Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Naa, ma egy kicsit fetrengtünk alatta.

Önindítóra áramot adni felesleges, mert nincs benne akksi. (ha volna, nyitná a kulcs is)

Motorház fedelet kinyitni alulról, előlről nem lehet. Lecsavarozni nem lehet.

Akksi saru alulról elérhetetlen.

Az ajtó zárjával nem is próbálkoztunk.

Dudához a takaró lemezek eltávolítása után hozzáfértünk, működik :-))

Jaa, és a szerelő látott egy hiányzó csavart a generátornál :-)))

Lehet hogy csak ennyi lett volna az egész szop@s :-((

Marad az üveg, és a bontó.

Szerdán elmegyek, és amilyen üveget kapok, azon keresztül próbálkozok...

Elmondta, hogy kapsz tőlem üveget olcsón, de akkor vegyél drágán. Különben meg cseréld le a kóklert, mert idióta...

Link to comment
Megosztás:

Most már tudom miről beszéltél.Idejön,a saját ostobasága miatt beirkál,hárman ugyanazt a tippet adjuk,erre benyögi,hogy az nem fog működni,mert még egy alap elektromos rendszer működését sem látja át.Pedig az akksi-önindító kapcsolatnál egyszerűbb ebben az autóban nem létezik.Óva intem can-busos autó vásárlásától,ellenben javaslom egy vaz-2101 relikvia beszerzését,az csavarhúzóval is nyitható,igaz ezt a kisebbség is tudja. ;)

Pontosan...

Link to comment
Megosztás:

Nem fér hozzá,mert a zárhídban van elvezetve.

Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki?

Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!!

Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla

Link to comment
Megosztás:

Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki?

Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!!

Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla

Ha esetleg segítt:

372814-20111102-ajd9sO.jpg

Bár astráé.

Link to comment
Megosztás:

Azz. Spórolós sváb. Megspórolták a zár kb 10márkás beépítési költségét.

Amúgy azért kérdeztem rá, mert azt gondoltam, valami lefalazott tuning cuccos. De ez gyári, szerencsére a caravannál nem alkalmazták. Amúgy a Nexiám volt olyan, hogy belülről gombbal nyílt, viszont volt rajta zár is...

Link to comment
Megosztás:

Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki?

Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!!

Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla

Mit nyernél a rudazat ismeretével?

Link to comment
Megosztás:

Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van.

Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora.

Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne.

Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba..

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van.

Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora.

Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne.

Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba..

Előre is köszönöm!

3 hónap alatt galyra vágtad az új mocit és adagolóját?

Link to comment
Megosztás:

3 hónap alatt galyra vágtad az új mocit és adagolóját?

Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is.

Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:)

Link to comment
Megosztás:

Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is.

Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:)

Neki olcsóbb volt javíttatni, feltehetőleg ;)

Link to comment
Megosztás:

Há ja. Viszont azt legalább már korán megtanultam, hogy az utángyártott alkatrészek sza...-se érnek.

Azt tudod, hogy ez nem teljesen igaz ;)

Kokrétan egy Koni lengéscsillapítóra, Bilstein szilentekre, vagy Brembo féknyeregre nem mondanám hogy sz@r. Pedig az is utángyártott ;)

Link to comment
Megosztás:

Azt tudod, hogy ez nem teljesen igaz ;)

Kokrétan egy Koni lengéscsillapítóra, Bilstein szilentekre, vagy Brembo féknyeregre nem mondanám hogy sz@r. Pedig az is utángyártott ;)

Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél.

Link to comment
Megosztás:

Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél.

Pont most volt egy cikk a TC-n, az 'utángyári vs gyári' témáról.

Sok embernek meglepő lehetett, hogy pl egyes 'utángyári' termékeknek magasabb a minőségbiztosítása, mint a 'gyári' terméknél (ahol ugye elsősorban az nagytétel és az ár a mérvadó a beépítéskor).

Ahogy az is, hogy olyan hogy 'gyári' és utángyári sem létezik. Hiszen pl az Audi gyárt A6-ost, de lengőkar-szilentet, gömbfejet és lengéscsillapítót (és még úgy kb az autó alkatrészeinek legnagyobb részét) már nem... ;)

Hanem ezt azok a beszállítók végzik el, akik utána a márka logója nélkül piacra dobják a termékeiket is, utángyártott címszó alatt ;)

És ahogy van jó cipő, és rossz cipő, így van jó alkatrészgyártó, és rossz is :lol:

Így jöhetett létre a 'rossz, utángyártott' minősítés. Pedig arról csak pár alkatrészgyártó tehet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.