedben. Rángattasd át.

Link to comment
Megosztás:

Vidd el vhova hogy rángassák át,ezt még ingyen is megcsinálják néhol.

Nekem anno trapézgömbfej csinált olyat hogy kitekert kormánynál hangot adott, pl akkor is ha megálltam kitekertem a kormányt és gázt adtam (elsőkerekes vót), de sztem lehet más is esetedben. Rángattasd át.

Köszi, megtemmtem, és kiderült hogy hogy a hosszú kormányösszekötőmnek a csuklója van ki kopva a bal oldalon. "http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P3866&cMegnNr=12131" ennek. Ezt csak komplett lehet cserélni vagy lehet vmit kezdeni külön külön a csuklókkal?

Link to comment
Megosztás:

Köszi, megtemmtem, és kiderült hogy hogy a hosszú kormányösszekötőmnek a csuklója van ki kopva a bal oldalon. "http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P3866&cMegnNr=12131" ennek. Ezt csak komplett lehet cserélni vagy lehet vmit kezdeni külön külön a csuklókkal?

Külön cserélni lehet a külső meg a belső gömbfejet ,érdemes egyben kicserélni me kis idő múlva a másik is tönkre megy igy legalább megúszod 2 db futómű beállítás , mert csere után be kell állíttatni a futóművet , hogy milyet veszel az rád van bizva , én vettem gyárit meg jobb minőségű utángyártott mindkettő nálam kb 2 évet bírt ki .Üdv

Link to comment
Megosztás:

Külön cserélni lehet a külső meg a belső gömbfejet ,érdemes egyben kicserélni me kis idő múlva a másik is tönkre megy igy legalább megúszod 2 db futómű beállítás , mert csere után be kell állíttatni a futóművet , hogy milyet veszel az rád van bizva , én vettem gyárit meg jobb minőségű utángyártott mindkettő nálam kb 2 évet bírt ki .Üdv

Hol vetted őket? , és mennyibe kerültek ?:D

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna mondani egy GM kódot az EGR szelep konzoljának (X20XEV, hengerfej tűzfal felőli oldalára van csavarozva, ezen ül az EGR szelep, meg a gyújtómodul) tömítésére?

Kiderült, ott fúj ki a rendszer, nem a kipuff a ludas... Nem volt egyszerű szülés, váltó leszed, csak így lehet hozzáférni...

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna mondani egy GM kódot az EGR szelep konzoljának (X20XEV, hengerfej tűzfal felőli oldalára van csavarozva, ezen ül az EGR szelep, meg a gyújtómodul) tömítésére?

Kiderült, ott fúj ki a rendszer, nem a kipuff a ludas... Nem volt egyszerű szülés, váltó leszed, csak így lehet hozzáférni...

Vazze ennyi idő után még nincs a fejedben az epc?... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Tegnap vettem egy 2,5 V6-ost. A km órája nem működik, vagy is csak néha-néha, gondolom a jobb eladás érdekében hülyére csavargatták, előfordulhat, hogy rosszul tettek vissza valamit?Menet közben csak remeg 0km/h-nál, plussz a fordulatszámmérő sem műxik. Ami viszont érdekes, hogy a km számláló, és a napi számláló megy. Ha valaki sejti mi lehet a baj jelezzen vissza, köszi

Taylor

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.