Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Ha a vizsgabiztosnak C14NZje van, az már tuti hogy vágja mi a különbség a két motor között és fullra tájékozott ilyen témában? :devlish: :lol:

Fateromnak 1.3 Ignise van, de szerintem ha motort cserélnék benne mondjuk az 1.6os Sport Swiftére, csak annyit venne észre hogy többet eszik a kocsi. :lol:

Ja végülis igazad van. Szól a csákó, nem megy a kocsi...kérdem benzin van benne? Csak néz... :lol: mondom az a mutató ott a műszerfalon nincs lent a pirosban? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ennyi, ha akarnak úgy is megb*sznak valamiért. Ha nem a motorért, akkor a kipufogóért, rugóért, kormányért stb stb. De nem hiszem hogy ilyen helyen hozzáértő Opel szerelő lenne, aki első blikkre kiszúrja hogy hopp, ez nem központi injektor. Kicsi rá az esély. :lol:

Ha a vizsgabiztosnak C14NZje van, az már tuti hogy vágja mi a különbség a két motor között és fullra tájékozott ilyen témában? :devlish: :lol:

Fateromnak 1.3 Ignise van, de szerintem ha motort cserélnék benne mondjuk az 1.6os Sport Swiftére, csak annyit venne észre hogy többet eszik a kocsi. :lol:

Nem beszólás képpen, de szerinted egy vizsgabiztos milyen munkakörből kerül ki? :lol:

Előző munkahelye 90% hogy autószerelő volt.

(Szerelő srácc a bmwkben cserélgeti a mocikat, de ilyet, hogy sor 6 bol lesz v8 és műszakin mi volt? nem találták a számot, kapott egy Af es kódot, meg egy plaketot, hogy ragassza fel a motorra, holott a szám is rajta van, csak annyira eldugott helyen van, hogy száloptikával lehet leolvasni csak. Rendőr megállította, mondta, hogy mutassa meg a motort, dehát ő se látta a számot, nem is tudott mit csinálni. Szóval ennyit erről, hogy van e para az Se alakításban, de mennyien vannak itt, akik érvényes friss műszakival vannak átépített Se mocival? Én se véletlenül megyek műszakira majd mociszám nélkül.)

Link to comment
Megosztás:

...

Nem kötekedés képen, de mutass egy autószerelőt, aki minden gyártó, minden tipusának, minden évjáratával tisztában van és ránézésre látja hogy melyik motorról, tipusról van szó, hány lóerős, hol vannak az injektorok, hogy néz ki a hengerfej, stb stb. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

hello érdekelne hogy ha stabrudad akarok cserélni feszesebre akor mit ajánlotok mert ugy van 18 as 20 as 22 es is ha jol tudom tehát akor melyiket ajánlanátok hogy mi lenne az ideális még utcára mert tudom a gsi a leg nagyobb van ha jol tudom és feszesebre akarom át alakitani hogy ne dülöngéljen aniyra! kösi a segitséget elöre is! ja és ha van valami ajánlat akor kinek van elado stabrudja és mekora plusz a lefogato pántokkal! köszike a választ!:rolleyes::);)

Link to comment
Megosztás:

hello érdekelne hogy ha stabrudad akarok cserélni feszesebre akor mit ajánlotok mert ugy van 18 as 20 as 22 es is ha jol tudom tehát akor melyiket ajánlanátok hogy mi lenne az ideális még utcára mert tudom a gsi a leg nagyobb van ha jol tudom és feszesebre akarom át alakitani hogy ne dülöngéljen aniyra! kösi a segitséget elöre is! ja és ha van valami ajánlat akor kinek van elado stabrudja és mekora plusz a lefogato pántokkal! köszike a választ!:D:)^_^

Meg kell fektetni aztán akkor nem dülöngél! 60/40!

Link to comment
Megosztás:

Igaz nincs mororszám váltzás, a lebukás esélye is minimális, de akkor sem legális. Túlléped a 10% teljesítmény növekedést.

Nem beszélve arrol hogy megváltoztatod a motor üzemanyagellátó rendszerét és ez a magyar jog szerint csak átépítési engedéllyel valósítható meg... dehát kit érdekel? mindig lesznek olyan helyek és arcok akik a vizsgán nem fognak kukacoskodni hogy miezittez :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen apró trükköket tudtok javasolni teljesítmény növelésre, vagy akár komolyabbat is?

Astra f 1.4 2002

1.6 főtengely rövid hajtókarok, c16se hengerfej nz dugók, r1 karbisor, 4 az 1be kipufogó:D soroljam? attól függ mennyi pénzt szánsz rá!

de először vidd el szerelőhöz és állítasd be rajta a benzinnyomást gyári értékre!

Link to comment
Megosztás:

Heló srácok! Olvasgatom itt a topicot, igazából az elejétől. ^_^ Most tartok a 240. oldal körül. Nem akarok olyat kérdezni ami már párszor meg lett válaszolva, de mégis igy teszek, mert fontos, sürgős kérdésem volna. Mégpedig milyen áron fújják nekem színre a hátsó lökösömet? ('96 Astra Sedan C14NZ.) Továbbá mennyi idő alatt? Ja és még valami :D Miért ilyen rohadt nehéz beszerezni GSi első lököst? Neten próbáltam utánanézni a festésnek is meg a gsi lökösnek is, de képtelenség bármi konkrétat találni.

Köszi a válaszokat előre is.

Del.

Link to comment
Megosztás:

Heló srácok! Olvasgatom itt a topicot, igazából az elejétől. ^_^ Most tartok a 240. oldal körül. Nem akarok olyat kérdezni ami már párszor meg lett válaszolva, de mégis igy teszek, mert fontos, sürgős kérdésem volna. Mégpedig milyen áron fújják nekem színre a hátsó lökösömet? ('96 Astra Sedan C14NZ.) Továbbá mennyi idő alatt? Ja és még valami :D Miért ilyen rohadt nehéz beszerezni GSi első lököst? Neten próbáltam utánanézni a festésnek is meg a gsi lökösnek is, de képtelenség bármi konkrétat találni.

Köszi a válaszokat előre is.

Del.

Majd nézd meg az fastra részleget, van külön fényezés topik is, ahol szaki(k) válaszolnak a kérdésekre. Gsi lököst meg azért nem egyszerű, mert kevés van belőle, és akinek van se adja el.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segitséget. Volna még egy kérdésem ami talán jobban ide illik. Szóval próbálkozok itt a Gsi lökös beszerzésével, de közbe kaptam olyan infot, hogy az én 96-os sedánom lámpái, illetve grill, vagy nevezzük hűtőrácsnak ^_^ nem fog megférni gsivel hogy úgymondjam :P Mennyi igazság van ebben? Ha van benne, mennyire kell széjjel fabrikálni? :D

Del.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segitséget. Volna még egy kérdésem ami talán jobban ide illik. Szóval próbálkozok itt a Gsi lökös beszerzésével, de közbe kaptam olyan infot, hogy az én 96-os sedánom lámpái, illetve grill, vagy nevezzük hűtőrácsnak :P nem fog megférni gsivel hogy úgymondjam ;) Mennyi igazság van ebben? Ha van benne, mennyire kell széjjel fabrikálni? :D

Del.

A fészlift előtti(ebbe beletartozik a gsi is) lámpáknak más a maszknál levő ívük, mint a fészlifteseknek. Ezt műanyagos tudja korrigálni, vagy beszerzel eredeti 180is, 200ts fészliftes gsi maszkot. Persze ilyet nem árul senki itthon, úgyh marad a műanyagos.

Fel lehet rakni természetesen az új lámpákhoz a régebbi maszkot, de akkor a hézag nyílni fog, tehát felül lesz vagy másfél centi már. ^_^

Link to comment
Megosztás:

A fészlift előtti(ebbe beletartozik a gsi is) lámpáknak más a maszknál levő ívük, mint a fészlifteseknek. Ezt műanyagos tudja korrigálni, vagy beszerzel eredeti 180is, 200ts fészliftes gsi maszkot. Persze ilyet nem árul senki itthon, úgyh marad a műanyagos.

Fel lehet rakni természetesen az új lámpákhoz a régebbi maszkot, de akkor a hézag nyílni fog, tehát felül lesz vagy másfél centi már. :D

Vagy esetleg ki lehet cserélni a lámpákat facelift előttire, utángyáriakat már 6-7e Ft/db áron lehet kapni.

Link to comment
Megosztás:

Vagy esetleg ki lehet cserélni a lámpákat facelift előttire, utángyáriakat már 6-7e Ft/db áron lehet kapni.

Én is ezt fogom csinálni, jobban tetszik a facelit előtti maszk, illetve az általam elképzelt maszkot is jobban ki lehet abbol alakítani :D

Link to comment
Megosztás:

Értem, és köszi a segitséget. Ja, és mégvalami: Fordulatszámmérő beszerelés mennyire halálos? Gondolok itt arra hogy jó nekem a gyári opel, csak nem az ami most van, hanem amiben van rpm. :P :D Szóljatok ha hülyeségeket kérdezek ;)

Üdv.

Magát az órát egy az egyben ki tudod cserélni, ugyanaz minden(csatlakozók,spirál). Az enyémbe kellett villamosságszerelővel plusszba egy vezetéket beköttetni a vezérlőegységtől mert ez nem volt kiépítve, és onnan veszi a jelet. Ez megtörtént, azóta tökéletesen mutat! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Fordulatszámmérő beszerelés mennyire halálos? Gondolok itt arra hogy jó nekem a gyári opel, csak nem az ami most van, hanem amiben van rpm.

Az F Astra alfórumon belül van egy GyIK topik, ott megtalálod az egésznek a menetét. Amúgy nem veszélyes, én most hétvégén csináltam, és mindösszesen egy óráig tartott az egész úgy hogy közben elfogyott egy pizza, meg még azt a plusz vezetéket is be kellett húzni.

(A Corsába bezzeg be volt húzva gyárilag a vezeték, ott 10perc alatt megvolt.)

Link to comment
Megosztás:

Az F Astra alfórumon belül van egy GyIK topik, ott megtalálod az egésznek a menetét. Amúgy nem veszélyes, én most hétvégén csináltam, és mindösszesen egy óráig tartott az egész úgy hogy közben elfogyott egy pizza, meg még azt a plusz vezetéket is be kellett húzni.

(A Corsába bezzeg be volt húzva gyárilag a vezeték, ott 10perc alatt megvolt.)

Ok, köszi, és mi van ilyenkor az autóban lévő km-el? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.