Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

én 8 év alatt egyszer tankoltam 95 helyett 98ast, de akkor is véletlenül :rolleyes: és sose volt ilyen bajom

szerintem ez túl van lihegve már kicsit, akinek el van lustulva az autója annak jó lehet egyszer tankolni és kihajtani (bár akkor már lehet hogy érdemesebb bele valami protec adalékot inkább a plusz pénzből), de szerintem ennyi...

egyszer ki fogom próbálni a prémium 95öst azt megfogadtam, de azt is csak a fogyi kérdés miatt

és vagy működik vagy nem :D ha sokan nem lihegnék túl ezt a dolgot akkor már rég lekapatták volna a hengerfejet :P Én is tettem már bele adalékot és kb 3 tankig jó volt utána megint jött ez a szar. amúgy tankonként 400-500 Ft különbségről beszélünk ami a premium és a sima 95 kutyulék közt van. az adalék meg több mint 2000.- HUF! 2 literért nem fogom meg ba....ni azt a bizonyos hozzátartozómat mert kb ennyivel kapok kevesebbet premiumból mint simából :lol: tél kivételével meg annyira nem fog megszikkadni a koksz, hogy megakadjon a szelep. főleg nyáron 50 fokban amikor lehet haladni is.

Link to comment
Megosztás:

és vagy működik vagy nem :D ha sokan nem lihegnék túl ezt a dolgot akkor már rég lekapatták volna a hengerfejet :P Én is tettem már bele adalékot és kb 3 tankig jó volt utána megint jött ez a szar. amúgy tankonként 400-500 Ft különbségről beszélünk ami a premium és a sima 95 kutyulék közt van. az adalék meg több mint 2000.- HUF! 2 literért nem fogom meg ba....ni azt a bizonyos hozzátartozómat mert kb ennyivel kapok kevesebbet premiumból mint simából :lol: tél kivételével meg annyira nem fog megszikkadni a koksz, hogy megakadjon a szelep. főleg nyáron 50 fokban amikor lehet haladni is.

Hú, biztos az a baj, hogy reggel van és nagyon keveset aludtam.

De mit is akartál itt most mondani? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes:

azt hogy nem biztos, hogy elég adalékot használni.

hanem premium benzinnel szinten kell tartani a leégetést, és ezzel nincs túllihegve ez a dolog :D

Jah, ééééértem :P

... közben fel is ébredtem már :D

Akkor én jól csinálom az állandó Vpowerrel :P

6 év alatt nem is volt soha ilyen gondom, igaz szeretem tolni is a gép(ek)nek.

Mondjuk volt egy dugattyúlyukadásom fél évvel egy autó megvásárlása után,

de ott az előzmény volt a ok nem én.

8 dl olajat evett akkor 1000 km-en, annak a kokszát már nem tudta szegény kidolgozni és úgy jártam min most szegény PGA :lol:

De utána újragyűrűztem mind a négy hengert.

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes:

azt hogy nem biztos, hogy elég adalékot használni.

hanem premium benzinnel szinten kell tartani a leégetést, és ezzel nincs túllihegve ez a dolog :D

nem azt írtam, hogy adalékkal kell járni, de ha valakinek 3 tank után visszadöglik az autója, akkor ott valami nincs rendben, szerintem.

én soha nem tankoltam prémium benzint egyik autómba sem (1-2 alkalom kivétellel), és sosem volt semmi bajom

de biztos én csinálom rosszul... :P

Link to comment
Megosztás:

nem azt írtam, hogy adalékkal kell járni, de ha valakinek 3 tank után visszadöglik az autója, akkor ott valami nincs rendben, szerintem.

én soha nem tankoltam prémium benzint egyik autómba sem (1-2 alkalom kivétellel), és sosem volt semmi bajom

de biztos én csinálom rosszul... :rolleyes:

Nem, te jól vezeted a kocsit :D

Link to comment
Megosztás:

nem azt írtam, hogy adalékkal kell járni, de ha valakinek 3 tank után visszadöglik az autója, akkor ott valami nincs rendben, szerintem.

én soha nem tankoltam prémium benzint egyik autómba sem (1-2 alkalom kivétellel), és sosem volt semmi bajom

de biztos én csinálom rosszul... :rolleyes:

én sem azt írtam, hogy adalékkal kell járni :D igen nekem pár tank után visszadöglött. az meg hogy nincs rendben v.mi az tény, Tele van koksszal a szelep, mert egész életében városban járt az autó. előző tulaj meg nyugdíjas volt szal ezzel elmondtam mindent. Mindenesetre már tavaly februárban le akarták kapni a hengerfejet. és láss csodát keményebb vezetéssel és jó benzinnel, eltelt 1 év és tünetmentesen. De hozzá kell tennem, hogy csak télen van ilyen problémája mindenkinek ahogy nekem is, ha nem így használnám a kocsit!!! amikor nagy hidegben a koksz megdermed! tavasszal, nyáron, ősszel nincs ilyen gond! Az meg hogy te nem tankoltál csak simát és nem volt koksz az biztos nem azért van mert szinte 100% ban városban jársz és sok szegény cartáshoz hasonlóan már 50km/h nál 5ben mész.

Mindezek mellett az elmúlt pár hónapban 3-4 embernek segített ez a dolog és kitelel! és nem kell szétbontani a motort 200.000 ért!

Link to comment
Megosztás:

én sem azt írtam, hogy adalékkal kell járni :rolleyes: igen nekem pár tank után visszadöglött. az meg hogy nincs rendben v.mi az tény, Tele van koksszal a szelep, mert egész életében városban járt az autó. előző tulaj meg nyugdíjas volt szal ezzel elmondtam mindent. Mindenesetre már tavaly februárban le akarták kapni a hengerfejet. és láss csodát keményebb vezetéssel és jó benzinnel, eltelt 1 év és tünetmentesen. De hozzá kell tennem, hogy csak télen van ilyen problémája mindenkinek ahogy nekem is, ha nem így használnám a kocsit!!! amikor nagy hidegben a koksz megdermed! tavasszal, nyáron, ősszel nincs ilyen gond! Az meg hogy te nem tankoltál csak simát és nem volt koksz az biztos nem azért van mert szinte 100% ban városban jársz és sok szegény cartáshoz hasonlóan már 50km/h nál 5ben mész.

Mindezek mellett az elmúlt pár hónapban 3-4 embernek segített ez a dolog és kitelel! és nem kell szétbontani a motort 200.000 ért!

én 100% városban járok

szerintem amúgy elbeszélünk 1más mellett

régen mikor az F-et vettem és hoztam fel vidékről, akkor annak volt annyi baja hogy kb 1L-el többet fogyasztott, mint mikor 6 évvel később eladtam

pár hónapig ilyen volt, aztán jártam vele és beállt jól, azóta sincs kox a meg mostani autóban sem, télen sem

de ki-miben hisz, én azt a havi 1 ezrest (nekem kb 2 tank 1 hónap) inkább elmozizom, és úgy hajtom a szekeret hogy ne ezzel kelljen túlélni a telet :D

Link to comment
Megosztás:

én 100% városban járok

szerintem amúgy elbeszélünk 1más mellett

régen mikor az F-et vettem és hoztam fel vidékről, akkor annak volt annyi baja hogy kb 1L-el többet fogyasztott, mint mikor 6 évvel később eladtam

pár hónapig ilyen volt, aztán jártam vele és beállt jól, azóta sincs kox a meg mostani autóban sem, télen sem

de ki-miben hisz, én azt a havi 1 ezrest (nekem kb 2 tank 1 hónap) inkább elmozizom, és úgy hajtom a szekeret hogy ne ezzel kelljen túlélni a telet :rolleyes:

mind1

Link to comment
Megosztás:

csak az nem mind1 hogy valakinek alapból nem volt koksz vagy már van. megelőzni könnyebb mint letisztítani!

Akkor éreznéd át ha jártál volna ebben a cipőben!

a mozi meg remélem nem a benzináron múlik múlik :D

mondom, volt ilyen autóm... :rolleyes:

mind1 :P

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Azt szeretném kérdezni hogy bontás nélkül hogyan tudhatom meg hogy milyen tipusu pollenszűrőt vásároljak?

Beer vagy delphi bocs ha rosszul irtam de gözőm sincs róla

Amugy 2008-as az autó Z1.4 XEP.

Köszi a válaszokat.

Mindenekelőtt Beer-t ne tegyél bele, mert a sör csak a gazdájának használ, az autónak sosem :rolleyes: (persze szigorúan csak akkor amikor nem vezet)

A pollenszűrő neve Behr, és szétszedés nélkül sehogy nem tudod kideríteni hogy milyen való bele, hacsak EPC meg nem mondja alvázszám alapján

Link to comment
Megosztás:

Mindenekelőtt Beer-t ne tegyél bele, mert a sör csak a gazdájának használ, az autónak sosem :rolleyes: (persze szigorúan csak akkor amikor nem vezet)

A pollenszűrő neve Behr, és szétszedés nélkül sehogy nem tudod kideríteni hogy milyen való bele, hacsak EPC meg nem mondja alvázszám alapján

Ha már meg van a beer én átveszem :D

Link to comment
Megosztás:

Mindenekelőtt Beer-t ne tegyél bele, mert a sör csak a gazdájának használ, az autónak sosem :rolleyes: (persze szigorúan csak akkor amikor nem vezet)

A pollenszűrő neve Behr, és szétszedés nélkül sehogy nem tudod kideríteni hogy milyen való bele, hacsak EPC meg nem mondja alvázszám alapján

Fűtésállító alatti kis rekeszt kipattintod, belesel és sárga cetlire fel van íva, hogy Behr, vagy Delphi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.