Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Egen.

Kuplungját már szétrúgta :excl: :( :lol: :lol:

Hát legyen vele szerencséje. De én szóltam. Bár Demó nem a fórumot fogja telesírni, hanem megjavítja, amit talál rajta.

Ja, jut eszembe! Ma elhoztam az autót. Háááááááááát, viszem is vissza, de előtte holnap letesztelem. A motor szépen egyenletesen jár, viszont valami nem kerek, mert nem megy a fordulatszám mérő, meg az üzemanyag szintmérő. Ezenkívül folyamatosan vilgít a motorcontrol, meg az ABS lámpa...

Link to comment
Megosztás:

Ezt mire alapozod?

Abból a bölcs mondásból indul ki miszerint, ha valaminek meg kell kérdezned az árát, azt nem engedheted meg magadnak...

Én mikor a 3,2 re gyúrtam, már nem érdekeltek ilyen adatok.. aztán mikor megvettem 1 hónapra rá munkanélküli lettem. közel egy évig csak hébe hóba volt bevétel.. és 20 ezer így is belecsúszott :excl:... ez van... vagy Kori - gázosítasz... Bár én utálom, elég volt a céges gázos fostaligák ( igaz nem csak a gázzal volt bajom a polpnál, meg a swiftnél)... szemlélet kérdése... De a teljesítményt, a kényelmet meg kell fizetni... a legolcsóbb a kategóriában, de drágább mint alatta...

Pl egy újabb Vekni Caravan, vagy Astra Caravan nem fogyaszt ennyit, és a hely - hát kisebb, de csak Caravan... :(

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt.

Korrekt autó, az árát bőven megérte, pár dolgot meg kell rajta csinálni, de nem vészes, fék, futómű rendben van, minden működik, kuplungot és 2 lambdaszondát fogok még cserélni és kész. Kuplungot a női előző tulaj miatt, szondákat azért, mert kissé be vannak lassulva. :excl:

És a lógó 2 ajtóra mit mondtak, meg a lekopott gombokra, illetve a felgyűrődött díszlécre, meg a hiányzó fényszórómosóra?!?

Link to comment
Megosztás:

És a lógó 2 ajtóra mit mondtak, meg a lekopott gombokra, illetve a felgyűrődött díszlécre, meg a hiányzó fényszórómosóra?!?

Sajnos a gombok mindegyik 97 utánin lekopik előbb-utóbb. A gyári leírás szerint finomították a gombok kidolgozását, ami azt jelentette, hogy nem anyagában fekete, hanem festett.

Link to comment
Megosztás:

Hát legyen vele szerencséje. De én szóltam. Bár Demó nem a fórumot fogja telesírni, hanem megjavítja, amit talál rajta.

Volt már nekem is közöm pár autóhoz, bár nem Omegához, de szerintem ez nem rossz. Szerkezetileg egyben van, optikailag van pár apróság, de semmi vészes.

Amire nekem kell, arra teljesen megfelel, nem ezzel akarok versenyeken és találkozókon villantani, arra van más, ennek annyi a feladata, hogy télen, nyáron kényelmesen elvigyen bárhová. :excl:

Eddig is már nézegettem az Omegákat, de mivel abszolút semmi nem kompatibilis a számomra ismert FWD Opel modellekkel, így eddig tartottam tőle, de most már nem érdekelt, az E30 után nem akartam újra egy elsőkerekes autót. :(

Link to comment
Megosztás:

Na erre írta omegatd, hogy neked az is drága.. sajna a spóroláshz be kell fektetni... Marad az e85... az E85 topicban minden ott van ami kell hozzá... de a 3,2 esem felesben városban 19-20 at evett :lol: :excl: :(

Nos, én kb 1 millát szánok az autóra. Ezért gondolkodom az 500-körüli vételárban, mert még kb 500 lesz, mire autó lesz belőle. És ezek a pluszköltségek 90%-ban akkor is igazak, ha 1 milláért veszem az autót.

Link to comment
Megosztás:

... de most már nem érdekelt, az E30 után nem akartam újra egy elsőkerekes autót. :(

Hm, Én 2002 óta, mikor megvettem az A Omit.. na azóta vagyok ezzel így... :lol: :lol: :excl: - Ha be kell ülnöm egy első-kerekesbe "rosszul" vagyok :D

Persze itt (is) a kollégáim olyan hülyék, hogy csak na... (Múltkor egy kilincses fordulás után kérdezte, hogy miért ölöm szegény autót... Hogy mit csinálok, ölöm?... Ember, ezt erre találták ki.. nem véletlen a 3,8as moci :lol: :lol: :o

Áááá nem tudnak ezek semmit... van egy 91 es 500as Audija azt azt hiszi megy B) :D

Link to comment
Megosztás:

És a lógó 2 ajtóra mit mondtak, meg a lekopott gombokra, illetve a felgyűrődött díszlécre, meg a hiányzó fényszórómosóra?!?

2002-ben úgy jött be, hogy első sárvédőt és ajtót kellett rajta cserélni, azóta csak náluk volt.

A gombok lekoptak, hogy miért azt nem tudom, de ezek tuti festettek már. A beltér bármelyik részét nézem, nem hiszem, hogy lényegesen 200e km felett futott volna, inkább még alatta. Se a kormány, se a váltógomb, se a pedálok nem rosszabbak, mint egy garantáltan 180e-et futott autóban, bőrkormánnyal. Még a sportülések is hibátlanok, pedig azok szeretnek kiszakadni.

A díszléc nem érdekel, majd lesz rá másik, az egyik fényszórómosó megvan (a csomiban :( ), nem bírta a gépi mosást.

Nő használta az autót. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Vájktort megkérdezhetnéd :(

Felnivel mi lesz akkor ?

Kérhetnél róla képet, aztán fel kell dobni ide a fórumra ha nem kell neked :lol:

Viktortól van a 26e/db-os ajánlat, ami kb. 40-45% kedvezménynel lehet, ha az amúgy legjobb ajánlatot nézem alkatrészbeszállítóktól.

Az lesz, majd kérek képet és eldől mi legyen. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Ugyanaz lesz a 2.0 16v Omegával iss majdnem. Hiába, nagy a bódé, amit cipelni kell. Nem sok a különbség az MV6-hoz képest (2-3 liter). Viszont legalább nem megy.... :excl:

A dízelem elment 10 lityi alatt, csak városban....

Az MV6 megáll 11,5 körül, de én olyan vidéki vagyok, hogy szédülök a betonon :(

Nekem nem eszik 10liter fölött, télen, városban sem az x20xev. igaz kézi váltós.

hosszú távon, közepesen megpakolva stabilan 8 lityi alatt.

Nem olyan rossz az! Atesz ISS esküszik rá. Bár szerintem az Omega 6 hengernél kezdődik, a többi csak mecsbox...

x20xev=4henger, plusz kuplung-fékfőhenger=2henger, 4fék-1kuplungmunkahenger=5henger. alles zu sammen 11henger. jólesz!? :lol:

Link to comment
Megosztás:

2002-ben úgy jött be, hogy első sárvédőt és ajtót kellett rajta cserélni, azóta csak náluk volt.

A gombok lekoptak, hogy miért azt nem tudom, de ezek tuti festettek már. A beltér bármelyik részét nézem, nem hiszem, hogy lényegesen 200e km felett futott volna, inkább még alatta. Se a kormány, se a váltógomb, se a pedálok nem rosszabbak, mint egy garantáltan 180e-et futott autóban, bőrkormánnyal. Még a sportülések is hibátlanok, pedig azok szeretnek kiszakadni.

A díszléc nem érdekel, majd lesz rá másik, az egyik fényszórómosó megvan (a csomiban :( ), nem bírta a gépi mosást.

Ok, legyen szerencséd és örömöd benne...

Nő használta az autót. :excl:

Ja, nálunk ISS. Főtengelycsapágyas ISS lett...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.