Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

De ki halt ez a fórum :S

Off: Sürgössen keresek bal hátsó ablakemelő szerkezetet, vkinek esetleg, vagy hol tudok rendelni, mert nem találtam sehol :S

Némasági fogadalmat tettünk mostanság... :D :D Thor sincs mostanában formában (hiszen előtte napi rekordokat döntött hozzászolásokban) plusz látszik hogy Öcsibácsi sincsen.. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem még meg van ami kikerült az elektronyos beszerelésekor!

Viszont annyi gond van, hogy nagybátyámnál van a "raktáram", oda meg csak pénteken tudok lemenni!

Ha esetleg addig nem sikerül keríteni, akkor esetleg pénteken feladnám! (Az lehet hétfőre oda is ér.)

Mechanikus kellene, de nagyon sürgössen, mert addig nem akarom összerakni az ajtót, így is az üveg fával van alátámasztva
Link to comment
Megosztás:

Nekem még meg van ami kikerült az elektronyos beszerelésekor!

Viszont annyi gond van, hogy nagybátyámnál van a "raktáram", oda meg csak pénteken tudok lemenni!

Ha esetleg addig nem sikerül keríteni, akkor esetleg pénteken feladnám! (Az lehet hétfőre oda is ér.)

De jó lenne, addig belefér, akkor minden rajta van, összes csiga, bowden meg ilyenek :)???

Véletlenül tekerőd is lesz meg a rögzitőgyürü meg a müanyag mögé :D???

Mit kérsz értük :D???

Link to comment
Megosztás:

Elvileg meg van minden!

Ráadásul mivel ugyan olyan színűek az autóink, így még színben is passzolni fog a tekerő!! :D

Árat mondjál inkább te! Aztán majd érdekegyeztetünk! (Persze kalkulálj hozzá a postaköltséget is.)

De a többit inkább privátban...

De jó lenne, addig belefér, akkor minden rajta van, összes csiga, bowden meg ilyenek :) ???

Véletlenül tekerőd is lesz meg a rögzitőgyürü meg a müanyag mögé :D ???

Mit kérsz értük :D ???

Link to comment
Megosztás:

Kiakarom venni az autóból a magnó kábelkötegét, a rádióantenna vezetékére csatlakozót tenni, Iso csatlakozót az autó kábeleire, mert nem ér ki, így nem lenne kényelmes ráforasztani, kiméregetni melyik mi lenne.

Tudnátok segiteni, hol tudok a kábeleket kihúzni, ahhoz mit bontsak és hogyan méregessem ki a kábeleket, értek arra hogy bal hátsó hangszorónak melyik a kábele, meg a csipogoknak meg az ajtóba levő kábeleknek.

Átakarom nézni az egész kábelköteget, mert vmi nem kóser. :)

Forrasztani fogom a Iso csatlakozó kábelével és lezsugorcsővezem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A minap a középkonzolt és a váltóboxot bontottuk le, hogy ránézzünk a fűtőradiátorra. Az előző telet letoltam fűtés nélkül... A hifis cimborám a fejegység "lopásbiztos beszerelése" miatt végül nem sikerült ilyen egyszerűen hozzáférnünk, ezért idő szűkében visszaraktuk a lebontott cuccokat. Indítanám a gépet, gyújtás ráad, ablak lemegy magától. :D

Amikor lezárom az autót felhúzza magától. Ez oké. Viszont ha próbáljuk felhúzni, nem csinál semmit.

Átnéztük a kapcsolóknál a kábeleket, két saru nem volt rajta. Egy, ami az ablakoké és egy ami külön szálon megy, nem értettük mit keres ott.

Csak az egyik érintkezőn nem volt rajta egy saru, rádugtuk az 'ablakost'. Az idegen vezeték maradt szabadon. Semmi változás.

Végül már nem idegesítettük magunkat, a kapcsolókról lehúztunk egy-egy sarut. Próba-> nem húzza le. De viszont nem reagál továbbra sem a felhúzásra, sem a lehúzásra.

Minden indításnál hallani, ahogy küldi a jelet a motornak, hogy húzza le az ablakot, csak ugye már nem tudja.

Villamossági mesterem kérdeztem mi lehet. Asszonta nehéz megtalálni a hibát és, hogy van egy vezérlőegysége is. Van? :) Egy hétig is el lehet vele szórakozni.

Valószínűleg a fejegység mögött jöhetett szét valami, mert arról is lehúzódott vmi kábel.

Futárkodom az autóval szinte mindennap, így még egy napra se tudok leállni az autóval csak majd egy hónap múlva. Addig elvagyok.

Tudtok tanácsolni valamit? Vagy reménytelen műszerfal teljes lebontása nélkül?

Ákos

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A héten időnként felgyulladt a check engine. Gyújtás levesz, indít, elalszik és random idő múlva megint kigyullad. (Akár alapjárton is.) Mondom kivillogtatom.

Ha nem adom rá a gyújtást, akkor csak a 12-t villogja. Ha ráadom akkor folyamatosan villog.

Ez mi lehet?

94-es A Vectra, C16NZ

Laxi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A héten időnként felgyulladt a check engine. Gyújtás levesz, indít, elalszik és random idő múlva megint kigyullad. (Akár alapjárton is.) Mondom kivillogtatom.

Ha nem adom rá a gyújtást, akkor csak a 12-t villogja. Ha ráadom akkor folyamatosan villog.

Ez mi lehet?

94-es A Vectra, C16NZ

Laxi

Kigyullad :) nehogy leégjen az autót xd legyen nálad poroltó :D

Viccet félretéve a kivillogtatásnál számolnod kell a villogásokat, 12 hibakódot egy darab villogás egy kis szünet és 2 villogás és 3x ismételi meg közötte nagyobb szünetek lesznek.

Számold és utána utánanézzünk pontosan mit jelent :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A héten időnként felgyulladt a check engine. Gyújtás levesz, indít, elalszik és random idő múlva megint kigyullad. (Akár alapjárton is.) Mondom kivillogtatom.

Ha nem adom rá a gyújtást, akkor csak a 12-t villogja. Ha ráadom akkor folyamatosan villog.

Ez mi lehet?

94-es A Vectra, C16NZ

Laxi

Üdv Laxi!

Ha felvillan a lámpa, akkor nagy valószanűséggel lesz tárolt hiba is. Az aláírásomban katt a linkre, ott elég részletesen le van írva, hogy mit hogy kell csinálni.

Valamit nem jól csináltál, mert gyújtásra kell tenni a kivillogtatáshoz.

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Mekkora hangszorókat kell venni a vectrába ?? 13 vagy 16,5?

Az ajtókban 16,5 cm-es kell. Kiemelő gyűrű nem feltétlen kell. Ha olyan hangszórót veszel ami neodínium (vagy mi a fene) mágneses akkor ahhoz nem kell mert az fele vagy harmad akkora mint a hagyományos mágnes és ugyanolyan jól szól. Nekem az előző Vectrámban volt Magnat Bullpower. Abba kellett a kiemelő gyűrű. :)

Link to comment
Megosztás:

Kigyullad :D nehogy leégjen az autót xd legyen nálad poroltó :D

Viccet félretéve a kivillogtatásnál számolnod kell a villogásokat, 12 hibakódot egy darab villogás egy kis szünet és 2 villogás és 3x ismételi meg közötte nagyobb szünetek lesznek.

Számold és utána utánanézzünk pontosan mit jelent :D

Sziasztok!

Köszi a válaszokat!

Hülye vagyok. Rosszul írtam le, de megcsináltam mégegyszer, de ugyan az a probléma. Tehát ha ráadom a gyújtást akkor 6x villog 12-t, majd kezdi elölről. De ha beindítom a motort -ezt írtam rosszul- akkor folyamatosan villog. Sem 12-t, semmit, hanem egyből villog. Kb 2 Hz-el, folymatosan.

94-es A Vectra, C16NZ

Ja! Van nálam poroltó, mert már egyszer kigyulladt egy kicsit :)

Laxi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszi a válaszokat!

Hülye vagyok. Rosszul írtam le, de megcsináltam mégegyszer, de ugyan az a probléma. Tehát ha ráadom a gyújtást akkor 6x villog 12-t, majd kezdi elölről. De ha beindítom a motort -ezt írtam rosszul- akkor folyamatosan villog. Sem 12-t, semmit, hanem egyből villog. Kb 2 Hz-el, folymatosan.

94-es A Vectra, C16NZ

Ja! Van nálam poroltó, mert már egyszer kigyulladt egy kicsit :)

Laxi

Beinditva sztem normális ez a villogás folyamatosan, ezt gyújtáson szokták kivillogtatni :D Vagyis nincs hibakódot a motorvezérlő egységedbe, meg ha mégis akkor ahhoz müszer kell

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszi a válaszokat!

Hülye vagyok. Rosszul írtam le, de megcsináltam mégegyszer, de ugyan az a probléma. Tehát ha ráadom a gyújtást akkor 6x villog 12-t, majd kezdi elölről. De ha beindítom a motort -ezt írtam rosszul- akkor folyamatosan villog. Sem 12-t, semmit, hanem egyből villog. Kb 2 Hz-el, folymatosan.

94-es A Vectra, C16NZ

Ja! Van nálam poroltó, mert már egyszer kigyulladt egy kicsit :)

Laxi

Hmm, ez érdekes.

A hibakód jelentkezése után is próbáltad már a "kiolvasást"? Mert néhány újraindítás és kitörölheti a hibát.

X20XEV-nél a harmadik 1-2 után mindig dobja a 92-t: Vezérműtengely jeladó (mert nem forog a motor).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Mitől lehet az hogy hetente 1 max 2-reggelen (most hogy hidegebb van) azt csinálja a kocsi hogy nem akar beindulni, és csak a 4-5 dik indításra sikerült. És csak előtte közvetlen hallom a benzinszivattyú működését. Holott máskor az első előtt már hallani amikor gyújtásra rakom.

Ez a szivattyú baja, vagy esetleg szűrőt kéne cserélni vagy mi lehet? És csak reggel csinálja. napközbe egyenlőre még nem csinálta. Akku feltöltve meg minden. Forgat 1000-rel. szikrát nem néztem, de újszerű gyertya van benne. Gyújtókábelt, és az elosztót még nem piszkáltam, de nem hiszem hogy ez lehetne a probléma.

Köszi !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.