Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rozsav

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    285
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

rozsav névjegye

  • Születésnap 1963-12-15

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gyöngyös

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G 1.4 twinport
  • Város
    Gyöngyös

Legutóbbi látogatók

2.026 profile views

rozsav's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

26

Hírnév

  1. Köszi, akkor a szivattyút nézem első körben...
  2. Teker-teker nem indul. Majd újra és újra. Ha marad a aksiban szufla, egyszer csak elkezd az egyik henger köhögni....majd még egy, aztán nehezen beindul. Onnantól minden oké, teljesen rendben megy. Szerintem tipikus üzemanyagellátási bibi. Néztem a relét is, teljesen random módon hogy működik gyújtásra a szivattyú, hol meg nem, a kattanást mindig hallom. De indítózáskor mindig működik. Az a baj, nem látom át az egész üzemanyag ellátás rendszerét. A nyomó cső az elosztó csőbe megy, de a visszafolyó nem onnan indul. Honnan? A tartálytetőben találtam a visszafolyó csőbe téve egy nyomástartó szelepet (3,8 baros). Ez felelne a rendszernyomásért? A szivattyún keresztül nem tudja visszaengedni a nyomást? Ha igen, magában a szivattyúban van egy visszacsapó szelep, vagy az alján valahol, ahonnan szívja az üzemanyagot? Ha ismeri valaki a rendszert írja már le nagyvonalakban légyszi, el tudjak indulni valamerről.
  3. Sziasztok! Z14XEP, nehezen indul (van, hogy sehogy), az oka: benzinnyomás rögtön a leállítás után megszűnik. AC csövei rendben, nyomástartó szelep rendben, szivárgásmentesek a vezetékek, szűrő új. Hol veszítheti el a nyomást?
  4. Első motortató bakot, meg kipufogó flexibilis csövet cserélnék...ha valaki már megtette, ossza meg legyen kedves velem...milyen márkájút, vagy milyen ne...ilyesmi...
  5. sziasztok! Z14XEP gyári vízpumpa milyen márkájú, meg tudná valaki mondani?
  6. vagy én voltam figyelmetlen, vagy Te értettél félre...én műszaki vizsgán itt természetesen a horog felszerelésekor kötelező műszaki vizsgát értettem. ott kérik a műbizonylatot, ha rendben bejegyzik a forgalmiba, s későbbi műszakiknál már nem kell
  7. egy éve még tuti, hogy nem vizsgáztatták le műbizonylat nélkül...persze ha nincs, pótolható
  8. Sziasztok! Z14XEP vezérmű tengely lánkerekének és a főtengely szíjtárcsa agy csavarának a meghúzási nyomatékáról van valakinek infója?
  9. nekem megoldotta...a szűrőcsere a legegyszerűbb, s legolcsóbb próbálkozás, ezzel indíts szerintem
  10. az olajminőséggel szinte egyenértékű a jó olajszűrő is...nekem egyszer szűrő okozott hasonló gondokat (igaz nálam melegen világított) az eredeti (hengst) olcsó is, jó is
  11. igen be van kötve, s ezeknél már nem jellemző az egr hiba
  12. rozsav

    Fogyasztás

    0,6l / 1000 km...de szerintem már ekkor is "baj" van
  13. Sziasztok! Villamosságis szaktársaktól kérdezem, hogy a linken lévő világítás kapcsoló vajon jó a z14xep classic 2-hez is? csak mert ezzel a kóddal keresve nem adja ezt ki. s ha jó, mindkettő jó vajon? http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/2005/1_4/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/kormanyoszlopmuszerfal-kapcsolo/fenyszoro-kapcsolo/
  14. ha megbontásos (zt) vizsgán volt az autód, szóltak volna ha valami gond, vagy túlzott kopás lenne. amennyiben nem, akkor csak piillanatnyi állapotot néznek a fékhatás méréssel, kopást nem láthatnak. tapasztalat alapján a hátsó fékpofák jóval később kopnak el, mint az első betétek. érdemes azért néha rájuk pillantani. én a téli-nyári kerékcserekor mindig lekoppintom a dobot is, ill. megnézem az betétek állapotát elől. így előre tudom, ha a következő kerékcserekor fékjavításra is készülhetek. pár perc az egész, de hidd el, megéri.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.