Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Azért írtam hogy drága, mert ezért az árért jobb minőségi féket és betétet is lehet kapni.

Meg tudnátok írni, hogy 60.000Km-es szerviznél az olajon,olajszűrőn, légszűrőn kívül kell még valamit cserélni?A féket , fékbetétet most fogom cseréltetni.Gyertya tavaly volt cserélve.

Link to comment
Megosztás:

Azért írtam hogy drága, mert ezért az árért jobb minőségi féket és betétet is lehet kapni.

Meg tudnátok írni, hogy 60.000Km-es szerviznél az olajon,olajszűrőn, légszűrőn kívül kell még valamit cserélni?A féket , fékbetétet most fogom cseréltetni.Gyertya tavaly volt cserélve.

Ha a 60 ezres szerviz a 4 évesnek felel meg, akkor fékfolyadékot is illik cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Azért írtam hogy drága, mert ezért az árért jobb minőségi féket és betétet is lehet kapni.

Meg tudnátok írni, hogy 60.000Km-es szerviznél az olajon,olajszűrőn, légszűrőn kívül kell még valamit cserélni?A féket , fékbetétet most fogom cseréltetni.Gyertya tavaly volt cserélve.

60e-nél betét? Nekem 89e van benne, de még a gyári, min 100e-ig elmegy, de inkább tovább.

Link to comment
Megosztás:

Nekem csörög a kanyarokban.A szerelő megnézte, és azt mondta hogy azért van. Alufelni van a kocsin, benyúlt a fékhez , és közben hátragurította a kocsit és ugyanaz a csörgő hang jött elő mint amit én hallok amikor a kanyarokban megyek.Mondta, hogy tárcsa meg betét csere. Következő héten ad több féle márkából árajánlatot.A gyárit azt mondta hogy felejtsem el, mert attól jobbat kéne berakni.Mondat hogy miért, de azt már elfelejtettem, hülyeséget meg nem akarok írni.

Most novemberben lesz 5 éves a kocsim, és most van benne 56.000Km. Fékfolyadék még csak 1x volt cserélve.Most azt is ki fogom cseréltetni.Klíma is csak egyszer volt feltöltve, meg fertőtlenítve...Én elég féktakarékosan vezetek szerintem, úgyhogy csak gratulálni tudok annak aki a gyári szettel elmegy 100.000Km-t.

Bár azt hozzáteszem, hogy nekem a gyári gumik is 4 év után kirepedeztek a futófelületen és cserélni kellett(Kumho lett belőle), meg a dudagombom sem bírta tovább 4 évnél, pedig ha 30x megnyomtam, akkor sokat mondok.Azt meg az ebayon rendellt borítóra cseréltem ki, ami szerintem elég jól sikerült.

Link to comment
Megosztás:

Nekem csörög a kanyarokban.A szerelő megnézte, és azt mondta hogy azért van. Alufelni van a kocsin, benyúlt a fékhez , és közben hátragurította a kocsit és ugyanaz a csörgő hang jött elő mint amit én hallok amikor a kanyarokban megyek.Mondta, hogy tárcsa meg betét csere. Következő héten ad több féle márkából árajánlatot.A gyárit azt mondta hogy felejtsem el, mert attól jobbat kéne berakni.Mondat hogy miért, de azt már elfelejtettem, hülyeséget meg nem akarok írni.

Most novemberben lesz 5 éves a kocsim, és most van benne 56.000Km. Fékfolyadék még csak 1x volt cserélve.Most azt is ki fogom cseréltetni.Klíma is csak egyszer volt feltöltve, meg fertőtlenítve...Én elég féktakarékosan vezetek szerintem, úgyhogy csak gratulálni tudok annak aki a gyári szettel elmegy 100.000Km-t.

Bár azt hozzáteszem, hogy nekem a gyári gumik is 4 év után kirepedeztek a futófelületen és cserélni kellett(Kumho lett belőle), meg a dudagombom sem bírta tovább 4 évnél, pedig ha 30x megnyomtam, akkor sokat mondok.Azt meg az ebayon rendellt borítóra cseréltem ki, ami szerintem elég jól sikerült.

Én is, sőt sokat pályázok az utóbbi 2 évben, és nem sokat városozok. Amúgy meg sokat használom a motorféket. Nem hiába a fogyasztásom sem magas.

És most olvasom, Bp-en ennyi km után nem csoda, hogy elfogyott a betét...

Link to comment
Megosztás:

Nekem csörög a kanyarokban.A szerelő megnézte, és azt mondta hogy azért van. Alufelni van a kocsin, benyúlt a fékhez , és közben hátragurította a kocsit és ugyanaz a csörgő hang jött elő mint amit én hallok amikor a kanyarokban megyek.Mondta, hogy tárcsa meg betét csere. Következő héten ad több féle márkából árajánlatot.A gyárit azt mondta hogy felejtsem el, mert attól jobbat kéne berakni.Mondat hogy miért, de azt már elfelejtettem, hülyeséget meg nem akarok írni.

Most novemberben lesz 5 éves a kocsim, és most van benne 56.000Km. Fékfolyadék még csak 1x volt cserélve.Most azt is ki fogom cseréltetni.Klíma is csak egyszer volt feltöltve, meg fertőtlenítve...Én elég féktakarékosan vezetek szerintem, úgyhogy csak gratulálni tudok annak aki a gyári szettel elmegy 100.000Km-t.

Bár azt hozzáteszem, hogy nekem a gyári gumik is 4 év után kirepedeztek a futófelületen és cserélni kellett(Kumho lett belőle), meg a dudagombom sem bírta tovább 4 évnél, pedig ha 30x megnyomtam, akkor sokat mondok.Azt meg az ebayon rendellt borítóra cseréltem ki, ami szerintem elég jól sikerült.

105.000km-nél járok, 80-90% város és nem volt még cserélve a fékem!

Link to comment
Megosztás:

Akkor jobb a drágább. :)

Én úgy tudom van két féle gyári betét, az egyik kb elmegy addig ameddig a tárcsa is, a másiknál (ez az olcsóbb) elég csak a másodiknál cserélni a tárcsát...

Akkor jobb a drágább. :)

Csak fékerőben melyik lehet a jobb? Az enyim lightos nagyon. Még a corsa C-nken is is sokkal jobban fog a fék.

Link to comment
Megosztás:

60e-nél betét? Nekem 89e van benne, de még a gyári, min 100e-ig elmegy, de inkább tovább.

Így van. Inkább tovább. De gondolom függ jelentősen az utazósebességtől és az autó terhelésétől. Család egyik G-je 85e-nél jár és még a tárcsákon szinte semmi kopás.... Meglesz a 150-is két betéttel. :)

Nekem tuti gyári lesz a következő is. Nem értem a kevésbé fog dolgot. Én úgy fogalmaznám, hogy a fék érzet gyenge nagyon. De a fékerő jó. Bármikor ABS kapcsolásig lehet nyomni. Annál jobban meg nem lehet fékezni semmivel. gondolom.... Talán a fékszervó ami astra "betegség" lehet. Alul van kalibrálva.

Link to comment
Megosztás:

105.000km-nél járok, 80-90% város és nem volt még cserélve a fékem!

Bármilyen hihetetlen de a városi autózás nem eszi annyira a féket mintha országúton használod,hiszen városban 60-70km/h-ról fékezed a kocsit,plusz besegítesz a motorfékkel is,mig országúton meg a.pályán azért 2-szer akkora a sebesség jobban kell taposni a pedált
Link to comment
Megosztás:

Bármilyen hihetetlen de a városi autózás nem eszi annyira a féket mintha országúton használod,hiszen városban 60-70km/h-ról fékezed a kocsit,plusz besegítesz a motorfékkel is,mig országúton meg a.pályán azért 2-szer akkora a sebesség jobban kell taposni a pedált

Van hogy autópályán 100km át nem fékezek, ezt nem hiszem, hogy városban megcsinálnám. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Van hogy autópályán 100km át nem fékezek, ezt nem hiszem, hogy városban megcsinálnám. :icon1:

Én 180 ezer km-t mentem el előző gépemmel 2 garnitúra betéttel és fékpofával,a tárcsa elöl csak szabályozva volt hátul a dob még az sem

az utaim 90%-a város volt

Link to comment
Megosztás:

Bármilyen hihetetlen de a városi autózás nem eszi annyira a féket mintha országúton használod,hiszen városban 60-70km/h-ról fékezed a kocsit,plusz besegítesz a motorfékkel is,mig országúton meg a.pályán azért 2-szer akkora a sebesség jobban kell taposni a pedált

Országúton és autópályán miért ne segítenél be motorfékkel? Ha időben gondolkozol, elveszed a gázt, akkor rengeteg fékezést meg lehet spórolni (különösen autópályán), míg városban ha így próbálsz menni, akkor bevágnak elég, még ha ezzel valójában semmi előnyt se szereznek..

Link to comment
Megosztás:

Fékfolyadékból a DOT4 kell?

Igen, DOT4

Valaki cserélt már otthon féktárcsát és betétet?Utánna néztem, és nem egy nagy durranás, ha valakinek van nyomatékkulcsa, meg olyan speckó szerszáma amivel visszatolja a dugattyút.

Motoron cseréltem, ott vissza lehetett nyomni spec szerszám nélkül, de szerintem ide sem kell semmi sem. Habár ott 10e km-enként szét szoktam szedni, és megnéztem, hogy a dugattyúk könnyen járnak-e. Okosan kell visszanyomni. De ha cseréled, akkor majd írd le, hogy mennyire volt nehéz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.